آرایشگاه زنانه در مشهد – لیست 10 تایی بهترین سالن های زیبایی مشهد

آرایشگاه زنانه در مشهد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین آرایشگاه های زنانه در مشهد کدام هستند ؟ افرادی که تمایل دارند خدمات زیبایی دریافت کنند ، معمولا ترجیح می دهند برای اینکار به بهترین سالن های زیبایی مراجعه کنند تا در نهایت نتیجه ای که حاصل می شود ، مطلوب آن ها واقع شود. شناسایی بهترین سالن های زیبایی در مشهد نیازمند این است که افراد تحقیق و مطالعه کافی داشته باشند تا با انتخاب سالن زیبایی معتبر و حرفه ای ، در نهایت از خدماتی که دریافت می کنند ؛ رضایت داشته باشند. در صورتی که می خواهید از لیست بهترین آرایشگاه زنانه در مشهد مطلع گردید ، تا انتهای این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : میکرونیدلینگ در مشهد –بهترین کلینیک زیبایی در مشهد

بهترین آرایشگاه زنانه در مشهد

همواره دریافت خدمات زیبایی از بهترین ها ، نتایج مثبتی را به همراه دارد. در صورتی که شما نیز علاقه مند هستید نزد بهترین ها و در محیطی آرام و تمیز خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید ، در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین آرایشگاه ها زنانه و سالن های زیبایی در شهر مشهد آشنا شوید.

سالن زیبایی سلاطین

آرایشگاه زنانه در مشهد

از سالن های محبوب در شهر مشهد ، سالن زیبایی سلاطین است که از سال 86 شروع به کار کرده است و طی این سال ها توانسته با ارائه خدمات باکیفیت ، توجه مشتریان را به خود جلب نماید. از برخی خدمات سالن زیبایی سلاطین می توان به تاتو ابرو ، کوتاهی مو ، بافت مو ، شینیون ، خط چشم ، اکستنشن مو ، فر دائم مو ، کراتین موها ، میکاپ ، مش مو و هایلایت ، براشینگ ، پدیکور ، مانیکور ، کاشت و ترمیم ناخن ، کاشت مژه و ترمیم مژه ، پاکسازی پوست ، جوانسازی پوست و …. اشاره کرد.

  • آدرس : مشهد ، بلوار فردوسی ، بین چهار راه مهدی و فرامرز ، پلاک 271
  • شماره تماس: 05137658486

سالن زیبایی نگار آرا

آرایشگاه زنانه در مشهد

از دیگر سالن های زیبایی خوب در شهر مشهد ، سالن زیبایی نگار آرا است که خدمات نامزدی و عروسی شامل میکاپ تخصصی عروس ، شینیون همراه با موی اضافه ، خدمات ناخن مصنوعی ، تاج ، مژه موقت ، اصلاح و قرینه سازی ابروها ، پاکسازی و آبرسانی صورت و پکیچ وی آی پی عروس شامل گریم فوق حرفه ای ، میکاپ تخصصی ، بروزترین شینیون ، تاج و اکسسوری ، خدمات ناخن ، خدمات مژه ، اصلاح و قرینه سازی ابرو ها ، پاکسازی و آبرسانی پوست صورت ، شارژ مجدد میکاپ پس از عکاسی ، رنگ مو ، لنز و … را ارائه می دهد.

  • آدرس : مشهد ، بلوار وکیل آباد ، بین 28 و 30 ، حد فاصل حافظ و هفت تیر ، پلاک 770
  • شماره تماس : 05138685884

سالن زیبایی فلورا

آرایشگاه زنانه در مشهد

از سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه معتبر در مشهد ، سالن زیبایی فلورا می باشد که خدمات مختلفی شامل شینیون های مدرن و اروپایی ، براشینگ مو با ماندگاری طولانی ، اکستنشن فوق حرفه ای ، وکس صورت ، طراحی و قرینه سازی ابروها ، پر کردن جای شکستگی ابروها ، هاشور ابروها ، موخوره گیری ، هیرکات تخصصی ، آبرسانی مو و ویتامینه مو و … را به مشتریان ارائه می دهد.

  • آدرس : مشهد ، بلوار وکیل آباد ، هنرستان 19/2 ، نبش کوچه دوم ، پلاک 16
  • شماره تماس : 05138914149 _ 09305550258

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در مشهد – لیست 10 تایی بهترین مراکز کرایولیپولیز در مشهد

آرایشگاه زنانه در مشهد – سالن زیبایی نغمه و نگین

آرایشگاه زنانه در مشهد

سالن زیبایی نغمه و نگین از سالن های معروف و پر طرفدار در مشهد است که برخی خدمات شامل گریم و میکاپ حرفه ای ، مشاوره از دکتر پوست ، پاکسازی پوست صورت ، ماسک مخصوص قبل از میکاپ ، حجم دهی به چهره با برجسته کردن لب ، گونه و … خدمات ناخن ، کارت هدیه به عروس و داماد ها و … را ارائه می دهد.

  • آدرس : مشهد ، بلوار فردوسی ، نبش فردوسی 16 ، پلاک 366
  • شماره تماس: 05137660277 _ 09381784090

سالن زیبایی ردیمه

آرایشگاه زنانه در مشهد

سالن زیبایی ردیمه از سال 1382 با مدیریت خانم اختر تارخ ، آغاز به کار کرده است و به دلیل ارائه خدمات با کیفیت مشتریان زیبادی دارد. از مهم ترین خدمات این آرایشگاه زنانه در مشهد می توان به شینیون عروس ، پاکسازی و ماساژ صورت ، اصلاح و فرم دهی ابرو ، استفاده از جدیدترین متد های آرایشی ، بهترین رنگ مو ، ارائه تاج ها با تنوع بالا ، طراحی ناخن ، شارژ میکاپ بعد از عکاسی عروسی و … اشاره کرد.

  • آدرس : مشهد ، بلوار وکیل آباد ، وکیل آباد 69 ، پلاک 30
  • شماره تماس : 05135014049 _ 09153132792

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در مشهد – لیست 10 تایی بهترین کلینیک های لاغری مشهد

ویژگی بهترین آرایشگاه زنانه در مشهد

در صورتی که می خواهید بهترین آرایشگاه زنانه در مشهد را شناسایی کنید ، لازم است به ویژگی های بهترین آرایشگاه زنانه در این شهر توجه داشته باشید و آن ها را بررسی کنید. از مهم ترین ویژگی های آرایشگاه های زنانه در مشهد می توان موارد زیر را نام برد :

1.رعایت بهداشت

برای شناسایی بهترین سالن زیبایی در مشهد ، به نظافت آن توجه داشته باشید. سالن های حرفه ای دارای محیط و وسایل مناسب و تمیز هستند. انتخاب سالن زیبایی تمیز ، ضامن حرفه ای بودن کادر یک آرایشگاه می باشد.

2.استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات از ویژگی بهترین آرایشگاه زنانه در مشهد

میان آرایشگاه هایی که از بروزترین و بهترین خدمات استفاده می کنند و آرایشگاه هایی که از تجهیزات قدیمی استفاده می کنند ، تفاوت زیادی وجود دارد. بدیهی است آرایشگاه هایی که از تجهیزات بروز تری استفاده می کنند ، خدمات بهتری ارائه می دهند و در مقابل هزینه بیشتری را نیز دریافت می کنند.

3.موقعیت مکانی و رسیدگی مناسب سالن زیبایی

بهتر است به سالن های زیبایی مراجعه کنید که در نزدیکی محل زندگی شما باشد. نزدیک بودن آرایشگاه زنانه به محل زندگی شما ، سبب می شود که در هزینه و زمانتان صرفه جویی گردد.

4.داشتن نیرو حرفه ای

زمانی شما می توانید بهترین خدمات را دریافت کنید که برای اینکار به افراد حرفه ای مراجعه نمایید. همه افراد وقتی در روز عروسی و یا روزهای دیگر به آرایشگاه می روند ، تمایل دارند از حالت قبل خود بهتر شوند. بنابراین به سالن های زیبایی مراجعه کنید که حرفه ای باشند و در هر لاین یک فرد متخصص و کار آزموده اقدام به ارائه خدمات به شما نماید.

آرایشگاه زنانه در مشهد

5.ارائه خدمات متنوع

بهترین آرایشگاه های زنامه خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهند تا افرادی که به این سالن ها مراجعه می کنند بتوانند از این خدمات متنوع استفاده کنند که خود باعث صرفه جویی در وقتشان نیز می شود.

مرتبط بخوانید : بوتاکس پیشانی در مشهد – فهرست مراکز بوتاکس پیشانی در مشهد

6.هزینه مناسب از ویژگی بهترین آرایشگاه زنانه در مشهد

معمولا سالن های زیبایی ، هزینه های نسبتا بالایی را از مشتریان دریافت می کنند اما بهترین سالن های زیبایی باید در مقابل ارائه خدمات ، استفاده از مواد با کیفیت ، به روز ترین دستگاه ها و … هزینه به صرفه ای را نیز دریافت کنند.

7.توجه به میزان رضایت مراجعه کنندگان

در صورتی که می خواهید به بهترین آرایشگاه زنانه در مشهد مراجعه کنید ، سعی کنید سالنی را انتخاب کنید که آمار رضایت مشتریان آن بالا باشد. برای اطلاع از این موضوع می توانید از مشتریان پرس و جو کنید و یا نظرات مشتریان را در شبکه های اجتماعی و سایت آرایشگاه مورد نظر مطالعه کنید.

8.داشتن سابقه از ویژگی بهترین آرایشگاه زنانه در مشهد

افرادی که در زمینه زیبایی و انجام امور مرتبط با آن سابقه طولانی داشته باشند ، می تواند خدمات بی نقصی را نیز به شما ارائه دهند.

سوالات متداول

  • بهترین آرایشگاه های زنانه در مشهد کدام است ؟

در این مقاله از سایت پاسخ تو ، تعدادی از بهترین آرایشگاه های زنانه در مشهد را معرفی کرده ایم.

  • بهترین آرایشگاه‌های زنانه در مشهد چه ویژگی هایی دارند ؟

بهترین آرایشگاه های زنانه دارای ویژگی هایی شامل محیط آرام و تمیز ، دریافت هزینه به صرفه ، استفاده از کادری متخصص و … هستند.

  • هزینه ارائه خدمات در آرایشگاه‌های زنانه در مشهد چقدر است ؟

برای اطلاع از هزینه خدمات مختلف در آرایشگاه های زنانه در مشهد با سالن مورد نظر تماس حاصل بفرمایید.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *