آموزش کامپوزیت دندان در تهران 💎 معرفی 10 مرکز آموزش کامپوزیت دندان در تهران

آموزش کامپوزیت دندان در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

کامپوزیت دندان یک متریال در دندانپزشکی می باشد که از آن برای ترمیم دندان های آسیب دیده‌ و یا رفع مشکلات ظاهری دندان استفاده می شود. به طوری که در خدمات کامپوزیت دندان ، دندانپزشک لایه هایی از جنس مواد کامپوزیتی را بر روی دندان ها قرار می دهد و به آن ها شکل می دهد. مواد کامپوزیتی اگر به شیوه ای صحیح بر روی دندان ها قرار بگیرند ، منجر به اصلاح شکل و تغییر رنگ دندان های فرد می شوند. با توجه به ظاهر طبیعی کامپوزیت ، امروزه افراد زیادی از آن استقبال کرده‌‌‌ اند و دندانپزشک های بسیاری نیز این خدمات را ارائه می دهند. اگر شما دندانپزشک هستید و مایل به شرکت در دوره های آموزش کامپوزیت دندان در تهران می باشید ، در ادامه ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز آموزش تزریق ژل و بوتاکس در تهران

معرفی بهترین مرکز آموزش کامپوزیت دندان در تهران 

از خدمات زیبایی و ترمیمی در دندانپزشکی ، خدمات کامپوزیت دندان است که هدف از آن رفع تواقص ظاهری و زیبایی دندان و اصلاح طرح لبخند است. در این روش از روکش های کامپوزیت ونیز و لایه ای از مواد که از جنس رزین هستند ، بر روی دندان ها استفاده می شود. این مواد مستقیما بر روی بخش قدامی دندان ها چسبانده می شوند و در نهایت متناسب با فرم دندان های فرد فرم داده‌ می شوند.

با توجه به استقبال بالایی که از کامپوزیت دندان شده‌ است ، در صورتی که دندانپزشکان در این زمینه مهارت لازم را داشته‌ باشند ، می توانند به درآمد بالایی از طریق ارائه خدمات به بیماران برسند. در ادامه بهترین مرکز آموزش کامپوزیت دندان در تهران را معرفی کرده‌ ایم.

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

آموزش کامپوزیت دندان در تهران

  • آدرس : تهران ، ولنجک ، میدان شهید شهریاری ، بولوار دانشجو ، خیابان شهید اعرابی (طالقانی) ، جنب بیمارستان طالقانی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، ساختمان شماره ۲ ، طبقه دوم
  • شماره تماس : ۰۲۱۲۲۴۳۹۸۶۵

مرتبط بخوانید : آموزش لیزر موهای زائد در تهران

هدف از دوره های آموزش‌ کامپوزیت‌ دندان‌ در تهران‌

دوره آموزش کامپوزیت در واقع دوره های آموزشی هستند که در آن مباحث مرتبط با کامپوزیت دندان به دانشجویان دندانپزشکی و دندانپزشکان آموزش داده‌ می شود. به طوری که در این دوره ها با تمامی روش های مختلف کامپوزیت دندان آشنا می شوند.

کامپوزیت موادی خمیری است که کاربرد آن جهت ترمیم و بهبود و افزایش استحکام دندان ها است. در دوره آموزش کامپوزیت دندان ، افراد با روش های مختلف جهت کامپوزیت دندان از جمله نحوه پر کردن لوله های دندانی ، نحوه ترمیم شکستگی ، نحوه ترمیم دندان های پوسیده و … آشنا می شوند. ضمن اینکه به حاضرین در دوره های آموزشی نیز آموزش داده‌ می شود تا متناسب با رنگ دندان های بیمار از رنگ مناسب جهت کامپوزیت استفاده کنند.

دوره آموزش کامپوزیت دندان در تهران مختص به فارغ التحصیلان دکتری دندانپزشکی عمومی برگزار می شود. در حقیقت لازمه شرکت در دوره آموزش کامپوزیت دندان در تهران داشتن مدرک دکتری دندانپزشکی عمومی است. افرادی که علاقه مند به یادگیری کامپوزیت دندان هستند اما در رشته های غیرمرتبط فارغ التحصیل شده‌‌ اند ، مجاز به شرکت در این دوره نخواهند بود.

پس از گذراندن دوره آموزش کامپوزیت دندان در تهران ، افراد تمامی مباحث تئوری و عملی را با موفقیت پشت سر می گذارند. در نهایت باید در آزمونی که برگزار می شود ، شرکت کرده‌ و موفق به دریافت نمره قبولی شوند. در این صورت مدرکی که زیر نظر مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای است و یک مدرک معتبر و قابل استعلام است ، به پذیرفته شدگان اعطا می گردد.

سرفصل های دوره آموزش کامپوزیت دندان در تهران

آموزش کامپوزیت دندان در تهران

دوره آموزش کامپوزیت دندان در تهران مخصوص دندانپزشکان برگزار می شود. سرفصل های آموزشی این دوره در مراکز مختلف با یکدیگر متفاوت است. شما پیش از ثبت نام در دوره باید ابتدا پیرامون سرفصل هایی که ارائه می شود ، اطلاعات به دست آورید و سعی کنید در کامل ترین دوره شرکت کنید. از رایج ترین سرفصل هایی که برای دوره آموزش کامپوزیت دندان در تهران در نظر گرفته می شود ، موارد زیر هستند :

  1. بررسی و آنالیز خط لبخند – شناخت مهم ترین معیارها برای ایجاد یک لبخند زیبا
  2. آناتومی دندان های قدامی – نکات مهم برای بازسازی آناتومی صحیح دندان ها
  3. آشنایی با ابزار و لوازم مورد نیاز برای آموزش کامپوزیت دندان در تهران
  4. نکات مهم برای انتخاب رنگ مناسب دندان
  5. شناخت ساختار اپتیک مینا و عاج دندان
  6. مروری بر باندینگ ها
  7. آموزش انواع روش های قرار دادن‌ کامپوزیت شامل روش freehand، روش mock up، روش monolayer و روش layering
  8. آموزش‌ نحوه آماده‌ سازی دندان برای کامپوزیت
  9. آموزش تکنیک های پرداخت و پالیش
  10. و …

در دوره آموزش کامپوزیت دندان در تهران به جوانب زیبایی شناسی کامپوزیت دندان پرداخته‌‌ می شود. اینگونه کسانی که در دوره شرکت کرده‌‌‌ اند ، می توانند در روند ترمیم دندان های خراب و آسیب دیده‌‌ بیمار ، نتایجی طبیعی و در عین حال زیبا را برای بیمار رقم بزنند. این دوره ها همراه با برگزاری کارگاه و جلسات عملی نیز می باشد تا شرکت کنندگان بتوانند تمامی مباحث و تکنیک ها را به صورت کامل یاد بگیرند و در آن به تسلط برسند.

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز آموزش کامپوزیت دندان در تهران‌ کجاست ؟

بهترین مرکز آموزش کامپوزیت دندان در تهران‌ را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌‌ ایم.

  • هزینه شرکت در دوره های آموزش کامپوزیت دندان‌ در تهران چقدر است ؟

هزینه دوره آموزش کامپوزیت دندان در تهران‌ وابسته‌ به مرکز انتخابی شما و اساتید دوره متغیر است.

  • سرفصل های دوره آموزش کامپوزیت دندان در تهران‌ شامل چه مباحثی است ؟

معمولا مراکز مختلف برگزار کننده دوره آموزش کامپوزیت دندان در تهران‌ ، سرفصل های متفاوتی را نیز برای دوره ای که برگزار می کنند ، انتخاب می نمایند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *