بهترین شیدینگ لب در گوهردشت 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در گوهردشت + نظرات

بهترین شیدینگ لب در گوهردشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

شیدینگ لب یکی از تکنیک های آرایش دائم برای لب هاست که هدف از آن نیز زیبایی بیشتر رنگ لب است. در حقیقت شیدینگ لب زیرمجموعه ای از تکنیک تاتو لب است که در این تکنیک ، رنگدانه های مخصوص با استفاده از دستگاه و سوزن های مخصوص بر روی لب قرار می گیرند. در اغلب موارد هدف از شیدینگ لب ، ایجاد یک رنگ جذاب و طبیعی بر روی لب هاست. شیدینگ لب برای کسانی که دارای لب های بی روحی هستند و یا لب هایشان کمی کبود است ، تکنیک بسیار کاربردی می باشد. برای آشنایی با جزئیات شیدینگ لب و همینطور بهترین شیدینگ لب در گوهردشت در ادامه ما را همراهی کنید.

بهترین شیدینگ لب در گوهردشت چه مزیت هایی دارد ؟

بهترین شیدینگ لب در گوهردشت

شیدینگ لب توسط پیگمنترها و در سالن های زیبایی ارائه می شود. این خدمات زیبایی برای اغلب افراد مناسب است و دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

صرفه جویی در زمان

با استفاده از شیدینگ لب ، لب ها همیشه زیبا و خوش فرم به نظر می رسند. بنابراین با استفاده از این تکنیک ، نیازی به استفاده روزانه و مداوم از رژ لب نیست. این مزیت به خصوص برای کسانی که در طول روز کارهای زیادی برای انجام دادن دارند ، بسیار حائز اهمیت است.

اصلاح فرم لب و برطرف کردن نواقص

با استفاده از شیدینگ لب ، می توان نواقص خط لب را برطرف نمود. اگر دو طرف لب قرینه نباشد و یا مشکلاتی در ظاهر لب ها وجود داشته باشد ، با استفاده از تکنیک شیدینگ لب ، قابل رفع خواهد بود.

برجسته سازی و قرینه سازی لب

از دیگر مزیت هایی که شیدینگ لب به همراه دارد ، برجسته سازی و قرینه سازی لب ها است. البته در نظر داشته باشید که تاثیر این تکنیک زیبایی در برجسته سازی لب ها به اندازه تزریق ژل نیست ؛ اما تا حدودی لب ها پس از شیدینگ برجسته تر به نظر می رسند.

افزایش جذابیت و زیبایی لب‌ ها

با استفاده از شیدینگ لب ، می توان لب هایی به رنگ دلخواه داشت. به طوری که اگر انتخاب رنگ توسط پیگمنتر به صورت اصولی صورت بگیرد ، در نتیجه بهترین شیدینگ لب در گوهردشت شاهد چهره ای جذاب تر و شاداب تر خواهیم بود.

آراستگی همیشگی با بهترین شیدینگ لب در گوهردشت

از دیگر مزایایی که بهترین شیدینگ لب در گوهردشت به همراه دارد ، آراستگی همیشگی است. به طوری که با این تکنیک ، می توان ضمن پررنگ کردن لب ها و از بین بردن بی رنگ لب ها ، جای زخم در لب ها را نیز پوشش داد. بنابراین با توجه به ماندگاری که این تکنیک دارد ، چهره همواره آراسته به نظر می رسد.

مرتبط بخوانید : پروتئین تراپی مو در گوهردشت

آیا شیدینگ لب در گوهردشت ، نیاز به ترمیم دارد ؟

شیدینگ لب در گوهردشت در دو مرحله صورت می گیرد. در مرحله اول این خدمات زیبایی به زیباجویان ارائه می شود. اما پس از یک بازه زمانی یک ماهه الی چهل روزه ، باید برای ترمیم شیدینگ لب های خود نیز اقدام کنند. مرحله ترمیم شیدینگ لب برای افزایش ماندگاری شیدینگ لب ، ضرورت دارد. در این مرحله ضمن اینکه رنگ های شیدینگ لب تثبیت می شود ، رنگ های ریخته‌ شده‌ در دوران نقاهت نیز جبران می گردد. لازم به ذکر است که هزینه ترمیم به صورت مازاد بر هزینه شیدینگ ، از زیباجویان دریافت می شود.

از سویی دیگر شیدینگ لب یکی از روش های آرایش نیمه دائم است. به طوری که پس از مدتی کم کم آثار شیدینگ کم رنگ می شود و برای تکرار نتیجه نیاز به ترمیم دارد. بنابراین پس از یک مدت زمان یک الی دو ساله ، در صورتی که افراد بخواهند نتیجه شیدینگ لب های خود را تکرار کنند ، می توانند برای ترمیم شیدینگ اقدام کنند.

معرفی بهترین مرکز شیدینگ لب در گوهردشت

از میان مراکز متعددی که ارائه دهنده خدمات زیبایی شیدینگ لب هستند ، در ادامه برخی از مراکز که از سابقه کاری خوب و آمار رضایت مندی بالایی برخوردار می باشند را معرفی کرده‌ ایم :

سالن زیبایی کیاندخت بیوتی لانژ

سالن زیبایی کیاندخت بیوتی لانژ

یکی از سالن های زیبایی تخصصی در گوهردشت کرج ، سالن زیبایی کیاندخت بیوتی لانژ است که انواع خدمات زیبایی و آرایش نیمه دائم از جمله شیدینگ لب را به زیباجویان ارائه می دهد.
خدمات : 
  • شیدینگ لب
  • میکروبلیدینگ و میکرو پیگمنتیشن ابرو
  • بافت مو
  • پاکسازی پوست
  • رنگ و لایت
  • کاشت ناخن و طراحی ناخن
  • کاشت و اکستنشن مژه
  • لیفت و لمینت مژه
  • تاتو بدن
  • پدیکور و کف سابی
  • پارافین تراپی

آدرس : گوهردشت – بلوار مطهری – نبش سوم شرقی (سوم فاز یک) – جنب بانک سپه – ساختمان اکسین – طبقه 4 – واحد 14

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی گوهردشت

انواع تکنیک های شیدینگ لب در گوهردشت

بهترین شیدینگ لب در گوهردشت

شیدینگ لب با استفاده از تکنیک های متعددی انجام می شود. در ادامه در مورد رایج ترین تکنیک هایی که در سالن های زیبایی تخصصی آرایش نیمه دائم برای شیدینگ لب استفاده می شود ، توضیحاتی را آورده ایم :

فول شیدینگ لب

در این تکنیک زیبایی ، تمامی ناحیه لب با استفاده از رنگ پودری پوشش داده‌ می شود. کسانی که قصد دارند لب های خود را به صورت کامل رنگ کنند ، می توانند از تکنیک فول شیدینگ لب استفاده کنند.

شیدینگ ساکورایی و ساکورالیپس

در این تکنیک ، لب ها به صورت فوق طبیعی زیبا و خوش فرم می شوند. هدف در این تکنیک که الهام گرفته از شکوفه های گیلاس است ، قرینه سازی و یا حجیم سازی نیست.  به طوری که هدف ایجاد یک رنگ ملایم در لب هاست.

تکنیک الین لس لب در بهترین مرکز شیدینگ لب در گوهردشت

در این تکنیک نیز طراحی ملایمی بر روی لب صورت می گیرد و پایان کار یک جلوه طبیعی دارد. به واسطه این تکنیک ، خطوط نازکی بر روی لب کشیده‌ می شود تا به شکل مورد نظر نزدیک شد.

لیپ بالش در بهترین مرکز شیدینگ لب در گوهردشت

تکنیک لیپ بالش که در بهترین مرکز شیدینگ لب در گوهردشت مورد استفاده قرار می گیرد ، یک تکنیک برای افزایش حجم لب می باشد. این تکنیک برای کسانی مناسب است که لب های باریکی دارند و می خواهند با شیدینگ لب ، به لب هایشان حجم بدهند.

 شیدینگ لب پادرلیپس در گوهردشت

شیدینگ لب پادرلیپس از دیگر تکنیک های شیدینگ لب است که در آن ترکیبی از روش های حجیم سازی و شیدینگ بر روی لب ها استفاده می شود. این تکنیک برای کسانی که تزریق ژل انجام داده‌ اند ، مناسب است.

شیدینگ آمبره (سایه روشن)

شیدینگ لب آمبره و یا سایه روشن ، از تکنیک های شیدینگ لب است که یک جلوه طبیعی را به لب ها می دهد و با استفاده از آن می توان رنگ دائمی را به لب ها بخشید.

هر کدام از روش ها و تکنیک هایی که برای شیدینگ لب مورد استفاده قرار می گیرند ، دارای ویژگی ها و جلوه های خاصی خود می باشند. پیگمنتر بر اساس ویژگی های لب ها ، یکی از این تکنیک ها را انتخاب می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست در کرج

سوالات متداول

  • بهترین مرکز شیدینگ لب در گوهردشت ، کدام سالن زیبایی است ؟

بهترین سالن زیبایی ارائه دهنده خدمات شیدینگ لب در گوهردشت را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه شیدینگ لب در گوهردشت چقدر است ؟

هزینه شیدینگ لب در گوهردشت بر اساس فاکتورهای متعددی از جمله مهارت پیگمنتر ، کیفیت متریال و … متغیر است.

  • شیدینگ لب در گوهردشت ، مناسب چه کسانی است ؟

بهترین شیدینگ لب در گوهردشت برای اغلب افراد و به خصوص افراد با لب های کبود و یا بی رنگ ، افراد با لب های نازک و ظریف و … مناسب است.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *