پاک کردن تتو در کرج 💎 لیست 10 تایی بهترین مراکز پاک کردن تتو در کرج

پاک کردن تتو در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مراکز پاک کردن تتو در کرج کجاست ؟ امروزه خالکوبی و یا تتو بر روی بخش های مختلف بدن و صورت ، در میان افراد با گروه های سنی مختلف دیده می باشد. اما در این میان نیز هستند افرادی که چندان از تصمیم خود رضایت ندارند و به دنبال روشی می باشند که به کمک آن تتوهای موجود بر روی پوست شان را پاک و ریموو کنند. خوشبختانه امروزه روش هایی برای پاک کردن تتو وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها اقدام به ریموو تتوهای موجود بر روی پوست تان نمایید. در ادامه فهرستی از بهترین مراکز پاک کردن تتو در کرج را برایتان آورده ایم.

مركز تخصصي پاك كردن تاتو در کرج

تراکم رنگدانه های تتو در عمق بیشتری از پوست قرار می گیرد ؛ در زمینه پاک کردن تتو از لیزرهایی استفاده می شود که می توانند این رنگدانه ها را با استفاده از اشعه نوری پرقدرت تتو از بین ببرند. پرتوهای نوری لیزر نوری تک رنگ توسط رنگدانه خاصی از تتو جذب می شوند و در نهایت نیز آسیب های کمتری را به پوست وارد می کنند ؛ به گونه ای که در نهایت نیز جای زخم و سوختگی بر روی پوست باقی نمی ماند.

استفاده از لیزر کیوسوئیچ که از بهترین دستگاه های لیزر تتو می باشد برای از بین بردن هر نوع تتو و کک و مک کارایی دارد. تتو با جوهری نامحلول ترکیب می شود که با تزریق شدن به پوست ، وارد لایه میانی آن می شود و به همین دلیل است که ماندگار است. نور لیزر با قدرتی که دارد ، جوهر تتو را هدف قرار می دهد و آن را به تکه های کوچک تری تقسیم می کند و در آخر تمامی اثرات تتو از روی پوست پاک می شود.

مرکز تخصصی پاک کردن تتو آرایشی فاطمه صفری

مركز تخصصي پاك كردن تاتو ابرو در کرج

اگر از تتوی خود خسته شده اید ، یا دارای تتوهای ابرو و خط لب و چشم هستید که بد رنگ یا خارج از مد شده اند، این مرکز یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود . در این مرکز زیر نظر اپراتور مجرب و دارای مدرک معتبر ، خدمات ریمو تتو را دریافت نمایید.

خدمات این مرکز:

  • پاک کردن تخصصی انواع رنگ
  • تاتو ابرو
  • خط چشم – سایه چشم
  • خط لب – سایه لب
  • ریموو تک جلسه ای
  • آنزیم تراپی و رفع قرمزی جای تاتو
  • بدون عوارض و رد زخم و اسکار با بهترین مواد گیاهی و ترمیم کننده
  • دارای مدرک کارشناس پرستاری
  • دارای مدرک از مدرسه ریمو تاتو

اینستاگرام : fateme_tattoo_removal@

مشاوره و نوبت دهی:   09120170477   –   واتساپ :

آدرس : کرج – عظیمیه – برج پارادایس     لوکیشن: مسیریابی

کلینیک پوست ، مو ، زیبایی جهان شهر

پاک کردن تتو در کرج

  • آدرس : کرج ، جهانشهر ،
  • شماره تماس : ۰۲۶۳۴۴۷۷۹۱

مرکز لیزر کاملیا

پاک کردن تتو در کرج

  • آدرس : کرج ، درختی
  • شماره تماس : ۰۲۶۳۳۵۵۲۶۱

کلینیک زیبایی دکتر فرشته صادقی

پاک کردن تتو در کرج

  • آدرس : کرج ،
  • شماره تماس : 0263320712

مرتبط بخوانید : فیلر زیر چشم در کرج

درمانگاه تخصصی پوست و کاشت مو پارسیس

پاک کردن تتو در کرج

  • آدرس : کرج ، مهرشهر ،
  • شماره تماس : 0263342000

کلینیک پوست و مو به سیما

پاک کردن تتو در کرج

  • آدرس : شهر کرج ، محله احد آباد
  • شماره تماس : 0902770041

پاك كردن تاتو در يك جلسه کرج

برای پاک کردن تتو از روی پوست از پرتو نور با فرکانس بالا استفاده می شود. رنگدانه سیاه تتو تمامی طول موج های لیزر را جذب می کند و آن را به ساده ترین رنگ تبدیل می کند. رنگ های دیگر را فقط می توان با لیزرهای انتخاب شده بر اساس رنگدانه موجود در مواد خالکوبی پاک نمود.

به منظور پاک کردن تتو با لیزر در اولین قدم فرد باید توسط یک مختصص پوست با تجربه ویزیت شود ؛ متخصص تتوی موجود در پوست را ارزیابی می کند و با توجه به موارد مختلفی از جمله سن ، نوع و جنس پوست فرد ، سابقه پزشکی او و … از بهترین روش برای پاک کردن تتو استفاده می کند.

به همین جهت تعداد جلسات لازم برای پاک کردن تتو به نوع تتو ، نوع پوست ، میزان رنگ باقیمانده و میزان گستردگی تتو بستگی دارد . پیشنهاد میکنیم که با تماس با مراکز معرفی شده ، ضمن دریافت مشاوره از حدود تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن تتوی خود مطلع شوید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن تتو در کرج

پاک کردن تتو با لیزر از فرآیند های سخت می باشد ، تعداد جلسات آن وابسته به وسعت تتو و ناحیه تحت درمان متغیر است. به طور کلی برای پاک کردن کامل تتو به 8 الی 10 جلسه نیاز می باشد. اما این تعداد جلسات نیز قطعی نیست و در نهایت مواردی شامل مدت زمان گذشت از تتو ، رنگ ، اندازه ، واکنش های پوستی بیمار نسبت به لیزر و … تعیین کننده تعداد جلسات درمانی با تتو می باشند.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در کرج 

پاک کردن تاتو در یک جلسه کرج

بهترین لیزر کار در کرج جای تاتو رو پاک کنه

یکی از سوالاتی که برای متقاضیان پاک کردن تتو در کرج وحود دارد ، این است که آیا می توانند اقدام به پاک کردن تتو در یک جلسه نمایند ؟ همانطور که اشاره کردیم ، پاک کردن تتو وابسته به وسعت تتو ممکن است در چندین جلسه انجام شود.

اما در صورتی که بیش از یکسال از سن تتو شما می گذرد و رنگ های سختی در آن به کار نرفته و از نظر ابعادی کوچک می باشد ، امکان پاک کردن آن تنها در یک جلسه نیز وجود خواهد داشت.

برای مشخص شدن این موضوع شما کافی است به پزشک مراجعه کنید و یک جلسه مشاوره دریافت کنید تا از نتیجه و بازدهی پاک کردن تتو در یک جلسه و با لیزر مطلع شوید و بتوانید در این زمینه تصمیم گیری کنید.

فاصله بین جلسات در مركز تخصصي پاك كردن تاتو ابرو در کرج

معمولا فاصله بین جلسات پاک کردن تتو ، بازه زمانی یک ماه و نیم الی دو ماه است ؛ چراکه باید پوست فرصتی برای ترمیم داشته باشد. لازم است بدانید که تتوهای کهنه که زمان بیشتری از ایجاد آن ها گذشته است ، ساده تر و راحت تر پاکسازی می شوند. همینطور هرچه طرح کوچکتر باشد ، فرآیند ریموو کردن نیز کوتاه تر است.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در کرج 

تاثیر رنگ پوست در مراحل پاک کردن تتو در کرج

پوست های رنگ تیره به جلسات بیشتری برای پاک کردن تتو نیاز دارند چراکه پرتو نوری بیشتری را به خود جذب می کنند. اما پوست های روشن پرتو نوری را راحت تر از خود عبور می دهند. به همین دلیل پوست های سفید در پاک کردن تتو بهتر عمل می کنند و هر چه رنگ پوست فرد روشن تر باشد ، تتو راحت تر از روی آن پاک می گردد.

انواع دستگاه های کاربردی در زمینه پاک کردن تتو 

برای پاک کردن تتو در کرج از دستگاه های مختلفی استفاده می شود که در هر یک از تکنیک های جداگانه ای استفاده می گردد. از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه ها برای پاک کردن تتو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • كيو سوئيچينگ روبی
  • كيو سوئيچينگ الكساندرايت
  • كيو سوئيچينگ ان دی یاگ

مرتبط بخوانید : سابسیژن در کرج 

مراقبت هاي پس از پاک کردن تتو در کرج

مركز تخصصي پاك كردن تاتو ابرو در کرج

پس از هر جلسه لیزر ، می توانید برای بهتر شدن محل مورد نظر و تحت درمان از کیسه یخ استفاده کنید. همینطور استفاده از پماد و کرم های آنتی بیوتیک هم در بهبود محل درمان کارایی دارد. اگر ناحیه تحت لیزر جهت پاک کردن تتو ، پوسته پوسته شده است ، امری طبیعی می باشد و نباید آن را دستکاری کنید چراکه ممکن است منجر به ایجاد زخم گردد.

بهتر است در طول دوره درمان ورزش کردن و فعالیت فیزیکی را به حداقل برسانید. محل لیزر شده را با استفاده از کرم ضد آفتاب پوشش دهید و از خوردن نوشیدنی های حاوی الکل نیز خودداری نمایید. الکل فرآیند بی رنگ سازی پوست را به تاخیر می اندازد.

رنگ هایی که به سختی با لیزر تتو پاک می شوند ؟

رنگ های قهوه ای و مشکی راحت تر از بقیه رنگ ها پاک می شوند و به طور کلی با لیزر برای پاک کردن تتو نتایج بهتری دارند. اما رنگ هایی مثل رنگ قرمز ، نارنجی ، سبز و آبی کمی مشکل ساز هستند و به راحتی پاک نمی شوند. تتوهای بی رنگ نیز ممکن است پس از پاک کردن با استفاده از لیزر به رنگ های خاکستری و یا سیاه تغییر رنگ بدهند.

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در کرج

عوارض پاک کردن تتو در کرج

پاک کردن تتو با استفاده از لیزر نسبت به دیگر روش ها ، دارای عوارض کمتری می باشد. با این حال ممکن است افراد برخی عوارض شامل موارد زیر را تجربه کنند مخصوصا اگر به مرکز معتبری برای ریمو یا پاک کردن تتو مراجعه نکرده باشید :

  • ایجاد عفونت و یا زخم در ناحیه تحت درمان
  • عدم پاک شدن کامل تتو از روی پوست
  • عدم پاک شدن تتو به صورت کامل و باقی ماندن جای آن روشن تر از دیگر نواحی
  • ایجاد حساسیت پوستی
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج 

هزينه پاک كردن تاتو با ليزر در کرج

هزینه های پاک کردن تتو در روش های مختلف از جمله با لیزر وابسته به نوع تاتو ، رنگ های مورد استفاده در تاتو ، سن و عمق تاتو ، میزان مهارت و تخصص پزشک ، نوع دستگاه لیزر ، اندازه تاتو و موقعیت جغرافیایی کلینیک متفاوت می باشد.

توصیه می کنیم که اگر مایل هستید از هزینه پاک کردن تتو با لیزر در کرج مطلع شوید ، ابتدا با کلینیک مورد نظر خود تماس گرفته و یک جلسه مشاوره بگیرید. پزشک متخصص پس از معاینه شما و مشاهده تتو ، تعداد جلسات و هزینه دقیق را به شما اعلام خواهد کرد.

سوالات متداول

  • بهترین مراکز پاک کردن تتو در کرج کجاست ؟

در متن مقاله فوق بهترین مراکز پاک کردن تتو در کرج را معرفی کرده ایم.

  • آیا پاک کردن تتو درد دارد ؟

پاک کردن تتو با درد کمی همراه است ، به طوری که افراد با آستانه درد پایین نیز قادر به تحمل کردن آن هستند. با این حال می توان برای ریموو کردن تتو از روی پوست از کرم های موضعی بی حس کننده پوست نیز استفاده کرد.

  • برای پاک کردن تتو در کرج چند جلسه نیاز است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن تتو در کرج وابسته به وسعت تتو ، نوع و رنگ پوست ، جنس پوست و … متفاوت می باشد. رنگ پوست بر روی عمق رنگدانه های تتو و تکنیک مورد استفاده برای پاک کردن تتو تاثیر می گذارد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *