املاک در تبریز 💎 معرفی 7 بهترین املاک تبریز

املاک در تبریز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین املاک در تبریز کجاست ؟ در شهر تبریز مشاوران املاک بسیاری فعالیت می کنند. بسیار مهم است برای انجام معاملات ملکی خود حتما از یک مشاور املاک که در این زمینه تجربه و تخصص دارد ، مشاوره دریافت کنید ؛ با این حال باید برای اینکه در دام کلاهبرداران نیافتید ، حتما سعی کنید از مشاوران املاکی که باتجربه و معتبر هستند ، خدمات دریافت نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با بهترین آژانس املاک در تبریز با نکات مهم برای شناسایی بهترین مشاور املاک در این شهر نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در تبریز

معرفی بهترین املاک در تبریز

در شهر تبریز مشاوران املاک بسیاری فعالیت دارند که در ادامه یکی از بهترین آن ها را معرفی کرده‌ ایم.

مرتبط بخوانید : آموزشگاه رانندگی تبریز

املاک ساحل

املاک در تبریز

  • آدرس : تبریز ، وادی رحمت ، بلوار تشیع ، خیابان نیرو هوایی
  • شماره تماس : 04134276147

مرتبط بخوانید : کاشت ریش در تبریز 

بهترین مشاور املاک در تبریز چه وظایفی دارد ؟

املاک در تبریز

بهتر است پیش از اینکه بخواهید به بهترین مشاور املاک در تبریز مراجعه کنید ، از مسئولیت هایی که یک مشاور املاک در قبال شما دارد ، مطلع گردید. در حقیقت اینگونه راحت تر می توانید از او درخواست داشته باشید و یا در صورتی که کم کاری اتفاق افتاد ، اعتراض کنید.

بسیاری تصور می کنند که مشاور املاک صرفا یک واسطه است و پس از قرارداد نیز کمیسیون خود را می گیرد. اما این تمامی حقیقت ماجرا نیست و مشاوران املاک دارای وظایف بسیاری هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

مهم ترین وظایف مشاور املاک

  • مشاور املاک باید ملک مورد معامله را مورد بررسی قرار دهد و سپس ارزش واقعی آن را به صورت کارشناسی شده و مطابق با بازار ملک در تبریز به صورت منطقی تعیین کند.
  • مقایسه و دسته بندی املاک بر اساس قیمت و موقعیتی که هر ملک دارد نیز بر عهده مشاور املاک است.
  • مشاور املاک باید فهرستی از املاکی که برای معامله موجود است را تهیه کند و سپس آن را برای معامله به مشتریانی که متقاضی خرید و یا اجاره هستند ، ارائه دهد.
  • بررسی مشخصات ملک و شناسایی عیوب آن از وظایف مشاور املاک در تبریز است.
  • تمامی جزئیات ملک شامل متراژ و ابعاد ، تاسیسات ، امکانات ملک ، سال ساخت و … باید توسط مشاور املاک در تبریز مورد بررسی قرار بگیرد.
  • فرآیند هماهنگی با خریدار و فروشنده جهت بازدید از ملک بر عهده مشاور املاک است.
  • بررسی هویت هر دو طرف معامله برای جلوگیری از بروز تقلب های احتمالی نیز در حیطه وظایف مشاوران املاک می باشد.
  • مشاور املاک باید پیش از عقد قرارداد از ممنوع المعامله نبودن طرفین اطمینان به دست آورد.
  • مذاکره ها پیرامون قیمت ملک نیز بر عهده مشاور املاک است. مشاور املاک باید مطابق با قرارداد مبلغی را به عنوان بیعانه و یا پول پیش تعیین کند و سپس آن را از خریدار دریافت کرده و به فروشنده بدهد.
  • بررسی اینکه ملک دارای مشکلات حقوقی نیست و توقیف نمی باشد نیز بر عهده مشاور املاک می باشد.
  • تعیین مشخصات شرایط وام و ضمانت ها بر عهده مشاوران املاک است.
  • بیان قوانین میان مالک و مستاجر در قبال یکدیگر نیز توسط مشاور املاک صورت می گیرد.
  • در صورتی که اختلافاتی میان دو طرف معامله وجود داشته باشد ، مشاور املاک باید آن ها را رفع کند تا معامله انجام شود.
  • در نهایت تنظیم قرارداد مطابق با قوانین کشور توسط مشاور املاک در تبریز انجام می شود.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در تبریز

نکات مهم در دریافت خدمات از بهترین آژانس املاک در تبریز

املاک در تبریز

متاسفانه برخی از مشاوران املاک در تبریز بدون دریافت مجوز فعالیت می کنند و ممکن است بخواهند در فرآیند معامله از برخی ترفندها برای فریب مشتریان خود استفاده کنند که شما باید به آن ها توجه داشته باشید. در ادامه به مهم ترین نکاتی که در دریافت خدمات از بهترین مشاور املاک باید آن ها را مد نظر قرار دهید ، اشاره کرده‌ ایم.

دریافت کد رهگیری 

در طی سال های اخیر ، تمامی مشاوران املاک موظف هستند تا معاملات ملکی که انجام می شود را در یک سامانه آنلاین ثبت کنند. با ثبت معامله در این سامانه ، یک قرارداد الکترونیکی با کد رهگیری برای طرفین معامله ثبت می شود.

لازم به ذکر است که تنها مشاوران املاکی که دارای مجوز هستند ، به این سامانه دسترسی دارند و می توانند معاملات را ثبت کنند. برخی از مشاوران املاک که فعالیت قانونی ندارند ، به بهانه اینکه دریافت کد رهگیری با هزینه بیشتری برای مشتریان همراه است ، از ارائه این کد اجتناب می کنند. این در حالی است که کد رهگیری هیچ هزینه ای را برای طرفین معامله ندارد و در صورتی که یک مشاور املاک چنین ادعایی داشته باشد ، به طور واضح در حال فریب کاری است. برخی از مشاوران املاک نیز به ازای ثبت معامله ، خواهان دریافت حق کمیسیون بیشتری هستند که این موضوع نیز غیرقانونی است.

در نظر داشته باشید حتما پس از مراجعه به بهترین مشاور املاک املاک در تبریز و پس از انعقاد قرارداد ، حتما درخواست کنید تا معامله ثبت شود و کدرهگیری در اختیار شما قرار داده شود. در این فرآیند نباید از شما هیچ هزینه ای دریافت شود. این کد به افزایش اهمیت معامله کمک می کند و در صورتی که مشکلی نیز ایجاد شود ، قابل پیگیری خواهد بود.

نگرفتن تصمیمات هیجان زده

در برخی موارد مشاوران املاک برای ایجاد محبوبیت برای یک ملک ، بزرگنمایی می کنند. به طوری که ممکن است چندین مشتری را به صورت همزمان در محل حاضر کنند تا نشان دهند یک ملک دارای مشتریان زیادی است و شما را برای خرید آن ملک هل دهند.

سعی کنید بدون اینکه تحت تاثیر باشید و تصمیمات هیجان زده بگیرید ، به صورت منطقی مزیت ها و معایب ملک را بسنجید و در صورتی که شرایط لازم را داشت و با بودجه شما همخوانی داشت ، آن را خریداری کنید. تصمیمات عجولانه و هیجان زده می تواند با نتایج منفی همراه باشد.

عدم ارائه تمامی اطلاعات به مشاور املاک

یکی از اشتباهاتی که برخی از افراد در هنگام مراجعه به مشاور املاک مرتکب می شوند ، این است که در همان ابتدا هر اطلاعاتی دارند را در اختیار مشاور املاک قرار می دهد. نیازی نیست جزئیات برنامه های خود را در اختیار مشاور املاک بدهید. ملک با مشخصات مد نظر خود را برای مشاور املاک توضیح دهید اما جزئیاتی کامل از بودجه خود و یا اینکه قرار است چگونه هزینه را پرداخت کنید ارائه ندهید. برخی از مشاوران املاک با آگاهی از میزان بودجه مشتریان خود سعی می کنند تا با توجه به توان مشتری ، قیمت را بالاتر ببرند.

توجه به قانونی بودن معامله

متاسفانه مشکلات مرتبط با مسکن ، بیشترین پرونده ها را در دادگاه ها به خود اختصاص داده است. قیمت خانه در تمامی قسمت های کشور خیلی بالا رفته است و همین موضوع زمینه ای را برای جولان کلاهبرداران نیز فراهم کرده است.

برخی از افراد سودجو در قالب مشاور املاک ممکن است با سندسازی و جعل مدرک ، یک ملک را به چندین نفر بفروشند و پس از متواری شدن خبری از آن ها نباشد. بنابراین حتما به مشاوران املاکی که دارای سال ها تجربه و فعالیت هستند ، مراجعه کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر بوتاکس در تبریز

سوالات متداول 

  • بهترین املاک در تبریز کجاست ؟

بهترین املاک در تبریز را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین املاک در تبریز چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین املاک در تبریز و یا کمیسیون به نوع ملک و ارزش آن بستگی دارد.

  • در انتخاب بهترین املاک در تبریز چه معیارهایی را باید در نظر گرفت ؟

بهتر است مشاور املاکی را انتخاب کنید که از تجربه و اعتبار بالایی برخوردار باشد.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *