بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد 💎 + 10 دکتر منتخب + نظرات

بهترین دکتر کانتورینگ در سعادت آباد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

زاویه فک در زیبایی صورت نقش مهمی را دارد ، به طوری که می تواند فرد را جوان تر از سن واقعی و یا مسن تر از سن واقعی او نشان دهد. در حقیقت هر چه قسمت پایینی صورت زنان باریک تر و V شکل تر باشد ، خط فک واضح دیده می شود و چهره جوان تر به نظر می رسد. از دید زیبایی شناسی ، باید یک تناسب استاندارد در چهره برقرار باشد تا چهره فرد زیبا به نظر برسد. بدیهی است تمامی افراد اجزای صورت متناسبی ندارند. بهترین دکتر کانتورینگ در سعادت آباد با اعمال برخی خدمات زیبایی تلاش می کند این تناسب را در چهره افراد برقرار کند. در صورتی که شما نیز مایل به دریافت خدمات کانتورینگ و مادلینگ صورت هستید ، برای آشنایی با بهترین دکتر مادلینگ صورت در سعادت آباد در ادامه ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک جراحی پلک سعادت آباد

معرفی بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد

کانتورینگ و مادلینگ صورت ، برای دسته ای از افراد که دارای صورت گرد ، منحنی و یا لاغری هستند ، همینطور برای کسانی که به دلایل مادرزادی چانه کوچک و یا ضعیفی دارند ، روش مناسبی است. کانتورینگ و مادلینگ صورت برای کسانی که دارای صورت خیلی لاغر یا خیلی چاق هستند و یا دچار افتادگی پوست شدیدی می باشند ، با نتایج مثبتی همراه نیست. البته بهتر است برای اطمینان از مناسب بودن و یا نبودن این روش ، با پزشک خود مشورت کنید.

در ادامه بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم.

دکتر سعید شیبانی

بهترین دکتر کانتورینگ در سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، پایین تر از میدان کاج ، نبش کوچه 37 ، ساختمان پزشکان قدس ، طبقه سوم ، مطب دکتر
  • شماره تماس : 02188683540

مرتبط بخوانید : معرفی بهترین آزمایشگاه سعادت آباد

کانتورینگ و مادلینگ صورت به چه معناست ؟

کانتورینگ و یا مادلینگ صورت ، نام دیگر زاویه سازی صورت می باشد که یک روش زیبایی شناسی است که در آن از انواع تکنیک های جراحی و غیرجراحی برای بهبود فرم و اصلاح نواقص صورت استفاده می شود تا میان اجزای چهره یک تناسب ایده آل برقرار گردد.

زاویه سازی صورت به دلیل اینکه با جوانسازی پوست همراه است و در آن زاویه بینی اصلاح می شود ، غبغب رفع می گردد ، چانه و فک فرم می گیرند و برخی قسمت ها از جمله لب و گونه ها حجیم تر می شوند ، تاثیر بسیار زیادی را در زیبایی صورت دارد.

معمولا بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد برای زاویه سازی صورت بر روی چانه ، گونه ، فک و … تمرکز بیشتری دارد. معمولا در زاویه سازی صورت خانم ها ، هدف کوچک تر کردن صورت و فک و برجسته سازی گونه و چانه است.

از کانتورینگ و مادلینگ صورت ضمن اینکه می توان برای بهبود فرم صورت در افراد جوان و مسن و با کاربرد زیبایی استفاده کرد ، می توان برای افرادی که به دلایل مختلفی از جمله تصادف فرم صورت آن ها تغییر کرده است نیز از این روش با هدف درمانی و زیبایی استفاده نمود.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح بینی سعادت آباد

بهترین کاندید برای کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد

بهترین دکتر کانتورینگ در سعادت آباد

کسانی که دارای یکی از شرایط زیر هستند ، برای تکنیک زیبایی کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد بهترین گزینه می باشند.

  • افرادی که دارای فک دایره ای شکل هستند.
  • بانوانی که فک های پهن و مربعی شکل را دارند.
  • افرادی که خطوط فک آن ها بدون زاویه است.

علاوه بر موارد فوق ، به طور کلی کسانی که از زاویه فک و صورت خود رضایت نداشته باشند ، می توانند به بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد مراجعه کنند تا متخصص زیبایی ابتدا نواقص موجود در چهره آن ها را شناسایی نماید و سپس با استفاده از تکنیک های زیبایی کاربردی آن ها را رفع کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل سعادت آباد

نحوه کانتورینگ یا مادلینگ صورت با تزریق فیلر در سعادت آباد

یکی از رایج ترین روش هایی که توسط بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد برای زاویه سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد ، تزریق ژل و یا فیلر است. فیلر و یا ژل از خاصیت پر کنندگی و حجم دهندگی برخوردار می باشد. با توجه به اینکه تزریق ژل و فیلر روشی غیرتهاجمی و بدون عارضه است ، از آن برای پر کردن فرو رفتگی در ناحیه زیر چشم و یا شقیقه ها استفاده می گردد.

همینطور برای ایجاد زاویه مناسب در ناحیه فک ، از تزریق ژل در فک پایین استفاده می شود. به طور کلی ژل های تزریقی برای مناطقی که به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن و یا لاغری دچار کاهش حجم شده‌ اند ، بسیار مناسب است. همینطور متخصصان زیبایی برای حجم دهی به گونه ها و لب نیز از تزریق ژل استفاده می کنند. حجیم و پر شدن این قسمت ها در صورت در زیبایی نهایی و افزایش جذابیت چهره بسیار تاثیرگذار است.

از پرکاربردترین فیلرهایی که در کانتورینگ و مادلینگ صورت کارایی دارند ، فیلرهایی هستند که بر پایه اسید هیالورونیک می باشند. این مواد به صورت طبیعی در بدن وجود دارند ، به همین دلیل پس از تزریق با کم ترین عارضه همراه می باشند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت مو سعادت آباد

هزینه کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد

بهترین دکتر کانتورینگ در سعادت آباد

بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد برای زاویه سازی صورت از تکنیک های زیبایی متعددی استفاده می کند. هزینه زاویه سازی صورت در وهله اول به این موضوع بستگی دارد که برای کانتورینگ و مادلینگ صورت از چه تکنیک های زیبایی استفاده می شود.

برای مثال ممکن است زاویه سازی صورت یک زیباجو با تزریق ژل و بوتاکس انجام شود ، اما برای فرد دیگری نیاز به انجام عمل جراحی باشد. بنابراین باید با پزشک خود مشورت کنید تا متوجه شوید چه مشکلاتی در صورت شما وجود دارد و برای رفع آن ها باید از چه خدمات زیبایی بهره مند شوید. اینگونه می توانید مطابق با دستمزد پزشک و مواد و متریالی که برای زاویه سازی صورت شما استفاده خواهد شد ، از هزینه کانتورینگ و مادلینگ صورت خود مطلع گردید.

مرتبط  بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی سعادت آباد 

ویژگی های بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد

در صورتی که تصمیم گرفته اید کانتورینگ و مادلینگ صورت خود را در بهترین کلینیک های زیبایی و توسط بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد انجام دهید ، سعی کنید به سراغ بهترین پزشکان در این زمینه بروید. اینگونه می توانید این خدمات زیبایی را با بالاترین سطح کیفیت دریافت کنید. در ادامه به مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر کانتورینگ در سعادت آباد‌ اشاره کرده‌ ایم.

  • برخورداری متخصص از تجربه کافی و سابقه بالا برای دریافت خدمات کانتورینگ و مادلینگ صورت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در حقیقت تجربه پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب حائز اهمیت است. پزشکانی که تجربه بالایی دارند ، در تشخیص نواقص ظاهری صورت و رفع آن ها عملکرد بهتری را دارند.
  • پزشکی را برای زاویه سازی صورت خود انتخاب کنید که دارای مدرک معتبر از دانشگاه های معتبر باشد. پزشکانی که در حیطه فعالیت خود تخصص دارند ، برای دریافت خدمات کانتورینگ و مادلینگ صورت قابل اعتمادتر هستند.
  • برای کانتورینگ و مادلینگ صورت از روش های متعددی استفاده می شود. بسیار مهم است پزشکی را برای زاویه سازی صورت خود انتخاب کنید که ضمن استفاده از مواد اولیه باکیفیت برای خدمات شامل بوتاکس ، تزریق ژل و … از تجهیزات به روز در این زمینه نیز استفاده کند تا بهترین نتیجه را برای زیباجو رقم بزند.

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد ، کدام پزشک است ؟

برای آشنایی با بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در سعادت آباد به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • در انتخاب بهترین دکتر کانتورینگ در سعادت آباد به چه معیارهایی باید توجه داشت ؟

برای کانتورینگ و مادلینگ صورت پزشکی که در این زمینه تخصص و تجربه دارد را انتخاب کنید.

  • هزینه زاویه سازی صورت توسط بهترین دکتر مادلینگ صورت در سعادت آباد چقدر است ؟

هزینه زاویه سازی صورت وابسته به روش های زیبایی مورد استفاده برای کانتورینگ و مادلینگ صورت متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *