وکیل ایرانی در استانبول 💎 معرفی 5 وکیل ایرانی در استانبول ترکیه + نظرات

وکیل ایرانی در استانبول

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین وکیل ایرانی در استانبول کیست ؟ امروزه با وجود انواع مختلفی از مشکلات حقیقی و حقوتی ، یکی از لازمه های زندگی در کشور ترکیه ، داشتن یک وکیل حرفه ای و متخصص می باشد. قوانین کشور ترکیه روز به روز در حال تغییر است و این یعنی اگر شما بخواهید اقدامی انجام دهید اما از قوانین این کشور اطلاع نداشته باشید ، دچار مشکل می شوید و برای رفع امور ، نیاز شما به یک وکیل امین و حرفه ای دو چندان می گردد. در زمینه های مختلف شامل مهاجرت به ترکیه ، اخذ اقامت ترکیه و … شما می توانید از وکیل ایرانی در استانبول کمک بگیرید. در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو با ما همراه شوید تا با بهترین وکلای ایرانی که در کشور ترکیه فعالیت دارند ، آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : صرافی ایرانی در استانبول

معرفی بهترین وکیل ایرانی در استانبول

وکیل فردی است که از قوانین به طور کامل اطلاع دارد و با توجه به قراردادی که با موکلش منعقد می کند ، موظف است تا اموری که در قراداد قید شده است را تحت قوانین مربوطه انجام دهد. برای راهنمایی شما عزیزان در ادامه تعدادی از بهترین وکلای ایرانی در استانبول را معرفی کرده ایم.

موسسه حقوقی و مهاجرتی جانان وحدانی

وکیل ایرانی در استانبول

  • آدرس : ترکیه ، استانبول ، شیشلی ، خیابان جمهوریت ، نرسیده به میدان تقسیم ، پلاک ۱۴۹ ، واحد ۷
  • شماره تماس : ۰۹۰۵۵۱۱۵۹۵۹۱۰

علیرضا حسینی

وکیل ایرانی در استانبول

  • ایمیل : info@hosseinilawyer.com
  • آدرس دفتر تهران : اشرفی اصفهانی – پایین تر از مرزداران – برج نگین رضا – طبقه ۶ جنوبی – واحد ۶۱۰
  • آدرس دفتر ترکیه ۱ : Mevlana Mah. Sultan Ahmet Cad. Delta Plaza B1 Blok. kat:6 D:12 Esenyurt / ISTANBUL
  • آدرس دفتر ترکیه ۲ :Baris Mahallesi Belediye Cad. Ginza Lavinya Apt. No: 30/62 Beylikduzu/Istanbul Beylikduzu /ISTANBUL
  • تلفن همراه : ۰۰۹۸۹۱۲۵۲۰۹۹۵۰
  • تلفن ثابت تهران : ۰۰۹۸۲۱۴۴۰۳۰۱۶۵
  • تلفن ثابت ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۱۴۰۱۷۹۹۶ | ۰۰۹۰۵۳۹۸۶۴۶۷۴۸

فروغ امیر عابدین

وکیل ایرانی در استانبول

  • fourogh.amirabedin@gmail.com
  • 905349144347+

دکتر محمد قنبری

وکیل ایرانی در استانبول

  • ایمیل : Mg.avukat@gmail.com
  • شماره تماس : ۰۰۹۰۲۱۲۶۰۳۶۱۳۴۷ – ۰۰۹۰۵۳۲۱۷۱۰۵۹۴۰

فرزاد قدس

وکیل ایرانی در استانبول

  • شماره تماس : ۰۰۹۰۲۱۲۸۲۳۲۳۰۷

مرتبط بخوانید : رستوران ایرانی استانبول

برای چه کار هایی به وکیل ایرانی در استانبول نیاز است؟

شما در تمامی زمینه هایی که نیاز داشته باشید شامل ازدواج در ترکیه ، خرید ملک در ترکیه ، مهاجرت به ترکیه ، ثبت شرکت در ترکیه و … می توانید از وکیل ایرانی در استانبول کمک بگیرید.

ازدواج در ترکیه

ازدواج با اتباع خارجی باید با در نظر گرفتن قوانین هر دو کشور صورت بگیرد تا در آینده نیز مشکلی ایجاد نگردد. بر اساس قوانین ایران ، برای ازدواج یک ایرانی و یک اتباع خارجی از کشور غیر مسلمان ، قوانین سخت گیرانه ای وجود دارد. بر اساس قوانین کشور ترکیه نیز فرد برای ازدواج باید حتما به سن 18 سال تمام رسیده باشد.

در ازدواج میان یک ایرانی و یک فرد ترکیه ای ، فرد باید از توانایی لازم برای پرداختن هزینه های زندگی برخوردار باشد. همینطور فرد باید دارای گواهی تجرد باشد ، در غیراینصورت نمی تواند ازدواج کند. مطابق با قوانین ترکیه ، چند همسری برای مردان جرم محسوب می باشد و در صورتی که فرد قبلا طلاق گرفته و یا همسرش فوق کرده است،  باید گواهی طلاق و یا فوت همسر خود را ارائه دهد.

همینطور در صورتی که زن طلاق گرفته باشد و یا شوهرش فوت کرده باشد ، باید حداقل 300 روز بعد ، برای ازدواج مجدد اقدام نماید. برای اینکه شما بتوانید از تمامی قوانین کشور ترکیه برای ازدواج اطلاع پیدا کنید ، باید با یک وکیل ایرانی در استانبول مشورت نمایید.

مرتبط بخوانید :املاک ایرانی در استانبول

خرید ملک در ترکیه

وکیل ایرانی در استانبول

در طی سال های اخیر خرید ملک در کشور ترکیه رونق خوبی داشته است. خرید ملک در ترکیه دارای برخی قوانین مخصوص به خود می باشد. به همین دلیل پیش از هر اقدامی باید ابتدا از شرایط و قوانینی که در این زمینه وجود دارد ، مطلع شوید و سپس اقدام به خرید ملک در کشور ترکیه نمایید.

مهاجرت به ترکیه

برای مهاجرت به کشور ترکیه ، روش های بسیار زیادی وجود دارد و افراد باید با توجه به شرایطی که دارند ، اقدام به مهاجرت نمایند. از رایج ترین روش های مهاجرت به ترکیه می توان به سرمایه گذاری ، خرید ملک ، کار ، ثبت شرکت ، ازدواج و … اشاره کرد.

در صورتی که بخواهید از طریق هر یک از روش های گفته شده ، اقامت ترکیه را دریافت نمایید ، باید مراحل خاصی را طی کنید. ممکن است این پروسه کمی زمانبر باشد و طول بکشد و منجر به سردرگمی شما شود. در چنین شرایطی یک وکیل ایرانی در استانبول می تواند به شما کمک کند تا به راحتی و در بازه زمانی کوتاهی پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کنید.

ثبت شرکت با مشورت وکیل ایرانی در ترکیه

از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری در کشور ترکیه ، ثبت شرکت می باشد. افراد با این روش از سرمایه گذاری می توانند پس از گذشت 5 سال اقامت دائم ترکیه را دریافت کنند.

مشابه با هر اقدامات دیگری ، ثبت شرکت در کشور ترکیه نیز دارای قوانین و مراخل مخصوص به خود می باشد. به طوری که افراد باید از برخی موارد شامل هزینه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت ، مراحل ثبت شرکت ، مزایای و معایب ثبت شرکت و … اطلاع داشته باشید. برای جلوگیری از بروز هر گونه اشتباه و تسریع روند ثبت شرکت ، حتما از یک وکیل خوب ایرانی در استانبول مشاوره دریافت کنید.

چرا وکیل ایرانی در استانبول داشته باشیم ؟

غیر از مواردی که باعث میشود انسان در موقع ایجاد مشکل به سمت هموطن خود گرایش و اعتماد بیشتری پیدا کند موارد زیر دلایلی است که میتواند در انتخاب وکیل ایرانی در ترکیه موثر باشد.

عدم تسلط به زبان ترکی

اکثر ایرانی تباران که در ترکیه دچار مشکلات حقوقی میشوند و یادرخواست های حقوقی و مهاجرتی دارند از ضعف زبان ترکی خود در عذاب هستند ، حتی کسانی که در حد محاوره به زبان ترکی مسلط هستند در مکاتبات به زبان ترکی و تسلط روی اصطلاحات حقوقی به این زبان دچار مشکل میشوند.

نیاز به تسلط به حقوق ترکیه

به فرض اینکه شخصی ایرانی به زبان ترکی بسیار مسلط باشد ، مطمئنا عدم آشنایی با مسائل حقوقی و قوانین کشور ترکیه و شهر استانبول میتواند برای او در دادگاه ها و در نهایت احقاق حق مشکل ساز شود.

آشنایی بیشتر وکلای ایرانی در استانبول به فرهنگ و مشکلات ایرانیان

در نهایت یک وکیل ایرانی در استانبول از آنجا که خود یک مهاجر است و مسیر مهاجرت و فراز و نشیب های آن را طی کرده است با تجربه تر و آگاه تر به راه کارها و راه حل های برون رفت از مسائل حقوقی است و از دید یک مهاجر نگاه میکند و این میتواند یک برتری باشه نسبت به وکیلی که متولد ترکیه است.

البته باید این نکته را هم ذکر کنیم که در نهایت انتخاب بین یک وکیل ایرانی در استانبول یا ترکیه و یک وکیل ترک تبار یک انتخاب سلیقه ای و شخصی است و حتی شاید به نسبت به موضوع پرونده متفاوت باشد.

سوالات متداول 

  • بهترین وکیل ایرانی در استانبول کیست؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین وکیل های ایرانی در استانبول را معرفی کرده ایم.

  • در چه زمینه هایی می توان از وکیل ایرانی در استانبول کمک گرفت؟

شما می توانید در زمینه های مختلفی شامل ازدواج در ترکیه ، خرید ملک در ترکیه ، مهاجرت به ترکیه ، ثبت شرکت در ترکیه و … از وکیل ایرانی کمک بگیرید.

  • وکیل ایرانی در استانبول برای ثبت شرکت چه اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می دهد؟

پیش از ثبت شرکت در ترکیه ، باید از برخی موارد شامل مدارک مورد نیاز ، هزینه ثبت شرکت ، مراحل ثبت شرکت و … اطلاع داشته باشید که جزئیات آن را در مقاله فوق آورده ایم.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *