بهترین جراح زیبایی گوش در کرج 💎 لیست 10 تایی + نظرات مراجعین

بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین جراح زیبایی گوش در کرج کیست ؟ برخی از افراد به منظور اصلاح ناهنجاری های ساختاری که در گوش های آن ها وجود دارد ، جراحی زیبایی گوش را انتخاب می کنند. برخی دیگر نیز به این دلیل که گوش هایشان بیش از اندازه از سرشان بیرون زده است ، احساس خوبی ندارند و تصمیم می گیرند با یک جراحی که با هدف درمانی و زیبایی صورت می گیرد ، این مشکل را برطرف کنند. در ادامه قصد داریم ضمن ارائه جزئیات بیشتر پیرامون جراحی زیبایی گوش ، بهترین جراح زیبایی گوش در کرج را نیز معرفی کنیم.

معرفی بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

اگر به دلایل مختلفی تصمیم به انجام جراحی زیبایی گوش گرفته اید ، توصیه می کنیم که برای انجام این عمل جراجی حتما به بهترین جراحان مراجعه کنید. در ادامه چند پزشک از بهترین جراحان زیبایی گوش در کرج را معرفی کرده ایم. اگر شما نیز در این زمینه پزشک حاذق و کاربلدی را می شناسید در بخش نظرات معرفی کنید.

دکتر حامد عباسی

بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

  • آدرس : استان البرز ، کرج ، خیابان شهید بهشتی ، نرسیده به چهار راه طالقانی ، ساختمان امید
  • تلفن تماس : 02632265551

دکتر حمید رضا مفرد – بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

  • آدرس : استان البرز ، کرج ، خیابان شهید بهشتی ، چهار راه طالقانی ، به سمت میدان شهدا ، برج آرین ، طبقه دوازدهم ، واحد 35
  • تلفن تماس : 02632268680

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در کرج ( بلفاروپلاستی ) سال 1401 + نظرات مراجعین

دکتر علی کربلایی خانی

بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

  • آدرس : استان البرز ، کرج ، خیابان شهید بهشتی ، چهار راه طالقانی ، بالاتر از اداره پست به سمت میدان شهدا ، جنب داروخانه اهورا ، ساختمان امید ، طبقه اول ، واحد 106
  • تلفن تماس : 02632256922 – 09128092958

دکتر مهدی امین خاکی – بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

  • آدرس : استان البرز ، کرج ، خیابان شهید بهشتی ، چهار راه طالقانی ، ابتدای پل زیرگذر به سمت میدان شهدا ، جنب بانک سپه ، ساختمان ایران زمین ، طبقه دوم
  • تلفن تماس : 02632253080

دکتر سید سعید شیرنگی

بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

  • آدرس : استان البرز ، کرج ، خیابان شهید بهشتی ، بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا ، نبش بانک انصار ، ساختمان سینا ، طبقه ششم ، واحد 25
  • تلفن تماس : 02632233438 – 02632248538

مرتبط بخوانید : پی آر پی در کرج – لیست 10 تایی بهترین مرکز پی آر پی در کرج

جراحی زیبایی گوش چیست ؟

جراحی زیبایی گوش تحت عنوان عمل اتوپلاستی نیز شناخته می شود. این عمل زیبایی با هدف تغییر شکل ، تغییر موقعیت و همینطور تغییر اندازه گوش ها انجام می شود.

در واقع اگر نقصی در ساختار گوش های فرد از بدو تولد وجود داشته باشد ، می توان آن را با استفاده از عمل جراحی زیبایی گوش ها برطرف کرد. در برخی موارد نیز ممکن است گوش افراد در اثر برخی حوادث همچون تصادف و … بدشکل شده باشند که به این روش به نحو احسن اصلاح می گردند.

کاربرد جراحی زیبایی گوش 

از کاربردهای جراحی گوش توسط بهترین جراح زیبایی گوش در کرج موارد زیر است :

  • در جراحی زیبایی گوش ها ، گوش های بیش از حد بزرگ که تحت عنوان بیماری میکروتیا نیز شناخته می شود ، قابل اصلاح است.
  • گوش هایی که بیش از اندازه از سر بیرون زده اند و در دو طرف سر به حالت نامتقارنی قرار گرفته اند ، با جراحی زیبایی گوش قابل اصلاح هستند.
  • افرادی که از جراحی قبلی خود رضایت ندارند ، می توانند اقدام به جراحی ترمیمی توسط بهترین جراح زیبایی گوش در کرج نمایند.

مرتبط بخوانید : سابسیژن در کرج – لیست 10 تایی بهترین مرکز سابسیژن کرج

بهترین سن برای جراحی زیبایی گوش توسط بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

بهترین زمان برای انجام جراحی زیبایی گوش ، سنین کودکی است. چراکه در سنین پایین غضروف گوش نرم تر می باشد و قالب گیری از آن با سهولت بیشتری صورت می گیرد.

بر اساس نظر متخصصین در این زمینه ، بهترین سن برای انجام عمل جراحی زییایی گوش ها ، سن 4 الی 14 سالگی است. ضمن اینکه در این سنین امکان رعایت دستور العمل های پس از جراحی نیز وجود دارد. کودکانی که دارای گوش های سالم و بدون بیماری های تهدید کننده و یا با عفونت های مزمن درمان نشده می باشند ، بهترین کاندید برای جراحی زیبایی گوش به شمار می روند.

البته این موضوع به این معنی نیست که بزرگسالان نمی توانند اقدام به جراحی زیبایی گوش نمایند. افرادی که از نظر جسمی سالم هستند و بیماری خطرناکی ندارند ، می توانند نسبت به انجام این عمل اقدام کنند.

مرتبط بخوانید : فیلر بینی در کرج – لیست 10 تایی بهترین مراکز فیلر بینی کرج

شرکت در جلشه مشاوره با بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

برای اینکه بتوانید جراحی زیبایی گوش را توسط بهترین پزشک در این زمینه انجام دهید. لازم است به برخی ویژگی های بهترین جراح زیبایی گوش توجه داشته باشید. از ویژگی های بهترین جراح‌ زیبایی گوش در کرج این است که قبل از عمل در جلسه مشاوره با بیمار شرکت کند. در جلسات مشاوره می توانید سابقه پزشکی خود را با جراح در میان بگذارید. ضمن اینکه هدف و انتظارات خود را از این عمل بیان کند. اینگونه پس از عمل نتیجه برای شما رضایت بخش تر خواهد بود.

در جراحی زیبایی گوش امکان تغییر شکل در غصروف گوش و کشیدن آن به سمت کناره های سر وجود دارد. همینطور بهترین جراح زیبایی گوش می تواند گوش های نامتقارن ، گوش های کشیده و همینطور لاله های بزرگ گوش را نیز در این روش اصلاح کند.

مرتبط بخوانید : پلاژن تراپی در کرج – لیست 10 تایی بهترین مراکز پلاژن تراپی کرج

سوالات متداول

  • بهترین جراح زیبایی گوش در کرج کیست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین جراحان زیبایی گوش در کرج را معرفی کرده ایم.

  • هزینه جراحی زیبایی گوش در کرج چقدر است ؟

هزینه جراحی زیبایی گوش در کرج وابسته به فاکتورهای مختلفی متغیر است. بهتر است برای اطلاع از هزینه با مطب پزشک مورد نظر خود تماس بگیرید.

  • امکان رفع چه نواقصی در جراحی زیبایی گوش وجود دارد ؟

در این عمل زیبایی می توان لاله های بزرگ گوش ، گوش های نامتقارن ، گوش های بسیار کوچک ، گوش های کشیده و فاقد چین و چروک و با انحنای طبیعی را تغییر شکل داد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *