بوتاکس مو در رشت – فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس مو در رشت

بوتاکس مو در رشت یکی از روش های درمانی مو است که در نهایت منجر به درمان وزی موها ، کدری و نازک بودن تارهای مو می شود. بوتاکس مو از روش های درمانی شیمیایی نیست و در واقع یک نرم کننده عمیق می باشد که برخی مواد اولیه همچون پروتئین ها ، آمینو اسیدها ، ویتامین ها ، لیپیدها و … را در ترکیب خود دارد و ورود آن ها به مو منجر به به بازسازی و احیای آن ها می شود. در واقع مواد موجود در بوتاکس مو سبب می شود که شکاف های موجود در لا به لای موها پر گردد و در نهایت بافتی ابریشمی ، براق و زیبا داشته باشد. برای اطلاع از بهترین مراکز بوتاکس مو در رشت تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بوتاکس مو چیست ؟

یادآوری نام بوتاکس عموم افراد را به سمت سم بوتولونیوم می برد که به منظور رفع چین و چروک ها به صورت تزریق می شود. اما واقعیت این است که بوتاکس مو حاوی سم بوتولونیوم نیست و نام بوتاکس به دلیل داشتن کارایی مشابه به این خدمات داده شده است. چراکه با تزریق بوتاکس صورت ، ماهیچه ها رها می شوند و در نهایت پوست صورت نرم تر می شود و این همان اتفاقی است که در بوتاکس مو اتفاق می افتد و فیبرهای مستقل هر تار مو ، پس از دریافت این خدمات پر و نرم تر از قبل می شوند.

بوتاکس مو هر گونه شکستگی و یا نازکی موجود در موها را برطرف می کند به همین دلیل پس از انجام بوتاکس مو ، موها ظاهری درخشان و پرجلا دارند. در بوتاکس مو از برندهای مختلف ، مواد تشکیل دهنده متفاوتی وجود دارد ، اما عموما دارای مواد اولیه به شرح موارد زیر هستند :

  • روغن خاویار
  • ویتامین B5
  • ویتامین‌های E
  • کمپلکس کلاژن
  • و …

مرتبط بخوانید : بوتاکس مو در مشهد _ فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس مو در مشهد

تزریق آمپول بوتاکس مو در رشت

روش دوم بوتاکس مو ، تزریق آمپول در ناحیه سر می باشد که به منظور کاهش تعریق و در نهایت کاهش چربی موها انجام می شود که البته لازم است اشاره کنیم که چندان مورد تایید نیست. طی این روش مواد طبیعی ، مواد معدنی ، کراتینه و آمینه اسید وارد ریشه موها می شود و موجب آبرسانی و تقویت آن ها می گردد. بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که تزریق بوتاکس به سر منجر به درمان خشکی بیش از حد موها می شود و موخوره ها را درمان می کند.

مرتبط بخوانید : میکرونیدلینگ در رشت – فهرست 10 تایی مراکز میکرونیدلینگ در رشت

بهترین مرکز بوتاکس مو در رشت

در سطح شهر رشت کلینیک ها و مراکز بسیاری به منظور بوتاکس مو وجود دارد ؛ اما آنچه که مسلم است این است که کیفیت دریافت خدمات در تمامی این کلینیک ها مشابه نیست. به همین دلیل توصیه می شود قبل از انتخاب یک کلینیک برای دریافت خدمات بوتاکس مو ، حتما توجه داشته باشید که مرکز مورد نظر دارای مجوز از وزرات بهداشت باشد و از جدیدترین روش ها و دستگاه ها برای این کار استفاده کند. همینطور بهتر است که قبل از دریافت خدمات ، حتما یک جلسه مشاوره رایگان دریافت کنید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. در ادامه بهترین سالن های زیبایی که خدمات بوتاکس مو را ارائه می دهند را معرفی کرده ایم :

آموزشگاه و مرکز مراقبت و زیبایی پوست و مو نشمیل

  • آدرس : رشت ، گلسار، خیابان 130 ، توحید 8

سالن زیبایی یوکا در رشت

  • آدرس : رشت ، فلکه توشیبا به طرف جاده تهران (خیابان امام) ، روبروی رستوران خانواده ، کوچه آهکی ، رسالت 7 ، روبروی ساختمان کیوان

سالن زیبایی نسترن شاد

  • آدرس : خیابان معلم ، بعد از استانداری ، نبش کوچه دانش 2 ، ساختمان کاسپین ، واحد 5

سالن زیبایی آرزوی نو

  • آدرس : رشت ، گلسار ، کوچه 80 ، کوچه پنجم

 سالن زیبایی آرانو در رشت

  • آدرس : رشت ، خیابان لاکانی ، خیابان امین اصغری

مرتبط بخوانید : تزریق بوتاکس زیربغل در رشت – فهرست 10 تایی مراکز تزریق بوتاکس زیربغل در رشت

عوارض بوتاکس مو در رشت

معمولا بوتاکس مو دارای عوارض خاصی نیست اما ممکن است در حین دریافت خدمات با پوست سر تماس پیدا کند و موجب چرب شدن سر و یا حساسیت پوست شود. البته برخی از افراد به دلیل دریافت خدمات نامناسب در مراکز نامعتبر ، نتیجه عکس می گیرند و دچار ریزش مو و یا شکستگی و نازک شدن آن ها می شوند.

مرتبط بخوانید : بوتاکس مو در شیراز _ فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس مو در شیراز

سوالات متداول

  • بوتاکس مو چیست ؟

یکی از روش های درمانی مو است که منجر به افزایش استحکام و زیبایی ظاهر موها می شود.

  • بهترین مراکز بوتاکس مو در رشت کجاست ؟

در متن مقاله فوق لیستی از بهترین مراکز بوتاکس مو در رشت را برایتان معرفی کرده ایم.

  • ماندگاری بوتاکس مو چقدر است ؟

این روش از روش های درمانی کوتاه مدت است و ممکن است نتایج آن دو تا سه ماه بیشتر باقی نمایند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *