بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران 💎 10 بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران + نظرات مراجعین

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

امروزه داشتن ابروهایی پرپشت و خوش حالت ، تبدیل به یکی از معیارهای زیبایی شده است چراکه ابروهای پرپشت و خوش فرم ، در افزایش زیبایی و جذابیت چهره تاثیر فوق العاده بالایی دارد. به همین دلیل این خدمات به یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی در میان خانم ها و حتی آقایان تبدیل شده است. با استقبال بالا از خدمات کاشت ابرو ، امروزه شاهد تاسیس کلینیک ها و مراکز بسیاری در شهر تهران هستیم که در زمینه کاشت ابرو فعالیت دارند. انتخاب از میان کلینیک های متعدد برای دریافت خدمات کاشت ابرو ، کمی سخت و چالش برانگیز است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران را برای شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : کلینیک کاشت مو در تهران

معرفی بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرو جزو عمل های سرپایی با کمترین میزان تهاجمی بودن‌ می باشد. در روش کاشت ابرو ، ابتدا پزشک متخصص فولیکول های مو را به صورت تک به تک از ناحیه اهدا کننده که در پشت سر و یا بالای گوش می باشند ، خارج می کند. در مرحله بعدی موهای خارج شده را در شکاف های کوچک ایجاد شده در ناحیه ابروها قرار می دهد.

با توجه به اینکه ابروهای پرپشت و خوش فرم در زیبایی چهره تاثیر فوق العاده بالایی دارند ، این خدمات زیبایی با استقبال بالایی مواجه بوده است. در ادامه چند کلینیک معتبر در زمینه کاشت ابرو را معرفی کرده ایم. می توانید برای تصمیم گیری جهت دریافت خدمات از هر یک از مراکز معرفی شده ، ابتدا در جلسات مشاوره شرکت نمایید تا در نهایت بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هوژین

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد
  • شماره تماس : 02166564548

کلینیک‌ سپینود

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

  • آدرس : تهران ، چهار راه کامرانیه ، کامرانیه شمالی (خیابان بازدار) ، جنب بانک آینده ، پلاک 8 ، ساختمان یاس ، طبقه چهارم ، واحد شمالی
  • شماره تماس : 02126254071

کلینیک کاشت مو و ابرو رویای طلایی

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

  • آدرس : تهران ، خیابان سهروردی شمالی ، پایین تر از آپادانا ، کوچه فیروزه ، پلاک 16 ، واحد 1
  • شماره تماس : 02188541626

مرتبط بخوانید :بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران

کاشت ابرو چیست ؟

کاشت ابرو از جمله خدمات زیبایی می باشد که به نوعی یک فرآیند زیبایی کاملا تخصصی است. این فرآیند زیبایی که تحت عنوان پیوند ابرو نیز شناخته می شود ، در کلینیک های تخصصی و توسط متخصصین زیبایی انجام می شود. برای کاشت ابرو معمولا موهای نرم و ریزی که در کنار گوش وجود دارد را خارج می کنند و سپس آن ها را در ناحیه مورد نظر در امتداد ابروها قرار می دهند.

البته افرادی که قصد دارند از کاشت ابرو برای بهبود حجم و حالت ابروهای خود استفاده کنند ، باید در نظر داشته باشند که کاشت ابرو فرآیندی زمانبر است. به طوری که پس از گذشت سه ماه از کاشت ابرو ، موهای پیوند زده در این ناحیه از صورت ، جوانه می زنند و پس از گذشت 9 ماه به صورت طبیعی رشد می کنند.

باتوجه به اینکه فرم ابروها به صورت مستقیم در زیبایی و جذابیت افراد تاثیر می گذارد ، فرآیند کاشت آن باید با دقت و مهارت بالایی انجام شود تا نتیجه نهایی طبیعی و زیبا به نظر برسد. به همین دلیل در انتخاب کلینیک و مرکز کاشت ابرو حساسیت به خرج دهید و سعی کنید به سراغ مجموعه های حرفه ای بروید تا در نهایت نتیجه مورد رضایت شما واقع شود.

مرتبط بخوانید : بوتاکس ابرو در تهران

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران دارای ویژگی هایی است که با بررسی این ویژگی ها می توانید آن را شناسایی کنید. در ادامه به مهم ترین این ویژگی ها اشاره کرده ایم.

برخورداری از تیم پزشکی ماهر و متخصص

اصلی ترین ویژگی یک کلینیک کاشت ابروی حرفه ای ، داشتن تیم پزشکی ماهر و متخصص می باشد. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه تعیین کننده نتیجه نهایی کار می باشد. بنابراین ابتدا تحصیلات آکادمیک پزشکان را مورد بررسی قرار دهید و سپس با بررسی نمونه کارهای آن ها ، می توانید به راحتی از میزان مهارتی که در زمینه کاشت ابرو دارند ، مطلع گردید.

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت 

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت می باشد. اینگونه مراجعه کنندگان از قانونی بودن خدماتی که دریافت می کنند ، اطمینان خواهند داشت.

رعایت بهداشت در بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

از دیگر ویژگی که یک کلینیک کاشت ابروی حرفه ای باید از آن برخوردار باشد ، رعایت بهداشت است. در حقیقت بسیار مهم است که در جهت حفظ سلامتی بیماران ، از تجهیزات استریل شده استفاده گردد و محیط به صورت دائمی ضدعفونی شود.

برخورداری از تجهیزات تخصصی و مدرن

برای کاشت ابرو از تجهیزات بسیار زیادی استفاده می شود. در کلینیک های کاشت ابروی مجهز از تجهیزات مدرن و تخصصی استفاده می شود که در کنار تجربه و مهارت متخصصین می تواند کیفیت کار خروجی را افزایش دهد.

ارائه‌ مشاوره در بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

از دیگر ویژگی های قابل ذکر بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران ، ارائه مشاوره پیش از فرآیند کاشت ابرو است. در حقیقت پزشک در یک جلسه مشاوره ، بیمار را معاینه می کند و ضمن اطلاع از تمامی شرایط جسمی و انتظارات بیمار از کاشت ابرو ، فرآیند را نیز برای او توضیح می دهد. در نهایت با نتیجه گیری از جلسه مشاوره و انتظاراتی که بیمار دارد ، از بهترین روش برای کاشت ابروی او استفاده می کند.

مرتبط بخوانید : آموزش فیبروز ابرو در تهران

سوالات متداول 

  • بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

  • بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران چه ویژگی هایی دارد ؟

از ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران ، می توان به داشتن مجوز ، کادر پزشکی ماهر ، محیط بهداشتی و مناسب و … اشاره نمود.

  • آیا تجهیزات مورد استفاده در کلینیک کاشت ابرو در تهران ، بر روی نتیجه نهایی تاثیرگذار است ؟

بله ، امروزه با استفاده از جدیدترین تجهیزات مورد استفاده در زمینه کاشت ابرو ، می توان نتایج بسیار طبیعی را رقم زد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در صادقیه

پروتئین تراپی مو در صادقیه 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو در صادقیه

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در صادقیه کجاست ؟ شفافیت ، استحکام و خوش حالتی موها …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *