آموزشگاه رانندگی اصفهان 💎 معرفی 7 بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان

آموزشگاه رانندگی اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

آموزش رانندگی یکی از مراحل مهمی است که افراد علاقه مند به رانندگی باید آن را پشت سر بگذارند. کلاس های تئوری و عملی رانندگی به دلیل اینکه تمامی موضوعات در این زمینه را در بر می گیرند ، در ایمنی و صلاحیت افراد برای رانندگی ، تاثیر بسیار زیادی را دارند. یک آموزشگاه تعلیم رانندگی خوب باید از ویژگی های متنوعی شامل ارائه تدریس جامع و به روز ، دارای مربیان ماهر و آموزش رانندگی مطابق با آخرین تغییرات قوانین رانندگی و … برخوردار باشد. با شرکت در کلاس های رانندگی و تمرین و تکرار رانندگی و مرور پی در پی قوانین جاده ، می توان ضمن رسیدن به تسلط بالا در این زمینه ، گواهینامه رانندگی را نیز دریافت کرد. برای آشنایی با بهترین بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان و همینطور جزئیات بیشتر در مورد کلاس های رانندگی در ادامه ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان

در شهر اصفهان امکانات آموزشی بسیار متنوعی فراهم است و تعداد زیادی از آموزشگاه های رانندگی را در خود جای داده است که هر یک در تلاش هستند تا با بهترین شکل ممکن ، مسیر رانندگی را به هنرجویان خود بیاموزند و در جهت افزایش ایمنی جاده ای تلاش کنند.

در ادامه یکی از بهترین آموزشگاه رانندگی در شهر اصفهان را برای شما معرفی کرده‌ ایم :

آموزشگاه رانندگی فردوسی اصفهان

آموزشگاه رانندگی اصفهان

  • آدرس: اصفهان ، خیابان کاشانی شمالی ، خیابان جامی ، پلاک ۴۱۲ ، آموزشگاه رانندگی فردوسی
  • تلفن تماس : 03133390490 – 03133390491

مرتبط بخوانید : بهترین املاک اصفهان

نحوه برگزاری کلاس های رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان

در بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان ، آموزش رانندگی در دو بخش شامل تئوری و عملی برگزار می شود. در ادامه پیرامون هر یک از کلاس های تئوری و عملی که در بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان برگزار می شود ، توضیحاتی را آورده‌ ایم:

مرحله اول : شرکت در کلاس های تئوری رانندگی

ابتدا هنرجویان در کلاس های آموزش آیین نامه شرکت می کنند. کلاس های آیین نامه در 6 جلسه دو ساعته برگزار می شوند. در چهار جلسه ابتدایی ابتدا قوانین و فصل های اول کتاب آیین نامه مورد بررسی قرار می گیرد و سپس در دو جلسه آخر نیز موانع فنی خودرو توضیح داده می شود.

مرحله دوم : شرکت در کلاس های عملی رانندگی

بخش دوم از کلاس های رانندگی در آموزشگاه رانندگی اصفهان به کلاس های آموزش عملی رانندگی اختصاص دارد. کلاس های عملی رانندگی شامل 12 جلسه است که هر یک به مدت 12 روز و هر جلسه نیز در یک تایم دو ساعته برگزار می شود. معمولا مربیان حداقل دو جلسه از کلاس های عملی آموزش رانندگی را در شب آموزش می دهند تا افراد با شرایط رانندگی در شب نیز آشنا شوند.

مرحله سوم :  پایان کلاس های رانندگی و دریافت گواهینامه

پس از اینکه کلاس های آموزش تئوری و عملی رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان به پایان می رسد ، افراد باید خود را برای شرکت در آزمون های راهنمایی و رانندگی آماده کنند. ابتدا افراد باید در آزمون آیین نامه که از آموخته های تئوری رانندگی است ، قبول شوند.

در این مرحله افراد در کنار یک افسر راهنمایی و رانندگی ، در خودرو می نشینند و باید صفر تا صد مواردی که یاد گرفته اند را اجرا کنند تا موفق به قبولی شوند. قبولی در آزمون عملی رانندگی و یا شهری ، نیازمند این است که افراد آرامش خود را حفظ کنند و هیچ گونه استرس و ترسی را نداشته باشند.

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه حسابداری اصفهان

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی اصفهان

آموزشگاه رانندگی اصفهان

در صورتی که تصمیم دارید در بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان در کلاس های رانندگی شرکت کنید ، در قدم اول باید اطلاعات و مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید. در ادامه به مهم ترین مدارکی که برای ثبت نام در کلاس هایی رانندگی نیاز است ، اشاره کرده‌ ایم :

داشتن سن 18 سال تمام به بالا

برای ثبت نام در کلاس های رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان افراد باید دارای حداقل 18 سال سن باشند. به طوری که با برخورداری از رشد فیزیکی و رفتاری مناسب ، افراد مسئولیت لازم برای رانندگی را به دست می آورند.

شناسنامه جدید و یا کارت ملی

ارائه مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی و همینطور کپی آن نیز برای اطمینان از هویت و همینطور شناسایی افراد ضرورت دارد و متقاضیان باید آن را در هنگام ثبت نام در کلاس های تعلیم رانندگی ارائه دهند.

8 عدد عکس 4*3

یکی دیگر از مواردی که برای ثبت نام در کلاس های رانندگی نیاز است ، 8 عدد عکس 4*3 با پس‌ زمینه سفید است. از این عکس ها در مراحل مختلف آموزش و ثبت نام استفاده می شود و بخش مهمی از پرونده ثبت نام کنندگان است.

تاییدیه پزشک و چشم پزشک

دریافت تائیدیه از پزشک معتمد آموزشگاه رانندگی اصفهان نیز از دیگر مدارک مورد نیاز برای دریافت گواهینامه است. این تائیدیه نشان می دهد فرد از نظر فیزیکی و سلامت چشم ، دارای صلاحیت رانندگی است و می تواند گواهینامه دریافت کند.

کارت معافیت یا اشتغال به تحصیل دانشجویی یا مدرک وضعیت خدمت سربازی برای پسران

در صورتی که دانش آموزی دارای معافیت و یا اشتغال به تحصیل دانشجویی است ، باید اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را در اختیار آموزشگاه قرار دهد.

مرتبط بخوانید : بهترین میکاپ آرتیست اصفهان

ملاک های مهم برای انتخاب بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان

آموزشگاه رانندگی اصفهان

اگر تصمیم دارید در کلاس های رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان شرکت کنید ، قطعا باید در انتخاب آموزشگاه تعلیم رانندگی برخی ملاک ها را مد نظر قرار دهید تا در نهایت موفق شوید بدون مشکل ، رانندگی را یاد بگیرید و خیلی سریع گواهینامه خود را دریافت کنید.

در ادامه پیرامون مهم ترین ملاک های انتخاب بهترین آموزشگاه تعلیم رانندگی ، توضیحاتی را آورده ایم :

داشتن مجوز های لازم

یکی از ملاک هایی که باید در انتخاب بهترین آموزشگاه رانندگی مد نظر قرار بگیرد ، برخورداری آموزشگاه از مجوزهای لازم است. مجوزهای لازم شامل مجوزهای ثبت و مجوزهای آموزش اساتید هستند. این مجوزها نشان می دهند که آموزشگاه حرفه ای است و به صورت حرفه ای نیز اداره می شود.

برخورداری از تجهیزات و وسایل آموزشی

در بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان از تجهیزات و وسایل آموزشی مدرن و به روز استفاده می شود. این تجهیزات می تواند شامل خودروهای آموزشی ، سیستم های تدریس پیشرفته ، تجهیزات ایمنی و … باشد که به آموزش رانندگی در سطح بالا کمک می کند.

پوشش ثبت نام برای کم سواد و بی سواد در آموزشگاه رانندگی اصفهان

از دیگر ویزگی هایی که یک آموزشگاه رانندگی خوب از آن برخوردار است ، پوشش ثبت نام برای تمامی افراد از جمله افراد کم سواد و بی سواد می باشد. این موضوع نشان دهنده این است که آموزشگاه فرصت برابری را برای تمامی افراد ایجاد می کند تا مهارت رانندگی را در سطح بالایی فرا بگیرند.

تجربه و مهارت اساتید

تجربه و مهارت اساتید در زمینه تدریس و رانندگی نیز دارای اهمیت بسیار بالایی است. به طوری که هر چه اساتید تجربه بالاتری داشته باشند ، قطعا در انتقال روش ها و تکنیک های رانندگی به هنرجویان نیز موفق تر خواهند بود.

برنامه‌ های آموزشی

یکی دیگر از ملاک هایی که باید در انتخاب بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان به آن توجه شود ، برنامه های آموزشی است که آموزشگاه ارائه می دهد. این برنامه ها باید متناسب با نیازهای شهری و خارج از شهر باشند. همینطور باید کلاس های آموزشی به شکلی به روز و جذاب برگزار گردند.

هزینه و شرایط پرداخت در آموزشگاه رانندگی اصفهان

هزینه کلاس های تئوری و عملی در بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان‌ باید متناسب با خدمات ارائه شده باشد. همینطور آموزشگاه باید در همان ابتدا ، تمامی هزینه ها را برای افراد شفاف سازی کند.

سوالات متداول 

  • شرط سنی شرکت در کلاس های تعلیم رانندگی در آموزشگاه رانندگی اصفهان‌ ، چند سال است ؟

کسانی که دارای 18 سال تمام هستند ، می توانند در کلاس های تعلیم رانندگی در آموزشگاه رانندگی اصفهان‌ شرکت کنند.

  • کلاس های آموزش عملی رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی اصفهان‌ ، در چند جلسه برگزار می شود ؟

کلاس های عملی رانندگی در 10 الی 12 جلسه برگزار می شود.

  • کلاس های آیین نامه در آموزشگاه رانندگی اصفهان چند جلسه است ؟

کلاس های آیین نامه در 8 جلسه دو ساعته برگزار می شود.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

مشاوره ازدواج اصفهان

مشاوره ازدواج اصفهان 💎 معرفی 10 مرکز مشاوره ازدواج اصفهان + نظرات

لزوم دریافت مشاوره ازدواج اصفهان چیست ؟ تصمیم گیری برای ازدواج ، جزو مهم ترین …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *