بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما آماده شده‌ است. امروزه داشتن‌‌ لب های زیبا و خوشرنگ جزو دغدغه های بسیاری از خانم ها می باشد. دلیل این موضوع این است که لب ها بر روی زیبایی چهره تاثیر بسیار زیادی را دارند. از جمله روش هایی که برای زیباسازی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد ، شیدینگ لب و یا سایه گذاری بر روی لب هاست. این تکنیک دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد ؛ به طوری که تمامی بانوان می توانند به واسطه این روش ، لب هایی خوشرنگ تر و زیباتر را داشته باشند. لازم به ذکر است که در این روش رنگدانه ها با عمق کمتری در مقایسه با رنگدانه های اصلی در داخل پوست لب نفوذ پیدا می کنند ؛ به همین دلیل تغییرات ناشی از آن نامحسوس و طبیعی است. در ادامه همراه ما باشید تا هم با بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران و هم با جزئیات بیشتر در مورد شیدینگ لب آشنا شویم.

شیدینگ لب چیست ؟

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

شیدینگ لب جزو روش های زیبایی و آرایشی می باشد که با این تکنیک رنگ لب ها به صورت طبیعی تغییر پیدا می کند. خدمات شیدینگ لب به نوعی یک تتو موقت به شمار می رود و به همین دلیل نیز به واسطه آن رنگ لب برای یک بازه زمانی طولانی ، تغییر خواهد کرد.

تکنیک شیدینگ لب مشابه با تکنیک هایی از جمله فیبروز ابرو و یا میکروبلیدینگ ، یک تکنیک دائمی نیست ؛ به طوری که پس از یک بازه زمانی حداکثر دو ساله رفع می شود و ابروها به حالت اولیه خود باز می گردند. این روش برای تقویت و پررنگ کردن رنگ طبیعی لب ها بسیار مناسب می باشد. در این تکنیک رنگدانه ها با استفاده از دستگاه و سوزن های مخصوصی به بافت لب تزریق می گردند.

مراحل شیدینگ لب 

  1. در اولین قدم ، باید رنگ مناسب برای شیدینگ لب انتخاب شود. رنگی که برای خدمات بهترین شیدینگ لب در شرق تهران انتخاب می شود ، باید با رنگ لب و تناژ پوستی زیباجو تناسب داشته‌ باشد.
  2. در مرحله بعدی که مرحله قرینه سازی است ، به لب ها فرم دلخواه را می دهند تا عدم قرینگی در لب ها برطرف شود.
  3. پیش از اینکه کار شیدینگ لب آغاز شود ، بر روی لب ها از بی حس کننده و ژل های بی حسی استفاده می گردد. افراد باید به مدت 20 الی 40 دقیقه منتظر بمانند تا این روش تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.
  4. حال دستگاه مورد استفاده برای شیدینگ لب در این مرحله آماده سازی می شود و رنگ مورد نظر در داخل دستگاه قرار می گیرد. در نهایت نوع سوزن و اندازه آن نیز بر اساس نوع شیدینگ لب انتخاب می شود و فرآیند شیدینگ آغاز می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران دارای چه مزیت هایی است ؟

خدمات شیدینگ لب در شرق تهران دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین مزیت هایی که این خدمات زیبایی به همراه دارد ، اشاره کرده‌ ایم :

  • با استفاده از خدمات بهترین شیدینگ لب در شرق تهران می توان رنگ لب ها را به صورت طبیعی اصلاح نمود. با این خدمات لب ها به طبیعی ترین شکل ممکن زیبا و خوش حالت می شوند.
  • شیدینگ لب به صورت نامحسوس و طبیعی ، فرم لب ها را زیباتر و خوش فرم تر می کند.
  • با خدمات شیدینگ لب ، لب ها برجسته تر می شوند ؛ به طوری که در این تکنیک لب ها مشابه با تزریق ژل حجم نمی گیرند ، با این حال با حفظ حالت طبیعی ، خوش فرم تر می شوند.
  • با تکنیک شیدینگ لب ، می توان عیوب و ایردات لب ها را به صورت طبیعی از بین برد.
  • هزینه اجرای تکنیک شیدینگ لب در مقایسه با دیگر روش هایی که برای زیباتر کردن لب ها کارایی دارند ، به مراتب پایین تر است.
  • شیدینگ لب دارای عارضه جانبی خاصی نیست و تمامی افراد بدون دغدغه و نگرانی می توانند از این تکنیک استفاده کنند.
  • شیدینگ لب دارای دوره نقاهت خاصی نمی باشد و افراد بلافاصله پس از این خدمات ، می توانند به زندگی روزمره خود برگردند و فعالیت های روزانه خود را انجام دهند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران

معرفی بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

در محدوده شرق تهران ، مراکز متعددی وجود دارند که خدمات بهترین شیدینگ لب در شرق تهران را ارائه می دهند. در ادامه برخی از این مراکز را معرفی کرده‌ ایم :

سالن زیبایی مریم رهنما

سالن زیبایی مریم رهنما

یکی از مراکز زیبایی و سالن هایی که می توانید در آن از خدمات بهترین شیدینگ لب در شرق تهران بهره مند شوید ، مرکز زیبایی مریم رهنما است. از ویژگی های سالن زیبایی رهنما می توان به برخورداری از پرسنل مجرب و کاربلد اشاره کرد. در حقیقت با مراجعه به این مرکز ، شما خدمات شیدینگ لب را از افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص بالایی دارند و با استفاده از بهترین متریال دریافت خواهید کرد. این سالن زیبایی دارای محیط پیشرفته و مدرنی است و خدمات شیدینگ لب در محیطی کاملا تمیز و فضایی مناسب به زیباجویان ارائه می گردد. لازم به ذکر است قیمت ها در این مجموعه منصفانه در نظر گرفته شده است تا تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

خدمات:

  • شیدینگ لب در شرق تهران
  • میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو
  • خدمات شینیون و براشینگ مو
  • پکیج عروس شامل گریم و میکاپ
  • خدمات کاشت ناخن
  • اکستنشن مژه
  • رنگ و لایت مو
  • بافت مو
  • و …

آدرس : تهران ، پاسداران ، انتهای خیابان اسلامی شمالی ، نبش گلستان 5 ، شماره 192 ، زنگ 204 ، طبقه دوم

مرتبط بخوانید : بهترین فروشگاه کتوژنیک در شرق تهران

مراقبت های لازم بعد از دریافت خدمات بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

یکی از مواردی که افراد باید بعد از دریافت خدمات بهترین شیدینگ لب در شرق تهران به آن دقت داشته باشند ، رعایت مراقبت های لازم می باشد. به طوری که افراد باید پس از شیدینگ لب ، تمامی مراقبت های لازم را انجام دهند تا بتوانند شاهد ماندگاری بالایی از این روش نیز باشند.

در ادامه به مهم ترین مراقبت هایی که رعایت آن ها پس از شیدینگ لب ضرورت دارد ، اشاره کرده‌ ایم :

  • پس از شیدینگ لب ، شاهد پوسته ریزی لب ها خواهید بود اما نباید به این پوسته ها دست بزنید.
  • برای اینکه تورم ، سوزش و خشکی لب هایتان برطرف شود ، بهتر است حتما از وازلین استفاده کنید.
  • به مدت حداقل یک ماه از رفتن به استخر خودداری نمایید.
  • برای سه روز صورت خود را نشویید و از زدن‌ آب به لب های خود خودداری کنید.
  • تا زمانی که لب های شما به صورت کامل خوب نشده است ، از مصرف غذاهای شور ، تند و ترش خودداری نمایید.
  • تا چند روز در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران کجاست ؟

بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران به سالن زیبایی انتخابی ، فرد ارائه دهنده‌ خدمات ، کیفیت متریال مصرفی و … بستگی دارد.

  • آیا پس از شیدینگ لب در شرق تهران ، نیاز به مراقبت های خاصی می باشد ؟

بله ، رعایت برخی مراقبت ها برای دریافت بهترین نتیجه از این روش و همینطور افزایش ماندگاری شیدینگ لب ضرورت دارد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در تهران

بهترین شیدینگ لب در تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران + نظرات

بهترین شیدینگ لب در تهران کجاست ؟ لب ها دارای تاثیر بسیار زیادی در زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *