بهترین شیدینگ لب در تهرانپارس 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس + نظرات

بهترین شیدینگ لب در تهرانپارس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین شیدینگ لب در تهرانپارس کجاست ؟ شیدینگ لب یکی از روش های زیبایی و آرایشی می باشد که منجر به تغییر رنگ لب ها نیز می گردد. به طور کلی شیدینگ لب جزو روش های نیمه دائمی است و با استفاده از این تکنیک زیبایی، رنگ لب ها برای یک مدت زمان طولانی تغییر می کند. البته پس از گذشتن از مدت زمان ماندگاری این روش ، لب ها مجدد به حالت اولیه خود باز می گردند. برای تقویت و پررنگ کردن رنگ طبیعی لب ها ، در تکنیک شیدینگ لب از دستگاه و سوزن های مخصوص استفاده می شود که با استفاده از آن رنگ مناسب با بافت لب تزریق می گردد. در ادامه بهترین مراکز شیدینگ لب در تهرانپارس را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم. با ما همراه شوید.

شیدینگ لب مناسب چه کسانی است ؟

شیدینگ لب برای تمامی افراد مناسب است. کسانی که دارای لب های نازک و ظریفی هستند و به دنبال خوش فرم تر کردن‌ لب های خود می باشند و همینطور کسانی که بر روی لب های آن ها جای زخم وجود دارد ، می توانند از تکنیک شیدینگ لب استفاده کنند. این تکنیک به خصوص برای دسته ای از افراد که شاغل هستند و فرصت این را که به صورت روزانه و دائمی به خود برسند را ندارند ، بسیار مناسب است.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه تهرانپارس

نکات مهم برای دریافت خدمات بهترین شیدینگ لب در تهرانپارس

بهترین شیدینگ لب در تهرانپارس

پیش از اینکه برای خدمات شیدینگ لب اقدام کنید ، توصیه می کنیم برخی نکات را مد نظر قرار دهید. در صورتی که به این نکات بی توجهی شود ، ممکن است وقت و هزینه زیادی صرف شود و در عین حال ظاهر زیبایی نیز ایجاد نگردد.

مراجعه به سالن‌ های زیبایی استاندارد

حتما برای دریافت خدمات شیدینگ لب به سالن های زیبایی مراجعه کنید که دارای مجوز بهداشت هستند و در زمینه ارائه خدمات شیدینگ لب، تخصص و مهارت دارند. اینگونه قطعا پس از دریافت این خدمات نیز دچار مشکل نخواهید شد و سلامتی شما به خطر نمی افتد.

مراجعه به متخصص شیدینگ لب

برای اینکه لب های شما رنگ و شکل طبیعی داشته باشد ، حتما برای دریافت این خدمات زیبایی به بهترین متخصصان زیبایی مراجعه کنید.

کیفیت رنگ تزریقی

رنگی را برای شیدینگ لب و تزریق استفاده نمایید که دارای کیفیت لازم باشد. به طوری که اطمینان به دست آورید در آن از مواد شیمیایی خطرناک استفاده نشده است و تاریخ آن هم نگذشته است و منجر به عفونت و حساسیت نمی گردد.

معرفی بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس

در محدوده تهرانپارس مراکز بسیاری وجود دارند که خدمات شیدینگ لب را ارائه می دهند. در ادامه یکی از بهترین این مراکز را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم :

آرایشگاه و سالن زیبایی سوگلی

آرایشگاه و سالن زیبایی سوگلی

سالن زیبایی سوگلی یکی از مراکز زیبایی در تهرانپارس است که در یک محیط دلنشین و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ، خدمات شیدینگ لب را به شما آموزش می دهد. پرسنلی که در این مجموعه فعالیت دارند ، همگی باتجربه و کاربلد هستند و به شما کمک خواهند کرد تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

خدمات :

  • شیدینگ لب
  • فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو
  • رنگ مو
  • خدمات مژه و ناخن
  • و …
آدرس : تهران ، محله تهرانپارس ، فلکه اول تهرانپارس ، خیابان گلبرگ ، بین صادقی و رشید ، نرسیده به فست فود ، باگت روبروی بانک مسکن

مرتبط بخوانید : مرکز تخصصی رنگ و مش در تهرانپارس

عوارض شیدینگ لب در تهرانپارس

مشابه با بسیاری دیگر از تکنیک های زیبایی ، شیدینگ لب نیز دارای برخی عارضه ها است. در ادامه پیرامون برخی از عارضه های احتمالی شیدینگ لب در تهرانپارس ، توضیحاتی را آورده‌ ایم :

درد

شیدینگ لب جزو روش های زیبایی است که انجام آن با کمی درد همراه است. میزان درد در هر فردی متفاوت می باشد. ممکن است بانوان در دوران قاعدگی درد بیشتری را احساس کنند. در صورتی که دارای آستانه تحمل درد پایینی هستید ، باید حتما از بی حس کننده استفاده کنید.

خشکی لب

پس از شیدینگ لب ، لب ها بسیار خشک می شوند. به همین دلیل مهم است افراد پس از دریافت خدمات شیدینگ لب ، به صورت مرتب از بالم لب نیز استفاده کنند تا خشکی لب ها برطرف شود.

عفونت و حساسیت

در صورتی که شیدینگ لب را در سالن های زیبایی غیرمجاز انجام دهید و این خدمات را از افراد غیرحرفه ای در این زمینه دریافت کنید که در آن نکات بهداشتی رعایت نشده است و یا از رنگ های غیراستاندارد و وسایل آلوده استفاده شده است، این تکنیک دارای عارضه های جدی برای شما خواهد بود و زمینه بروز عفونت و حساسیت را برای شما ایجاد خواهد کرد. درصورتی که مشکلاتی شامل مشکلات پوستی ، بیماری حاد ، تبخال و … را تجربه کردید ، حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

اقدامات لازم قبل از انجام شیدینگ لب در تهرانپارس

بهترین شیدینگ لب در تهرانپارس

پیش از اقدام برای شیدینگ لب ، رعایت نکات زیر ضرورت دارد :

  • پیش از شیدینگ لب ، از لایه بردار و یا میکرودرم پوست استفاده نکنید.
  • برای جلوگیری از تحریک پوستتان از کرم ، پماد و یا داروهای مختلف استفاده نکنید.
  • موهای صورت خود را پیش از شیدینگ لب اصلاح کنید.
  • اگر دارای سابقه حساسیت هستید ، از قرص های ضد حساسیت استفاده نمایید.
  • بهتر است چند ساعت قبل از دریافت خدمات ، از مصرف نوشیدنی های کافئین دار از جمله چای و قهوه خودداری کنید.

مراقبت های بعد از شیدینگ لب در تهرانپارس

پس از شیدینگ لب در تهرانپارس ، رعایت موارد زیر ضرورت دارد :

  • برای کاهش میزان تورم ، درد ، سوزش لب و … از وازلین استفاده نمایید. وازلین یک ماده مرطوب کننده است که زخم های ریز ایجاد شده در پوست را بهبود می دهد. وازلین برای پوست و مو ، خواص بسیار زیادی را دارد.
  • پس از تکنیک شیدینگ لب ، سطح لب ها پوسته پوسته می شود. بهتر است از کندن این پوست خودداری نمایید تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.
  • برای سه الی چهار هفته پس از شیدینگ لب ، از پرداختن به فعالیت های شدید بدنی خودداری نمایید. تعریق شدید به لب ها آسیب می رساند.
  • به صورت مداوم از بالم لب و کرم های مرطوب کننده لب استفاده نمایید تا از بروز خشکی در لب ها جلوگیری شود.
  • از مصرف غذاهای تند ، شور ، ترش و … برای چند روز اجتناب کنید تا منجر به تحریک و التهاب در لب های شما نشود.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو تهرانپارس

آیا شیدینگ لب در تهرانپارس درد دارد ؟

به طور کلی لب ها بافت های حساسی می باشند که در سطح آن ها عروق خونی بسیاری وجود دارد. زمانی که شیدینگ لب انجام می شود ، خونریزی صورت نمی گیرد. البته لب ها دارای عصب های متعددی هستند و همین موضوع سبب می شود که زیباجویان در حین انجام کار دردی را احساس کنند. به همین دلیل در اغلب موارد پیش از ارائه خدمات شیدینگ لب ، از بی حسی استفاده می شود. اینگونه شیدینگ لب بدون درد برای فرد انجام می شود.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس کجاست ؟

بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس را در مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو معرفی کرده‌ ایم.

  • در تعیین هزینه شیدینگ لب در تهرانپارس ، چه فاکتورهایی تاثیرگذار هستند ؟

در تعیین هزینه شیدینگ لب در تهرانپارس ، فاکتورهای متعددی از جمله نوع مواد مورد استفاده ، ابزارهای مورد استفاده و … تاثیرگذار می باشند.

  • آیا شیدینگ لب در تهرانپارس دارای عوارض است ؟

در صورتی که برای شیدینگ لب به سالن های زیبایی و مراکز معتبر مراجعه کنید ، این روش با عارضه های خاصی همراه نخواهد بود.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در تهران

بهترین شیدینگ لب در تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران + نظرات

بهترین شیدینگ لب در تهران کجاست ؟ لب ها دارای تاثیر بسیار زیادی در زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *