دندانپزشکی کودکان تبریز 💎 معرفی 10 بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان تبریز + نظرات مراجعین

دندانپزشکی کودکان تبریز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دندانپزشکی کودکان تبریز کجاست ؟ دندانپزشک کودکان متخصصی است که در زمینه سلامت دهان و دندان کودکان از دوران نوزادی تا سنین 10 الی 12 سالگی فعالیت می کند.  این دسته از پزشکان ، با توجه به تخصص خود ، از صلاحیت لازم برای برطرف کردن مشکلات و ناراحتی های دهان ، دندان و لثه کودکان در مراحل مختلف برخوردار می باشند. به طوری که شناخت دقیق تری را نسبت به ساختار فک و دهان کودکان دارند. همینطور این پزشکان به دلیل اینکه آموزش های ویژه ای را در جهت تعامل با کودکان گذرانده اند ، به خوبی می توانند با کودک ارتباط برقرار کرده و ترس و دلهره آن ها از دریافت خدمات دندانپزشکی را از بین ببرند. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با بهترین دندانپزشکی کودکان تبریز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در تبریز – فهرست 10 تایی مراکز تزریق ژل گونه در تبریز

معرفی بهترین دندانپزشکی کودکان تبریز

بهترین دندانپزشکی کودکان در تبریز را در ادامه معرفی کرده ایم. در انتخاب بهترین دندانپزشکی ، فضای محیط و همینطور رفتار پزشک بسیار مهم است. اگر شما نیز در این زمینه دندانپزشک اطفال در شهر تبریز را می شناسید ، ایشان را در بخش نظرات معرفی کنید.

دکتر الهام فقیه نصیری

دندانپزشکی کودکان تبریز

  • آدرس : تبریز ، خیابان 17 شهریور جدید
  • شماره تماس : 04135555627

دکتر علی وفائی – دندانپزشکی کودکان تبریز

دندانپزشکی کودکان تبریز

  • آدرس :تبریز ، خیابان 17 شهریور جدید ، مابین شریعتی و طالقانی
  • شماره تماس : 04135573229

دکتر معصومه وطن دوست

دندانپزشکی کودکان تبریز

  • آدرس : تبریز ، ولیعصر ، مابین فلکه شریعتی و بازار
  • شماره تماس : 04133298769

دکتر ناصر اصل امین آباد – دندانپزشکی کودکان تبریز

دندانپزشکی کودکان تبریز

  • آدرس : تبریز ، خیابان 17شهریور جدید ، روبروی کلینیک فرهنگیان ، طبقه 3 ، دانشکده دندانپزشکی
  • شماره تماس : 04133555965

دکتر لیلا عرفان پرست

دندانپزشکی کودکان تبریز

  • آدرس : تبریز ، خیابان آزادی ، نبش گلگشت
  • شماره تماس : 04133368132

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در تبریز – معرفی 10 بهترین مرکز لیزر در تبریز

ویژگی های دندانپزشکی کودکان تبریز

بهترین دندانپزشکی کودکان تبریز دارای چه ویژگی هایی است ؟ در صورتی که مایل هستید برای دریافت خدمات دندانپزشکی کودکان به بهترین دندانپزشک مراجعه کنید ، حتما به ویژگی هایی که در ادامه آورده ایم ، توجه داشته باشید.

تجربه و تخصص دندانپزشکی کودکان تبریز

اولین و مهم ترین معیاری که در انتخاب دندانپزشک کودک باید در نظر گرفته شود ، تخصص و تجربه دندانپزشک است. در واقع دندانپزشکی که قصد دارید برای دریافت خدمات دندانپزشکی کودک خود به او مراجعه کنید ، باید دوره های تخصصی در زمینه دندانپزشکی اطفال را گذرانده باشد. برای اطلاع از این ویژگی می توانید سوابق پزشکی دندانپزشک مورد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید.

محیط مناسب دندانپزشکی برای کودکان 

تجهیزات مورد استفاده در دندانپزشکی کودکان با تجهیزات مورد استفاده در دندانپزشکی کودکان متفاوت می باشد. بهترین مطب های دندانپزشکی کودکان دارای تجهیزات مناسب برای کودکان می باشند. همینطور باید دارای دکوراسیون و رنگ آمیزی مناسب با سن کودکان باشد تا منجر به کاهش استرس و جذب آن ها شود.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز سال 1401 + نظرات مراجعین

رفتار مناسب با کودک

بسیار مهم است که کودک برای دندانپزشک در الویت قرار داشته باشد. به طوری که به گونه ای با او برخورد کند که منجر به جذب او شده و ترس و اضطراب او از بین برود. در این شرایط است که کودک به پزشک خود اعتماد می کند و می تواند با ایجاد یک رابطه صمیمانه ، در روند درمان همکاری لازم را داشته باشد.

واکنش مناسب در برابر بد اخلاقی و ترس کودک از ویژگی های بهترین دندانپزشکی کودکان تبریز

دندانپزشکی کودکان تبریز

ترس کودکان از دندانپزشکی و در پی آن بروز رفتار های ناهنجار ، از رایج ترین مشکلات در مراجعه به دندانپزشکی کودکان در تبریز است. دندانپزشک کودک بایستی که دارای مهارت و توانایی لازم جهت آرام کردن کودکان باشد و اینگونه ترس و دلهره را از آن ها بگیرد. اینگونه کودک در جلسات بعدی نیز بدون اینکه ترس داشته باشد ، شرکت می کند.

اینکه کودک آرام و بی حرکت در زیر دست دندانپزشک بنشیند ، کمی دشوار است. بهترین دندانپزشک کودکان باید صبور باشد و بتواند با رفتار مناسب ، کودک را جهت ادامه فرآیند درمان همراه کند. صبور بودن دندانپزشک ، منجر به کم شدن ترس و اضطراب کودک و همکاری بیشتر او می گردد.

بهداشتی و استریل بودن تجهیزات از ویژگی های دندانپزشکی کودکان تبریز

از مهم ترین ویژگی های دندانپزشکی کودکان ، رعایت بهداشت و استریل بودن تجهیزات است. چراکه در صورت عدم رعایت بهداشت ، سلامت کودکان در خطر می افتد. یک دندانپزشک خوب ، بایستی که به رعایت بهداشت مطب و همینطور استریل بودن تمامی لوازم و تجهیزات مورد استفاه توجه داشته باشد.

استفاده از روش های بی حسی و بیهوشی مخنلف متناسب با سن کودک

برای بی حسی و یا بیهوشی کودکان برای ارائه خدمات دندانپزشکی روش های متنوعی وجود دارد. بهترین دندانپزشکی کودکان تبریز باید متناسب با سن کودک ، از درمان مناسبی برای کودک استفاه کند. در اغلب موارد برای ارائه خدمات دندانپزشکی از بی حسی استفاده می شود. آما گاهی در صورتی که کودک بیماری خاصی داشته باشد و یا به هیچ عنوان همکاری نداشته باشد، از بیهوشی عمومی نیز استفاده می شود.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در تبریز – فهرست 10 تایی مراکز تزریق ژل گونه در تبریز

سوالات متداول 

  • بهترین دندانپزشکی کودکان تبریز کیست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین دندانپزشک های کودکان در شهر تبریز را معرفی کرده ایم.

  • بهترین دندانپزشکی کودکان تبریز دارای چه ویژگی هایی است ؟

برخورد مناسب با کودک ، صبوری در برابر بداخلاقی و بی قراری های کودک ، توانایی برقراری ارتباط صمیمانه با کودک و … از ویژگی های بهترین دندانپزشکی کودک در تبریز است.

  • در دندانپزشکی کودکان چه خدماتی ارائه می شود ؟

تمامی خدمات مرتبط با رعایت سلامت دهان و دندان کودکان در دندانپزشکی کودکان ارائه می گردد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کاشت ریش در تبریز

کاشت ریش در تبریز 💎 10 بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در تبریز

بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در تبریز کجاست ؟ عمل زیبایی کاشت ریش و …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *