بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر 💎 + 10 دکتر منتخب + نظرات

بهترین دکتر کانتورینگ در مهر شهر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

کانتورینگ و مادلینگ صورت ، از عمل های زیبایی است که طی آن بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر تلاش می کند تا با در نظر گرفتن‌‌ معیارهای زیبایی ، تناسب زیبا و استانداردی را در صورت زیباجو برقرار کند. این روش درمانی به زیباجویان کمک می کند تا ظاهری جوان تر و زیباتر داشته باشند. برای رسیدن به معیارهای زیبایی ، بهترین دکتر کانتورینگ در مهر شهر کرج ، از انواع تکنیک های جراحی ، لیفت صورت با نخ ، تزریق ژل و بوتاکس و … استفاده می کند. اگر علاقه مند به زاویه سازی صورت خود هستید ، برای آشنایی با بهترین دکتر مادلینگ صورت در مهر شهر در ادامه ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی مهرشهر کرج

معرفی بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر

با توجه به استقبال بالایی که از خدمات زاویه سازی صورت و کانتورینگ و مادلینگ صورت وجود دارد ، امروزه این خدمات زیبایی در کلینیک های زیبایی متعددی ارائه می شود. در صورتی که شما نیز علاقه مند هستید با دریافت این خدمات ، عیوب ظاهری صورت خود را رفع کنید ، بهتر است به سراغ متخصصان زیبایی نام آشنا در این زمینه بروید. به منظور راهنمایی شما عزیزان در ادامه یکی از بهترین متخصصان زیبایی که خدمات کانتورینگ و مادلینگ صوررت را ارائه می دهند ، معرفی کرده‌ ایم.

دکتر زینب وسطی اصل

بهترین دکتر کانتورینگ در مهر شهر

  • آدرس : کرج ، مهرشهر ، فاز ۱، بلوار دانش غربی ، نبش خیابان مریم ، ساختمان پارسه ، واحد ۹
  • شماره تماس : 02633411926

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل لب در مهرشهر کرج

نحوه کانتورینگ و مادلینگ صورت توسط بهترین دکتر کانتورینگ در مهر شهر

بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر از انواع تکنیک های جراحی و غیرجراحی برای بهبود چهره فرد و همینطور اصلاح نواحی مختلف در صورت استفاده می کند تا یک تناسب و هماهنگی را میان اجزای چهره ایجاد کند. از نتایج زاویه سازی صورت می توان به اصلاح زاویه بینی ، بهبود فرم گونه ، بهبود فرم و حجم لب ها ، حالت دهی به چانه ، رفع غبغب و … اشاره کرد.

متخصصان زیبایی برای رسیدن به معیارهای زیبایی که به آن ها اشاره کردیم ، از روش های مختلفی استفاده می کنند. در ادامه به انواع روش های زیبایی که برای کانتورینگ و مادلینگ صورت توسط متخصصان زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند ، اشاره کرده‌ ایم:

  • جراحی تغییر شکل فک و جمجمه
  • تزریق بوتاکس برای تضعیف عضلات قوی در بانوان
  • تزریق فیلر برای برجسته سازی گونه ، چانه و دهان
  • الکترولیفتینگ برای لیفت صورت و برجسته سازی برخی قسمت ها
  • و …

مرتبط بخوانید : تزریق بوتاکس در مهرشهر کرج

کانتورینگ و مادلینگ صورت مردان چگونه است ؟

بهترین دکتر کانتورینگ در مهر شهر

کانتورینگ و مادلینگ صورت از آن دسته از خمات زیبایی است که به صورت گسترده برای زنان و مردان مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین مردانی که مایل به بهبود شکل و اندازه برخی قسمت های صورت خود هستند نیز می توانند از این تکنیک استفاده کنند.

در کانتورینگ و مادلینگ صورت مردان ، بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر از تزریق ژل و فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید و همینطور تزریق بوتاکس برای بهبود شکل چانه ، پیشانی و گونه ها استفاده می کند. در حقیقت با تزریق بوتاکس می توان چین و چروک های سطحی پوست را رفع کرد و با تزریق ژل نیز به نواحی مختلف در چهره ، فرم و حجم دلخواه را ایجاد کرد.

البته برای ایجاد فرم دلخواه در صورت مردان ، از جراحی چانه و فک نیز استفاده می شود. به طوری که متخصص زیبایی با استفاده از تکنیک جراحی ، شکل فک و چانه را به اندازه دلخواه تغییر می دهد.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر کرج مهرشهر

آیا کانتورینگ و مادلینگ صورت ، برای انواع فرم های صورت مناسب است ؟

تمامی افراد با هر نوع فرم صورتی که دارند ، می توانند از خدمات کانتورینگ و مادلینگ صورت برای ایجاد فرم مناسب در صورت خود بهره مند شوند. در ادامه به توضیحات بیشتری در این زمینه پرداخته ایم.

کانتورینگ و مادلینگ صورت گرد

صورت های گرد ، صورت هایی با طول و عرض برابر هستند. این فرم صورت ، گوشتی است و استخوان کمی در آن مشخص است. همینطور گونه ها و چانه در این افراد توپر و بزرگ هستند. درصد بسیاری از افراد که دارای صورت گردی هستند ، دارای غبغب نیز می باشند.

بهترین دکتر مادلینگ صورت در مهر شهر برای زاویه سازی صورت گرد از جراحی زیبایی در ناحیه فک و چانه استفاده می کند. همینطور از تزریق فیلر برای حجم دهی به برخی قسمت ها در صورت گرد نیز استفاده می شود.

زاویه سازی صورت لاغر

بهترین گزینه برای زاویه سازی صورت های لاغر هستند. در این دسته از افراد برای افزایش حجم در ناحیه گونه و چانه از تزریق فیلر یا چربی استفاده می شود. در صورتی که فک اندازه بزرگی داشته باشد نیز با جراحی و یا تزریق بوتاکس در عضله ، ابعاد آن را تضعیف می کنند.

کانتورینگ و مادلینگ صورت چاق

زاویه سازی صورت های چاق کمی سخت است. در این افراد معمولا هدف اصلی کاهش حجم در قسمت گونه و چانه می باشد. معمولا برای افراد چاق فرآیند کانتورینگ و مادلینگ صورت با جراحی لیپوساکشن (جذب چربی) در نواحی گونه‌ ها و چانه آغاز می شود. با کاهش چربی صورت در این دسته از افراد ، فرم صورت بهبود پیدا می کند. در مراحل بعدی در صورت نیاز ، به برخی قسمت ها از جمله لب حجم دلخواه داده می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ناخن در مهرشهر کرج

عوامل موثر در هزینه کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر

بهترین دکتر کانتورینگ در مهر شهر

یکی از سوالات مهم علاقه مندان به کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر کرج ، سوال در مورد هزینه این خدمات زیبایی می باشد. در تعیین هزینه زاویه سازی صورت و یا کانتورینگ و مادلینگ صورت ، عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

تجربه و تخصص پزشک

اولین فاکتوری که در تعیین هزینه های نهایی زاویه سازی تاثیرگذار است ، دستمزد بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر می باشد. در زمینه کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر کرج ، پزشکان متعددی فعالیت دارند. هر یک از پزشکان به تناسب تجربه ، مهارت ، سابقه و تخصصی که در این زمینه دارند ، دستمزد های متفاتی را نیز دریافت می کنند. بدیهی است در صورتی که پزشکان باتجربه را برای این منظور انتخاب کنید ، قطعا به بازدهی بالاتری نیز دست پیدا خواهید کرد.

نوع روش مورد استفاده توسط بهترین دکتر کانتورینگ در مهر شهر

پیش تر اشاره کردیم که برای زاویه سازی صورت ، روش ها و تکنیک های متعددی مورد استفاده قرار می گیرند که تمامی آن ها بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار هستند. برخی از تکنیک های زاویه سازی صورت شامل تزریق چربی ، تزریق ژل هیالورونیک اسید ، تزریق بوتاکس و … دارای کمترین هزینه هستند. این در حالی است که اگر کانتورینگ و مادلینگ صورت شما نیاز به عمل جراحی داشته باشد ، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

هزینه تجهیزات و مواد مورد استفاده برای زاویه سازی صورت

برای کانتورینگ و مادلینگ صورت در روش های مختلف به تجهیزات و مواد مختلفی نیز نیاز است. در صورتی که بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر برای زاویه سازی صورت شما از ژل ، بوتاکس و … باکیفیت استفاده کند ، قطعا هزینه نهایی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مرتبط بخوانید: دندانپزشکی کرج مهرشهر

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر کدام است ؟

برای آشنایی با بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در مهر شهر به مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو مراجعه کنید.

  • آیا بهترین دکتر کانتورینگ در مهر شهر برای فرم دهی به قسمت های مختلف از صورت از تزریق فیلر استفاده می کند ؟

بله ، یکی از تکنیک های فرم دهی به صورت ، تزریق فیلر در چانه ، گونه ، لب ، زیر چشم و … است.

  • هزینه زاویه سازی صورت توسط بهترین دکتر مادلینگ صورت در مهر شهر چقدر است ؟

در تعیین هزینه نهایی زاویه سازی صورت توسط بهترین دکتر مادلینگ صورت در مهر شهر عوامل متعددی از جمله تکنیک زیبایی مورد استفاده تاثیرگذار است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *