بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران 💎 معرفی 5 بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بوتاکس یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست صورت است. با توجه به توانایی بالای بوتاکس در رفع چین و چروک های پوستی ، امروزه این روش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از سویی دیگر این روش در مقایسه با دیگر تکنیک هایی که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند ، بسیار مقرون به صرفه تر است. البته کاربردهای بوتاکس صرفا به زمینه زیبایی محدود نمی شوند و از آن در کاربردهای درمانی بسیاری نیز استفاده می گردد. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران با بهترین قسمت های صورت و بدن برای تزریق بوتاکس ، ناحیه های ممنوعه برای تزریق بوتاکس ، کاربردهای درمانی بوتاکس و … نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست شمال تهران

معرفی بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

اگر در محدوده شمال تهران ساکن هستید و قصد تزریق بوتاکس را دارید ، حتما به بهترین دکتر بوتاکس شمال تهران مراجعه کنید تا اینکار را با بهترین برند بوتاکس و توسط پزشک متخصص انجام دهید. در ادامه یکی از پزشکان نام آشنا در زمینه تزریق بوتاکس در شمال تهران را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در تهران

دکتر زهرا پور کاظمیبهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

  • آدرس : سعادت آباد ، ميدان كتاب ، رو به روی مجتمع تجاری اپال ، پلاک ٢٨ ، طبقه دوم
  • شماره تماس : 02122343043 – 09126304238

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران

بهترین نقاط جهت تزریق بوتاکس در صورت و بدن در شمال تهران

ماهیت بوتاکس ، نوعی سم خطرناک است اما در علم پزشکی در دوز پایین و در ناحیه های امنی از صورت و بدن استفاده می شود ؛ به همین دلیل برای انسان هیچ خطری را به همراه ندارد. بنابراین در صورتی که به بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران مراجعه کنید ، نه تنها این روش هیچ ضرری را برای بدن شما ندارد ، بلکه می توانید از مزیت های بسیار آن برای جوانسازی صورت و رفع چین و چروک های پوست خود نیز استفاده کنید. در ادامه به بهترین نقاط از صورت و بدن برای تزریق بوتاکس اشاره کرده‌ ایم که تزریق بوتاکس در این قسمت ها با نتایج مثبتی همراه است.

مرتبط بخوانید: میکروبلیدینگ شمال تهران

تزریق بوتاکس در اطراف چشم

در اطراف چشم ، خطوطی تحت عنوان خطوط پنچه کلاغی وجود دارند که این خطوط در زمان خندیدن عمیق تر می شوند. یکی از نقاط محبوب برای تزریق بوتاکس ، اطراف چشم است. با تزریق بوتاکس در این ناحیه از صورت ، چهره جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد. همینطور تزریق بوتاکس در این ناحیه از صورت ، تا حد زیادی به رفع افتادگی پلک نیز کمک می کند. البته بسیار مهم است تزریق بوتاکس در اطراف چشم در بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران انجام شود ، چراکه اگر در مراکز غیرمعتبر و توسط پزشکان کم تجربه انجام شود ، با عوارضی شامل افتادگی پلک و یا کوچک تر دیده‌ شدن چشم ها همراه است.

 مرتبط بخوانید:بهترین مشاور کنکور

بوتاکس پیشانی در بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

عواملی شامل بالاتر رفتن‌ سن ، مصرف دخانیات ، قرار گرفتن‌ مداوم در معرض نور خورشید و … منجر به ایجاد خطوط افقی در ناحیه پیشانی می شود. رفع این خطوط با تزریق بوتاکس امکان پذیر است. در صورتی که به موقع برای جلوگیری از بروز این خطوط از بوتاکس استفاده نشود ، عمیق تر می شوند و سن را بالاتر نشان می دهند.

بوتاکس ابرو

خطوط و چین و چروک های بین ابرو ، چهره را عصبی تر و یا خسته تر نشان می دهد. چین های عمودی میان ابروها که معروف به خطوط گلابلا  هستند ، با تزریق بوتاکس قابل رفع می باشند. در صورتی که خطوط میان ابروها خیلی عمیق شوند ، علاوه بر بوتاکس نیاز به پر کننده های پوستی نیز خواهد بود.

تزریق بوتاکس ضمن اینکه برای رفع خطوط ایجاد شده در میان ابروها کاربرد دارد ، در جهت جلوگیری از افتادگی ابروها و لیفت ابروها نیز بسیار کاربردی است. میزان موفقیت بوتاکس ابرو وابسته به مهارت پزشک متفاوت است. هر چه پزشک مهارت بیشتری در تزریق بوتاکس داشته باشد ، نتیحه نیز به همان نسبت بهتر خواهد بود.

بوتاکس لب در بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

در اطراف لب خطوط ریز بسیاری وجود دارند که با افزایش سن ، بیشتر نیز می شوند. با استفاده از بوتاکس می توان این خطوط را از بین برد و یا از ایجاد آن ها در هنگام خنده جلوگیری کرد.

تزریق بوتاکس در زیر بغل

یکی از بهترین نقاط از بدن برای تزریق بوتاکس ، زیربغل است که توسط سازمان غذا و دارو نیز تائید شده است. تزریق بوتاکس در این قسمت برای کسانی که تعریق زیادی دارند ، گزینه مناسبی است.

تزریق بوتاکس کف دست

برای درمان تعریق بیش از اندازه در کف دست نیز بوتاکس کاربردی است. معمولا تعریق در کف دست ارثی است و با استرس نیز بیشتر می شود. بوتاکس مواد محرک غدد تعریق را غیرفعال کرده‌ و از تعریق در این ناحیه جلوگیری می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در تهران

نقاط ممنوعه برای تزریق بوتاکس در شمال تهران

بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

با اینکه بوتاکس دارای کاربردهای بسیار زیادی است ، با این حال نباید در هر قسمتی از صورت و بدن تزریق شود. تزریق بوتاکس در قسمت هایی که در ادامه آورده‌ ایم ، مناسب نیست و حتی ممکن است با عوارض جبران ناپذیری نیز همراه باشد.

بالای چشم

بسیاری از افراد تصور می کنند برای رفع افتادگی پلک و یا ابرو ، باید بوتاکس در بالای چشم تزریق شود. در حالی که بالای چشم از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و تزریق بوتاکس در این قسمت با عوارضی شامل احساس درد ، خشکی چشم ، تحریک چشم ها ، تغییر در دید و بروز مشکل در بینایی همراه می باشد.

قسمت هایی از زیر چشم

بوتاکس در درمان چین و چروک و خطوطی که در اطراف چشم ها وجود دارند ، روشی موثر است. با این حال تزریق بوتاکس در برخی از نقاط در زیر چشم ممنوع می باشد. عضله زیر چشم پلک پایین را کنترل می کند ، به همین دلیل در صورتی که بوتاکس در این ناحیه تزریق شود ، ممکن است منجر به فلج شدن آن شود و با برخی عوارض خطرناک همراه باشد. بنابراین بهتر است برای رفع مشکلات در زیر چشم شامل گودی و یا کبودی در این ناحیه ، به سراغ درمان هایی شامل ژل ها و یا پر کننده های پوستی بروید.

استخوان دهان

استخوان دهان از دیگر نقاط ممنوعه برای تزریق بوتاکس در صورت است. تزریق بوتاکس در استخوان دهان با مشکلاتی در خوردن ، حرف زدن و یا بلع همراه می باشد.

گردن

تزریق بوتاکس در گردن از دیگر موارد ممنوع و خطرساز است. در صورت تزریق بوتاکس به این ناحیه عضلات گردن فلج شده و ممکن است مشکلاتی را هنگام بلعیدن غذا برای شما به وجود آورند.

تزریق بوتاکس برای درمان بیماری در بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

با اینکه اغلب افراد بوتاکس را به عنوان روشی برای رفع چین و چروک صورت و جوانسازی پوست می شناسند ، اما در بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران بوتاکس برای درمان بیماری های مختلف نیز استفاده می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.

کاهش تعریق

بسیاری از افراد با مشکل تعریق شدید مواجه هستند. تزریق بوتاکس به دلیل محدود کردن فعالیت غدد عرقی در بدن ، از میزان تعریق کم می کند.

لاغری با بوتاکس

بوتاکس در زمینه لاغری نیز کاربرد دارد. امروزه با تزریق بوتاکس در ناحیه معده ، از این روش برای کم تر کردن انقباض عضلات معده استفاده می شود. اینگونه زمان تخلیه غذا از معده طولانی تر می شود و بیمار برای زمان طولانی تری احساس سیری دارد و کمتر غذا می خورد.

کاهش میگرن

در افرادی که سردردهای شدیدی دارند و استفاده از دارو برای آن ها موثر نیست ، تزریق بوتاکس بسیار موثر است. در بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران پزشک متخصص بوتاکس را در چهار نقطه در ناحیه شقیقه تزریق می کند و اینگونه فرد دردهای میگرنی را تجربه نمی کند.

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشکی شبانه روزی شمال تهران

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران کجاست ؟

بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • آیا تزریق بوتاکس در شمال تهران صرفا دارای کاربردهای زیبایی است ؟

خیر ، تزریق بوتاکس دارای کاربردهای درمانی شامل درمان میگرن ، لاغری ، کاهش تعریق در بدن و … نیز می باشد.

  • هزینه بوتاکس در شمال تهران چقدر است ؟

هزینه تزریق بوتاکس در شمال تهران به ناحیه تزریق بوتاکس ، برند بوتاکس ، میزان بوتاکس مورد نیاز و … بستگی دارد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *