هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر فردی پیش بیاید ، افزایش سن و پیر شدن‌ است. به مرور زمان ، پوست کیفیت خود را از دست می دهد و به همین دلیل نیز چین و چروک ها کم کم بر روی پوست نمایان می شوند. اغلب افراد با مشاهده اولین چین و چروک ها بر روی صورت خود ، به دنبال روش و راهکارهای موثری هستند تا به واسطه آن بتوانند زیبایی از دست رفته‌ خود را مجدد به دست آورند. برای به تعویق انداختن‌ روند پیری ، روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین این روش ها ، هایفوتراپی است. در صورتی که شما نیز علاقه مند هستید از این تکنیک برای لیفت و جوانسازی پوست خود استفاده کنید ، برای آشنایی با مزیت های هایفوتراپی ، کاربرد هایفوتراپی صورت و همینطور بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان در ادامه ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

در شهر اصفهان ، می توانید برای دریافت خدمات هایفوتراپی به کلینیک های زیبایی و یا مطب زیبایی پزشکان متخصص پوست و مو مراجعه کنید. توجه داشته باشید که مراکز و یا کلینیک های زیبایی را انتخاب کنید که از دستگاه های به روز و قوی برای هایفوتراپی صورت شما استفاده می کنند.

در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان چندین مجموعه که در زمینه ارائه خدمات هایفوتراپی توانسته اند آمار رضایت مندی بالایی را به خود اختصاص دهند را معرفی کرده ایم.

دکتر سپیده سعادتی

هایفوتراپی صورت در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، شاهین شهر ، خیابان شهید بهشتی (مخابرات) ، نبش فرعی ۵ شرقی ، ساختمان پرشین
  • شماره تماس : ۰۳۱۴۵۲۳۰۶۲۵

مرکز زیبایی ساحل

هایفوتراپی صورت در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ،‌ خیابان رحیم ارباب
  • شماره تماس : ٠٩١٣٣۶٩۵۶٩۵

کلینیک زیبایی کوئین

هایفوتراپی صورت در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان بزرگمهر ، خیابان هشت بهشت شرقی ، نرسیده به چهار راه لاهور ، ساختمان صدر ، طبقه سوم
  • شماره تماس :۰۳۱۳۲۶۵۹۶۹۰

هایفوتراپی صورت چیست ؟

هایفوتراپی‌ صورت (HIFU ) و یا High-Intensity Focused Ultrasound یکی از تکنولوژی های زیبایی نسبتا جدید به شمار می رود که استفاده از آن در طی سال های اخیر ، بسیار معروف شده است. خدمات هایفوتراپی یکی از شکل های درمانی با انرژی اولتراسوند می باشد که در این روش نور اولتراسوند به صورت و گردن تابانده می شود. همین موضوع لیفت و جوانسازی پوست را به همراه دارد.

در صورتی که تکنیک هایفوتراپی به درستی اجرا شود ، یک درمان غیرتهاجمی به شمار می رود که منجر به تحریک سلول ها می گردد و جوانسازی بافت و تولید کلاژن را به همراه دارد. به طوری که اثرات نهایی این درمان منجر به بهبود سفتی و همینطور لیفت پوست صورت می شود.

خدمات هایفوتراپی یک تکنیک زیبایی است که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) نیز تائید شده است. به طوری که تاثیر این روش در رفع چین و چروک های صورت و همینطور بهبود خطوط و چین و چروک های ایجاد شده در ناحیه گردن و بالای سینه نیز توسط این سازمان تائید شده است. تاکنون شواهدی مبنی بر مضر بودن و یا آسیب زا بودن روش هایفوتراپی جمع آوری نشده است. به طوری که این روش بسیار ایمن تر از روش های جراحی زیبایی نیز می باشد.

آیا هایفوتراپی برای زاویه سازی صورت نیز استفاده می شود ؟

یکی از کاربردهای هایفوتراپی صورت در اصفهان، کاربرد در زمینه زاویه سازی صورت می باشد. به طوری که با استفاده از این روش ، می توان خطوط افقی و عمیق روی صورت را با استفاده از تکنیک هایفوتراپی از بین برد و در نهایت یک پوست صاف و شفاف را در ناحیه پیشانی ایجاد کرد و ظاهر صورت را بهبود بخشید.

جالب است بدانید که هایفوتراپی در رفتن چربی های صورت نیز موثر عمل می کند. به طوری که با این دستگاه ، چربی از ناحیه پلک بالا از بین می رود و سپس در اثر ایجاد کلاژن ، سفت می شود. هایفوتراپی در لیفت چشم و یا افتادگی پلک و بلفاروپلاستی نیز موثر عمل می کند و منجر به رفع خطوطی که در این ناحیه ایجاد می شوند ، می گردد. ضمن اینکه از هایفوتراپی برای رفع خطوط ایجاد شده در اطراف بینی ، اطراف لب و خط خنده و … نیز استفاده می شود. بنابراین با توجه به تاثیرات هایفوتراپی در لیفت ، جوانسازی و از بین بردن‌ چربی صورت ، اینطور می توان گفت که این روش صرفا بر جوانی پوست تاثیر نمی گذارد و در زاویه سازی صورت نیز موثر است.

مزیت های هایفوتراپی صورت در اصفهان 

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی برای رفع علائم ناشی از پیری ، مشابه با یک اکسیر جوانی است. به طوری که تمامی چین و چروک های پوستی را به شیوه ای سریع ، ایمن و بدون اینکه نیازی به سپری کردن‌ دوره استراحت و یا دوره ریکاوری باشد ، خیلی راحت از بین می برد. به همین دلیل نیز می باشد این روش امروزه دارای طرفداران زیادی است.

مزایای هایفوتراپی صورت در اصفهان را در ادامه آورده‌ ایم. قطعا با بررسی مزایای این روش ، راحت تر نیز می توانید برای دریافت و یا عدم دریافت این خدمات زیبایی ، تصمیم گیری داشته باشید.

نتایج سریع و ماندگاری مناسب

پس از جلسات درمانی با هایفوتراپی ، مراجعه کنندگان کم کم نتایج اولیه هایفوتراپی از جمله سفت شدن پوست ، رفع افتادگی پوست صورت در ناحیه صورت و گردن و … را تجربه می کنند. البته پس از گذشت شش الی دوازده جلسه هایفوتراپی ، نتایج این خدمات به صورت کامل پدیدار می گردد. این وقفه به دلیل اینکه تولید رشته های کلاژن در ناحیه تحت درمان کمی سخت است ، طولانی می شود. میزان ماندگاری نتایج هایفوتراپی وابسته به سرعت پیری در پوست و همینطور سن زیباجویان می تواند دستخوش تغییراتی شود.

ممکن است ماندگاری روش هایفوتراپی در مقایسه با روش هایی از جمله جراحی لیفت صورت و یا لیفت با نخ ، کم به نظر برسد ؛ اما واقعیت این است که عوارض ناشی از روش های تهاجمی را نیز در پی ندارد.

 تعداد جلسات کم

برخی از متقاضیان از روش هایفوتراپی در یک جلسه درمانی نیز نتیجه می گیرند. البته در بروز نتایج حاصل از هایفوتراپی ، میزان افتادگی پوست ، واکنش بدن به امواج هایفوتراپی ، شرایط و فرآیند پیری پوست و … نیز تاثیرگذار می باشند. معمولا پزشکان به افراد توصیه می کنند که در دو جلسه درمانی و با فاصله شش ماه و یا ترمیم سالانه هایفوتراپی شرکت کنند.

انعطاف پذیری بالا

به علت اینکه عوارض ناشی از هایفوتراپی محدود است ، این روش به عنوان یکی از روش های ایمن برای جوانسازی تمامی قسمت های بدن شناخته می شود. به طوری که از هایفوتراپی حتی می توان برای قسمت های حساسی از صورت از جمله پلک نیز استفاده کرد.

روش هایفوتراپی صورت در اصفهان برای رفع تورم در ناحیه پلک ، حذف نسوج بزرگ پوستی ، لیفت صورت ، شکستن چربی های بدن ، بهبود خط فک و زاویه سازی ، رفع غبغب و رفع افتادگی گردن ، بهبود شکل کلی صورت و … موثر می باشد.

سایر مزایای هایفوتراپی

  • افراد با یک الی سه جلسه درمانی هایفوتراپی ، به نتیجه دلخواه می رسند.
  • نتایج حاصل از این روش برای یک الی دو سال ، ماندگار است.
  • جلسات درمانی هایفوتراپی کوتاه مدت می باشد و بین 30 الی 90 دقیقه به طول می کشد.
  • هایفوتراپی روشی آسان ، بدون دغدغه ، بدون دوره نقاهت و یا ریکاوری می باشد.
  • برای هایفوتراپی نیازی به تزریق و یا برش بر روی پوست نیست.
  • این روش بدون خونریزی است و نیازی به پانسمان ندارد.
  • هزینه هایفوتراپی در مقایسه به دیگر روش های مورد استفاده برای لیفت صورت کمتر است.

با این حال بانوان باردار ، افرادی که دارای زخم و یا تبخال فعال در ناحیه تحت درمان هستند ، کسانی که در بدن آن ها از پروتز فلزی و یا استنت قلبی استفاده شده است ، بیماران مبتلا به صرع و افراد مبتلا به دیابت ، بهتر است از روش هایفوتراپی صورت در اصفهان استفاده نکنند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست آقایان اصفهان

ویژگی بهترین مرکز هایفوتراپی در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان

در سراسر شهر اصفهان ، مراکز بسیاری ارائه دهنده خدمات زیبایی از جمله هایفوتراپی می باشند. برخی از این مراکز دارای ویژگی ها و امتیازات لازم نیستند و به سلامت و زیبایی پوست افراد نیز آسیب وارد می کنند.

بهترین مرکز هایفوتراپی دارای ویژگی هایی است که آن را از دیگر مراکز متمایز می کند. در ادامه به برخی از مهم ترین مشخصات مرکز هایفوتراپی در اصفهان اشاره کرده‌ ایم :

  • در بهترین مرکز هایفوتراپی در اصفهان ، شدت و نوع موج بر روی یک مقدار استانداردی تنظیم می شود. اینگونه هیچگونه آسیبی از سوی دستگاه هایفوتراپی به پوست وارد نمی شود.
  • در بهترین مرکز برای دریافت خدمات هایفوتراپی ، پزشکان و اساتید متخصص حضور دارند. اساتیدی که در زمینه زیبایی حرفی برای گفتن دارند و قادرند برترین خدمات را در زمینه هایفوتراپی به مراجعه کنندگان خود ارائه دهند. تمامی پزشکانی که در آن فعال هستند ، دارای درجات علمی بالایی نیز می باشند.
  • مراکز خوب هایفوتراپی در برترین نقاط از شهر اصفهان تاسیس شده اند ؛ به طوری که دسترسی به این مراکز با استفاده از وسایل نقلیه به آسانی انجام می شود.
  • بهترین مرکز هایفوتراپی دارای یک محیط بهداشتی و پاکیزه است.
  • کلینیکی که برای هایفوتراپی انتخاب می کنید ، باید دارای تمامی مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت باشد و مجهز به جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های زیبایی نیز باشد.
  • مرکزی که برای هایفوتراپی صورت در اصفهان انتخاب می کنید ، باید خدمات زیبایی را در حوزه های گوناگون و با قیمت های منصفانه ارائه دهد.

آیا تمامی افراد می توانند از هایفوتراپی صورت در اصفهان استفاده کنند ؟

به طور کلی هایفوتراپی برای افرادی که بین 30 الی 75 سال سن دارند و بر روی پوست آن ها شل شدگی خفیف تا متوسط وجود دارد ، مناسب است. کسانی که می خواهند روند پیری پوست خود را به تاخیر بیاندازند ، می توانند از روش هایفوتراپی استفاده کنند.

اصلی ترین هدف از هایفوتراپی ، کم کردن میزان سرعت پیری می باشد. بنابراین دسته ای از متقاضیان که جوان تر هستند ، نسبت به این خدمات زیبایی ، پاسخ دهی و واکنش بهتری را نشان می دهند. متقاضیانی که دارای بیش از 25 سال می باشند ، بهتر است از این روش درمانی برای جوانسازی و لیفت صورت خود استفاده کنند.

کسانی که پوست آن ها به دلیل قرار داشتن‌ در معرض نور مستقیم خورشید و همینطور اشعه فرابنفش ، شل شده‌ است ؛ برای اینکه بتوانند به نتیجه دلخواه برسند ، باید در چندین جلسه درمانی هایفوتراپی شرکت کنند.

افراد مسن و کسانی که پوستشان شل شده است و یا دارای افتادگی شدید در ناحیه گردن هستند ؛ برای دریافت این خدمات کاندید مناسبی نمی باشند. به طوری که این دسته از افراد باید از جراحی برای رفع این مشکل بهره ببرند. ضمن اینکه کسانی که در ناحیه تحت هایفوتراپی دارای زخم ، عفونت ، آکنه های کیستی ، ایمپلنت های فلزی و … می باشند ؛ بهتر است از این روش استفاده نکنند.

دوره نقاهت هایفوتراپی صورت در اصفهان چقدر است ؟

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی دارای دوره نقاهت طولانی نیست. این موضوع یک مزیت برای افرادی که مایل به جوانسازی و لیفت صورت خود هستند ، به شمار می رود. به طوری که کسانی که شاغل هستند و زمان زیادی را برای استراحت کردن‌ پس از دریافت یک خدمات در اختیار ندارند ، می توانند پس از اتمام هایفوتراپی به فعالیت های روزمره خود بازگردند. هایفوتراپی یکی از روش های ساده و کم هزینه به شمار می رود ؛ با این حال دارای اثرات قابل توجه و بسیاری بر روی پوست می باشد.

این در حالی است که روش های مشابه به هایفوتراپی از جمله لیفت صورت ، دارای دردسرهای بسیار زیادی می باشد. به طوری که افراد باید ضمن تحمل درد و التهاب جراحی ، بخیه و خونریزی و … به مراقبت های بعد از جراحی نیز توجه داشته باشند. البته در نظر داشته باشید که پس از هایفوتراپی ، صورت از حالت طبیعی خارج نمی شود و نیازی به تعویض پانسمان و … نیز بعد از آن نیست.

تفاوت هایفوتراپی با RF فراکشنال و CO2 فراکشنال چیست ؟

در روش هایفوتراپی ، امواج اولتراسوند به عمق پوست نفوذ پیدا می کنند. این در حالی است که در درمان های دیگر از جمله RF فراکشنال و یا CO2 فراکشنال ، امواج به لایه اپیدرم و یا درم در پوست می رسند و منجر به افزایش استحکام پوست می گردند.

در هایفوتراپی ، امواج از لایه اپیدرم که در حقیقت سطحی ترین لایه پوست است ، عبور می کند و سپس به لایه هیپودرم که در حقیقت آخرین لایه از پوست است ، می رسد. هایفوتراپی در روشن کردن پوست نقشی را ایفا نمی کند ، با این حال در درمان عمقی ترین چین و چروک روی صورت نیز موثر است.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر اصفهان

مراقبت های بعد از هایفوتراپی صورت در اصفهان

پس از هایفوتراپی به برخی مراقبت ها نیاز است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

عدم قرار گرفتن‌ در معرض نور خورشید

به مدت یک هفته پس از هایفوتراپی صورت ، بهتر است از قرار گرفتن‌ در برابر نور مستقیم خورشید ، خودداری کنید. نور خورشید منجر به بروز هایپر پیگمنتیشن می شود. هایپر پیگمنتیشن به معنی تیره تر شدن رنگ پوست است. هیچ شخصی دوست ندارد رنگ پوستش تیره شود ؛ بنابراین رعایت این مراقبت ها ضرورت دارد. برای مراقبت از پوست در برابر نور خورشید ، استفاده از کرم ضد آفتاب ، استفاده از کلاه آفتابی و همینطور عینک آفتابی نیز ضرورت دارد.

عدم استفاده از سولاریوم

دستگاه سولاریوم و یا هر نوع دستگاه دیگری که از اشعه UV استفاده می کند ، منجر به برنزه شدن‌ پوست می شوند. به همین دلیل افراد نباید بعد از استفاده از خدمات هایفوتراپی ، از خدمات سولاریوم استفاده کنند چراکه به پوستشان آسیب جدی وارد می شود.

اجتناب از مصرف الکل

پس از انجام هر هایفوتراپی، افراد باید در نوشیدن الکل محدودیت ایجاد کنند. به طوری که پس از هایفوتراپی نوشیدنی های حاوی الکل ، ممنوع است. افراد باید به مدت 48 ساعت پس از هایفوتراپی ، مصرف الکل و هر نوع نوشیدنی که الکل دارد را کنار بگذارند.

اجتناب از مصرف نوشیدنی های کافئین دار

نوشیدنی هایی که دارای کافئین هستند ، از جمله نسکافه ، قهوه و … بر روی بدن تاثیری مشابه به الکل دارند و کبد را درگیر می کنند. به همین دلیل پس از هایفوتراپی بهتر است برای یک مدت زمان محدود ، از نوشیدنی های کافئین دار استفاده نشود.

مصرف آب فراوان

به اندازه ای که مصرف نوشیدنی های الکلی و کافئین دار بعد از هایفوتراپی ممنوع است ، نوشیدن آب توصیه می شود. به طوری که افراد باید سعی کنند از نوشیدنی ها و مایعاتی شامل آب سبزیجات ، آب میوه طبیعی و … استفاده کنند. در این صورت سرعت بهبودی در پوست و افزایش کلاژن سازی در پوست ، به مراتب بیشتر می شود.

تفاوت روش هایفوتراپی با روش لیزر چیست ؟

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی از انرژی صوت برای بهبود وضعیت پوست استفاده می کند. این انرژی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و با دیگر تکنولوژی هایی که در زمینه زیبایی به صورت تهاجمی مورد استفاده قرار می گیرند نیز متفاوت می باشد.

هایفوتراپی لایه های عمقی از پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و منجر به تولید کلاژن در بستر پوست می شود. ضمن اینکه در لیفت بافت نیز تاثیر قابل توجهی را دارد و نتایج آن پس از دو الی سه ماه مشخص می شود. مبنای کار لیزر بر انرژی نور می باشد که در این صورت نور لیزر به لایه های عمقی پوست نمی رسد. به طوری که درمان های لیزری صرفا در درمان سطحی پوست موثر عمل می کنند. برخی از پزشکان برای بیمارانی که نیاز دارند ، استفاده همزمان از هر دو روش هایفوتراپی و روش لیزر را برای رسیدن به نتایج بهتر توصیه می کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان

سوالات متداول

  • آیا هایفوتراپی صورت در اصفهان ، دارای عوارض است ؟

معمولا پس از هایفوتراپی یک قرمزی مختصر بر روی صورت ایجاد می شود که پس از چند ساعت نیز به مرور از بین می رود.

  • اثرات هایفوتراپی صورت در اصفهان چقدر ماندگار است ؟

اثرات هایفوتراپی صورت در اصفهان ، معمولا بر اساس سن زیباجو ، نوع رژیم غذایی ، ژنتیک و … تا حداکثر دو سال باقی می ماند. برای تمدید نتیجه ، افراد می توانند هر یک الی دو سال یکبار از این تکنیک استفاده کنند.

  • چگونه بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان را شناسایی کنیم ؟

بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان را در این مقاله از وبسایت پاسخ تو برای شما معرفی کرده‌ ایم.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان در اصفهان

کلینیک لیزر آقایان اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان اصفهان

داشتن‌ پوست تمیز و عاری از موهای زائد ، امروزه تبدیل به یکی از معیارهای …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *