اسکن پوست در اصفهان 💎 معرفی 10 کلینیک اسکن پوست در اصفهان + نظرات

اسکن پوست در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز اسکن پوست در اصفهان کجاست ؟ دستگاه مورد استفاده برای آنالیز و اسکن پوست ، شاخص های سلامت پوست را تجزیه و تحلیل می کند و اطلاعاتی را از مشکلات پوستی فرد ، میزان چربی پوست ، میزان رطوبت پوست ، میزان چین و چروک های پوستی ، میزان لک های پوستی ، منافذ باز پوست و … ارائه می دهد. در حقیقت دستگاه اسکن پوست در اصفهان اطلاعاتی که از پوست فرد به دست می آید را با اطلاعات یک پوست نرمال و طبیعی مقایسه می کند و سپس اطلاعات دقیق را از مشکلات پوستی به پزشک ارائه می دهد. پزشک با استفاده از این اطلاعات قادر است تا روند درمانی بهتری را برای فرد در پیش بگیرد. در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز در زمینه اسکن پوست در اصفهان را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر پوست اصفهان

معرفی بهترین مرکز اسکن پوست در اصفهان

دستگاه اسکن پوست در اصفهان دستگاهی برای شناسایی دقیق مشکلات پوستی فرد پیش از آغاز درمان است. به نوعی این روش یک نوع آزمایش گرفتن از پوست می باشد تا بتوان متوجه شد چه مشکلاتی دارد و برای بهبود آن به چه نوع خدمات درمانی نیاز است.

اگر شما نیز مایل هستید پیش از استفاده از خدمات درمانی پوست ، ابتدا از دستگاه اسکن پوست استفاده کنید، در ادامه همراه ما باشید تا با با چند مرکز معتبر که این خدمات را در شهر اصفهان به زیباجویان ارائه می دهند ، آشنا شویم.

کلینیک مدرن لیزر 

آنالیز و اسکن پوست در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای خیابان چهار باغ بالا ، ابتدای کوچه 41، پلاک 436 ، مدرن لیزر
  • شماره تماس :  03131318000

کلینیک صدف

دستگاه اسکن پوست در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
  • شماره تماس : 32240827 031

مرتبط بخوانید : مرکز تزریق ژل لب در اصفهان

چرا باید از دستگاه اسکن پوست استفاده کنیم ؟ 

با استفاده از دستگاه اسکن پوست در اصفهان میزان مشکلات پوستی فرد ، منشاء ایجاد مشکلات پوستی و میزان شدت آن ها مشخص می گردد. افراد مختلف پوست های مختلفی دارند که هر یک دارای مشکلاتی می باشند. برای درمان مشکلات پوستی افراد روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام برای درمان عارضه های پوستی کارایی دارند.

با نتایجی که دستگاه اسکن پوست در اصفهان در اختیار افراد قرار می دهد ، می توان بهترین و موثرترین روش درمانی را برای برطرف کردن مشکلات پوستی مورد استفاده قرار داد تا پوست جوانی ، طراوت و زیبایی خود را از دست ندهد.

در صورتی که سلامتی و شادابی پوستتان برای شما مهم می باشد ، حالت ایده آل نیز این است که حداقل ماهانه یکبار پوست شما توسط دستگاه آنالیز شود و مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص گردد که آیا روند درمانی که از آن استفاده می کنید و یا محصولاتی که مورد استفاده قرار می دهید، نتیجه مثبتی داشته است یا خیر. اینگونه می توانید متوجه شوید اگر محصولی دارای تاثیر منفی بر روی پوست شما بوده است کدام است و محصول دیگری را جایگزین آن نمایید.

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در اصفهان

کاربرد اسکن‌ پوست در اصفهان

آنالیز و اسکن پوست در اصفهان

در نظر داشته باشید که عوامل بسیاری می توانند به پوست انسان آسیب برسانند. عواملی شامل استرس ، عوامل محیطی مثل نور خورشید ، آلودگی ها ، رژیم غذایی ناسالم ، سبک زندگی غلط و … می توانند بر روی سلامت پوست تاثیر منفی خود را بگذارند.

از سویی دیگر پوست یک ارگان پویا و در حال تغییر می باشد و مواد مغذی که نیاز دارد نیز در طول زمان تغییر می کنند. اینکه شما بدانید پوستتان به چه موادی نیاز دارد و به آن کمک می کند تا درخشان تر و سالم تر باقی بماند ، بسیار مهم است.

کاربرد اصلی دستگاه اسکن پوست در اصفهان نیز پیشگیری از بروز مشکلات پوستی و یا درمان آن ها است. در صورتی که پوست شما دچار عارضه های پوستی و یا اختلال هایی است ، پس از بررسی دقیق پوستتان با استفاده از این دستگاه ، می توانید از خدمات پوستی مورد نیاز شامل تزریق بوتاکس ، تزریق فیلر ، مزوتراپی ، پلاسماجت ، کربوکسی تراپی ، میکرونیدلینگ ، میکرودرم و … استفاده کنید.

بنابراین هر گونه مشکلات پوستی شامل منافذ باز پوست ، ترک های ناشی از چاقی و یا لاغری ، اسکار ناشی از سوختگی و یا زخم و بخیه ، زگیل ، انواع خال و لک ، کک و مک ، جای جوش و … دارید ، می توانید از اسکن پوست در اصفهان برای شناسایی دقیق مشکل و رفع آن استفاده نمایید.

مزایا دستگاه آنالیز پوست

  • بررسی میزان رطوبت پوست
  • بررسی‌ کلاژن و فیبر در بافت های زیرین پوست
  • بررسی میزان لک ها و تیرگی در پوست
  • بررسی‌ وضعیت کارکرد غدد چربی و میزان ترشح سبوم
  • بررسی میزان منافذ باز پوستی
  • آنالیز میزان چین و چروک های پوستی و شدت آن ها
  • بررسی میزان سفتی ، استحکام و همینطور خاصیت ارتجاعی پوست
  • تشخیص سن بیولوژیکی پوست زیباجو
  • ارزیابی میزان سلول‌ های رنگدانه ساز پوست
  • بررسی لکه‌ های زیرپوستی ایجاد شده به دلیل اشعه ماوراء بنفش
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

هزینه اسکن پوست در اصفهان چقدر است؟

اسکن پوست در اصفهان از جمله فناوری ها و تکنیک های نسبتا جدید است که در برخی کلینیک های زیبایی و مطب های تخصصی پوست و مو معتبر و به روز از آن استفاده می گردد.

کلینیک هایی که خدمات اسکن پوست در اصفهان را به زیباجویان ارائه می دهند ، دو دسته هستند. دسته اول استفاده از این دستگاه را جزوی از مشاوره پیش از ارائه خدمات زیبایی به زیباجویان در نظر می گیرند و برای آن هزینه ای را دریافت نمی کنند. به طوری که پزشک در فرآیند معاینه از دستگاه اسکن پوست نیز استفاده می کند.

این در حالی است که در برخی دیگر از مطب ها پزشکان اسکن پوست صورت را به عنوان یک خدمات مجزا به زیباجویان ارائه می دهند و برای آن هزینه نیز دریافت می کنند. بنابراین برای اطلاع از هزینه اسکن پوست در اصفهان ، توصیه می کنیم ، با کلینیک مدنظرتان تماس بگیرید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق بوتاکس در اصفهان

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز اسکن‌ پوست در اصفهان کجاست ؟

بهترین مرکز اسکن‌ پوست در شهر اصفهان را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • چرا باید از خدمات اسکن‌ پوست در اصفهان استفاده کنیم ؟

با استفاده از خدمات اسکن‌ پوست در شهر اصفهان می توان مشکلات پوستی را بهتر شناسایی و برطرف کرد.

  • هزینه اسکن‌ پوست در اصفهان چقدر است ؟

هزینه اسکن‌ پوست در شهر اصفهان در کلینیک های مختلف وابسته به دستمزد پزشک و نوع دستگاه متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان کیست ؟ با ارزیابی بدن ، می توان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *