پاک کردن تتو در شیراز 💎 لیست 10 تایی بهترین مراکز پاک کردن تتو در شیراز

پاک کردن تتو در شیراز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مراکز پاک کردن تتو در شیراز کدام است ؟ در گذشته افراد تتو و خالکوبی را روشی دائمی تصور می کردند ، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان به روشی ایمن تتو را از روی پوست حذف کرد. استفاده از لیزر برای پاک کردن تتو بسیار کارآمد است و بدون عوارض جانبی انجام می شود. حتی امروزه امکان پاک کردن رنگ هایی که در گذشته امکان پاک کردن آن ها وجود نداشت، نیز فراهم می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مراکز پاک کردن تتو در شیراز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در شیراز 

بهترین مراکز پاک کردن تتو در شیراز

تتو کردن از روش هایی است که برای زیبایی صورت و اندام مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی به آن علاقه مند می باشند. اما گاهی برخی از افراد پس از تتو کردن پشیمان می شوند و یا به دلیل عدم رضایت از طرح ایجاد شده و یا به دلیل کمرنگ شدن تتو ، به دنبال راهی برای پاک کردن آن هستند.

خوشبختانه امروزه برای پاک کردن تتو از روش های بسیاری استفاده می شود و افراد می توانند بدون دغدغه و نگرانی ، تتوهای روی پوست خود را پاک کنند. با منسوخ شدن روش های قدیمی ، امروزه غالبا از لیزر برای پاک کردن تتو استفاده می شود. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز پاک کردن تتو در شیراز را نام برده ایم.

مرکز مراقبت پوست پروانه بذرافکن

پاک کردن تتو در شیراز

  • آدرس : شیراز ، نرسیده به میدان قصر دشت ، کوچه ۸۸
  • شماره تماس : ۰۹۰۲۵۵۹۰۰۱۹

مرکز تخصصی سعیده غارسی

پاک کردن تتو در شیراز

  • آدرس : شیراز ، فلکه معلم ، همت شمالی ، ساختمان ستاوند ، طبقه ۳ ، واحد ۱۰
  • شماره تماس : ۰۹۳۸۵۶۹۴۲۷۵

دکتر الهام عباسی متخصص پوست و مو – طب سنتی

پاک کردن تتو در شیراز

  • آدرس : شیراز ، بلوار بعثت ، قبل از فلکه سنگی ، نبش کوچه ۱۶ ، مجتمع مریم ، طبقه ۲ ، واحد ۲
  • شماره تماس : ۰۷۱۳۶۴۷۶۱۵۷ – ۰۹۳۵۱۹۸۴۴۷۶

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در شیراز 

پاک کردن تتو در شیراز – کلینیک تخصصی یاسمن رییسی

پاک کردن تتو در شیراز

  • آدرس : شیراز ، معالی آباد ، خیابان خلبانان ، ساختمان پزشکی میرداماد ، طبقه ۵
  • شماره تماس : ۰۷۱۳۶۲۴۲۷۷۷ – ۰۷۱۳۶۳۶۳۷۷۷

مرکز زیبایی و تناسب اندام ​یاقوت بنفش

پاک کردن تتو در شیراز

  • آدرس : شیراز ، معالی آباد ، نبش کوچه ۲۳ ، ساختمان پزشکی اهورا ، طبقه ۳ ، واحد ۳۲
  • شماره تماس : ۰۷۱۳۶۳۴۰۳۷۱ – ۰۹۹۱۳۳۳۸۹۴۵

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در شیراز

روش های پاک کردن تتو

قبل از پاک کردن تتو از روی پوست خود حتما به نتیجه فکر کنید تا سریع پشیمان نشوید.  برای پاک کردن تتو روش های مختلفی وجود دارد که می توانید متناسب با نوع تتو خود و همینطور بازدهی که انتظار دارید ، از یکی از آن ها استفاده کنید. اما به طور کلی برای پاک کردن تتو از روش های زیر استفاده می شود :

  • پاک کردن تتو با استفاده از روش‌ های گیاهی و طبیعی در منزل که جزو ارزان‌ ترین روش ها می باشد.
  • پاک کردن تتو با مواد بیرنگ کننده
  • پاک کردن تاتو با کرم‌ های پاک‌ کننده تتو
  • از بین بردن تاتو با تکنیک لیزر

پاک کردن تتو در شیراز با لیزر

جالب است بدانید که حدود 20 درصد از مردم جهان بر روی بدن خود تتو دارند و از این میان نیز 25 درصد از افراد از تتویی که انجام داده اند ، احساس رضایت ندارند و به دنبال روش هایی هستند که با استفاده از آن ها تتوهای بدن خود را پاک کنند.

امروزه برای پاک کردن تتو از روی بدن تکنیک های جدیدی روی کار آمده است که یکی از آن ها پاک کردن تتو از روی بدن به کمک لیزر می باشد. این تکنیک ها عوارض کمی دارند ؛ اما با این حال نیز توصیه می شود برای اینکه پس از پاک کردن تتو از روی پوست کمترین عوارض جانبی را تجربه کنید ، به سراغ بهترین پزشکان در این زمینه بروید.

مرتبط بخوانید : مرکز لازک چشم در شیراز

پاک کردن انواع رنگ تتو

ممکن است برای تتوی بدن شما از جوهرهایی با ماندگاری بالا استفاده شده باشد ، در چنین حالتی امکان دارد که تتو به طور کامل پاک نشود. تتویی که با رنگ سیاه انجام شده است از این نوع جوهرها می باشد و ماندگاری بالایی دارد. پس از آن جوهر به رنگ قرمز نیز به سختی از روی پوست پاک می شود و لازم است افراد برای پاک کردن تتو با این رنگ ها کمی صبور باشند.

رنگ هایی همپون قهوه ای خرمایی ، آبی و یا سبز در تتو در برابر لیزر مقاومت پایینی دارند و به راحتی پاک می شوند. در مقابل رنگ هایی همچون زرد ، نارنجی و یا قهوه ای پررنگ در برابر لیزر مقاومت بالایی دارند و حتی ممکن است به راحتی نیز از بین نروند. برای اینکه متوجه شوید آیا لیزر برای پاک کردن تتوی روی پوست شما موثر است یا خیر، باید با پزشک خود مشورت کنید.

مرتبط بخوانید : میکرونیدلینگ در شیراز 

تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن تتو در شیراز

بدیهی است تتوی شما هر اندازه کوچک نیز باشد ، برای پاک کردن آن به بیش از یک جلسه نیاز می باشد. حتی ممکن است پاک کردن تتو از روی پوست به تناسب گستردگی تتو و همینطور رنگ هایی که در آن به کار رفته است ، به بیش از ده جلسه نیز نیاز داشته باشد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن تتو در شیراز توسط پزشک و با توجه به مدت زمانی که از تتو می گذرد ، تعداد رنگ ها و نوع جوهر مورد استفاده برای تتو و اندازه تتو تعیین می شود.

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در شیراز 

انواع لیزر برای پاک کردن تتو در شیراز

برای پاک کردن تتو در شیراز از انواع لیزر استفاده می شود که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • لیزر کیو سویچ ان دی (Q-Switched ND:YAG) : از لیزر کیوسوئیچ ان دی برای پاک کردن تتو هایی با رنگ های گرم همچون رنگ های قرمز ، بنفش ، قهوه ای ، نارنجی و زرد استفاده می شود.
  • لیزر کیوسویچ روبی (Q-Switched Rubby ) : اغلب رنگ ها به جز رنگ قرمز با استفاده از این لیزر به خوبی پاک می شوند.
  • لیزر فرکشنال CO2  : از لیزر فرکشنال برای کمرنگ کردن تتو استفاده می شود.
  • لیزر الکساندرایت : لیزر الکساندرایت برای از بین بردن رنگدانه های سیاه آبی و سبز کارایی دارد.
  • تکنولوژی لیزر پیکو : این تکنولوژی دستگاهی است که در یک پیک ، انرژی بسیار زیادی را آزاد می کند و نتایج خوبی را به همراه دارد.

مرتبط بخوانید : پی آر پی در شیراز 

سوالات متداول

  • بهترین مراکز پاک کردن تتو در شیراز کجاست ؟ 

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز پاک کردن تتو در شیراز را نام برده ایم.

  • هزینه پاک کردن تتو در شیراز چقدر است ؟

هزینه پاک کردن تتو در شیراز وابسته به عوامل مختلفی شامل مدت زمان انجام خالکوبی ، میزان گستردگی خالکوبی ، تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن خالکوبی و … وابسته است.

  • آیا پاک کردن تتو در شیراز با استفاده از لیزر درد دارد ؟

ممکن است افراد در هنگام پاک کردن تتو در برخی نقاط استخوانی بدن خود همچون مچ دست ، جناق سینه ، مچ پا و … احساس درد داشته باشند اما با استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی و دستگاه های خنک کننده این مشکل نیز برطرف می شود و اغلب بیماران دردی را احساس نمی کنند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز

10 بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز 💎 سال 1403 + نظرات مراجعین

بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز کیست ؟ یکی از روش های درمانی و زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *