پاکسازی پوست پرند 💎 معرفی 5 مرکز پاکسازی و فیشیال پوست در پرند + نظرات

پاکسازی پوست پرند

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

برای پاکسازی پوست در پرند به کجا مراجعه کنیم ؟ اجازه بدید قبل از پاسخ به این سوال ، توضیح کوتاهی راجع به پاکسازی یا فیشیال پوست و اهمیت آن داشته باشیم. امروزه با افزایش آلودگی هوا و همینطور استفاده از انواع مواد آرایشی که در تماس مستقیم با پوست می باشند ، ممکن است افراد مشکلات پوستی بسیاری را تجربه کنند. حتما برای شما و یا اطرافیانتان پیش آمده است که در زمان بروز نارضایتی های پوستی به مراکز درمانی مراجعه کنید و از انواع روش های درمانی برای رفع مشکل پوستی خود استفاده نمایید که هیچ یک نیز اثرگذاری لازم را نداشته است. پاکسازی پوست از روش های مراقبتی پوست می باشد که با توجه به تاثیرگذاری بالایی که بر سلامت پوست دارد ، امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در صورتی که می خواهید از مراحل پاکسازی پوست پرند مطلع شوید ، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید :بهترین مرکز لیزر پرند

معرفی بهترین مرکز پاکسازی پوست در پرند

پاکسازی پوست و یا فیشیال صورت روشی غیرتهاجمی برای پاکسازی عمقی پوست صورت می باشد که هدف از آن داشتن پوستی سالم و درخشان است. در حقیقت با پاکسازی پوست پرند ، می توان پوستی تمیز داشت ضمن اینکه پس از لایه برداری نیز آن را به صورت عمقی تغذیه کرد.

البته پاکسازی پوست صورت دارای مزیت های بسیار زیادی شامل آبرسانی و هیدراته نگه داشتن پوست ، جوانسازی و افزایش شادابی و طراوت پوست ، افزایش خونرسانی به پوست و … نیز می باشد. با استفاده از روش پاکسازی صورت ، شما می توانید فقط پس از یک ساعت از دست مشکلات پوستی خود راحت شوید و پوستی سالم و درخشان داشته باشید.

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز پاکسازی پوست پرند را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. پیش از مراجعه به هر یک از مراکز معرفی شده ، ابتدا از کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، اطمینان حاصل نمایید.

 پاکسازی و فیشیال پوست در سالن زیبایی نینوش (میدان استقلال)

پاکسازی پوست پرند

اتاق پوست این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا ( هیدروکارنت، پلاژن،تونل LED و …) است . و از جدیدترین تکنیک ها برای به سازی  کیفیت پوست استفاده میگردد.

انجام تمامی خدمات پوستی مانند فیشیال کلاسیک، فیشیال تخصصی، کربوکسی تراپی ،اسیدتراپی ،پلاژن تراپی و …. در این سالن زیبایی انجام میگردد.

 سایر خدمات آرایشگاه زنانه نینوش :

  • خدمات تخصصی ناخن
  • کلیه خدمات مژه
  • رنگ و لايت
  • كراتين و پروتئين تراپي
  • كوتاهي تخصصي
  • پاكسازي صورت و جوانسازي تخصصي
  • ميكروبليدينگ، تتو بدن
  • پديكور درماني، ارائه انواع بافت ها، دردلاك و….

شماره تماس مشاوره و نوبت دهی:  ٠٩١٩١٣٨٥٨٣٨  –  ٥٦٧٩٥٧٠٦

 واتساپ :

برای مشاهده نمونه کارها به اینستاگرام مراجعه کنید :    ninonail63@

آدرس آرایشگاه : پرند ، فاز ٢ ، ميدان استقلال ، بلوك E7 , طبقه پنجم ، واحد ٢٧٩

لوکیشن : مسیریابی

مرتبط بخوانید: سالن زیبایی در پرند

خانه پوست آی ماه (سالن زیبایی)

پاکسازی پوست پرند

  • آدرس : شهر جدید پرند ، فاز دو ، بلوار علامه طباطبایی
  • شماره تماس : 

مرتبط بخوانید: دندانپزشکی پرند

زیبایی پوست نگار

پاکسازی پوست پرند

  • آدرس : پرند ، فاز ۶ ، بلوار انقلاب اسلامی
  • شماره تماس : 0935401814

مرتبط بخوانید: بهترین آرایشگاه زنانه در پرند

سالن زیبایی بهار ( میدان استقلال)

پاکسازی پوست پرند

  • آدرس : پرند ، میدان استقلال ، بلوار نور ،
  • شماره تماس : 0215621958

سالن زیبایی ونوس ( فاز پنج )

پاکسازی پوست پرند

  • آدرس : فاز پنج ، بلوار امام رضا (ع) ،
  • شماره تماس 0215693924

مراحل پاکسازی پوست در پرند

پاکسازی پوست پرند

پاکسازی پوست صورت در طی چند مرحله صورت می گیرد که در ادامه قصد داریم پیرامون مهم ترین آن ها توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

مشاوره

ابتدا شما باید در مورد نوع پوست ، مشکلات پوستی که دارید و همینطور روش صحیح پاکسازی پوست صورت مشاوره دریافت کنید. همینطور برای رسیدن به نتایج بهتر ، حتما اطلاعاتی شامل داروهایی که مصرف می کنید ، نگرانی های پوستی ، رژیم غذایی ، محصولات پوستی مورد استفاده  و … اطلاعات لازم را در اختیار متخصص زیبایی قرار دهید.

شستشو و تمیز کردن اساسی پوست

در این مرحله پیش از آغاز هر فرآیندی از پاکسازی صورت ، ابتدا پوست به صورت کامل با استفاده از شوینده های مخصوص پوست زیبا جو شستشو داده می شوند. در حقیقت پوست باید بسیار تمیز و بدون هیچ گونه مواد آرایشی و آلودگی باشد.

بررسی نوع پوست صورت در مرکز پاکسازی پوست پرند

طی این روش متخصص زیبایی پوست ، زیباجو را در زیر نور مورد بررسی قرار می دهد تا ضمن شناسایی نوع پوست شامل چرب ، خشک ، مختلط و یا حساس و نرمال ، از وضعیت پوست یعنی میزان جوش های سرسیاه ، جوش های سرسفید ، پیری پوست ، کم آبی ، آفتاب سوختگی  و … نیز مطلع گردد تا در نهایت نیز از محصولاتی مناسب با پوست او استفاده نماید.

استفاده بخور برای مرطوب کردن صورت

در مراکز فیشیال صورت ، از دستگاه بخور برای دادن بخار گرم به پوست استفاده می گردد. این عمل منجر به نرم شدن پوست صورت می شود و فرآیند استخراج جوش های سرسیاه و سرسفید را آسان تر می کند. عرق کردن منجر به باز شدن منافذ پوست می گردد. در صورتی که پوست حساسی دارید شاید این مرحله برای شما انجام نشود.

اسکراب و لایه برداری

در طی این مرحله از لایه بردارهای آنزیمی و یا اسکراب ها برای رفع سلول های مرده از سطح پوست استفاده می شود که نتیجه آن شادابی پوست می باشد.

خارج کردن جوش های سرسیاه و چرکی

در این مرحله جوش های سرسیاه و سرسفید از پوست استخراج می شوند. برای اینکه پاکسازی به بهترین شیوه صورت گیرد ، باید تخلیه جوش ها به طور کامل انجام شود.

ماساژ از مراحل پاکسازی پوست در پرند

ماساژ‌ جزو لذت بخش ترین قسمت فیشیال صورت می باشد که برای عضله های صورت مشابه به باشگاه رفتن است. ماساژ منجر به افزایش خونرسانی بیشتر به پوست می گردد.

استفاده از ماسک های صورت در فیشیال پوست در پرند

از ماسک های صورت مختلف برای بهبود بافت و همینطور مشکلات پوستی افراد استفاده می شود.

آبرسانی  در مرکز پاکسازی پوست در پرند

برای اینکه پوست صورت هیدراته باقی بماند ، از سرم های آبرسان و همینطور مرطوب کننده های مناسب بر روی پوست استفاده می گردد. اینگونه تا تامین رطوبت پوست ، ظاهر زیباتر ، جوان تر و درخشان تر به نظر می رسد.

چه کسانی می‌ توانند فیشیال در پرند انجام دهند ؟

فیشیال در پرند

امکان انجام پاکسازی صورت و فیشیال برای تمامی افراد در سنین مختلف و همینطور برای زنان و مردان امکان پذیر می باشد. متخصصین زیبایی بر این باور هستند که افراد باید از سن 20 سالگی فیشیال صورت را انجام دهند.

تا قبل از سن 20 سالگی بهتر است که افراد از روش های سطحی تری برای پاکسازی پوست خود در خانه استفاده نمایند. افرادی که بالای 20 سال سن دارند ، بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات پوستی و پیری زودرس و همینطور رفع جوش های هورمونی ، رفع تیرگی پوست و لکه های پوستی به صورت منظم اقدام به پاکسازی پوست صورتشان نمایند.

نکاتی مهم بعد از پاکسازی پوست در پرند

پاکسازی پوست در پرند

به خاطر داشته باشید که شما بعد از انجام پاکسازی و فیشیال باید یکسری دستورالعمل مراقبتی انجام دهید تا پاکسازی که بر روی پوست خود داشته اید بی نتیجه نشود و حتی سبب آسیب پوستی نگردد.

این نکات به قرار ذیل است:

  • حتما بعد از پاکسازی پوست از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و زیر نور مستقیم خورشید نروید.
  • بعد از فیشیال آفتاب نگیرید.
  • بلافاصله بعد از فیشیال کارهای تهاجمی و غیر تهاجمی زیبایی انجام ندهید.
  • از پمادها و کرمهای مراقیتی که فیشیالیست به شما میدهد به موقع استفاده کنید.
  • به هیچ وجه پوست خود را دستکاری نکنید.
  • بعد از پاکسازی بلافاصله میکاپ نکنید، منافذ شما باز است و آلودگیها رو بیشتر جذب میکند و این کار سبب ایجاد جوش میشود.
  • در مکانهای آلوده با گرد و غبار فراوان رفت و آمد نکنید.
  • حتما روتین پوستی خود را در جهت اثر گذاری اعمال فیشیال به طور مرتب داشته باشید.

درباره همزمانی مراجعه به دکتر پوست و پاکسازی پوست در پرند

پاکسازی پوست در پرند

سوالی که همواره ذهن مخاطبان پاکسازی پوست را درگیر میکند این است که میتوان همزمان به دکتر پوست برویم و نسخه های پزشکی بگیریم و به مرکز پاکسازی پوست هم برویم و از خدمات فیشیال پوست لذت ببریم؟

جواب به این سوال نیاز به توضیحاتی دارد که آن را بیان میکنیم.

هدف افرادی که به پاکسازی پوست میروند ، برای بالا تر رفتن کیفیت پوست و جوانسازی پوست بوسیله یک سری از آیتمهایی است که در فیشیال ارائه میگردد و همچنین افرادی که به پزشک نیز مراجعه میکنند میخواهند مشکلات پوستی خود را رفع کنند، بنابراین هر دو تقریبا یک هدف دارد و رفتن نزد پزشک و فیشیالیست عمدتا در تناقض نیست.

اما زمانی تناقض پیش می آید که پزشک یک سری اکتیوهایی مانند رتینول و یا غیره تجویز کند که نشود با سایر اکتیوها جمع گردد، مانند ویتامین سی.  مثلا در این مواقع است که باید فیشیالیست را از نسخه پزشک مطلع کنید و اکتیوها و یا موادی که حاوی ویتامین سی است را بر روی پوست شما نگذارد.

و یا به طور مثال شما پوستتان بواسطه کرمهای پیلینگ حساس شده ، فشیالیست باید مواد حساسیت زا و اسیدی برای شما استفاده نکند. بنابراین به خاطر داشته باشید نزد مرکز پاکسازی که میروید فیشیالیست را از نسخه پزشک مطلع سازید.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز پاکسازی پوست پرند کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز پاکسازی پوست پرند را معرفی کرده ایم.

  • هزینه پاکسازی پوست پرند چقدر است ؟

هزینه پاکسازی پوست وابسته به فاکتورهای مختلفی از جمله روش مورد استفاده برای پاکسازی پوست ، محصولات مورد استفاده و … متغیر است.

  • چرا پاکسازی پوست به صورت منظم ضرورت دارد ؟

پاکسازی پوست صورت به صورت منظم برای جلوگیری از بروز مشکلات پوستی ضرورت دارد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

تزریق ژل پرند

تزریق ژل پرند 💎 معرفی 10 مرکز تزریق ژل پرند + نظرات

برای تزریق ژل پرند به کدام کلینیک زیبایی مراجعه کنیم ؟ از اولین نشانه ها …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *