مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی 💎 لیست 10 تایی مراکز لیزر در چهارراه طالقانی کرج + نظرات مراجعین

مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی هستید ، این مقاله از وبسایت پاسخ تو برای شما آماده شده است. در چهارراه طالقانی کرج مراکز لیزر متعددی وجود دارد که هر یک مجهز به برخی دستگاه های لیزر می باشند. در صورتی که می خواهید بهترین مرکز لیزر را برای رفع موهای زائد بدن خود انتخاب کنید ، در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در کرج طالقانی

معرفی مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

سال هاست که انسان ها به دنبال روشی ایده آل برای رفع موهای زائد بدن خود می باشند ؛ به طوری که با استفاده از آن موهای زائد برای همیشه از بین بروند. راهکارهای استفاده از تیغ ، ژیلت ، کرم های موبر ، وکس ، اپیلاسیون و… ضمن اینکه ماندگار نیستند ، منجر به آسیب دیدن پوست نیز می گردند.

بهترین راهکار مراجعه به یک کلینیک و مرکز لیزر معتبر در کرج می باشد. استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد ، دارای فواید بسیاری زیادی است. به طوری که شما می توانید به بهترین مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی مراجعه کنید و از پرسنل و پزشکان حاضر در کلینیک مشاوره دریافت کنید. پس از دریافت مشاوره ، پزشکان استفاده از دستگاهی که برای شما مناسب باشد را پیشنهاد می دهند.

لیست مراکز لیزر این منطقه

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز لیزر در کرج و چهارراه طالقانی را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. اگر شما نیز در این محدوده مرکز لیزر معتبری را می شناسید ، ما را در تکمیل این لیست یاری کنید و مشخصات کلینیک مدنظر خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مرکز تخصصی لیزر و زیبایی آویژه در طالقانی کرجمرکز لیزر کرج طالقانیخدمات این مرکز لیزر و زیبایی:

– لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا
– تزریق بوتاکس
– تزریق ژل و فیلر
– کربوکسی تراپی
– پلاژن تراپی
– مزوتراپی پوست و مو
– میکرونیدلینگ
– هایفو
– آر اف

شماره تلفن هماهنگی و رزرو :  ۰۲۶-۳۲۲۲۰۸۵۹   –   ۰۹۳۹۹۳۰۵۱۸۸   –   ۰۹۳۰۸۴۹۰۷۵۹    واتساپ :

 

اینستاگرام : avizhelaser@

آدرس: کرج چهارراه طالقانی جنب اداره پست برج امید طبقه ۵ – واحد ۵۰۴    لوکیشن : مسیریابی

مرکز تخصصی پوست مو و لیزر مائده کوشا ( ش ث 5091 )

مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

این مرکز با حضور دکتر ماندانا صالحی (ش ن ۱۵۱۵۸۷) و جدیدترین دستگاه لیزر ۲۰۲۳ دارای چهارطول موج مناسب انواع پوست از روشن تا تیره ، حتی برنزه و آفتاب گرفته بهترین نتایج لیزر موهای زائد را برای شما رقم خواهد زد.

خدمات این مرکز:

  • فیشیال تخصصی پوست
  • لیزر موی زائد با جدیدترین دستگاه و الکترولیز موی سفید
  • الکترونیدلینگ جهت جوانسازی
  • جوانسازی با هایفو ،کربوکسی تراپی
  • خالبرداری ، رفع جوش فعال، اسکار آکنه و …
  • تزریق فیلر، بوتاکس، مزوتراپی
  • جوانسازی و روشن سازی بیکینی – پیرسینگ و …

اینستاگرام : mk_skincenter@

مشاوره و نوبت دهی ۲۴ ساعته : ۰۹۳۹۱۳۲۳۰۳۶ –  ۰۲۶۳۲۲۶۵۶۱۶ 

لطفا قبل از مراجعه حضوری تماس گرفته شود

آدرس: کرج – میدان شهدا به سمت طالقانی – جنب زیرگذر – پلاک ۸۴۷ – طبقه همکف

لوکیشن : مسیریابی

کلینیک آویژه

مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

  • آدرس : کرج ، چهارراه طالقانی ، جنب اداره پست ، برج امید ، طبقه ۵ ، واحد ۵۰۴
  • تلفن تماس : 02632220859

کلینیک‌ برکه

لیزر در چهارراه طالقانی کرج

  • آدرس : کرج ، چهارراه طالقانی ، برج طالقانی ، طبقه ۱۱ ، واحد ۶۰۵
  • تلفن تماس :

کلینیک پرنیان

مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

  • آدرس : کرج ، چهار راه طالقانی ، طالقانی جنوبی ، ابتدای خیابان سرو (خیلدار)
  • تلفن تماس :

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است ؟

نور لیزر هر چیزی را که رنگ تیره ای داشته باشد ، حرارت می دهد و می سوزاند. حرارت دادن و سوزاندن موی تیره رنگ داخل فولیکول های مو ، سبب می شود که خود فولیکول نیز آسیب ببیند و از بین برود.

هر یک از موهای بدن دارای یک چرخه استراحت و رشد می باشند. در یک زمان مشخص اغلب موهای بدن در فاز استراحت قرار دارند و تنها میزان کمی از آن ها در فاز رشد قرار می گیرند.

در صورتی که وقتی در جلسات لیزر شرکت می کنید ، فولیکول ها در فاز استراحت قرار داشته باشند ، اشعه لیزر بر روی آن ها بی اثر خواهد بود. به همین دلیل در صورتی که می خواهید موهای زائد بدن شما از بین بروند ، بایستی که در چندین جلسه درمانی با لیزر و در فواصل زمانی مشخصی شرکت نمایید. در هر جلسه تعدادی از فولیکول های فعال مو می سوزند و از بین می روند.

اقدامات پیش از لیزر موهای زائد

مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

برای اینکه بتوانید بیشترین نتیجه را از لیزر موهای زائد دریافت کنید ، بایستی که پیش از لیزر موهای زائد برخی اقدامات را انجام دهید. از مهم ترین اقدامات پیش از لیزر موهای زائد بدن ، موارد زیر هستند :

  • در صورتی که باردار هستید و یا قصد باردار شدن را دارید ، بهتر است از لیزر موهای زائد بدن خود استفاده نکنید. همینطور در دوران بارداری نیز باید حتما با تائید پزشک از این روش استفاده کنید.
  • اگر مصرف کننده داروهای ماینوکسیدیل ، فنی تویین ، سیکلوسپورین ، ایزوترتینوئین ، راکوتان و… هستید ، بایستی که از آخرین مصرف شما مدت چهار ماه گذشته باشد تا بتوانید اقدام به لیزر موهای زائد بدن خود نمایید.
  • در صورتی که در خانواده خود سابقه مشکلاتی شامل اختلالات هورمونی ، بیماری ویتیلیگو ، MS ، کیست تخمدان ، نازایی ، حساسیت پوستی و دارویی ، بیماری های تیرویید ، پریود نامنظم ، سابقه تبخال ، دیابت و … را دارید حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • اگر پیش از لیزر موهای زائد اقدام به تزریق ژل و یا بوتاکس کرده اید ، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

عوارض احتمالی لیزر در مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

لیزر نسبت به روش های دیگر از بین بردن موهای زائد از پربازده ترین و کم خطرترین شیوه هاست. البته به شرط آنکه زیر نظر پزشک متخصص ، توسط دستگاه های بروز دنیا و اپراتورهای آموزش دیده صورت گیرد.

اگر موارد ذکر شده رعایت نشود تعداد زیادی از عوارض احتمالی حتی جبران ناپذیر میتواند برای شما اتفاق بیوفتد اما اگر به یک مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی که معتبر و زیر نظر پزشک است مراجعه کنید ، تنها ممکنه است در بعضی موارد گزینه های زیر را ببینید:

قرمزی و تحریک پوست

این یک عارضه طبیعی بوده و زود از بین میرود ، میتوانید برای بهبود سریعتر آن از کمپرس یخ استفاده نمایید.

تغییر رنگدانه‌های پوست

ممکن است افراد دارای پوست تیره لکه های روشن ببینند و افراد دارای پوست روشن لکه های تیره که این امر نیز موقتی میباشد و پس از مدتی از بین میروند. اما در صورت تداوم به پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید.

پوسته پوسته شدن بعد از لیزر در طالقانی کرج

اگر پوست شخص خشک باشد احتمال پوسته پوسته شدن ان بعد از لیزر وجود دارد ، مخصوصا اگر سری دستگاه لیزر سرد نباشد. برای بهبود آن میتوانید از کرم های مرطوب کننده استفاده نمایید.

رویش مجدد مو در اطراف نواحی لیزر شده

این مورد در موارد نادری دیده شده است. برای عدم ابتلا به این مورد از لیزر کردن موهای کرکی خودداری کنید و قبل از انجام لیزر وضعیت هورمونی بدن خود را با پرشک کلینیک در میان بگذارید.

تاول های روی پوست 

در صورتی که بعد از لیزر در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرید ممکن است دچار تاول های پوستی شوید. البته اگر اپراتور لیزر متبحر و دوره دیده نباشد ممکن است این تاول بدون نور خورشید در اثر حرارت لیزر ایجاد شود که در هر صورت نوعی سوختگی محسوب شده و به مرور از بین میرود.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در چهارراه طالقانی کرج

توصیه های مهم پس از لیزر در مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

مرکز لیزر کرج طالقانی

پس از لیزر موهای زائد بایستی که به برخی نکات توجه داشته باشید تا هیچ گونه مشکل و عارضه ای برای شما ایجاد نشود. در ادامه به برخی از مراقبت های لازم پس از لیزر اشاره کرده ایم.

  • پس از اینکه لیزر موهای زائد شما به پایان رسید ، بایستی که نواحی تحت درمان در زیر لباس قرار داشته باشند و در معرض نور خورشید قرار نگیرند.
  •  برای نواحی از بدن که امکان قرار دادن آن در زیر لباس وجود ندارد ، حتما باید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. کرم هایی که دارای SPF بالای 30 بوده و ضد آفتاب باشند.

سولاریوم بعد از لیزر در مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

  • در سولاریم از اشعه فرابنفش برای برنزه کردن پوست استفاده می گردد. بنابراین قبل از لیزر موهای زائد نباید سولاریم کنید. نور فرابنفش تا 48 ساعت پس از لیزر ، دارای بیشترین اثر مخرب بر روی پوست می باشد. بنابراین سعی کنید حداقل تا 48 ساعت صبر کنید و سپس اقدام به لیزر موهای زائد بدن خود نمایید.
  • به مدت 48 ساعت پس از لیزر ، از گرفتن آفتاب اجتناب کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید پس از لیزر ، خطر لک شدن و یا تغییر رنگ پوست را افزایش می دهد. نور خورشید و اشعه سولاریوم منجر به تحریک شدن میزان تولید ملانین می گردد و می تواند زمینه ایجاد لکه های تیره بر روی پوست را فراهم کند.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین مراکز لیزر چهارراه طالقانی به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • آیا لیزر موهای زائد در کرج چهارراه طالقانی دارای عوارض جانبی است ؟

در صورتی که برای لیزر موهای زائد به بهترین مراکز لیزر مراجعه کنید ، این روش بدون عوارض خواهد بود.

  • هزینه لیزر موهای زائد در مراکز لیزر کرج چهارراه طالقانی چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد وابسته به ناحیه تحت درمان و همینطور تعداد جلسات درمانی متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *