بلفاروپلاستی در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز بلفاروپلاستی در اصفهان

بلفاروپلاستی در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بلفاروپلاستی و یا جراحی زیبایی پلک ، یکی از جراحی های زیبایی و درمانی برای از بین بردن پوست و چربی های اضافه در پلک بالا و پایین می باشد که در طی سال های اخیر ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از مزیت های جراحی پلک می توان به جوان تر شدن چهره و همینطور افزایش شادابی چشمان اشاره نمود. البته افتادگی پلک در برخی از افراد ، میدان دید را نیز مختل می کند که بلفاروپلاستی این مشکل را نیز حل کرده است. یکی از مهم ترین موضوعاتی که افراد باید در هنگام مراجعه به بهترین جراح بلفاروپلاستی در اصفهان آن را مد نظر قرار دهند ، نحوه انجام این نوع جراحی و همینطور هزینه های آن است. در صورتی که به دنبال بهترین متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان و همینطور آشنایی با جزئیات بیشتر با بلفاروپلاستی هستید ، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان

در شهر اصفهان ، متخصصان بسیاری خدمات بلفاروپلاستی و یا خدمات جراحی پلک را ارائه می دهند. در ادامه یکی از بهترین این متخصصان را معرفی کرده ایم.

دکتر اصغر معمارزاده

بلفاروپلاستی در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، پلاک 71
  • شماره تماس : 03136253993

مرتبط بخوانید : بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست ؟

جراحی پلک و یا بلفاروپلاستی ، روشی می باشد که از آن برای از بین بردن پوست اضافه و چین و چروک های پوستی پلک و… استفاده می شود. این جراحی برای کسانی که در ناحیه پلک آن ها افتادگی پوست وجود دارد ، مناسب است.

به طور کلی در افتادگی پلک ، سن و وراثت منجر به بروز مشکلات افتادگی پلک می شود. بیشترین کاربرد این جراحی برای کسانی است که مایلند با خارج کردن پوست اضافه ، چشم هایی جوانتر را داشته‌ باشند. البته این جراحی همیشه جنبه زیبایی ندارد و در برخی مواقع با هدف درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که در برخی مواقع افتادگی در پلک به اندازه ای است که منجر به سنگینی در پلک ها می شود و به همین دلیل نیز افراد به سختی می توانند چشم هایشان را باز نگه دارند و در نتیجه این موضوع در دید آن ها نیز مشکل ساز می شود.

در صورتی که جراحی پلک زیر نظر پزشک متخصص و در یک کلینیک تخصصی صورت بگیرد ، نتیجه بسیار خوبی را برای بیمار به همراه دارد و عارضه های ناشی از آن بسیار کوتاه و زودگذر می باشند.

انواع عمل پلک چشم در اصفهان

بلفاروپلاستی در اصفهان

در حالت کلی جراحی پلک به سه روش انجام می شود. بهترین متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان از هر یک از روش های بلفاروپلاستی بر اساس شرایط سلامتی افراد و نیازهایی که برای رفع مشکلات پلک افراد نیاز است ، استفاده می کند.

جراحی پلک بالا

این نوع جراحی ، با هدف بهبود مشکلات بینایی و همینطور بهبود ظاهر چشمان مورد استفاده قرار می گیرد. جراحی پلک بالا به صورت کامل بر روی پلک بالا انجام می شود و عملکرد چشم را بازیابی می کند ؛ به طوری که در نهایت ظاهر چشم ها گردتر و بازتر به نظر می رسد.

نوع جراحی پلک پایین توسط متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان

عمل جراحی پلک پایین نیز در اطراف پلک پایین و همینطور برای از بین بردن چین و چروک های پوست انجام می شود. این نوع جراحی ، پف چشم ها را بهبود می بخشد و در نهایت سبب می شود تا ظاهر بیمار بهتر و زیباتر شود.

جراحی پلک شرقی یا کانتوپلاستی

در عمل جراحی پلک شرقی یا کانتوپلاستی ( Canthopexy) ، عمل کانتوپلاستی برای اصلاح گوشه خارجی چشم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع عمل برای بهبود طول افقی چشم ها کاربرد دارد و پس از عمل نیز ظاهر چشم ها درشت تر به نظر می رسد. این روش در آسیای شرقی ، محبوبیت زیادی را دارد.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک لیزر آقایان اصفهان

مراقبت های قبل و بعد عمل بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی در اصفهان

افرادی که تصمیم دارند از عمل بلفاروپلاستی استفاده کنند ، باید قبل و بعد از انجام این جراحی ، مجموعه ای از نکات را رعایت کنند تا عوارض جراحی را به حداقل برسانند. رعایت این نکات و مراقبت ها در بازه های زمانی قبل و برخی دیگر از آن ها بعد از عمل جراحی پلک ، یک ضرورت است.

در نظر داشته باشید که هر یک از مراقبت های قبل و بعد از عمل بلفاروپلاستی در اصفهان ممکن است بر اساس شرایط فرد و میزان سلامت عمومی او متفاوت باشد. با این حال لازم است افراد بر اساس شرایط خود با پزشک خود مشورت کنند تا بتوانند با رعایت این نکات ، به حداکثر بازدهی برسند.

نکات مهم قبل از عمل بلفاروپلاستی 

در ادامه به مهم ترین نکاتی که رعایت آن ها قبل از بلفاروپلاستی ضرورت دارد ، اشاره کرده ایم :

  • برای حداقل دو هفته ، مصرف داروهایی از جمله آسپرین ، ایبوپروفن ، ناپروکسن ، داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی ، ویتامین E و داروهای گیاهی را به حداقل برسانید. مصرف داروهایی شامل استامینوفن و همینطور مولتی ویتامین ها مانعی ندارد.
  • اگر دخانیاتی همچون سیگار را مصرف می کنید ، بهتر است مصرف آن را دو هفته قبل از جراحی محدود کنید. نیکوتین و تنباکویی که در سیگار وجود دارد ، در روند بهبودی پس از جراحی اختلال ایجاد می کند.
  • برای جلوگیری از هر گونه آسیب پوستی ، سعی کنید تا دو هفته در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید ؛ استفاده از کرم های ضد آفتاب با spf 30 یا بالاتر و همینطور عینک آفتابی از بروز هر گونه مشکل جلوگیری می کند.
  • از شب قبل از جراحی بلفاروپلاستی در اصفهان سعی کنید از خوردن و آشامیدن هر گونه ماده خوراکی خودداری نمایید.
  • پیش از اینکه به بیمارستان مراجعه کنید ، با یک نفر هماهنگ کنید تا به عنوان همراه کنار شما باید و پس از جراحی نیز شما را تا منزلتان همراهی کند.
  • به مدت حداقل یک روز پس از جراحی ، لازم است فردی را برای انجام امور روزانه نیز در کنار خود داشته باشید.
  • در روز جراحی بلفاروپلاستی در اصفهان از لباس های راحت و گشاد استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آن ها را دربیاورید و بپوشید.
  • در روز جراحی استفاده از عینک مشکلی ندارد ؛ اما افراد نباید از لنزهای تماسی استفاده کنند.

مراقبت های بعد عمل بلفاروپلاستی

پس از عمل بلفاروپلاستی نیز رعایت برخی نکات ضروری است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • برای کم کردن میزان تورم و کبودی در اطراف چشم ها ، بهتر است به مدت 48 ساعت ، در اطراف ناحیه جراحی ، از کمپرس یخ استفاده شود. البته زیباجویان نباید کمپرس یخ را بر روی ناحیه جراحی فشار دهند. همینطور بهتر است از کمپرس یخ به همراه یک پارچه استفاده شود تا ناحیه جراحی را خبس نکند.
  • در هنگام خواب ، بیمار باید سر خود را بالاتر از بدنش قرار دهد. این کار از میزان تورم و کبودی کم می کند. برای انجام اینکار کافی است افراد از چندین بالش اضافه در زیر سر خود استفاده کنند.
  • مصرف داروها بعد از بلفاروپلاستی در اصفهان بر اساس تجویز پزشک ، ضرورت دارد. مصرف دارو ، قطره های چشمی و پمادها بدون تجویز پزشک ممنوع است.
  • پس جراحی بلفاروپلاستی ، امکان استفاده از لنزهای تماسی بعد از دو الی سه هفته وجود دارد.
  • توصیه می شود کسانی که جراحی بلفاروپلاستی را انجام می دهند ، برای یک مدت زمان محدودی ، هر گونه فعالیت شدید بدنی و ورزشی را کنار بگذارند و از بلند کردن اجسام سنگین نیز خودداری کنند. سه روز بعد از جراحی پلک می توان به فعالیت های عادی بازگشت اما برای دیگر فعالیت های سنگین از جمله برداشت اجسام و ورزش های هوازی ، بهتر است افراد سه هفته صبر کنند و سپس فعالیت های بدنی خود را نیز به تدریج شروع کنند.
  • به مدت حداقل شش روز ، قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید و برنزه کردن‌ پوست ممنوع می باشد. ضمن اینکه افراد باید از نور خورشید دوری کنند، باید به صورت روزانه نیز از کرم های ضد آفتاب که دارای spf بالاتر از 30 است، استفاده کنند.
  • برای یک هفته الی ده روز ، نباید از مواد آرایشی بر روی چشم ها استفاده شود.
  • تورم چشم ها یک عارضه طبیعی بعد از جراحی بلفاروپلاستی می باشد و جای نگرانی ندارد. این عارضه به صورت خود به خودی نیز رفع می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان

هزینه بلفاروپلاستی در اصفهان چقدر است ؟

بلفاروپلاستی در اصفهان

در تعیین هزینه های بلفاروپلاستی ، فاکتورهای متعددی تاثیرگذار می باشند. در ادامه به مهم ترین عواملی که در تعیین این هزینه تاثیر خود را می گذارند ، اشاره کرده ایم:

ویژگی‌های فردی

یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین هزینه های بلفاروپلاستی تاثیر می گذارد ، ویژگی هایی پلک زیباجو می باشد. در حقیقت میزان افتادگی در پلک ، میزان چین و چروک های ایجاد شده در این ناحیه ، مقدار پوست و چربی های اضافه ، نیاز داشتن‌ یا نداشتن به جراحی و … تمامی این موارد از عواملی است که می تواند هزینه بلفاروپلاستی را کم و یا زیاد کند.

از سویی دیگر امکان انجام این عمل زیبایی به صوت همزمان با دیگر عمل ها نیز وجود دارد. به طوری که افراد می توانند بلفاروپلاستی را به صورت همزمان با دیگر عمل ها از جمله لیفت ابرو ، فیکس کردن ابرو ، پیوند چربی و … انجام دهند. در صورتی که زیباجو یکی از این عمل های زیبایی را نیز در کنار بلفاروپلاستی انجام دهد ، قطعا باید هزینه بالاتری را نیز پرداخت کنند. اینگونه هزینه اتاق عمل یکبار محاسبه می شود و در نهایت منجر به کاهش هزینه های زیباجو نیز می شود.

تکنیک مورد استفاده در جراحی بلفاروپلاستی در اصفهان

از دیگر مواردی که در تعیین هزینه بلفاروپلاستی در اصفهان تاثیرگذار است ، تکنیک مورد استفاده برای جراحی می باشد. بلفاروپلاستی با تکنیک های مختلفی انجام می شود. برای مثال در صورتی که بهترین متخصص و جراح پلک ، برای جراحی این قسمت از تکنیک بلفاروپلاستی با لیزر و تکنیک پلاسما جت استاده کند ، هزینه متفاوت تری نسبت به جراحی پلک دارد. معمولا از بلفاروپلاستی با لیزر برای کم کردن میزان پف در اطراف چشم ها استفاده می شود. همینطور تکنیک پلاسما جت در ایجاد سوختگی هایی سطحی که منجر به ایجاد کشیدگی در پلک ها می شود ، کاربردی است. از میان تمامی این روش ها ، تکنیک جراحی روشی موثرتر و بهتر به شمار می رود.

دستمزد جراح

از دیگر موارد مهم در تعیین هزینه بلفاروپلاستی در اصفهان تاثیرگذار می باشد ، دستمزد جراح می باشد. دستمزد جراح بر اساس فاکتورهای متعددی شامل نوع تخصص ، میزان تجربه در بلفاروپلاستی ، سابقه کار ، میزان شهرت و شناس بودن پزشک متغیر است.

با توجه به اینکه این عمل زیبایی باید با ظرافت بسیار بالایی صورت بگیرد ، مهم است افراد به پزشکانی که میزان رضایت مندی بالایی از آن ها وجود دارد نیز مراجعه کنند. این عمل جراحی با حساس ترین عضو در صورت سر و کار دارد و هر گونه اشتباه ممکن است منجر به بروز آسیب های جبران ناپذیری شود. اگر متخصص انتخابی شما دارای دانش و تجربه کافی نباشد ، مشکلات متعددی شامل عدم قرینگی پلک ، برداشت بیش از اندازه پوست ، برداشت بیش از اندازه چربی ، آسیب دیدن اعصاب چشم ، عفونت ، باقی ماندن جای زخم و اسکار و… ایجاد می شوند. بنابراین در این مورد ، افراد باید صرف نظر از دستمزد جراح ، از متخصصی خدمات دریافت کنند که دارای تجربه بالایی است.

هزینه‌ های کلینیک

یکی دیگر از عامل هایی که منجر به تغییر قیمت هزینه های جراحی پلک می شود ، هزینه های کلینیک می باشد. هزینه های کلینیک شامل موارد بسیاری از جمله دستمزد جراح ، دستمزد پرستار ، ابزار و وسایل مورد استفاده برای جراحی از جمله سوزن ، گاز ، روپوش ، دستکش و… ، هزینه های بیهوشی ، هزینه استفاده از اتاق عمل و… می باشند.

هر چه این عمل زیبایی در کلینیک مجهزتری انجام شود ، همینطور کادر پزشکی حاضر در کلینیک ، تجربه و مهارت بالاتری داشته باشند ، قطعا هزینه این جراحی نیز بالاتر می رود. معمولا جراحی بلفاروپلاستی در شهرهای کوچک در مقایسه با شهرهای بزرگ ، هزینه کمتری را دارد.

هزینه‌ های جانبی بلفاروپلاستی در اصفهان

علاوه بر تمامی هزینه هایی که برای جراحی پلک عنوان کردیم ، در تعیین هزینه بلفاروپلاستی در اصفهان برخی هزینه های دیگر نیز وجود دارند. به طوری که افراد باید هزینه جلسات مشاوره حضوری پیش از عمل بلفاروپلاستی ، هزینه انجام آزمایش برای بررسی وضعیت سلامت عمومی و … را نیز پرداخت کنند. در برخی مواقع افراد دارای مشکلات و بیماری های دیگری هستند و لازم است این دسته از افراد برای اینکه برای جراحی بلفاروپلاستی آماده شوند ، تمهیدات دیگری را بیاندیشند. برای مثال ممکن است افراد نیاز به بررسی سلامت چشم ، اندازه گیری میزان تولید اشک ، بررسی وضعیت سلامت قلب و عروق ، عملکرد تیروئید و … داشته باشند. پزشک متخصص ، پیش از اینکه این جراحی را برای زیباجویان انجام دهد ، ابتدا مواردی شامل خشکی چشم ، گلوکوما ، آلرژی ، مشکلات در گردش خون و … را مورد بررسی قرار می دهد.

در نهایت افراد بعد از جراحی بلفاروپلاستی باید برخی داروها را تهیه کنند که هزینه تهیه این داروها نیز به هزینه های اصلی که باید برای این خدمات زیبایی پرداخت شود ، اضافه می شود. افرادی که از شهرهای دیگر برای جراحی بلفاروپلاستی به اصفهان مراجعه می کنند نیز باید هزینه های رفت و آمد و اقامت را نیز در نظر بگیرند.

آیا بیمه هزینه جراحی پلک را پرداخت می‌ کند ؟

بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند هزینه های بلفاروپلاستی در اصفهان را کاهش دهند ، به دنبال این هستند که از بیمه استفاده کنند. واقعیت این است که بلفاروپلاستی جزو عمل های زیبایی قرار دارد و به همین دلیل نیز بیمه به آن تعلق نمی گیرد.

در برخی مواقع افتادگی پلک ، در بینایی مشکلاتی را ایجاد می کند. در این صورت اگر پزشک تشخیص دهد که جراحی پلک برای بیمار با هدف درمانی ، ضرورت دارد ؛ دربیمه بخشی از هزینه های این جراحی را پرداخت خواهد کرد. البته هر یک از شرکت های بیمه دارای شرایط خاص خود هستند ؛ برخی از شرکت های بیمه برای پرداخت هزینه ها ، نیاز به آزمایش بینایی سنجی دارند. همینطور اینکه بیمه بخشی و یا تمامی هزینه های جراحی را پرداخت کند ، به نوع بیمه فرد و طرح پوشش آن بستگی دارد. برای افرادی که دارای بیمه تکمیلی هستند ، بیمه نیز هزینه بیشتری را پرداخت می کند.

بلفاروپلاستی در اصفهان

نتیجه ماندگاری عمل بلفاروپلاستی تحت تاثیر فاکتورهای متعددی متغیر است. به طور کلی عمل بلفاروپلاستی یکی از عمل هایی با نتیجه ماندگار طولانی مدت به شمار می رود و اثرات این جراحی تا سال ها باقی می ماند. البته افراد باید در رسیدن به نتایج این جراح صبور باشند و مدتی را برای مشاهده نتایج آن منتظر بمانند.

در اغلب موارد بیماران پس از گذشت ده الی پانزده روز ، می توانند به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردند اما معمولا پس از این بازه زمانی ، اثرات این جراحی به صورت مشهود نخواهد بود. حتی در برخی موارد نیاز است بیماران برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود ، عمل های ترمیمی را نیز انجام دهند. با این حال بعد از یک بازه زمانی مشخص ، نتایج این عمل دیده می شود و تا سال ها نیز باقی می ماند.

آیا امکان دارد افتادگی پلک و پف چشم بازگردد ؟

یکی از سوالات رایجی که در مورد این جراحی وجود دارد ، این است که آیا امکان دارد پس از بلفاروپلاستی ، مجدد نتایج حاصل از این عمل از بین برود و افتادگی پلک و همینطور پف چشم ، مجدد باز گردد. در پاسخ باید بگوییم که بلفاروپلاستی یکی از عمل های درمانی دائمی می باشد که در اغلب موارد ، در زیباجویان بازگشتی را ندارد. این در حالی است که ممکن است به دلیل افزایش سن ، مجدد افتادگی پلک نه به شدت قبل ، اما بازگردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست آقایان اصفهان

سوالات متداول

  • بهترین متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان ، کدام پزشک است ؟

بهترین متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • در هزینه بلفاروپلاستی در اصفهان ، چه عوامل تاثیرگذار می باشند ؟

در تعیین هزینه بلفاروپلاستی در اصفهان عوامل متعددی شامل ویژگی های پلک بیمار ، دستمزد پزشک ، هزینه های کلینیک و…. تاثیرگذار می باشند.

  • آیا جراحی پلک و یا بلفاروپلاستی در اصفهان ، مشکل در دید را نیز رفع می کند ؟

بله ، جراحی پلک و بلفاروپلاستی هر گونه مشکل در دید را نیز رفع می کند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان در اصفهان

کلینیک لیزر آقایان اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان اصفهان

داشتن‌ پوست تمیز و عاری از موهای زائد ، امروزه تبدیل به یکی از معیارهای …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *