مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران 💎 معرفی 10 مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران کدام مرکز می باشد ؟ چشم ها دارای نقش مهمی در افزایش جذابیت و زیبایی چهره دارند. هر چه مژه ها پرتر و حجیم تر باشند ، جلوه چشم ها نیز بیشتر می گردد. برخی از افراد به صورت ژنتیکی دارای مژه های کم و بی حالت هستند. بهترین راهکار برای این دسته از افراد و دستیابی به مژه های پرپشت ، بهره مندی از تکنیک اکستنشن مژه می باشد. در صورتی که به دنبال مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران هستید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین مراکز کاشت مژه در غرب تهران آشنا شویم.

مرتبط بخوانید :آموزشگاه کاشت مژه 

معرفی بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

اکستنشن مژه از جدیدترین تکنیک ها برای داشتن مژه هایی بلند و خوش حالت می باشد. این سبک از کاشت مژه به روش های مختلفی و با توجه به سلیقه زیباجویان انجام می شود. از پرطرفدار ترین روش های کاشت مژه می توان به کاشت کلاسیک ، کاشت مژه والیوم ، کاشت مژه عروسکی ، کاشت مژه گربه ای ، کاشت مژه روسی و … اشاره کرد. توصیه می کنیم برای رسیدن به نتایج طبیعی از کاشت مژه ، حتما برای اینکار به سالن های زیبایی حرفه ای مراجعه کنید.

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز در زمینه کاشت مژه در غرب تهران را معرفی کرده ایم. توصیه می کنیم پیش از مراجعه به این سالن های زیبایی و دریافت خدمات ، از کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، اطمینان حاصل کنید. اگر شما نیز در زمینه کاشت و اکستنشن مژه ، مجموعه معتبری را می شناسید ، در بخش نطرات با ما و همراهان سایت به اشتراک بگذارید.

مرتبط بخوانید :مرکز اکستنشن مو در غرب تهران

سالن زیبایی هستی شعبه غرب تهران 

مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

  • آدرس : گیشا ،
  • شماره تماس : 0912774247

مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران سیمای ماندگار  

مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

  • آدرس : جنب متروی صادقیه
  • شماره تماس : 09124476274

خدمات تخصصی کاشت مژه و ابرو مهرسا

مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

  • آدرس : محله سرو (آسمان) ، بلوار پاک نژاد ، استاد مطهری
  • شماره تماس : 09356385884

مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران ری را

مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

  • آدرس : بلوار امير كبير ، جنب بانک دی ، خيابان ندوشن ، پلاک ٧ ، طبقه همكف
  • شماره تماس : 02144928294

مرکز اکستنشن مژه و ابرو پریسا

مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

  • آدرس : سعادت آباد ، بلوار دریا ، صرافهای جنوبی ، کوچه قره تپه‌ ای ۲۵ غربی ، پلاک ۸۹ ، طبقه دوم ، واحد ۴
  • شماره تماس : 09385260844

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران – معرفی 10 مرکز اکستنشن مژه در تهران

چگونه اکستنشن مژه انتخاب می شود ؟

فرآیند کاشت مژه اینگونه است که زیبا جو بر روی صندلی مخصوص دراز می کشد. اکستنشن کار دستمالی تمیز و مخصوص برای کاشت مژه را در زیر مژه های بالای او قرار می دهد. سپس مژه هایی مناسب برای فرد که به صورت تار تار هستند را با استفاده از پنس مخصوص و ظریفی بر می دارد و پس از آغشته کردن به چسب در فاصله یک میلیمتری از ریشه مژه قرار می دهد.

افراد مختلف از کاشت و اکستنشن مژه انتظارات متفاوتی دارند. برخی از افراد مایل هستند پس از اتمام فرآیند اکستنشن مژه ، نتیجه کار طبیعی به نظر برسد. در حالی که برخی دیگر به مژه های بسیار حجیم و بلند علاقه مند هستند. امکان انتخاب مژه با ویژگی هایی که مد نظر دارید ، وجود دارد. کافی است پیش از آغاز کار کاشت مژه ، با اکستنشن کاری که انتخاب کرده اید در این مورد صحبت کنید. در ادامه به مهم ترین فاکتورهایی که باید در انتخاب مژه برای کاشت توجه داشته باشید ، اشاره کرده ایم.

توجه به طول مژه

در صورتی که طول مناسبی برای مژه انتخاب نشود ، به مژه های طبیعی آسیب می رساند. بنابراین بسیار مهم است که اندازه مژه ها متناسب با چشم و همینطور حالت ابروهای شما باشد. مژه هایی که برای اکستنشن استفاده می شوند ، دارای طول 5 میلی متر الی 18 میلی متر هستند. اما بر اساس قانونی که در این زمینه وجود دارد ، طول اکستنشن بهتر است بین 3 الی 5 میلی متر انتخاب شود.

انتخاب قطر مناسب مژه در مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

در صورتی که مژه ها خیلی سنگین انتخاب شوند ، از رشد مژه های طبیعی فرد جلوگیری می کنند. قطر اکستنشن مژه باید به اندازه ای باشد که به مژه های طبیعی شما نزدیک باشد. هر چه قطر مژه بیشتر انتخاب شود و مژه هایی که در لا به لای مژه های طبیعی فرد قرار می گیرند ، ضخیم تر باشند ، نتیجه نهایی قابل رویت تر می باشد و از مژه های طبیعی دور می گردد.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در غرب تهران – معرفی 10 بهترین ناخن کار در غرب تهران

بررسی حجم مژه

حجم مژه در حقیقت شامل تعداد اکستنشن مژه هایی مجزایی است که در کنار یکدیگر و در لا به لای مژه های فرد قرار می گیرند. اغلب افراد ترجیح می دهند برای داشتن نتایج طبیعی ، از مژه های یک بعدی استفاده کنند. اما مژه های دو بعدی و سه بعدی نیز از نظر حجم و وزن مناسب می باشند. اما مژه های چهار بعدی و بیشتر برای کاشت مژه های بسیار حجیم استفاده می گردند.

نوع فر اکستنشن مژه

مژه هایی که برای کاشت و اکستنشن مژه استفاده می شوند ، از نظر فر دارای انواع مختلفی هستند. توصیه می شود که مژه هایی که دارای فر مشابه با مژه های خود فرد است و همینطور به فرم چشم های او می آید ، استفاده شود. اینگونه نتیجه زیباتر می شود.

مرتبط بخوانید :مركز ليزر غرب تهران – معرفی 10 بهترین مرکز لیزر غرب تهران + نظرات مراجعین

سوالات متداول

  • بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران کجاست ؟

بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت مژه در بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران چقدر است ؟

هزینه کاشت مژه در مراکز اکستنشن مژه وابسته به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع و سبکی که انتخاب می کنید ، متغیر می باشد.

  • برای اکستنشن مژه چه سبک هایی مورد استفاده قرار می گیرد ؟

برای اکستنشن مژه از سبک های مختلفی شامل کلاسیک ، طبیعی ، والیوم ، مگاوالیوم و … استفاده می گردد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در تهران

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در تهران 💎 معرفی 10 آموزشگاه + با مدرک 1403

با توجه به استقبال بالایی که خانم ها و آقایان از تزریق ژل و بوتاکس …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *