مرکز لیزر میرداماد 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر میرداماد + نظرات مراجعین

بهترین مرکز لیزر در میرداماد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

آیا به دنبال یک مرکز لیزر معتبر در منطقه میرداماد تهران هستید ؟ در‌ این منطقه مراکز لیزر بسیاری وجود دارد اما اغلب افراد به دنبال یک مرکز لیزر معتبر می باشند که بتوانند خدمات با کیفیت دریافت کنند و در بازه زمانی کوتاهی به نتیجه برسند. در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو ، قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز لیزر در منطقه میرداماد تهران را معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید: کلینیک زیبایی میرداماد

معرفی بهترین مرکز لیزر میرداماد

اغلب افرادی که تصمیم به لیزر موهای زائد بدن خود می گیرند ، در مورد عوارض این روش نگرانی هایی دارند ، به طوری که مایل هستند برای اینکار به یک مجموعه معتبر مراجعه کنند تا ضمن دریافت نتایج ایده آل ، عوارضی را نیز تجربه نکنند.

در‌ منطقه میر داماد تهران ، کلینیک ها و مراکز متعددی برای رفع موهای زائد بدن وجود دارد که هر یک دارای سطح کیفیت متفاوتی می باشند. در ادامه تعدادی از این مراکز معتبر را معرفی کرده ایم که توصیه می کنیم قبل از دریافت خدمات از هر یک ، پیرامون کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، اطمینان حاصل کنید. در صورتی که شما نیز در این زمینه ، مرکز لیزر معتبری را می شناسید ، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مرکز تخصصی لیزر و زیبایی 

بهترین مرکز لیزر در میرداماد

در این مرکز لیزر و خدمات زیبایی شما زیباجویان عزیز علاوه بر دریافت خدمات لیزر با دستگاه های بروز دنیا توسط اپراتورهای مجرب و دوره دیده ، میتوانید سایر خدمات زیبایی را در محیطی پاک و زیبا دریافت نمایید. در ادامه خدمات دیگر این مجموعه اشاره میکنیم:

سایر خدمات:

  • لیزر موهای زائد (laser hair removal)
  • درمان لک (Blemish treatment)
  • درمان جوش و جای جوش و اسکار ( Acne and scars treatment)
  • جوانسازی و لیفتینگ (Rejuvenation and lifting)
  • پاکسازی بیسیک+ تخلیه کومدون ها (Basic skin cleaning)
  • کربوکسی تراپی (Carboxytherapy)
  • پلاژن تراپی (pollogen therapy)
  • لایت تراپی + کلسیم تراپی (Light therapy + Calcium therapy)
  • اسید تراپی (Acid therapy)
  • رفع تیرگی زیر چشم  (remove darkness of under the eyes)
  • روشن سازی صورت و بدن (Brighting Face and body)

شماره تماس هماهنگی و رزرو :

 واتساپ :

 اینستاگرام : 

آدرس  :     لوکیشن:

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست میرداماد

لیزر میرداماد – دکتر سارا بهروان

مرکز لیزر میرداماد

  • آدرس : تهران ، خیابان شریعتی
  • شماره تماس : 0212671417

کلینیک لیزر میرداماد – زیبایی الیزه

مرکز لیزر میرداماد

  • آدرس : تهران ، شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان زیبا ، پلاک ۶۳ ، واحد ۱۰
  • شماره تماس : 0212287441

مرکز لیزر میرداماد – دکتر حسین احمدی

مرکز لیزر میرداماد

  • آدرس : تهران ، میر داماد ، تقاطع شریعتی ، پلاک ۲ ، واحد ۱۱
  • شماره تماس : 0212222947

مرتبط بخوانید : تزریق ژل میرداماد 

ویژگی های بهترین مرکز لیزر در میرداماد

 کلینیک لیزر میرداماد

لیزر موهای زائد بدن ، به عنوان یک روش قطعی برای حذف موهای ناخواسته در بدن شناخته می شود. با توجه به اینکه این روش دارای اثرگذاری بسیار بالایی است ، رضایت مندی بالایی را جذب کرده است.

این موضوع را در نظر داشته باشید که در صورت انتخاب کلینیک معتبر برای لیزر موهای زائد بدن ، به دلیل استفاده از دستگاه های به روز و کادر مجرب ، تاثیرگذاری این روش نیز بسیار افزایش پیدا می کند. در ادامه قصد داریم به ویژگی های بهترین کلینیک های زیبایی در محدوده میرداماد تهران بپردازیم.

برخورداری از مجوز های لازم برای ارائه خدمات

یک مرکز لیزر معتبر بایستی که برای ارائه خدمات لیزر موهای زائد بدن ، دارای مجوزهای رسمی باشد. در صورتی که مرکز انتخابی ، مجوزهای لازم را نداشته باشد ، نمی توان از کیفیت خدماتی که ارائه می دهد ، اطمینان داشت. در نظر داشته باشید که مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی صرفا برای مراکزی صادر می گردد که برای رفع موهای زائد بدن از متخصصین با تجربه استفاده می گردد.

بهرمندی از متخصصین حرفه ای و با تجربه

در میان کلینیک های مختلفی که در منطقه میرداماد تهران واقع است ، بهترین مرکز لیزر توسط پزشکان با تجربه و حرفه ای اداره می شود. این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر به مراکز غیر حرفه ای مراجعه کنید ، ممکن است به دلیل عدم تجربه کافی پزشکان ، روند درمانی شما با مشکل مواجه شود.

ارائه جلسات مشاوره قبل از شروع لیزر درمانی

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن در میرداماد ، کلینیکی می باشد که پیش از برگزاری جلسات لیزر ، جلسات مشاوره را برای زیباجویان در نظر می گیرد. در جلسات مشاوره پزشک حاضر می شود و بر اساس نوع پوست و رنگ موی زیباجو ، دستگاه مناسب برای او را مشخص می کند. ضمن اینکه وقتی یک پزشک در مجموعه حاضر می شود ، در صورتی که عوارض خطرناک این روش بروز پیدا کند ، متخصص پوست مشکل را شناسایی و برطرف می کند.

بهره مندی مرکز لیزر میرداماد از بهترین دستگاه های لیزر 

هر ساله دستگاه های به روزی برای لیزر موهای زائد بدن روی کار می آید که نسبت به دستگاه های قبلی جدیدتر و به روز تر هستند و کارایی بهتری دارند. بنابراین در انتخاب کلینیک زیبایی و مرکز لیزر باید به این موضوع توجه کنید تا مرکز لیزر انتخابی دارای جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن باشد تا اثربخشی آن نیز به حداکثر میزان مورد نیاز برسد.

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی در میرداماد

کاندیدای مناسب برای لیزر موهای زائد چه کسانی هستند؟

بهترین مرکز لیزر در میرداماد

با پیشرفت تکونولوژی و تولید دستگاه های جدید لیزر ، میتوان گفت که تقریبا همه میتوانند لیزر انجام دهند ، اما با توجه به نحوه عملکرد لیزر موهای زائد ، بعضی افراد بشرح زیر بیشترین نتیجه را در کمترین جلسات خواهند گرفت.

  • پوست های نسبتا روشن
  • کسانی که موهای زخیم تر و تیره دارند
  • افرادی که انواع موهای ریز را دارند

چه کسانی جلسات بیشتری نیاز دارند؟

  • موهای قرمز و نارنجی
  • کسانی که موهای بلوند و بور دارند
  • افرادی که موهای طلایی و سرخ گون دارند
  • و در نهایت موهای سفید

آیا در یک جلسه در مرکز لیزر میرداماد موهای زائد از بین میرود؟

مرکز لیزر میرداماد

این سوال پر تکراری است و بسیاری از عزیزانی که تا به حال در جلسات لیزر شرکت نکرده اند ، این سوال را فراوان میپرسند ،در جواب باید گفت هیچ مرکز لیزر یا کلینیک لیزر میرداماد نمیتواند چنین ادعایی را داشته باشد و حال با هرگونه دستگاه لیزر چه جدید و چه فول  آپشن.

جرا که لیزر موهای زائد امری است که به مرور و با طی جلساتی نتیجه میدهد ، که بر حسب جنس پوست و موی شما تعداد این دوره های لیزر متفاوت خواهد بود.

مو مراحل مختلفی برای رشد و استراحت و ریزش دارد و همه موهای زائد بدن به یکباره در یک مرحله قرار نمیگیرند و همه موهای در سن خاص و یکسانی با هم رشد نمیکنند ، بنابراین زمانی که شما لیزر میشوید ، اشعه تابشی لیزر تنها یک مقدار از موهای شما که در مرحله استعداد ریزش هستند را در بر میگیرد، و برای تحت تاثیر قراردادن فولیکول مو باید جلسات دیگری تمدید گردد تا باقی موها هم به این زمان برسند و لیزر بر پیاز مو و فولیکول مو تاثیر گذارد.

بنابراین ادعای برطرف شدن موها در یک جلسه دروغی بیش نیست و فریب تبلیغات پوچ و دروغین را نخورید.

مرتبط بخوانید : بوتاکس میرداماد

آیا لیزر درمانی باعث سرطان رحم میگردد؟

بهترین مرکز لیزر در میرداماد

این سوالی است که در ذهن تمامی آشخاصی که میخواهند از خدمات لیزر بهره بگیرند را به خود مشغول میکند. ولی در حواب این سوال باید گفت تحقیقات متعدد رابطه سرطان و لیزر را به طور کلی رد کرده است.

پرتوهای لیزر برای گرمایش سطح پوست طراحی شده اند ، یعنی دقیقا فولیکولهای مو و پیازچه مو با تابش اشعه لیزر کم کم از بین میروند و ما شاهد از بین رفتن موهای زائد در سطحی که لیزر به ان برخورد کرده هستیم.این یک شایعه بی پایه و اساس است که لیزر سبب آسیب به بدن گردد.

و شما میتوانید با خیال آسوده به این امر بپردازید. درباره لیزر بیکینی که بسیاری از بانوان فکر میکنند ممکن است به رحم و ضمائمش برخود داشته و سبب آسیب به آنها گردند نیز همین گونه است و لیزر به ارگان های بدن نمیرسد که بخواهد در کارکرد آنها اختلال ایجاد کند و تنها موهای زائد مربوط به این قسمت از بین میرود.

مرتبط بخوانید : کدام لیزر برای کدام پوست ؟ راهنمای انتخاب لیزر مناسب پوست

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر میرداماد کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز لیزر میرداماد را معرفی کرده ایم.

  • هزینه لیزر در مرکز لیزر میرداماد چقدر است ؟

هزینه لیزر بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله ناحیه مورد نظر برای رفع موهای زائد بدن ، تعداد جلسات مورد نیاز و … متفاوت می باشد.

  • بهترین مرکز لیزر میرداماد دارای چه ویژگی هایی است ؟

بهترین مراکز لیزر میرداماد دارای برخی ویژگی ها شامل سابقه و تجربه کافی ، آمار رضایت مندی بالا ، نمونه کارهای متعدد ، استفاده از تکنیک های به روز و … هستند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در تهران

بهترین شیدینگ لب در تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران + نظرات

بهترین شیدینگ لب در تهران کجاست ؟ لب ها دارای تاثیر بسیار زیادی در زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *