کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج 💎 معرفی 5 کلینیک زیبایی برتر گوهردشت کرج

کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج کدام است ؟ کلینیک های زیبایی توسط پزشکان و متخصصین پوست و مو راه اندازی می شوند و خدمات متنوعی را در زمینه جوانسازی ، درمان و مراقبت های پوست و مو به زیباجویان ارائه می دهند. اگر به دنبال یک کلینیک زیبایی معتبر برای دریافت خدمات زیبایی در محدوده گوهر دشت کرج هستید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در کرج 

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

زنان و مردان فارغ از سنی که دارند علاقه مند هستند جوان تر از سن واقعی خود به نظر برسند. اما پیری امری اجتناب ناپذیر می باشد و با افزایش سن آثار پیری نیز بر روی چهره نمایان می گردد. برای به تعویق انداختن پیری و همینطور رفع آثار ناشی از افزایش سن ، امروزه خدمات زیبایی متنوعی وجود دارد که افراد می توانند به تناسب خواسته های خود از آن ها استفاده کنند. در ادامه تعدادی از بهترین کلینیک های زیبایی در محدوده گوهر دشت کرج را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

توصیه می کنیم پیش از مراجعه به هر یک از این کلینیک های زیبایی ، ابتدا تحقیقات لازم را داشته باشید تا از کیفیت خدماتی که ارائه می دهند و همینطور میزان رضایت مراجعه کنندگان آن ها مطلع گردید.

کلینیک زیبایی سدنا

کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، سر نبش 5 اصلی ، فاز 2
  • شماره تماس : 0936961310

مرتبط بخوانید: کاشت مژه گوهر دشت کرج

کلینیک‌ پوست، مو و زیبایی کایا

کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، خیابان اصلی گوهر دشت
  • شماره تماس : 0936708304

مرتبط بخوانید : بوتاکس در گوهردشت کرج

کلینیک پوست، مو و زیبایی و لیزر دکتر پرناز پروندی

کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، ابتدای خیابان مطهری
  • شماره تماس : 0263445369

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در گوهردشت کرج

کلینیک‌ لیزر و زیبایی بهتا

کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، کوی اتحاد
  • شماره تماس : 0263440288

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست در کرج

کلینیک پوست، مو و زیبایی آلا

کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، فلکه اول ،
  • شماره تماس : 0263409313

در صورتی که شما نیز در محدوده گوهردشت کرج ، کلینیک زیبابی معتبری را می شناسید ، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت و اکستنشن مژه در کرج

انواع خدمات کلینیک زیبایی گوهردشت

کلینیک زیبایی گوهردشت

کلینیک های زیبایی خدمات متنوعی را به زیباجویان ارائه می دهند. در ادامه قصد داریم پیرامون برخی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی که در این کلینیک ها ارائه می گردد ، توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

فیشیال و پاکسازی پوست 

یکی از پرطرفدارترین خدماتی زیبایی که چه برای درمان و چه برای پیشگیری مورد استفاده میشود ، فیشیال یا پاکسازی پوست است . در این شیوه ابتدا ، سلول های مرده و آلودگی با بخار و دستگاه مخصوص از پوست زدوده میشود و پس از آن بوسیله ماسک ها و مواد مغذی پوست آبرسانی و تقویت میگردد . در نهایت شما حتی با یک جلسه شاهد تاثیرات مثبت این روش روی پوست خود خواهید بود. این امر زیبایی نیز مانند سایر امور زیبایی بهتر است در کلینیک زیبایی انجام پذیرد چرا که کلینیک های زیبایی برای حفظ اعتبار و مجوز فعالیت خود با فیشیالیست های دوره دیده و متخصص کار میکنند و همچنین اکثرا زیر نظر پزشک فعالیت دارند .

میکرودرم

در روش زیبایی میکرودرم ، لایه برداری از روی پوست با روش های مختلفی صورت می گیرد. با لایه برداری های منظم ، پوست شاداب تر و سالم تر به نظر می رسد و به مرور اثرات پیری از روی پوست از بین می روند.

این روش زیبایی برای افرادی که بر روی پوست خود دارای عفونت پوستی ، زگیل ، تبخال ، مشکلات عروقی ، دیابت ، اگزما و … می باشند اصلا مناسب نیست. ضمن اینکه برای خانم های باردار و شیرده و افرادی که پوست آن ها دچار سوختکی شده است و یا افرادی که دچار بیماری های غیر التهابی هستند ، این روش توصیه نمی گردد.

میکرونیدلینگ 

برای انجام میکرونیدلینگ از درمارولر استفاده می شود. ابزاری که شبیه به یک غلتک است و بر روی سطح آن تعداد زیادی سوزن های ریز وجود دارد. با حرکت غلتک بر روی صورت ، تعداد زیادی زخم در اندازه های بسیار کوچک ایجاد می گردد. این روش در حین انجام کمی دردناک به نظر می رسد و برای کاهش این درد معمولا پزشکان از بی حس کننده های موضعی استفاده می کنند.

دوره نقاهت پس از میکرونیدلینگ وابسته به عمق ورود سوزن ها به داخل پوست متغیر می باشد. کسانی که دچار زخم باز ، عفونت های پوستی ، زگیل ، تبخال ، مشکلات عروق ، دیابت و اگزما می باشند ، نباید از این روش استفاده کنند.

لیزر درمانی در کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

در روش لیزر درمانی از امواج نوری متمرکز شده برای بهبود و درمان پوست استفاده می گردد. لیزر درمانی منجر به تحریک سلول های محل درمان شده و اینگونه روند طبیعی بهبودی در بدن حاصل می گردد. با استفاده از این روش از میزان التهاب در ناحیه تحت درمان کم می شود و میزان خونرسانی به آن منطقه افزایش پیدا می کند. همین موضوع روند بهبودی محل زخم و یا بازسازی سلولی را فراهم می کند.

از روش لیزر درمانی برای پاکسازی تتو ، برطرف کردن جای جوش ، محو کردن محل ماه گرفتگی ، برطرف کردن افتادگی پلک ، رفع تیرگی زیرچشم ، سفت کردن پوست ، درمان خال و ضایعات عروقی و … استفاده می گردد.

مزوتراپی در کلینیک زیبایی گوهردشت

در روش مزوتراپی برخی مواد که از خاصیت درمان پوست برخوردار هستند به قسمت مورد نظر تزریق می گردند. این روش بدون دوره نقاهت می باشد و افراد می توانند پس از درمان به فعالیت های روزانه خود بازگردند. مزوتراپی از بهترین روش ها برای درمان لک ، اسکار ، ریزش مو ، سلولیت و… می باشد.

کربوکسی تراپی در کلینیک پوست و مو گوهردشت

کربوکسی تراپی میزان خونرسانی به ناحیه تحت درمان را افزایش می دهد. به طوری که بافت بدن را مجبور به سوزاندن چربی و همینطور کلاژن سازی می نماید. کربوکسی تراپی برای رفع سلولیت موثر است و نتایج حاصل از آن حداقل تا 6 سال ماندگار می باشد.

افرادی که دارای بیماری قلبی و عروقی حاد هستند و کسانی که به بیماری های تنفسی دچار می باشند ، زنان باردار و شیرده و همینطور افرادی که در انعقاد خون مشکل دارند ، بهتر است از این روش استفاده نکنند.

ویژگیهای کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

برای اینکه یک کلینیک زیبایی ، کلینیک معتبری باشد و مراجعان با خیال آسوده کارهای زیبایی را در آن جا انجام دهند باید ویژگیهایی که بیان میشود را دارا باشند.

ما در ذیل به این موارد میپردازیم:

  • ابندا و قبل از هر چیز یک کلینیک باید مجوز تاسیس داشته باشد و باید از مراجع ذیصلاح این اجازه گرفته شده باشد.
  • در گام بعدی کلینیک باید به مجهزترین دستگاهای با کیفیت دنیا تجهیز شده باشد.
  • یک کلینیک برای انجام انواع کارهای زیبایی باید از مساحت مطلوب و اتاقهای فراوانی بهره ببرد.
  • باید زیر نظر پزشک و کادر درمان متبحر فعالیت کندو تمامی لاین ها یک فرد متخصص و دوره دیده اداراه کند.
  • باید از مواد فوق العاده عالی در بازار در کارهای زیبایی کلینیک استفاده شود و مواد کیفیت پایین به هیچ وجه استفاده نشود که سلامت و رضایت مخاطب را کاملا از بین میبرند.
  • در هر لاینی نمونه کار را به صورت آلبوم درآورده و یا بدون هیچ واهمه ای قرارهای بازدید از زیباجو حین انجام کار زیبایی بگذارند تا مخاطب از نزدیک نمونه کار پزشک و متخصص را ببیند.
  • قیمتهای منصفانه به مخاطبان ارائه کنند.
  • افراد مجموعه و تمامی پرسنل باید مودب بوده و از صبر کافی در برخورد با زیباجو برخوردار باشند.

سوالات متداول 

  • بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج کدام است ؟

تعدادی از بهترین کلینیک های زیبایی در گوهردشت کرج را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • در بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج چه خدماتی ارائه می شود ؟

در بهترین کلینیک های زیبایی در گوهردشت کرج خدمات متنوعی شامل تزریق ژل لب ، تزریق بوتاکس و… ارائه می گردد.

  • هزینه تزریق ژل در بهترین کلینیک زیبایی در گوهر دشت کرج چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل وابسته به ناحیه مورد نظرشما و همینطور میزان ژل مورد نیاز متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *