بهترین شیدینگ لب در اصفهان 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در اصفهان + نظرات

بهترین شیدینگ لب در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین شیدینگ لب در اصفهان کجاست ؟ امروزه تکنیک های آرایش نیمه دائم از سوی بانوان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شیدینگ لب یکی از تکنیک های آرایش نیمه دائم است که یک روش کاربردی برای تغییر رنگ لب ها به شمار می رود. در این تکنیک ، رنگدانه ها با استفاده از دستگاه مخصوصی بر روی لب قرار می گیرند. اگر که انتخاب رنگ در این تکنیک بر اساس رنگ پوست زیباجو صورت بگیرد ، نتیجه نهایی بسیار جذاب خواهد بود و زیبایی افراد را دوچندان می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با جزئیات شیدینگ لب با بهترین مرکز شیدینگ لب در اصفهان نیز آشنا شویم.

شیدینگ لب چیست ؟

شیدینگ لب یکی از تکنیک های آرایش دائم است. این روش نیمه تهاجمی برای تغییر رنگ لب ها مورد استفاده قرار می گیرد اما با استفاده از این تکنیک ، امکان تغییر فرم و حجم لب ها نیز وجود دارد. این تکنیک به نوعی یک عمل سرپایی زیبایی به شمار می رود و هدف از آن نیز بهبود رنگ و شکل لب است.

در این تکنیک ، رنگدانه ها با استفاده از سوزن های مخصوصی وارد قسمت زیرین پوست لب می شوند و در نهایت نتیجه کنار هم قرار گرفتن این رنگدانه ها ، تغییر رنگ لب هاست. این خدمات باید توسط یک فرد مجرب در این زمینه ارائه شود. ضمن اینکه محیط مرکز ارائه دهنده این خدمات نیز باید تمیز و مرتب باشد تا زمینه انتقال بیماری به حداقل برسد.

انتخاب رنگ شیدینگ لب بر اساس سلیقه و رنگ پوست زیباجویان صورت می گیرد. از شیدینگ لب کالباسی تا شیدینگ لب قرمز ، امکان پذیر است. باتوجه به اینکه ماندگاری شیدینگ لب زیاد است ، افراد بهتر است در انتخاب رنگ مناسب برای شیدینگ ، به سراغ رنگ های ملایم و مناسب برای پوستشان بروند تا پس از گذشت یک بازه زمانی مشخصی از آن خسته نشوند.

شیدینگ لب چطور انجام می‌شود ؟

فرآیند اجرای شیدینگ لب پیچیده و دشوار نمی باشد. افراد پس از انتخاب رنگ مناسب برای شیدینگ و همینطور مشورت با پزشک متخصص ، برای اجرای کار آماده می گردند. پیگمنتر در ابتدا لب را طراحی می کند و قرینه سازی انجام می شود. در نهایت پس از تائید فرم نهایی لب توسط زیباجو ، فرآیند شیدینگ لب آغاز می گردد.

برای اینکه زبباجویان در طول اجرای تکنیک شیدینگ لب ، هیچ دردی را احساس نکنند ، بر روی لب ها از مواد بی حسی موضعی استفاده می شود. در نهایت رنگ در داخل دستگاه شیدینگ لب قرار می گیرد و توسط متخصص در زیر پوست لب تزریق می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق ژل در اصفهان

ماندگاری شیدینگ لب چقدر است ؟

بهترین شیدینگ لب در اصفهان

یکی از سوالاتی که در مورد بهترین شیدینگ لب در اصفهان وجود دارد ، این است که ماندگاری شیدینگ لب چقدر است؟ در پاسخ باید بگوییم که این تکنیک یک روش نیمه دائمی می باشد. به این معنی که پس از یک بازه زمانی مشخصی ، رنگ شیدینگ لب کمرنگ تر می شود و باید مجدد برای تمدید آن اقدام شود. تمدید شیدینگ لب وابسته به عوامل مختلفی صورت می گیرد. معمولا شیدینگ لب پس از چند ماه نیاز به ترمیم دارد. در صورتی که پوست چرب باشد ، زمان ترمیم نیز سریع تر خواهد بود.

معرفی بهترین مرکز شیدینگ لب در اصفهان

در شهر اصفهان ، استقبال بالایی از شیدینگ لب وجود دارد و همین موضوع نیز زمینه ای را فراهم کرده است که افراد بسیاری در زمینه آموزش شیدینگ لب فعالیت دارند و این تکنیک زیبایی را به دیگر علاقه مندان در این حوزه آموزش می دهند.  در ادامه یکی از بهترین مراکز در زمینه شیدینگ لب را معرفی کرده‌ ایم :

مرکز شیدینگ لب شبنم مهراد

مرکز شیدینگ لب شبنم مهراد

تمامی خدمات آرایش دائم از جمله میکروبلیدینگ ، خط چشم ، شیدینگ چشم ، رژ لب ، ریموو تاتوهای قدیمی و … با ضمانت و به صورت تخصصی در مجموعه آرایش نیمه دائمی شبنم مهراد ارائه می شود. در صورتی که مایل هستید از طریق یک مجموعه معتبر ، از خدمات شیدینگ لب بهره مند شوید ، می توانید از طریق مرکز شبنم مهراد برای دریافت خدمات اقدام کنید.

خدمات :

  • شیدینگ لب
  • میکروبلیدینگ ابرو
  • هاشور ابرو
  • و …

آدرس : اصفهان ، آپادانا دوم ، کوچه مهرداد 3 ، کلینیک زیبایی شبنم مهراد

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر پوست در اصفهان 

آمادگی لازم قبل از شیدینگ لب در اصفهان

پیش از شیدینگ لب نیز نیاز به برخی آمادگی هاست که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • در صورتی که شرایط خاصی دارید ، حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.
  • اگر در دوران بارداری و یا شیردهی قرار دارید و یا تحت تاثیر درمان های هورمونی قرار دارید ، بهتر است دریافت این خدمات را به بعد از زایمان و اتمام دوره شیردهی موکول کنید و حتما در مورد انجام آن نیز با پزشک خود مشورت نمایید.
  • به مدت حداقل شش هفته پیش از اجرای شیدینگ لب ، از مصرف داروهای استروئیدی خودداری کنید. این داروها منجر به بروز تورم در لب می شوند.
  • چند هفته قبل از اجرای کار ، مصرف ویتامین آ و دیگر انواع رتینوئیدها را متوقف نمایید تا هرگونه عارضه جانبی ناشی از این روش را به حداقل برسانید.
  • اگر بر روی لب شما زخمی وجود دارد و یا دچار اگزما هستید ، حتما شیدینگ را به بعد از معالجه کامل موکول نمایید.
  • در نهایت رنگ شیدینگ لب را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید.

مرتبط بخوانید: تزریق ژل گونه در اصفهان 

مراقبت های پس از شیدینگ لب در اصفهان

بهترین شیدینگ لب در اصفهان

پس از شیدینگ لب در اصفهان ، برای سپری دوران نقاهت به بهترین شکل ممکن ، به مراقبت هایی که در ادامه آورده‌ ایم ، نیاز است :

  • روند بهبودی پس از شیدینگ لب مشابه با روند بهبودی پس از تتو می باشد. بنابراین قرمزی و تورم در اطراف لب مسئله نگران کننده ای نیست و پس از مدت زمان کوتاهی نیز رفع می شود.
  • استفاده از کمپرس یخ برای کاهش التهاب موثر است. به طوری که این روند ضمن تاثیر در کاهش درد ، در روند بهبودی نیز موثر می باشد.
  • یکی از عارضه های شایع پس از شیدینگ لب ، پوسته پوسته شدن لب هاست. البته بهتر است از دست زدن به پوسته های لب خود خودداری نمایید و اجازه دهید مسیر بهبودی به صورت طبیعی طی گردد. هر گونه دستکاری منجر به ایجاد ناهمواری و ظاهر ناخوشایند خواهد شد.

عدم رعایت مراقبت های لازم بعد از شیدینگ لب ، منجر به بروز مشکلاتی شامل تبخال می شود. البته با استریل و تمیز نگه داشتن تبخال ، می توان آن را به راحتی نیز رفع کرد.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز برای دریافت خدمات شیدینگ لب در اصفهان ، کجاست ؟

بهترین مرکز برای دریافت خدمات شیدینگ لب در اصفهان را در متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه دریافت خدمات شیدینگ لب در اصفهان چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات شیدینگ لب در اصفهان بر اساس فاکتورهای متعددی از جمله برند متریال مورد استفاده ، مهارت و تخصص پیگمنتر و … تعیین می شود.

  • بهترین مرکز شیدینگ لب در اصفهان دارای چه ویژگی هایی است ؟

از ویژگی های بهترین مرکز شیدینگ لب در اصفهان ، می توان به برخورداری از محیط تمیز و بهداشتی ، دارای پیگمنترهای باتجربه و ماهر و … اشاره نمود.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *