آموزشگاه رانندگی گاندی 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی

آموزشگاه رانندگی گاندی
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی هستید ، این مقاله از وبسایت پاسخ تو برای شما آماده شده‌‌ است. در دنیای امروزه که اغلب افراد برای رسیدگی به امور خود ، از خودروی شخصی شان استفاده می کنند ، رانندگی نیز تبدیل به یک خواسته فراگیر در میان انسان ها شده است. در طی سال های اخیر آموزشگاه های بسیاری برای ارائه خدمات رانندگی آغاز به فعالیت کرده‌ اند اما شما برای یادگیری رانندگی در سطح حرفه ای ، باید به سراغ آموزشگاه هایی بروید که در آن ها مربیان باتجربه و کاربلد حضور دارند و آنچه که برای یادگیری رانندگی نیاز است را در اختیار شما قرار می دهند. برای آشنایی با بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی و همینطور جزئیات برگزاری کلاس های تئوری و عملی رانندگی در ادامه ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک اسکن پوست صورت در تهران 

معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی

در محدوده گاندی ، چندین مرکز تعلیم رانندگی فعالیت دارند. در ادامه یکی از بهترین مراکز آموزشگاه رانندگی گاندی را برای شما معرفی کرده ایم.

آموزشگاه رانندگی گاندی

آموزشگاه رانندگی گاندی

  • آدرس : خيابان وليعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نبش كوچه ۳۶ ، پلاک 1 ، طبقه دوم ، واحد 1
  • شماره تماس : 02188774909

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

کلاس های تئوری رانندگی یا آئین نامه در آموزشگاه رانندگی گاندی

آموزشگاه رانندگی گاندی

یکی از بخش های آموزش رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی کلاس های تئوری راهنمایی و رانندگی است. در این کلاس ها ابتدا قواعد رانندگی به هنرجویان آموزش داده‌ می شود و تمامی علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی را به آن ها آموزش می دهند و سپس در دو جلسه نیز مباحث فنی خودرو را مورد بررسی قرار می دهند.

در نظر داشته باشید که مباحث فنی خودرو در کلاس های تعلیم رانندگی به صورت کلی عنوان می شود. به طوری که در این کلاس ها عمومی ترین موضوعات در ارتباط با مکانیک خودرو ، مورد بررسی قرار می گیرند. در این جلسات تئوری مواردی شامل نحوه کنترل میزان سوخت ، تفاوت سوخت بنزین و گاز ، موتور و مسائل مرتبط با آن و … مورد بررسی قرار می گیرند.

تعداد جلسات آموزش تئوری تعلیم رانندگی

معمولا آموزش تئوری رانندگی در 6 جلسه برگزار می شود. چهار جلسه از این کلاس ها به آموزش قوانین رانندگی اختصاص دارد و در دو جلسه پایانی نیز مباحث فنی خودرو مورد بررسی قرار می گیرد.

پس از پایان 6 جلسه آموزش قوانین رانندگی و همینطور آموزش مباحث فنی خودرو ، امتحان آیین نامه برگزار می گردد. در صورتی که داوطلبان نمره قبولی را کسب کنند ، می توانند وارد مرحله عملی کلاس راهنمایی و رانندگی گردند.

غیبت در جلسات آموزش تئوری

حضور در جلسه ابتدایی آموزش تئوری تعلیم رانندگی ضرورت دارد. به طوری که هر گونه غیبت به دلایل متعدد در این کلاس ها ، با محرومیت همراه است. شرکت در تمامی کلاس های آموزش تئوری رانندگی ضروری می باشد. در صورتی که افراد در طی 6 جلسه نتوانند در این زمینه به تسلط کافی برسند ، می توانند در چندین جلسه مازاد دیگر نیز شرکت نمایند.

در کل کلاس های آیین نامه برابر با 6 جلسه می باشد که ممکن است این تعداد جلسات تا 8 جلسه نیز افزایش پیدا کند. زمان هر جلسه آموزش تئوری برابر با دو ساعت است. برای حضور در آزمون نهایی ، افراد باید در تمامی جلسات شرکت نمایند.

در پایان باید اشاره کنیم که شرکت در کلاس های آیین نامه رانندگی ، اجباری است. داوطلبان باید حتما در این کلاس ها حضور داشته باشند و سعی کنند تمامی مباحثی که مورد نیاز است را بیاموزند و بتوانند در آزمون پذیرفته شوند.

کلاس های عملی رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی

آموزشگاه رانندگی گاندی

کلاس های آموزش رانندگی در گاندی ، دارای مرحله عملی نیز می باشد. این مرحله برای اغلب شرکت کنندگان در کلاس های تعلیم رانندگی ، با کمی استرس نیز همراه است. در این کلاس ها افراد در پشت فرمان می نشینند و مربی تمامی اصولی که برای رانندگی نیاز است را به آن ها آموزش می دهد. معمولا تعداد جلسات آموزش رانندگی بین 10 الی 12 جلسه می باشد. زمان هر یک از جلسات عمومی رانندگی برابر با یک و نیم تا دو ساعت است. افراد باید در این مرحله صبر و حوصله داشته باشند تا بتوانند کم کم با تمامی جزئیات رانندگی آشنا شوند.

در دوره های عملی نیز به دلیل اینکه تمامی کلاس ها تقریبا به صورت فشرده برگزار می شوند ، شرکت کنندگان مجاز به غیبت نیستند. همینطور در صورتی که فردی در یک جلسه غیبت کند ، باید مجدد با پرداخت هزینه در کلاس ها شرکت کند. حداقل دو جلسه از 12 جلسه کلاس های عملی تعلیم رانندگی ، به آموزش رانندگی در شب اختصاص دارد. به طوری که مربیان این کلاس ها را زمانی که هوا تاریک می شود ، برگزار می کنند تا افراد با چالش های رانندگی در شب نیز آشنا شوند.

آزمون عملی رانندگی

افراد پس از به پایان رساندن‌ کلاس های عملی رانندگی ، باید در امتحانات داخلی آموزشگاه شرکت کنند و در صورت کسب قبولی ، خود را برای شرکت در آزمون عملی آماده کنند. قبولی در آزمون عملی رانندگی برای اغلب افراد چالش برانگیز است اما با غلبه بر استرس و اضطراب ، می توان این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت.

مربی رانندگی خوب در آموزشگاه رانندگی گاندی

یک مربی رانندگی خوب دارای تاثیر بسیار زیادی در یادگیری و آموزش رانندگی به افراد می باشد. به همین دلیل شاید باید مربی خوب را مهم ترین رکن در انتخاب آموزشگاه رانندگی دانست. برای اغلب افراد مهم است که مربی رانندگی که انتخاب می کنند ، بااخلاق و کاربلد باشد و با دادن‌ اعتماد به نفس به شاگردان خود ، آن ها را خیلی خوب راهنمایی کند.

یک مربی خوب دارای وجدان کاری است. به طوری که سعی می کند در تعداد جلسات مقرر ، هر آنچه که نیاز است را به هنرجویان آموزش دهد. پس از اتمام دوره نیز در صورت صلاح دید ، تعداد دیگری کلاس را نیز به آن ها اضافه کند.

همینطور بسیار مهم است مربی تعلیم رانندگی که در بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی حضور دارد ، تمامی مطالب را به صورت قابل فهم به شاگردان خود توضیح دهد. به طوری که آن ها به صورت کامل با مبانی رانندگی آشنا شوند. برخی مربیان صرفا متقاضیان را در خیابان های خلوت و کم تردد می گردانند و مهارت های زیادی را به آن ها آموزش نمی دهند. یک مربی رانندگی خوب باید افراد را در شلوغ ترین خیابان ها و بزرگراه ها نیز ببرد تا افراد بتوانند با ترس خود مقابله کنند و مهارت کاملی را به دست آورند.

هزینه شرکت در کلاس های تئوری و عملی در آموزشگاه رانندگی گاندی

اگر شما نیز در مورد هزینه شرکت در کلاس های تئوری و عملی رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی سوال دارید ، باید بگوییم که این هزینه مقدار ثابت و مشخصی نیست و بر اساس فاکتورهای متعددی که در ادامه آورده ایم ، متغیر است :

  • مربیان تعلیم رانندگی
  • آموزشگاه رانندگی انتخابی
  • تعداد جلسات کلاس های عملی و تئوری
  • قبولی و یا عدم قبولی در آزمون ها
  • و …

پیش از تکمیل روند ثبت نام خود در بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی ، توصیه می کنیم ابتدا در مورد هزینه های شرکت در این کلاس ها سوال کنید و سپس برای ثبت نام اقدام نمایید.

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه رانندگی اقدسیه

سوالات متداول 

  • بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی کجاست ؟

بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه شرکت در کلاس های تئوری و عملی در بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی ، چقدر است ؟

هزینه شرکت در کلاس های تئوری و عملی در بهترین آموزشگاه رانندگی گاندی بر اساس تعداد جلسات ، مربیان آموزشگاه ، آموزشگاه انتخابی و … متغیر است.

  • چرا باید برای یادگیری رانندگی به ویژگی های مربیان آموزشگاه رانندگی گاندی توجه کنیم ؟

مربیان خوب هر آنچه که نیاز باشد شما در مورد رانندگی بدانید را به شما آموزش می دهند و این یعنی می توانید سریع تر و بهتر رانندگی را یاد بگیرید.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی سعادت آباد

آموزشگاه رانندگی سعادت آباد 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی سعادت آباد

گواهینامه رانندگی جزو مدارک هویتی می باشد که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *