مرکز کاشت ناخن در فردیس 💎 معرفی 10 بهترین ناخن کار در فردیس

مرکز کاشت ناخن در فردیس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

با انتخاب بهترین مرکز کاشت ناخن در فردیس ، می توانید اقدام به دریافت این خدمات زیبایی با بالاترین سطح کیفیت نمایید. یکی از اصلی ترین مولفه ها در افزایش زیبایی دست های خانم ها ، ناخن های بلند و مرتب می باشد. امروزه افراد مختلف به دلایل متفاوتی شامل رفع بد فرمی و بد رنگی ناخن ، داشتن ناخن های ضعیف و شکننده ، عادت جویدن ناخن و … اقدام به کاشت ناخن می کنند. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز کاشت ناخن در فردیس را برای شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در مهرشهر کرج 

معرفی بهترین مرکز کاشت ناخن در فردیس

تعدادی از بهترین مراکز کاشت ناخن در محدوده فردیس کرج را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. این مراکز با توجه به نظر مراجعه کنندگان ، خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. اما توصیه می کنیم شما عزیزان پیش از مراجعه به مرکز مورد نظر و دریافت خدمات ، حتما در مورد آن ها تحقیق داشته باشید تا بتوانید خدمات مناسبی نیز دریافت کنید.

سالن زیبایی بانو کاظمی

مرکز کاشت ناخن در فردیس

  • آدرس : فردیس ، فلکه سوم ، انتهای کوچه آتش نشانی ، قبل از پیچ ساختمان ماهور ،
  • تلفن تماس : ۰۲۶۳۶۶۷۸۱۶

مرکز ناخن هلیا عسگرپور – مرکز کاشت ناخن در فردیس

مرکز کاشت ناخن در فردیس

  • آدرس : فردیس ، فلکه اول ، 
  • تلفن تماس : ۰۹۳۷۱۱۷۲۹۷

مرکز‌ تخصصی ناخن آناهید

مرکز کاشت ناخن در فردیس

  • آدرس : فردیس ، خیابان شهدای فردیس
  • تلفن تماس : ۰۹۱۹۷۳۹۶۸۹

مرتبط بخوانید: مرکز کاشت ناخن درجهانشهر کرج

مرکز کاشت ناخن بوی باران – مرکز کاشت ناخن در فردیس

مرکز کاشت ناخن در فردیس

  • آدرس : فردیس ، خیابان هشتم ،
  • تلفن تماس : ۰۹۳۹۷۳۴۹۲۶

کاشت و ترمیم ناخن آرمینا فردیس

مرکز کاشت ناخن در فردیس

  • آدرس : فردیس، بلوار شهدا ، فلکه دوم ، خیابان نوزدهم (داستانپور) ،
  • شماره تماس :  ۰۹۳۵۷۲۹۰۱

مرتبط بخوانید: دامپزشکی در فردیس

کاشت‌ ناخن چیست ؟

کاشت ناخن روشی برای آرایش و زیباسازی ناخن های دست و پا می باشد که در آن موادی بر روی ناخن طبیعی قرار داده می شود و ناخن کار به آن شکل می دهد. در این روش می توان ناخن ها را به اندازه دلخواه مشتری قد داد. به طوری که حتی امکان افزایش قد ناخن ها به اندازه بسیار بلند نیز وجود دارد. ناخن های بلند و یکدست منجر به افزایش زیبایی دست ها می شوند.

بنابراین این روش از بهترین روش ها برای کسانی است که فرم و مدل ناخن های خود را دوست ندارند و به دنبال روشی برای افزایش زیبایی و جذابیت ناخن هایشان می باشند.

انواع روش های کاشت ناخن

برای کاشت ناخن و افزایش قد آن ها ، از دو روش کاشت ناخن با تیپ و کاشت ناخن با فرمر استفاده می گردد. در ادامه پیرامون هر یک از آن ها توضیحاتی را آورده ایم.

کاشت ناخن با تیپ

تیپ ناخن یک ساختار مسطح و همشکل با ناخن طبیعی می باشد که از آن می توان به عنوان پایه کاشت ناخن استفاده کرد. به طوری که بر روی ناخن طبیعی زیباجو چسبانده می شود و سپس بر روی آن مواد کاشت قرار می گیرد. وقتی مواد کاشت بر روی ناخن قرار می گیرد ، استحکام ناخن طبیعی نیز تا چندین برابر بیشتر می گردد و ظاهری یکدست و مرتب به خود می گیرد.

تیپ ناخن ، در حقیقت نوعی ناخن مصنوعی می باشد که بر روی ناخن چسبانده می شود. این روش به زیباجویان این امکان را می دهد تا بتوانند قد ناخن های خود را در هر اندازه ای که مایل هستند ، افزایش دهند.

کاشت ناخن با فرمر در مرکز کاشت ناخن در فردیس

در این روش مواد به صورت مستقیم بر روی ناخن های طبیعی قرار می گیرد. فرمر در واقع رول هایی مقوایی است که هر ورق از آن دارای اندازه گیری و چسب می باشد. این فرمر به زیر ناخن طبیعی قرار می گیرد و سپس مواد کاشت به تناسب قدی که شما مدنظر دارید بر روی آن شکل داده می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین ناخن کار در کرج – 10 بهترین سالن کاشت ناخن در کرج

انواع مدل کاشت ناخن

کاشت ناخن با استفاده از تکنیک ها و مواد مختلفی انجام می شود. در ادامه پیرامون رایج ترین انواع مدل کاشت ناخن ، توضیحاتی را آورده ایم :

کاشت ناخن ژله ای (Gel Nail Extension)

این روش از محبوب ترین روش های کاشت ناخن است. در آن از ماده ژل مانندی برای پوشش ناخن های طبیعی استفاده می گردد. ناخن کار مواد کاشت ژل را بر روی ناخن قرار می دهد و با استفاده از قلمو مخصوص به آن فرم می دهد. این نوع کاشت برای خشک شدن بایستی که در دستگاه UV که حاوی اشعه ماورا بنفش است ، قرار بگیرد.

در کاشت ژل ، سه مرحله شامل کاشت ژل زیر سازی (بیلدینگ ژل) ، استفاده از ژل استحکام دهنده (فینیشینگ ژل) و ژل نهایی درخشان (تاپ شاین) برای زیبا جویان انجام می شود.

کاشت ناخن پودری (Acrylic Nail Extension) در مرکز کاشت ناخن در فردیس

کاشت ناخن پودری به عنوان اولین روش کاشت ناخن شناخته می شود. برای کاشت ناخن به این روش از پودر اکریلیک و همینطور مایع لیکوئید استفاده می گردد. پس از ترکیب این دو ماده ، حالت نرم و خمیری به خود می گیرند که برای کاشت ناخن استفاده می شوند.

ناخن کاری که از این روش استفاده می کند ، باید دارای مهارت بالایی باشد. چراکه این مواد برای کاشت ناخن سریع خشک می شوند و ناخن کار باید در این بازه زمانی سریعا به ناخن فرم نهایی را بدهد.

کاشت ناخن قالبی 

در این روش برای کاشت ناخن از قالب های مخصوصی استفاده می شود. به طوری که ناخن کار مواد کاشت را در قالب می ریزد و سپس آن را بر روی ناخن قرار داده و فشار می دهد تا به آن بچسبد. در نهایت نیز قالب را جدا می کند و ناخن کاشت را فرم می دهد. با توجه به کیفیت پایین این روش ، امروزه کمتر استفاده می شود.

مرتبط بخوانید :بهترین مژه کار کرج – معرفی 10 بهترین مرکز کاشت و اکستنشن مژه در کرج

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز کاشت ناخن در فردیس کجاست ؟

در متن مقاله فوق ، تعدادی از بهترین مراکز کاشت ناخن در محدوده فردیس را معرفی کرده ایم.

  • انواع مدل های کاشت‌ ناخن چیست ؟

برای کاشت ناخن از انواع مدل ها شامل کاشت ژل ، کاشت پودر ، کاشت قالبی و … استفاده می شود.

  • هزینه کاشت ناخن در بهترین مرکز کاشت ناخن در فردیس چقدر است ؟

این هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله روش مورد استفاده برای کاشت ، قد ناخن و … متغیر است.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *