کلینیک لاغری در اصفهان 💎 لیست 10 تایی بهترین کلینیک های لاغری اصفهان

کلینیک لاغری اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کلینیک های لاغری در اصفهان کجاست ؟ یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با آن مواجه باشند ، چاقی موضعی و یا تجمع بافت چربی موضعی به ویژه در زنان می باشد. البته به دنبال اضافه وزن و چاقی مشکلات دیگری نیز به دلیل تجمع چربی ها و حتی با وجود وزن طبیعی نیز وجود دارد و افراد شاهد سلولیت در بدن خود هستند. داشتن یک رژیم غذایی کم کالری همراه با ورزش برای لاغری موضعی نیاز است اما به تنهایی کافی نیست.

از روش های جدید برای لاغری موضعی و کاهش وزن ، استفاده از دستگاه های لاغری می باشد. این روش ها به عنوان روش های کم تهاجمی شناخته شده است. همچنین توانسته در زمینه لاغری و کاهش وزن جایگزین مناسبی برای عمل های جراحی باشد. شما می توانید با استفاده از لاغری موضعی ، تجمع چربی ها در یک قسمت از بدنتان را از بین ببرید و بتوانید به فرم ایده آل اندام خود برسید. با استفاده از این روش ها می توان مناطق مختلفی از بدن شامل ران ، باسن ، اطراف لگن ، سلولیت جانبی ، پوست شل و چاقی موضعی در تمام نواحی بدن را از بین برد. در صورتی که مایل هستید از بهترین کلینیک لاغری در اصفهان مطلع شوید ، تا انتهای این مقاله از پاسخ تو همراه ما باشید.

بهترین کلینیک های لاغری در اصفهان

در کلینیک های لاغری ، برای کاهش وزن موضعی از برخی دستگاه ها که با هدف از بین بردن چربی های زیر پوست طراحی شده اند ، استفاده می شود که از نظر علمی دارای نتایج قوی و تایید شده ای هستند. این دستگاه ها دارای مزیت های بسیاری هستند که از مهم ترین آن ها می توان به بهبود وضعیت پوست ، درمان غیرتهاجمی و در عین حال آرامش بخش ، رسیدن به زیبایی و تناسب اندام در کم ترین زمان ممکن ، کاهش تجمع آب در بدن پس از اولین جلسه درمان ، از بین رفتن سلولیت های ایجاد شده بر روی پوست ، انعطاف پذیری بیشتر پوست و از دست دادن چربی های مقاوم و … اشاره کرد.

در صورتی که می خواهید شما نیز از مزایای دستگاه های لاغری در بهترین کلینیک های لاغری در اصفهان بهره مند شوید ، می توانید به سراغ بهترین کلینیک ها بروید که در ادامه آن ها را معرفی کرده ایم :

کلینیک لاغری و خدمات زیبایی نابلکس اصفهان

کلینیک لاغری اصفهان

این کلینیک زیبایی یکی از نام آشناترین کلینیک های زیبایی در اصفهان است، این مرکز مجهز به دستگاه های جدید و پیشرفته لاغری دارای بوده و دارای مجوز و تحت نظر چندین کارشناس تغذیه و چهار پزشک ، بصورت تخصصی در زمینه لاغری و زیبایی فعالیت مینماید.

کارشناسان تغذیه این مرکز با بررسی تخصصی بدن شما ، با استفاده از به روز ترین دستگاه های انالیز ، علاوه بر توصیه به استفاده از خدمات لاغری مرکز، با ارائه ی مشاوره ی تخصصی در زمینه ی اصلاح تغذیه و ارائه ی رژیم متناسب برای شما ، تا رسیدن به وزن ایده آل همواره در کنار شما خواهند بود.
این کلینیک علاوه بر حوزه ی لاغری با استفاده از جدید ترین تکنولوژی لیزر موهای زائد ،موفق به کسب بیش از دو هزار نظر رضایت شده است که آنرا میتوانید در صفحه اینستاگرام این مرکز مشاهده نمایید.

خدمات این مرکز :

  • لیزر موهای زائد
  • تزریق فیلر و بوتاکس
  • تزریق مزوژل(جالپرو،پروفایلو و …)
  • مزوتراپی مو (درمان ریزش و تقویت مو ) و صورت
  • Rf صورت جهت لیفت و جوانسازی
  • Rf واژینال جهت جوانسازی و تنگ کردن واژن
  • وایتنینگ و روشن سازی بکینی و زیربغل و…
  • هایفوتراپی – اندولیفت
  • مزونیدلینگ – لیزر خال و کک مک
  • پاک کردن تتو و خالکوبی
  • لیزر پیل(هالیوودی) – لیزر کربن
  • خدمات آرایش دائم ، فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو و شیدینگ لب
  • پاکسازی و فیشیال  – چال لپ
  • پدیکور پا و سم زدایی بدن – ماساژ

اینستاگرام : Dr_naghibi_laser@

آدرس : اصفهان – خیابان فرایبورگ – کوچه ۱۱ – پلاک ۵۰   لوکیشن : مسیریابی

شماره مشاوره 24 ساعته : 09132041684     واتساپ :

سایر کلینیک های زیبایی در اصفهان

کلینیک یاس

کلینیک لاغری در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان بزرگمهر ، خیابان هشت بهشت غربی ، نرسیده به خیابان گلزار ، کلینیک تخصصی پوست یاس
  • شماره تماس : 8-32661667-031

مرکز لاغری آزاده بیات

کلینیک لاغری در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خيابان شمس آبادی ، چهار راه قصر ، ساختمان قصر نور ، طبقه پنجم ، واحد 505
  • شماره تماس : 03132232220

کلینیک لاغری در اصفهان – کلینیک لاغری آفتاب

کلینیک لاغری در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، اول خیابان چهارباغ بالا ، مجتمع کوثر ، فاز 1 ، طبقه 7 ، واحد 910
  • شماره تماس : 36289471 031

مرکز لاغری دکتر ندا ادیبی

کلینیک لاغری در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، چهار راه توحید ، خیابان توحید میانی ، طبقه فوقانی بانک ملت
  • شماره تماس : 03136264272

مرکز لاغری دکتر رضا غیاثوند

کلینیک لاغری در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان شریف واقفی ، ابتدای خیابان گلزار ، ساختمان پزشکان پاراتیکا
  • شماره تماس : 03132665398

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در اصفهان 

پیشرفته ترین دستگاه لاغری در اصفهان

پیشرفته ترین دستگاه لاغری در اصفهان

برای از بین بردن چربی های بدن به روش های به غیر از ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی ، جراحی های تهاجمی نیز امکان پذیر است که متاسفانه از عمل های سنگین و با دوره نقاهت طولانی می باشد.

 اما دستگاه های لاغری امروزه با عوارض بسیار کمتر و بصورت غیر تهاجمی کمک رسان پزشکان این حوزه شده اند . با این روش ها میتوان بدون درد ، بدون خونریزی ، بدون نیاز به بیهوشی و جای زخم به کمک آن ها چربی های موضعی را درمان کرد. برای لاغری موضعی دستگاه های مختلفی نیز وجود دارد. که هر کدام طراحی و ساختار متفاوتی دارند و می توان با استفاده از آن چربی های موضعی را از بین برد.

 اینکه کدام دستگاه لاغری بهترین است امری است که به تشخیص پزشک و به نسبت مشخصات فردی شما ممکن است تغییر کند. معمولا دستگاه هایی که برای لاغری موضعی در کلینیک لاغری در اصفهان به کار می روند در یک دوره مشخص درمان و به صورت تدریجی ، سلول های چربی اضافه را از بین می برند. از مهم ترین دستگاه هایی که در کلینیک های لاغری استفاده می شود ، می توان دستگاه های زیر را نام برد :

  • امواج اولتراسوند
  • دستگاه کویتیشن بهترین دستگاه لاغری موضعی
  • Cavitation
  • رادیوفرکوئنسی (RF)
  • کرایولیپولیز
  • بادی جت
  • مزوتراپی
  • و …

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در اصفهان

برای مثال یکی از دستگاه هایی که برای لاغری استفاده می شود ، دستگاه کرایولیپولیز است. این دستگاه از طریق انجماد سلول های چربی آن را از بین می برد. در واقع اگر سلول های چربی تا دمای مشخصی سرد و منجمد شوند متلاشی می گردند. این همان هدفی است که در استفاده از دستگاه کرایولیپولیز دنبال می شود. در چندین جلسه ناحیه های مختلف بدن ، تحت درمان قرار می گیرند و پس از چند ماه چربی های تجمع یافته در زیر پوست ، به طور طبیعی دفع می گردند.

مرتبط بخوانید : فیشیال صورت در اصفهان

چه کسی کاندیدای مناسب برای لاغری با دستگاه است ؟

جمع شدن چربی ها در زیر پوست و در قسمت هایی از بدن شامل شکم ، پهلو ، غبغب ، بازو ، ران ، باسن و … را چاقی موضعی می گویند. چربی های انباشت شده ای که در برابر رژیم های سخت غذایی و همینطور ورزش های مداوم نیز بسیار مقاومت کرده و از بین نمی روند. افرادی که بخواهند این گونه از چربی های موضعی بدن خود را از بین ببرند می توانند از دستگاه های لاغری استفاده کنند و در کم ترین زمان ممکن به نتیجه برسند.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر پوست اصفهان

تعداد درمان‌های مورد نیاز برای لاغری موضعی در کلینیک لاغری در اصفهان

کلینیک لاغری اصفهان

معمولا اکثر درمان های لاغری غیر تهاجمی طی حداقل دو جلسه و حداکثر 6 جلسه انجام می شود. اما برای اینکه افراد بتوانند به بهترین نتیجه دست پیدا کنند باید یک جلسه مشاوره دریافت کنند ؛ طی این جلسه مشاوره پزشک ابتدا سایز نواحی مختلف بدن بیمار را اندازه می گیرد و در مقایسه با میزان ایده آل ، میزان لاغری را مشخص می کند و سپس بر اساس آن تعداد جلسات مورد نیاز برای لاغری موضعی مشخص می شود.

آیا در کلینیک های لاغری در اصفهان ، امکان رفع سلولیت وجود دارد؟

سلولیت عارضه ای است که در اثر تجمع بیش از اندازه چربی و در لایه زیرین پوست ایجاد می شود. در این عارضه احتباس آب در بافت های مجاور آن سبب ایجاد ظاهری نامطلوب می گردد. لاغری موضعی در درمان سلولیت بسیار کارآمد است.

با بالا رفتن سن انسان ها، عملکرد سلول های پوست نیز دچار مشکل می شوند. همچنین بیش از گذشته ممکن است شاهد سلولیت در بدن خود باشند. امروزه استفاده از دستگاه های لاغری از بهترین روش های شناخته شده برای از بین بردن سلولیت های بدن می باشد که ضمن نتایج عالی ، دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز هستند.

زمانی که سلول های چربی نمی سوزند و در برابر ورزش و همینطور رژیم غذایی نیز مقاومت می کنند ، در بدن ذخیره می شوند. همچنین ممکن است سطح پوست را نیز پرتقالی کنند. استفاده از دستگاه های لاغری ، منجر به تحریک سلول های چربی می شود و تجمع آن ها را می شکند و نتیجه آن حذف تدریجی سلول های چربی خواهد بود که ضمن ایده آل شدن فرم بدن ، از نظر ظاهری سلولیت ها نیز از بین می روند.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در اصفهان 

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک های لاغری در اصفهان کجاست ؟

در متن مقاله فوق بهترین کلینیک های لاغری در اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • برای لاغری موضعی به چند جلسه نیاز است ؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای لاغری موضعی متناسب با میزان اضافه وزن افراد و چربی های موضعی که دارند و همینطور نوع دستگاه با یکدیگر متفاوت است.

  • هزیته استفاده از دستگاه های لاغری در کلینیک لاغری در اصفهان چقدر است ؟

هزینه استفاده از دستگاه های لاغری در کلینیک های لاغری وابسته به فاکتورهای مختلفی متغیر می باشد که لازم است برای اطلاع از آن با کلینیک مورد نظر تماس حاصل بفرمایید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کرایولیپولیز در اصفهان

کرایولیپولیز در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین مراکز کرایولیپولیز در اصفهان

کرایولیپولیز در اصفهان با هدف سرد کردن سلول های چربی به طوری که بدن بتوان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *