کرایولیپولیز در مشهد – لیست 10 تایی بهترین مراکز کرایولیپولیز در مشهد

کرایولیپولیز در مشهد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

کرایولیپولیز در مشهد در کدام مراکز انجام می شود ؟ دستگاه لاغری کرایولیپولیز از بهترین و جدیدترین دستگاه های لاغری غیر تهاجمی پیکر تراشی است که به عنوان روشی جایگزین لیپوماتیک بدون درد ، خونریزی و جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد که دارای چربی های موضعی در شکم ، پهلو ها و … هستند ، می توانند برای لاغری از این دستگاه استفاده کنند که بازدهی بالایی در چندین جلسه خواهد داشت.

در ادامه قصد داریم بهترین مراکز کرایولیپولیز در مشهد را معرفی کنیم ؛ همراه ما باشید تا پس از اطلاع از بهترین مراکز کرایولیپولیز در شهر مسهد نیز با این روش و مزیت هایی که به همراه دارد آشنا شوید.

بهترین مرکز کرایولیپولیز در مشهد

مراکز بسیاری در شهر مشهد ، خدمات لاغری با استفاده از دستگاه های مختلف را به افراد ارائه می دهند ؛ شما باید سعی کنید با انتخاب بهترین مرکز کرایولیپولیز در مشهد ، بتوانید خدمات بهتری را دریافت کنید. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو ، به تعدادی از بهترین مراکز لاغری که خدمات استفاده از دستگاه کرایولیپولیز را به مشتریان ارائه می دهند را معرفی کرده ایم :

انگبین طب

کرایولیپولیز در مشهد

  • آدرس : مشهد ، احمد آباد ، خیابان پرستار ، پرستار 1/2
  • شماره تماس : 09156211368

کرایولیپولیز در مشهد – کلینیک لاغری پایدار مشهد

کرایولیپولیز در مشهد

مطب دکتر حبیبی

کرایولیپولیز در مشهد

  • آدرس : مشهد ، کوهسنگی 4 ، ساختمان پزشکان عطا ، طبقه دوم
  • شماره تماس : 09359992147

دکتر شیرین توکلی زاده

کرایولیپولیز در مشهد

  • آدرس : مشهد ، خیابان چمران ،خیابان گلستان، پلاک 94
  • شماره تماس : 05138592848 – 05138596161

مرتبط بخوانید : فیشیال صورت در مشهد – کلینیک لاغری در مشهد

کرایولیپولیز چیست؟

از روش های مورد تائید سازمان غذا و دارو آمریکا ، روش کرایولیپولیز است. بر اساس مطالعات بالینی که در این زمینه انجام شده است ، پس از  کرایولیپولیز میزان قابل توجهی از باقت چربی در مناطق تحت درمان کم می شود و روشی موثر در جهت لاغری موضعی می باشد.

کرایولیپولیز یک روش غیر تهاجمی است که از تکنولوژی های سرما درمانی در آن برای کاهش سایز و حذف سلول های چربی استفاده می شود. تاثیر این دستگاه در زمینه لاغری موضعی به اندازه ای زیاد است که از آن به عنوان جایگزینی برای لیپوساکشن نیز یاد می شود و عوارضی همچون بی هوشی ، مرگ و یا عفونت های پس از عمل در آن وجود ندارد.

با اینکه نتایج کرایولیپولیز در مشهد از فردی به فرد دیگر با یکدیگر متفاوت می باشد اما اغلب افراد کاهش سایز 20 الی 40 درصدی را پس از کرایولیپولیز تجربه می کنند. میزان بازدهی و اثر بخش بودن این روش وابسته به میزان و ضخامت چربی های اضافی و سبک زندگی بیمار است.

طی این روش از یک اپلیکاتور غیر جراحی استفاده می شود تا سرمای کنترل شده از راه پوست به طور کاملا دقیق و بدون آسیب رساندن به پوست سالم و بافت های اطراف چربی ، سلول های چربی را منجمد کرده و از بین ببرد. اعمال سرمای بیش از اندازه به سلول های چربی سبب می شود که این سلول ها ملتهب شده و بمیرند و در نهایت از طریق سیستم دفاعی و ایمنی بدن به کمک کبد و سیستم لنفاتیک دفع گردند.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در مشهد – فهرست 10 تایی مراکز تزریق ژل گونه در مشهد

نکات ضروری برای علاقه مندان به کرایولیپولیز 

لازم است برای تجربه لاغری با استفاده از کرایولیپولیز  در کنار آن از رژیم غذایی کم کالری نیز استفاده شود تا چربی های موضعی راحت تر بتوانند آزاد شوند. همینطور استفاده از آب و مایعات پس از استفاده از دستگاه لاغری موضعی می تواند به دفع سموم کمک کند.

طی سال های اخیر حجم انبوهی از دستگاه های کرایولیپولیز به کشور وارد شده است، اما توصیه می شود که افرادی که مایل به استفاده از این دستگاه ها هستند حتما برای دریافت خدمات ، به مراکز معتبر مراجعه کنند ؛ چراکه این دستگاه ها از برند های مختلف کارایی و اثر بخشی های متفاوتی دارند.

مرتبط بخوانید : میکرونیدلینگ در مشهد – فهرست 10 تایی مراکز میکرونیدلینگ در مشهد

مزایا لاغری موضعی با کرایولیپولیز در مشهد

استفاده از کرایولیپولیز برای لاغری موضعی دارای مزیت های بسیاری است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • کرایولیپولیز روشی غیر تهاجمی است ؛ از همین رو دارای عوارض جانبی روش های لاغری با جراحی همچون لیپوماتیک نمی باشد.
  • این روش دارای دوره نقاهت نمی باشد و افراد می توانند بدون نیاز به استراحت به فعالیت های روزانه خود بازگردند.
  • این روش ایمن است و برای تمامی پوست ها جوابدهی دارد.
  • پس از دریافت خدمات لاغری موضعی با کرایولیپولیز ، نتایج پایدار و ماندگار است ؛ چراکه سلول های چربی در این روش حذف می شوند.
  • می توان با این روش در یک منطقه کاهش سایز را تجربه کرد.
  • در کم ترین زمان می توان لاغری و کاهش وزن را تجربه کرد.
  • مراحل درمان بدون درد ، خونریزی و جراحی انجام می شود.
  • با این روش می توان به طور همزمان چند ناحیه از بدن را لاغر کرد.
  • تعداد جلسات درمان کرایولیپولیز کوتاه می باشد و تمامی مراحل درمان در سه یا پنج جلسه انجام می شود.
  • پس از اتمام درمان ، کیفیت پوست نیز بهتر از قبل می شود.
  • چهار الی شش هفته پس از اولین درمان می توان نتایج را به طور کامل مشاهده کرد.
  • کارایی این روش از نظر علمی ثابت شده می باشد و سلول های چربی به طور طبیعی طی آن از بدن دفع می شوند.
  • این روش کمترین عوارض جانبی را به همراه دارد.

کرایولیپولیز در مشهد

عوارض دستگاه کرایولیپولیز در مشهد

استفاده از دستگاه کرایولیپولیز دارای عوارض جانبی خاصی نیست مخصوصا اگر اقدام به دریافت خدمات لاغری موضعی در بهترین کلینیک های شهر مشهد نمایید. اما با این حال نیز برخی عوارض شامل تورم ، کبودی کم ، قرمزی ، بی حسی پوست در ناحیه درمان طبیعی است و به مرور طی چند ساعت و یا چند روز رفع خواهند شد.

مرتبط بخوانید : بوتاکس پیشانی در مشهد – فهرست مراکز بوتاکس پیشانی در مشهد

کرایولیپولیز برای کدام قسمت های بدن کارایی دارد ؟

از کرایو لیپولیز در نواحی مختلف بدن می توان استفاده کرد ؛ اما اغلب افراد مایل به دریافت خدمات لاغری برای شکم ، پهلو ها ، داخل و خارج ران ها ، بازو ها ، غبغب هستند که با استفاده از این دستگاه امکان پذیر است.

پزشک متخصص تغذیه ابتدا نواحی مختلف بدن را اندازه گیری می کند و سپس متناسب با نسبت قد به وزن ، میزان کاهش سایز در هر ناحیه را مشخص می کند و در پایان بر اساس میزان سایز تعیین شده تعداد جلسات لاغری موضعی با دستگاه کرایولیپولیز را تعیین می کند.

تعداد جلسات و هزینه کرایو لیپولیز چقدر است ؟

همانطور که گفته شد تعداد جلسات مورد نیاز برای لاغری کرایولیپولیز در مشهد وابسته به میزان کاهش وزن افراد متفاوت می باشد که کمترین آن سه جلسه و بیشترین آن 5 جلسه می باشد. هزینه کرایولیپولیز برای هر جلسه متفاوت است و وابسته به عوامل مختلفی متغیر می باشد. برای اطلاع از هزینه هر جلسه می توانید با کلینیک مورد نظر تماس حاصل بفرمایید.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح بینی در مشهد – 10 جراح برتر بینی در مشهد 

سوالات متداول

  • بهترین مراکز کرایولیپولیز در مشهد کجاست ؟

در متن مقاله فوق بهترین مراکز کرایولیپولیز در مشهد را معرفی کرده ایم.

  • آیا کرایولیپولیز دارای عوارض جانبی می باشد ؟

خیر ، در صورتی که برای انجام کرایولیپولیز به بهترین مراکز لاغری مراجعه کنید ، عوارضی نخواهد داشت. کمی قرمزی ، کبودی ، بی حسی و … در ناحیه تحت درمان طبیعی است که به مرور از بین می روند.

  • هزینه هر یک جلسه کرایولیپولیز در مشهد چقدر است ؟

هزینه جلسات کرایولیپولیز متناسب با ناحیه تحت درمان ، کلینیک انتخابی ، پزشک معالج و … متغیر می باشد که لازم است برای اطلاع از هزینه از کلینیک مورد نظر سوال کنید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *