مزوتراپی مو تهرانپارس 💎 معرفی 5 مرکز مزوتراپی مو تهرانپارس + نظرات

مزوتراپی مو تهرانپارس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مراکز مزوتراپی مو تهرانپارس را در این مقاله برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. مزوتراپی از روش های درمانی موثر در رفع مشکلات مرتبط با ریزش مو در زنان و مردان می باشد. طی این روش درمانی پزشک اقدام به تزریق فاکتورهای رشد ، ویتامین ها ، پروتئین ها و … به ریشه موها می کند. این روش در دسته بندی خدمات زیبایی غیر تهاجمی قرار دارد و بدون نیاز به عمل جراحی صورت می گیرد. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز مزوتراپی مو تهرانپارس را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی تهرانپارس

معرفی بهترین مرکز مزوتراپی مو تهرانپارس

مزوتراپی مو با توجه به کارکردی که در رفع ریزش مو و همینطور تقویت مو دارد ، با استقبال بالایی از سوی زنان و مردان مواجه شده است. به همین دلیل اغلب افراد به دنبال مراکز معتبری هستند تا اقدام به مزوتراپی موهای خود نمایند. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز مزوتراپی در محدوده تهرانپارس در شرق تهران را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

دکتر الهام علمائی

مزوتراپی مو تهرانپارس

  • آدرس : تهران ، فلکه اول تهرانپارس ، ابتدای خیابان گلبرگ شرقی (امیری طائمه) ، پلاک 30 ، مجتمع گلستان ، طبقه دوم ، واحد 108
  • شماره تماس : 02177293617

مرتبط بخوانید: مرکز تخصصی رنگ و مش در تهرانپارس

دکتر حسین انطیقه چیان

مزوتراپی مو تهرانپارس

  • آدرس : تهران ، تهرانپارس ، خیابان حجربن عدی ، جنب مسجد الاقصی ، درمانگاه خیریه موسوی
  • شماره تماس : 02177862343

مرتبط بخوانید : معرفی بهترین مراکز لیزر در تهرانپارس

مزوتراپی مو چیست ؟

مزوتراپی روشی می باشد که در آن پزشک دوزهای بسیار پایینی از ترکیبات دارویی ، مواد مغذی ، ویتامین های موثر ، اسید های آمینه ، تنظیم کننده های هورمونی ، گشاد کننده های عروق و … را به داخل پوست سر و ریشه موها تزریق می کند. تزریق این مواد منجر به تحریک رشد مو می شود و نتیجه آن افزایش رشد و پرپشت شدن موها است.

مزوتراپی دارای کاربردهای مختلفی است. برخی از افراد برای تقویت موهای خود اقدام به مزوتراپی می کنند ، در حالی که برخی دیگر از این روش برای درمان ریزش مو استفاده می کنند. در برخی موارد نیز از مزوتراپی به عنوان روش مکملی برای کاشت مو استفاده می گردد.

مزایای مزوتراپی

  • از روش های غیر تهاجمی
  • بدون درد و بدون خونریزی
  • نداشتن دوره نقاهت طولانی
  • دارای هزینه مقرون به صرفه نسبت به دیگر روش ها
  • دارای‌ نتایج دائمی
  • بدون عوارض جانبی و یا بروز حساسیت
  • تزریق مواد مورد نیاز بدون بی حسی موضعی و یا بیهوشی کامل

نحوه انجام مزوتراپی مو

نحوه انجام مزوتراپی مو وابسته به شیوه ای است که پزشک شما از آن استفاده می کند. در برخی موارد ممکن است پزشک از یک سوزن نازک و کوتاه استفاده کند و مواد را در زیر پوست و به ریشه موها تزریق کند. در روش دیگر پزشک از تفنگ مزوتراپی برای تزریق مواد به پوست سر استفاده می کند.

گاهی پزشک بدون استفاده از سوزن و یا تفنگ مزوتراپی ، از روش دستی استفاده می کند و مواد را در پوست سر ماساژ می دهد تا توسط پوست جذب گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی در تهرانپارس

مواد تشکیل دهنده محلول استفاده شده در مزوتراپی مو 

همانطور که اشاره کردیم در محلول مخصوص مزوتراپی مو ، انواع مختلف مواد معدنی ، ویتامین ها و مواد موثر دیگر وجود دارد. میزان استفاده از هر یک از مواد نامبرده وابسته به نوع و همینطور شدت مشکل بیمار متفاوت می باشد. در ادامه پیرامون اصلی ترین مواد تشکیل دهنده محلول استفاده شده در مزوتراپی مو توضیحاتی را آورده ایم.

دارو های گشاد کننده عروق

داروهای گشاد کننده عروق منجر به افزایش خونرسانی به پوست سر می گردند. از جمله این دارو ها می توان به ماینوکسیدیل ، بوفلومدیل و پنتوک سیفیلین اشاره کرد.

مواد معدنی

از جمله مواد معدنی موجود در محلول کاربردی در مزوتراپی موها سلنیوم ، روی ، فسفر ، مس ، منیزیم و … هستند که برای افزایش رشد موها و همینطور سلامتی موها کارایی دارند.

ویتامین ها

در محلول هایی که برای مزوتراپی موها استفاده می گردد ، انواع ویتامین ها از جمله ویتامین B5 وجود دارد که منجر به بهبود روند ترمیم بافت پوست می گردد. این ویتامین در رفع ریزش مو ، تنظیم غدد چربی در پوست ، بهبود حالت پوسته پوسته شدن و … نیز موثر می باشد.

همینطور این محلول دارای ویتامین های C و A نیز می باشد که منجر به تحریک کلاژن سازی و همینطور افزایش تاثیرگذاری داروها بر روی بافت های آسیب دیده می گردد.

هورمون ها

مهارکننده های هورمونی مانند سیپروترون استات و یا فیناستراید برای جلوگیری از ریزش مو در محلول های مخصوص مزوتراپی مو وجود دارند.

داروهای بی حسی موضعی

داروهای بی حسی پروکائین یا لیدوکائین در این محلول وجود دارند که از خواص بی حسی و ضد التهابی برخوردار می باشند و منجر به توقف ریزش مو می گردند.

ریز مغذی ها

این محلول از ماده مغذی سیلیکون نیز برخوردار است ؛ ماده ای که به طور طبیعی در تارهای مو وجود دارد و با افزایش سن میزان آن کمتر می گردد.

مرتبط بخوانید: پاکسازی پوست تهرانپارس

کاربرد مزوتراپی مو چیست ؟

مزوتراپی مو تهرانپارس

از مهم ترین کاربردهای مزوتراپی مو موارد زیر هستند:

  • در مزوتراپی مو ، ویتامین ها و مواد مغذی به ریشه موها تزریق می شوند. این مواد با بهبود گردش خون منجر به تقویت موها می گردتد.
  • تزریق انواع دارو ، ویتامین ها ، مواد مغذی مورد نیاز مو و … منجر به بهبود و درمان ریزش مو ناشی از دلایل عصبی ، فصلی و یا ژنتیکی می گردد.
  • مزوتراپی مو برای درمان آلوپسی و یا طاسی نیز موثر است. این روش منجر به افزایش ضخامت موها شده و افزایش رشد مو را در پی دارد.
  • پس از عمل کاشت مو ، فولیکوهای جا به جا شده برای مستحکم شدن در جای خود به زمان نیاز دارند. مزوتراپی با رساندن مواد مغذی مورد نیاز میزان موفقیت عمل را بالا می برد.

مرتبط بخوانید : مراکز تزریق بوتاکس در تهرانپارس

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز مزوتراپی مو تهرانپارس کجاست ؟

برای اطلاع از بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهرانپارس ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهرانپارس چه ویژگی هایی دارد ؟

از ویژگی های بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهرانپارس برخورداری از مجوز وزارت بهداشت ، استفاده از متریال درجه یک ، رعایت نکات بهداشتی و … می باشد.

  • هزینه مزوتراپی مو در تهرانپارس چقدر است ؟

هزینه مزوتراپی وابسته به گستره ناحیه درمان ، برند مواد تزریقی ، دستمزد پزشک ، میزان مصرف مواد مزوتراپی ، تعداد جلسات و … متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در تهران

بهترین شیدینگ لب در تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران + نظرات

بهترین شیدینگ لب در تهران کجاست ؟ لب ها دارای تاثیر بسیار زیادی در زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *