بلفاروپلاستی در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز بلفاروپلاستی در کرج

بلفاروپلاستی در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین متخصص بلفاروپلاستی در کرج کیست ؟ بسیاری از افراد دارای چشم های پف کرده هستند و این موضوع برای تمامی افراد مشکل ساز نمی شود. زمانی این موضوع تبدیل به یک مشکل مزمن می شود که پف چشم و افتادگی پلک منجر به ایجاد تاثیر منفی در ظاهر شده و مشکلاتی را در دید و بینایی افراد ایجاد کند. افزایش سن در ناحیه چشم ها نیز تاثیر بسیار زیادی را می گذارد و همینطور این موضوع در حالت ظاهری چهره نیز تاثیرگذار است. به طوری که پف چشم و افتادگی پلک در اثر افزایش سن ، ممکن است صورت را کسل ، خسته و یا عصبانی نشان دهد. البته این موضوع تا حد زیادی در اعتماد به نفس افراد نیز تاثیر منفی را می گذارد.

خوشبختانه امروزه با جراحی پلک و یا بلفاروپلاستی می توان این مشکل را خیلی راحت از بین برد. اگر کاندید مناسبی برای جراحی بلفاروپلاستی هستید ، برای آشنایی با بهترین مرکز بلفاروپلاستی در کرج و همینطور جزئیات بیشتر از جراحی بلفاروپلاستی در ادامه همراه ما باشید.

معرفی بهترین مرکز بلفاروپلاستی در کرج

در شهر کرج متخصصان بسیاری فعالیت دارند که خدمات بلفاروپلاستی را ارائه می دهند. اگر به دنبال بهترین متخصص برای انجام جراحی زیبایی پلک هستید ، می توانید به یکی از پزشکانی که در ادامه معرفی کرده‌ ایم ، مراجعه کنید.

دکتر زهرا دست برهان

بلفاروپلاستی در کرج

  • آدرس : عظیمیه ، میدان مهران ، جنب بیمارستان تخت جمشید ، ساختمان پزشکان کوروش
  • شماره تماس : 02632561120

کلینیک زیبایی و پوست مهرتاج

بلفاروپلاستی در کرج

  • آدرس : کرج ، مهرشهر ، فاز ۱، بلوار دانش غربی ، نبش خیابان مریم ، ساختمان پارسه ، واحد ۹
  • شماره تماس : 02633411926

دکتر بهروز سعیدیان

بلفاروپلاستی در کرج

  • آدرس : کرج ، عظیمیه ، میدان مهران ، جنب بیمارستان تخت جمشید ، ساختمان پزشکان دی ، طبقه 5
  • شماره تماس : 02145186667

مرتبط بخوانید : بهترین متخصص پوست و مو در کرج 

عمل بلفاروپلاستی چیست ؟

تمامی افراد اعم از زنان و مردان و در سنین مختلف ، به زیبایی و جوانی علاقه مند هستند. به همین دلیل است که اغلب افراد به دنبال راهی می باشند که به واسطه آن چهره ای جوان تر را داشته باشند. عمل بلفاروپلاستی و یا جراحی پلک ، یکی از عمل های زیبایی است که در آن ، مقداری از پوست پلک به همراه چربی های اضافه ای که در این قسمت تجمع پیدا کرده‌ است ، برداشته می شوند. اینگونه تمامی حجم چربی که در پشت پلک جمع شده‌ است ، از بین می رود و در نهایت چهره شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد.

بلفاروپلاستی در حقیقت همان جراحی زیبایی پلک است که در درمان افتادگی و شل شدگی پلک بسیار موثر است. این عمل برای کسانی که به صورت ژنتیکی دارای پلک پف کرده و افتاده هستند و همینطور افرادی که با ورود به دوره میانسالی ، درگیر علائم پیری در صورت خود شده‌ اند ، روشی موثر می باشد.

یکی از بارزترین نشانه های پیری در صورت ، شل شدن و افتادگی پوست است که در قسمت های مختلف از بدن ، به صورت های گوناگونی نمایان می گردد. با توجه به تاثیرات این عمل جراحی بر روی چشم ها و صورت ، امروزه به عنوان یکی از جراحی های محبوب در میان افراد شناخته‌ می شود.

آیا بلفاروپلاستی در کرج همیشه جنبه زیبایی دارد ؟

جراحی بلفاروپلاستی در کرج که در آن مقداری از پلک بالا و پایین و همینطور چربی های تجمع یافته‌ در اطراف چشم ها برداشته می شود ، ضمن اینکه دارای جنبه زیبایی است ، در برخی موارد یک عمل کاملا درمانی نیز به شمار می رود.

قبل از اینکه برای عمل بلفاروپلاستی اقدام کنید ، باید ابتدا با پزشک و جراح خود مشورت کنید و همینطور نمونه کارهای قبلی پزشکان را نیز بررسی کنید. اینگونه اطمینان خواهید یافت که این عمل با اهداف زیبایی و درمانی برای شما انجام می شود و چه مزیت هایی را به همراه دارد.

بلفاروپلاستی در کرج چه مزایایی دارد ؟

بلفاروپلاستی در کرج

بلفاروپلاستی در کرج یکی از روش های بسیار موثر در بهبود زیبایی پلک به شمار می رود و افراد با استفاده از این روش ، می توانند چهره ای جوان تر و منحصر به فردتر را داشته باشند. با توجه به نتایجی که بلفاروپلاستی دارد ، اینطور می توان گفت که این عمل جراحی منجر به افزایش اعتماد به نفس در افراد می گردد. در ادامه به مزایای بلفاروپلاستی اشاره کرده ایم :

  • بهبود دید : جراحی بلفاروپلاستی در بهبود مشکلات بینایی به دلیل تجمع پوست و چربی در اطراف پلک ، موثر می باشد.
  • بهبود ظاهری و جوان‌ تر شدن چشم ها : در صورتی که پوست اضافی و چین و چروک های اطراف چشم از بین بروند ، در نهایت چشم ها بازتر و جوان تر به نظر می رسند.
  • افزایش اعتماد به نفس : با بهبود ظاهر چشم ها ، فرد احساس بهتری نیز نسبت به ظاهر خود خواهد داشت.
  • کاهش مشکلات خستگی چشم ها : با تقویت بینایی و همینطور کمتر شدن‌ مشکلات مرتبط با چشم ، قطعا خستگی چشم ها نیز کمتر می شود.
  • رفع مشکلات جزیی چشم : جراحی بلفاروپلاستی در رفع مشکلات کوچک چشم از جمله ترشحات چشمی نیز موثر می باشد.
  • جلوگیری از بروز مشکلات جدی : با انجام بلفاروپلاستی می توان از پیشرفت مشکلات بینایی و همینطور دیگر مشکلات مرتبط با چشم ها جلوگیری نمود.
  • زمان کوتاه در بازگشت به فعالیت‌ های روزمره : پس از چند روز از جراحی بلفاروپلاستی ، می توان خیلی سریع و در مدت زمان کوتاهی ، به فعالیت های روزانه خود بازگشت.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در کرج

چه کسانی کاندید مناسب بلفاروپلاستی در کرج هستند ؟

کسانی که به ظاهر سالم هستند و مشکل جسمی ندارند اما در ناحیه پلک آن ها ، پوست اضافی ، آویزان و بافت چربی تجمع پیدا کرده است ، برای بلفاروپلاستی در کرج ، گزینه مناسبی می باشند.

اغلب کسانی که تصمیم به جراحی بلفاروپلاستی در کرج می گیرند ، علاقه مند به بهره مندی از نتایج زیبایی این روش هستند. با این حال در برخی از افراد نیز افتادگی پلک بالایی منجر به اختلال در بینایی می شود. این دسته از افراد با هدف درمانی و بهبود میدان دید ، به سراغ جراحی بلفاروپلاستی می روند.

بهترین کاندید برای جراحی پلک و یا بلفاروپلاستی ، موارد زیر هستند :

  • کسانی که دارای بیش از 35 سال سن هستند و در قسمت بالا و یا پایین پلک خود ، پف و پوست اضافه را دارند.
  • کسانی که به یک بیماری زمینه ای مبتلا نیستند و دارای آمادگی کافی برای عمل جراحی نمی باشند،
  • کسانی که با استفاده از تکنیک های ساده برای جوانسازی پوست در ناحیه پلک ، نتوانسته اند به نتیجه برسند.

باورهای غلط در مورد جراحی زیبایی پلک

بلفاروپلاستی در کرج

در مورد جراحی پلک و یا بلفاروپلاستی ، برخی باورهای غلط وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • در صورتی که پلک ها به دلیل تجمع مایعات پف کرده باشند ، عمل بلفاروپلاستی این مشکل را حل نخواهد کرد.
  • عمل بلفاروپلاستی در برطرف کردن‌ سیاهی و کبودی که در اطراف چشم وجود دارد ، بی تاثیر است.
  • با استفاده از جراحی پلک نمی توان مشکل افتادگی در ناحیه ابرو را درمان کرد.

اهمیت جلسه مشاوره قبل از جراحی بلفاروپلاستی در کرج

یکی از مواردی که علاقه مندان به جراحی زیبایی پلک و بلفاروپلاستی باید به آن دقت داشته باشند ، این است که پیش از اقدام برای فیکس کردن‌ تاریخ عمل ، ابتدا از پزشک جراح انتخابی خود مشاوره دریافت کنند.

در طی جلسه مشاوره از پزشک متخصص می توانید تمامی سوالات خود را از پزشک خود بپرسد و هر گونه ابهامات در این زمینه را از بین ببرید. در نظر داشته باشید در این جلسات مشاوره ، پزشکان اطلاعات ارزشمندی را در اختیار بیماران خود قرار می دهند. به طوری که شرایطی فراهم می شود که فرد تمامی سوالات خود را مطرح کند و اهداف خود را از جراحی بلفاروپلاستی در کرج به پزشک اعلام نماید. در‌نهایت اگر بر اساس مشاوره پزشک ، فرد دارای صلاحیت لازم برای بلفاروپلاستی بود ، این عمل زیبایی را انجام دهد.

نحوه جراحی بلفاروپلاستی در کرج

به طور کلی برای انجام عمل بلفاروپلاستی بیهوشی ضرورت ندارد. با این حال پزشکان برای راحتی بیمار و متناسب با نوع و روش جراحی پلک ، از بیهوشی استفاده می کنند. در صورتی که فقط عمل بلفاروپلاستی باشد ، این عمل با استفاده از بی حسی موضعی نیز قابل انجام است. در صورتی که عمل به صورت ترکیبی باشد و پیچیده تر صورت بگیرد ، حتما در طی بیهوشی بیمار انجام می شود.

جراحی بلفاروپلاستی در کرج تقریبا بین یک الی دو ساعت به طول می کشد. پزشک و جراح ابتدا برش های کوچکی را در زیر مژه های پلک پایین و درست در بافت پوشش مرطوب در داخل پلک ایجاد می کند. هدف اصلی از ایجاد این برش ها این است که با رفع و یا تغییر مکان دادن چربی های اضافی ، ناحیه زیر چشم نیز صاف تر شود و بتوان ظاهری جوان تر و شاداب تر را داشت.

بلفاروپلاستی فوقانی معمولا با برداشتن‌ پوست و چربی از پلک فوقانی همراه است. برای این کار به واسطه ایجاد برش های کوچک در پلک فوقانی ، پوست و چربی اضافی خارج می گردد.

یکی از مواردی که در این عمل بسیار مهم است ؛ این موضوع می باشد که چه در جراحی پلک فوقانی و چه در جراحی پلک پایین ، برش ها باید خیلی کوچک باشند ؛ به طوری که در لا به لای مژه ها پنهان شوند.

عوارض عمل بلفاروپلاستی چیست ؟

بلفاروپلاستی در کرج

هر کدام از عمل های زیبایی و درمانی ، با ریسک های مختص به خود همراه هستند. عمل بلفاروپلاستی بر روی عضو حساسی از صورت از جمله چشم انجام می شود. چشم ها اولین عضوی می باشند که در معرض آسیب قرار دارند و ممکن است در حین جراحی بلفاروپلاستی و یا حتی بعد از آن نیز دچار برخی اختلالات نامطلوب گردند.

یکی از پارامترهای مهمی که از بروز عارضه های نامطلوب جراحی زیبایی پلک جلوگیری می کند ، انتخاب یک جراح بلفاروپلاستی کاربلد است. به طوری که در ابتدا باید زمان کافی را برای پیدا کردن‌ بهترین متخصص و جراح زیبایی پلک اختصاص دهید تا در نهایت پزشکی را انتخاب کنید که تجربه بالایی دارد و آمار رضایت مندی زیادی نیز از کارهای او وجود دارد و نمونه کارهای موفق بسیاری را در پرونده فعالیت خود به ثبت رسانده است.

با این حال جراحی بلفاروپلاستی در کرج نیز ممکن است با برخی عارضه های خفیف و شدید شامل عدم تقارن پلک ها بعد از جراحی ، تورم و التهاب پلک ها و اطراف چشم ها ، باقی ماند جای اسکار ناشی از برش جراحی ، باقی ماندن جای بخیه ، خونریزی شدید ، کم شدن بینایی ، خونریزی شدید و کاهش بینایی ، دوبینی ، تاری در دید و … همراه باشد.

در صورتی که بعد از جراحی بلفاروپلاستی ، عارضه های شدیدی را از این جراحی تجربه کردید ، توصیه می کنیم سریعا به پزشک خود مراجعه کنید و مطابق با دستورات او عمل نمایید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

دوره نقاهت بعد از جراحی زیبایی پلک چگونه است ؟

دوره نقاهت بعد از جراحی بلفاروپلاستی ، وابسته به روند جراحی ، شرایط بیمار و همینطور نتایج حاصل از این جراحی ، متفاوت می باشد. با تمامی این توضیحات ، دوران نقاهت بعد از عمل زیبایی پلک ، با رعایت برخی مراقبت ها کوتاه تر نیز می گردد.

افراد باید توجه داشته باشند که بعد از عمل بلفاروپلاستی در کرج بسیار مهم است مراقبت هایی که جراح گوشزد می کند را رعایت کنند و به نکات بهداشتی نیز توجه داشته باشند. اینگونه از بروز عارضه های نامطلوب از جمله عفونت نیز جلوگیری می گردد.

اغلب افراد بعد از بلفاروپلاستی کمی تورم و کبودی را تجربه می کنند که بعد از مدت زمان کوتاهی به صورت خود به خودی رفع می گردد. استفاده از کیسه آب یخ و همینطور قرار دادن‌ سر در موقعیت بالاتر ،تا چند روز بعد از بلفاروپلاستی و یا جراحی پلک ، در بهبود سریع تر عارضه های پس از این جراحی ، موثر می باشد. اغلب بیماران پس از چند روز استراحت و رعایت مراقبت های لازم ، می توانند مجدد به فعالیت های روزانه و محل کار خود بازگردند.

مراقبت های بعد از جراحی بلفاروپلاستی

رعایت برخی مراقبت ها بعد از جراحی بلفاروپلاستی در کرج ضرورت دارد. در ادامه به مهم ترین این مراقبت ها اشاره کرده ایم :

استفاده از کمپرس سرد

پزشکان توصیه می کنند افراد به مدت حداقل 48 ساعت بعد از جراحی بلفاروپلاستی ، برای کم شدن‌ میزان تورم و التهاب در پلک جراحی شده‌ ، از کمپرس سرد در ناحیه جراحی استفاده کنند.

استفاده از کرم های تجویز شده‌ توسط پزشک متخصص

مطابق با دستور پزشکتان ،از کرم های مخصوصی که برایتان تجویز شده است ، استفاده کنید. این کرم ها ممکن است کمی دید را تار کنند و یا در بینایی اختلالات جزئی را به وجود آورند. با این حال طبیعی است و بعد از مدت زمان کوتاهی نیز رفع می گردد.

جلوگیری از وارد شدن فشار یا ضربه به ناحیه پلک ها

ناحیه پلک که جراحی شده است ، بسیار حساس می باشد. به همین دلیل باید از وارد شدن‌ هر گونه فشار و یا ضربه به ناحیه پلک ها جلوگیری کنید.

قرار دادن‌ سر در موقعیت بالاتر

در صورتی که تصمیم دارید استراحت کنید ، بهتر است سر خود را نسبت به بدنتان در موقعیت بالاتری قرار دهید. اینگونه جریان خون به سمت سر و گردن کمتر می شود و در نتیجه از التهاب و تورم در آن نیز کم می شود.

استفاده از اشک مصنوعی بعد از بلفاروپلاستی در کرج

برای جلوگیری از خشک شدن‌ چشم ها ، باید مطابق با تجویز پزشک در بازه های زمانی مشخصی از اشک مصنوعی استفاده کنید تا در حفره چشم ، رطوبت لازم ایجاد گردد.

عدم استفاده از هرگونه کرم و لوازم آرایشی بعد از جراحی

پس از جراحی از مواد آرایشی در ناحیه ای که جراحی در آن صورت گرفته‌ است ، استفاده نکنید. این اقدام میزان عفونت در ناحیه جراحی را بالاتر می برد.

مصرف منظم و به موقع داروهای آنتی بیوتیک

داروهای آنتی بیوتیک خود را که پزشک تجویز کرده است ، به موقع مصرف کنید. این موضوع عارضه های بعد از بلفاروپلاستی شامل عفونت را به حداقل می رساند.

در پایان باید اشاره کنیم که به مدت چند هفته از لنزهای طبی و یا زیبایی استفاده نکنید. همینطور در هنگام بیرون رفتن‌ از خانه ، از عینک آفتابی استفاده کنید تا اشعه نور خورشید به محل جراحی آسیبی را وارد نکند.

آیا نتایج عمل زیبایی بلفاروپلاستی دائمی است ؟

بلفاروپلاستی در کرج

عمل زیبایی بلفاروپلاسنی جزو عمل های زیبایی با نتایج دائمی می باشد که دارای تاثیر بلندمدتی است. با این حال به دلیل برخورداری پوست از قابلیت کشسانی و همینطور شرایط ماهیچه های این قسمت ، ممکن است عواملی از جمله فاکتورهای محیطی و افزایش سن ، منجر به بروز تغییراتی در نتیجه این عمل زیبایی شود.

پزشکان توصیه می کنند که افراد برای افزایش ماندگاری نتیجه بلفاروپلاستی در کرج از کرم های آبرسان و ضد آفتاب به صورت دائمی استفاده کنند. اینگونه می توان نتایج حاصل از این عمل جراحی را برای یک مدت زمانی طولانی افزایش داد.

پیدا کردن بهترین جراح بلفاروپلاستی در کرج

در نظر داشته باشید که پزشک جراح در دستیابی به نتیجه مطلوب از جراحی بلفاروپلاستی در کرج تاثیر فوق العاده بالایی را دارد. به همین دلیل افراد باید در قدم اول ، ابتدا یک پزشک خوب و کاربلد را شناسایی کنند.

از ویژگی های بهترین جراح برای عمل بلفاروپلاستی می توان به تخصص و تحصیلات مرتبط ، مهارت و تجربه بسیار بالا ، رفتن مناسب با بیماران ، داشتن‌ نمونه کارهای متعدد و همینطور آمار رضایت مندی بالا از پزشک و … اشاره نمود. پزشکی که تمامی این ویژگی ها را داشته باشد برای جراحی پلک ، گزینه مناسبی است.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

سوالات متداول

  • آیا بلفاروپلاستی در کرج ، دارای جنبه زیبایی است ؟

خیر ، در بسیاری از موارد بلفاروپلاستی برای بهبود میدان دید زیباجویان انجام می شود.

  • هزینه جراحی زیبایی پلک و یا بلفاروپلاستی در کرج چقدر است ؟

هزینه بلفاروپلاستی در کرج  و یا جراحی زیبایی پلک ، بر اساس ویژگی های پلک زیباجو ، دستمزد پزشک ، هزینه کلینیک و مرکز درمانی و … متغیر است.

  • چگونه بهترین مرکز بلفاروپلاستی در کرج را بشناسیم ؟

بهترین مرکز بلفاروپلاستی در کرج را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *