مرکز لیزر در جهانشهر کرج 💎 لیست 10 تایی مراکز لیزر در جهانشهر کرج + نظرات مراجعین

مرکز لیزر در جهانشهر کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر در جهانشهر کرج هستید ، این مقاله از وبسایت پاسخ تو برای شما آماده شده است. در جهانشهر کرج به تناسب جمعیت و همینطور تقاضای بالا برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد ، مراکز لیزر متعددی نیز راه اندازی شده است. یکی از دغدغه های افراد ، پیدا کردن بهترین مرکز لیزر برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد با بالاترین سطح کیفی می باشد. به همین دلیل در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو ، تعدادی از بهترین مراکز لیزر در جهانشهر کرج را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج

 فهرست معرفی مرکز لیزر جهانشهر کرج

برای دریافت خدماتی درمانی لیزر ، حتما به مجموعه ها و مراکزی که زیر نظر پزشک اداره می شوند ، مراجعه نمایید. بهترین مرکز لیزر در جهانشهر کرج به جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد مجهز می باشد و به صلاح دید پزشک مجموعه شما می توانید از بهترین دستگاه که دارای بیشترین سازگاری با پوست و موی شما می باشد، استفاده کنید.

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز لیزر در محدوده جهانشهر کرج را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. در صورتی که در این زمینه مرکز معتبری را می شناسید ، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مرکز لیزر و خدمات زیبایی دکتر غفاری 

لیزر جهانشهر

شما زیباجویان عزیز ساکن کرج مخصوصا محدوده جهانشهر میتوانید در این مرکز لیزر و زیبایی علاوه در بر دریافت خدمات لیزر با دستگاه Ice platinum 2022 ،با فیدبک فوق العاده، بدون درد وسوزش، همراه با cooling عالی ،ازبین بردن موهای زائد ۱۰۰٪ تضمینی ، زیر نظر پزشک ، سایر خدمات زیبایی را بشرح زیر دریافت نمایید:

سایر خدمات این مرکز:

  • جراحی محدود و ترمیمی(پلاستیک)
  • تزريق بوتاکس و تزریق فیلر (ژل)
  • لیفت بانخ ،مزوتراپی،مزونیدلینگ
  • بلفاروپلاستی، تزريق چربی
  • بوکال فت،لیپوساکشن غبغب
  • لیفت سانترال لب،
  • انواع ترمیم وجراحی زیبایی … تحت نظر متخصص و پرسنل مجرب.

اینستاگرام : drghaffari58@

مشاوره و نوبت دهی : 0263447714809368540556  – 09305898089    واتساپ :

آدرس : کرج ، جهانشهر میدان مدنی، ساختمان آفتاب( جنب رستوران اکبر جوجه ) طبقه ۵ واحد۱۵    لوکیشن : مسیریابی

مرکز لیزر دکتر پوران – لیزر جهانشهر 

مرکز لیزر در جهانشهر کرج

  • آدرس : کرج ، جهانشهر ، میدان مدنی
  • شماره تماس : ۰۹۱۹۶۳۵۸۴۹

رویا اسکین- مرکز لیزر جهانشهر 

مرکز لیزر در جهانشهر کرج

  • آدرس : کرج ، جهانشهر ، روبروی بیمارستان مدنی
  • شماره تماس : 0263441733

نکات مهم قبل از مراجعه به لیزر جهانشهر

لیزر جهانشهر کرح

برای دریافت حداکثر بازدهی از لیزر موهای زائد ، بایستی که به برخی نکات توجه داشته باشید. در ادامه قصد داریم به مهم ترین نکاتی که پیش از لیزر موهای زائد ، رعایت آن ها ضرورت دارد را بپردازیم.

  • تا 24 ساعت قبل از لیزر ، محل مورد نظر برای لیزر را اصلاح و یا شیو نمایید. البته بایستی که موهای خود را به گونه ای شیو کنید که اپراتور متوجه شود محل رویش آن ها کجاست.
  • وکس و یا اپیلاسیون پیش از لیزر موهای زائد ، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. به طور کلی بهتر است به مدت 4 الی 6 هفته قبل از لیزر از وکس کردن و اپیلاسیون اجتناب کنید. هر روشی که موها را از جای خود می کند نباید قبل از لیزر موهای زائد استفاده شود. چراکه در این صورت چیزی برای لیزر کردن باقی نمی ماند.
  • از محصولات پوستی شامل انواع کرم ها و روغن ها در ناحیه تحت درمان استفاده نکنید.
  • ناحیه مورد نظر برای لیزر ، بایستی پیش از دریافت خدمات کاملا تمیز و بدون آرایش باشد.
  • در صورتی که حساسیت پوستی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید ، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • بهتر است پوست خود را پیش از لیزر برنزه نکنید. اما در صورتی که برنزه کرده اید نگران نباشید از دستگاه ان دی یاگ که مخصوص پوست های تیره است ، استفاده کنید.
  • قبل از جلسات لیزر آفتاب نگیرید و در معرض نور خورشید قرار نگیرید چراکه حساسیت پوست را بالا می برد.
  • در صورتی که بر روی پوست شما آفتاب سوختگی و یا تاولی وجود دارد ، لیزر موهای زائد را به بعد از بهبودی موکول کنید.
  • از مصرف آنتی بیوتیک پیش از لیزر اجتناب کنید. چراکه مصرف آنتی بیوتیک منجر به افزایش حساسیت پوست نسبت به نور می گردد. با افزایش حساسیت پوست به نور ، در معرض لیزر می سوزد.
  • به مدت 24 ساعت پیش از درمان ، از مصرف الکل اجتناب کنید.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در جهانشهر کرج

چه کسانی برای لیزر موهای زائد کاندید مناسبی هستند ؟

مرکز لیزر در جهانشهر کرج

لیزر موهای زائد برای اغلب افراد با بازدهی بالایی همراه است. با توجه به اینکه امروزه همسو با پیشرفت تکنولوژی ، دستگاه های لیزر جدیدی نیز به بازار عرضه شده است ، این امکان برای تمامی افراد وجود دارد که از خدمات لیزر برای رفع موهای زائد بدن خود استفاده کنند.

افرادی که دارای  پوست به نسبت روشن و موهای تیره و زخیم هستند ، بیشترین بازدهی را از لیزر موهای زائد دریافت می کنند. این در حالی است که افراد با موی قرمز ، موی بلند ، موهای طلایی سرخ گونه و موی سفید به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند.

آیا لیزر جهانشهر عوارضی دارد ؟

در صورتی که برای لیزر موهای زائد به مراکز معتبر مراجعه نکنید ، در صورت عدم رعایت اصول لازم از سوی اپراتور و عدم تنظیمات صحیح دستگاه ، ممکن است برخی عوارض که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم بروز پیدا کند.

گرمای زیاد و لکه های پوستی

اگر تنظیمات دستگاه به درستی انجام نشود ، امکان دارد در اثر گرمای زیاد وارد شده به ناحیه درمان ، پوست دچار التهاب شود. در این صورت با استفاده از لوسیون ها و کرم های ضد التهاب مشکل رفع می گردد.

آسیب به چشم ها

اگر در زمان لیزر از عینک های محافظ استفاده شود ، اشعه لیزر برای چشم شما زیان بار خواهد بود.

احساس درد و بی حسی بر روی پوست

در صورتی که در زمان لیزر احساس درد ندارد ، می توانید پیش از لیزر از کمپرس آب سرد برای بی حسی موضعی ناحیه مورد نظر استفاده نمایید.

آیا لیزر موهای زائد در مرکز لیزر جهانشهر کرج دائمی است؟

مرکز لیزر جهانشهر کرج

تمام راهکارهایی که هدفشان حذف موهای زائد هست، کاملا موقتی هستند. لیزر هم از این قائله مستثنی نیست با این تفاوت که بازه برگشت موهای زائد حدودا به 10 سال میرسد.

لیزر فولیکول مو را تخریب میکند و سبب از بین رفتن مو های زائد میشود ، اما موضوعی که باید بدان توجه کرد ، این است که در طی سالها ممکن است فولیکولیهایی که حین لیزر آسیب خورده بودند و تخریب نشده بودند ، خود را ترمیم و بازیابی کنند و ما شاهد دوباره رشد موهای زائد باشیم ، و یا به دلیل تغییرات هورمونی و یا مصرف برخی داروها ، پر مویی در ما ایجاد گردد.

به همین سبب است که پس از حذف موهای زائد پس از چندین سال ممکن است موها ی زائد دوباره برگردند، به همین منظور حتی لیزر موهای زائد هم همیشگی نخواهد بود.

البته این یک قائده کلی است و شرایط بدنی هر فرد با فرد دیگر متفاوت است نمیتوان بر همگان این امر صدق کند.

در صورت بروز مجدد موهای زائد ، چند جلسه دیگر باید لیزر درمانی شوید، تا موهای تازه رشد کرده نیز از بین برود. البته ممکن است در لیزر اولیه فولیکول آسیب خورده باشد و موهای نازک تر و کم حجم تری رشد کند ، به احتمال زیاد لیزر دوباره همان نواحی آسانتر خواهد بود.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

مرکز لیزر جهانشهر کرج

این که بگوییم لیزر اساسا بی درد است ادعایی بی پشتوانه است ولی اینکه بگوییم لیزر کمی دردناک است ولی این درد قابل تحمل است ، حرفی درست و بر پایه تجربیات به دست آمده از لیزر است. لیزر درد دارد اما درد آن قابل تحمل است و قبل از شروع لیزر از مواد و پمادهایی که میزان درد را کاهش میدهند استفاده میشود ، همچنین برخی دستگاه های مدرن به دلیل سری خنک کننده که در بر سر دستگاه است ، میزان درد را پایین میاورند.

البته دردناک بودن و نبودن لیزر به آستانه تحمل افراد برمیگردد ، برخی اشخاص تحمل کمتری نسبت به درد دارند، و موضوعی که برای همگان عادی است برای آنها غیر قابل تحمل میباشد.

نواحی مختلف بدن و درد لیزر

درد در ناحیه پا 

در ناحیه پا قسمت ران درد کمتری دارد به دلیل بافت گوشتی بیشتری که در این ناحیه وجود دارد ، ولی ساق پابه خاطر استخوانی بودن دردناکتر خواهد بود .

درد در ناحیه صورت پس از لیزر در جهانشهر 

گونه ها درد کمتری دارند ولی پشت لب درد بیشتری خواهد داشت.

درد در دست ها

در ناحیه بازو درد کمتری را تجربه خواهید کرد.

ناحیه کمر

یکی از مواضعی که کمی دردناک است و به کمک سر کننده ها میتوان این مرحله را به پایان ببرید، ناحیه کمر است ، چرا که این ناحیه بیشتربن ناحیه استخوانی بدن است.

آیا بعد از سولاریوم میتوانیم در لیزر جهانشهر لیزر کنیم؟

سوالی که همواره میشود این است که بعد از سولاریوم  میتوانیم لیزر کنیم ؟ در جواب باید گفت خیر  ، اگر به سلامت پوستتان اهمیت میدهید نباید این کارهای زیبایی را با هم انجام دهید.

پوست با سولار رفتن و آفتاب گرفتن به شدت تحریک میشود و در بسیار مواقع التهاب و قرمزی و پوسته پوسته شدن را بعد از انجام این امور میبینیم ، این یعنی به پوست آسیب وارد شده است، و جالب است بدانید همین عوارض بعد از لیزر هم اتفاق می افتد ، و به پوست آسیب وارد میشود ، درست است که لیزر امری ایمن است ، و با لیزر بیماریهای سرطانی و یا بیماریهای مثل تنبلی تخمدان و …  را نمیگیریم، ولی لیزر تا حدی به پوست آسیب موقت میزند و ما علائم پوسته پوسته شدن و قرمزی و التهاب را در پوست بعد از لیزر میبینیم ، حال فکر کنید که این دو کار را با هم انجام دهید، یقینا به پوست  آسیب جدی وارد خواهد شد، خصوصا که سولاریوم دستگاهی پر عوارض است و بسیار به سلامت پوست  آسیب وارد میکند.

بنابراین نباید قبل و بعد از لیزر رنگ پوستمان را بوسیله سولاریومو آفتاب تغییر دهیم.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر در جهانشهر کرج کجاست ؟

لیستی از بهترین مراکز لیزر در جهانشهر کرج را در متن مقاله فوق آورده‌ ایم.

  • آیا پیش از مراجعه به مرکز لیزر در جهانشهر کرج به مراقبت های خاصی نیاز است ؟

بله ، از مراقبت های لازم پیش از مراجعه به مرکز لیزر عدم استفاده از الکل ، عدم استفاده از آنتی بیوتیک ، تمیز کردن پوست و … است.

  • هزینه لیزر موهای زائد چقدر است ؟

هزینه‌ لیزر موهای زائد وابسته‌ به فاکتورهای مختلفی شامل ناحیه تحت درمان ، تعداد جلسات درمانی مورد نیاز و … متغیر می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *