پروتئین تراپی مو در صادقیه 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو در صادقیه

پروتئین تراپی مو در صادقیه

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در صادقیه کجاست ؟ شفافیت ، استحکام و خوش حالتی موها ، ناشی از پروتئین هایی می باشد که به صورت طبیعی در ساختار مو وجود دارند. پروتئین های  موجود در ساختار مو به دلایل مختلفی شامل تغذیه نامناسب ، شستشوی اشتباه موها ، رنگ و دکلره و … آسیب می بینند. در چنین شرایطی پروتئین تراپی مو ، ضمن اینکه ریزش موها را از بین می برد ، در رفع بد حالتی موها نیز تاثیر مثبتی را دارد. به طوری که بسیاری از متخصصان ، به افراد پیشنهاد می دهند تا سلامت و شادابی را با پروتئین تراپی به موهایشان بازگردانند. در صورتی که قصد استفاده از خدمات پروتئین تراپی مو در صادقیه را دارید ، برای آشنایی با جزئیات بیشتر از این خدمات و همینطور مراکزی که خدمات پروتئین تراپی را ارائه می دهند ، در ادامه ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در صادقیه

در محدوده صادقیه مراکز متعددی ارائه دهنده خدمات پروتئین تراپی هستند. در ادامه یکی از بهترین مراکزی که در این محدوده خدمات پروتئین تراپی را ارائه می دهند را معرفی کرده ایم.

آکادمی هستی نادری

پروتئین تراپی مو در صادقیه

  • آدرس : تهران ، مترو صادقیه ، خیابان ولیعصر ، انتهای باقری شرقی ، جنب کافه نارینا ، پلاک ۲ ، طبقه چهارم ، واحد ۲۲
  • شماره تماس : ۰۲۱۴۴۰۱۵۱۶۰

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه غرب تهران

آیا درمان پروتئین تراپی برای تمامی موها مناسب است ؟

درمان های پروتئینی بی شک برای بسیاری از افراد ، روش مناسبی می باشند. این درمان برای کمک به تقویت و ترمیم موها به کار می رود و در تامین پروتئین های از دست رفته موها از جمله کراتین ، بسیار موثر است.

اگر می خواهید بدانید که آیا پروتئین تراپی برای شما مناسب است یا خیر ، شاید بهتر باشد با مزیت هایی که پروتئین تراپی دارد ، آشنا شویم. در ادامه به مهم ترین مزیت هایی که پروتئین تراپی دارد ، اشاره کرده ایم.

افزایش استحکام موها

در ساختار مو ، پروتئین هایی شامل کراتین وجود دارند. کراتین ساقه مو را تقویت می کند و در نهایت به بهبود ساختار کلی مو منجر می شود و شکستگی های مو را کاهش می دهد. بنابراین اگر تار موهای سر شما کمی نازک شده‌ است و احساس می کنید باید آن را تقویت کنید ، بهتر است از پروتئین تراپی موها استفاده کنید.

ترمیم آسیب موها

در صورتی که از ابزارهای حالت دهنده حرارتی ، مواد شیمیایی خشن و … به تعداد دفعات زیاد استفاده شود ، در نهایت به موها آسیب می رساند. از درمان های پروتئینی با هدف پر کردن شکاف های ایجاد شده در ساقه مو و همینطور بهبود ظاهر مو استفاده می شود. بنابراین اگر موهایتان به دلیل رنگ و دکلره مداوم ، استفاده بیش از اندازه از لوازم حرارتی و … آسیب دیده‌ است ، شاید بهتر باشد که از پروتئین تراپی برای ترمیم موهایتان استفاده کنید.

حفظ رطوبت مو

برخی از درمان های پروتئینی حاوی موادی می باشند که به حفظ رطوبت مو کمک می کند. پروتئین تراپی برای موهای خشک و شکننده بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

صاف کردن موقت موها

به طور کلی پروتئین تراپی با هدف صاف کردن موها مورد استفاده قرار نمی گیرد ؛ با این حال به طور موقت منجر به بهبود ساختار مو و لخت شدن موها می شود و موها به این واسطه سالم تر و خوش حالت تر دیده می شوند.

با این حال در نظر داشته باشید که تمامی انواع مو به درمان های پروتئینی نیاز ندارند. در صورتی که می خواهید اطمینان به دست آورید که روش پروتئین تراپی انتخاب مناسبی برای شماست ، حتما سعی کنید از افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص دارند ، مشورت دریافت کنید.

مرتبط بخوانید: مرکز کاشت ناخن در فلکه اول صادقیه

مراحل پروتئین تراپی مو در صادقیه

پروتئین تراپی مو در صادقیه

پروتئین تراپی موها در چندین مرحله انجام می شود که در ادامه پیرامون هر یک از مراحل آن ، توضیحاتی را آورده‌ ایم.

مرحله اول : شستشوی مو از هر نوع آلودگی

در مرحله اول ، ابتدا موها با استفاده از یک شامپوی مخصوص شستشو داده می شوند. پس از آن ، موها با استفاده از یک حوله و یا سشوار خشک می شوند. در این مرحله بهتر است که مقداری نم بر روی موها باقی بماند و فقط 80 درصد از موها خشک شوند. در حقیقت پیش از اینکه پروتئین تراپی بر روی موها صورت بگیرد ، بهتر است که تمامی آلودگی هایی که بر روی موها وجود دارند ، از بین بروند.

مرحله دوم : شروع کار با محصولات پروتئین تراپی مو

در این مرحله موها به چندین بخش تقسیم می شوند. مشابه با فرآیند رنگ کردن موها ، در این مرحله آرایشگر از یک برس برای قرار دادن‌ مقدار مشخصی از مواد پروتئین تراپی بر روی موها استفاده می کند. در نهایت از یک شانه نیز برای پخش بهتر مواد بر روی موها استفاده می شود.

مرحله سوم : خشک کردن مو

در این مرحله ، مستقیما از سشوار برای خشک کردن مواد پروتئینی بر روی موها استفاده می شود. معمولا زمان خشک کردن موها وابسته‌ به قد و حجم موها ، جنس و ضخامت مو ، متغیر است.

مرحله چهارم : شستن مواد از روی موها

در نهایت و در مرحله آخر ، مو با استفاده از یک آب ولرم که رو به گرم است ، به صورت کامل شستشو داده‌ می شود تا مواد اضافی از آن خارج شود. در این مرحله به منظور برقراری تعادل و حفظ رطوبت موها ، از ماسک مو و یا نرم کننده نیز استفاده می شود.

علت خشک شدن موها بعد از پروتئین تراپی مو در صادقیه چیست ؟

برخی از افراد پس از پروتئین تراپی مو ، متوجه خشکی موهایشان می شوند. دلیل بروز خشکی مو ، استفاده از شامپوهای نامناسب می باشد. شامپوهایی که دارای سولفات می باشند ، پس از پروتئین تراپی موها را خشک می کنند و به آن ها آسیب می رسانند.

به همین دلیل برای جلوگیری از بروز خشکی در موها پس از دریافت خدمات پروتئین تراپی مو در صادقیه توصیه می شود افراد از شامپوهای مناسب با موهایشان استفاده کنند. شامپوهای فری سولفات گزینه بهتری هستند. همینطور استفاده از ماسک مو نیز بعد از پروتئین تراپی ، از خشک شدن موها جلوگیری می کند.

آیا پروتئین تراپی مو در زمان بارداری یا شیردهی خطرناک است ؟

پروتئین تراپی مو در صادقیه

یکی از مهم ترین سوالاتی که در زمینه خدمات پروتئین تراپی مو در صادقیه مطرح می شود ، این است که آیا می توان از این خدمات زیبایی در دوران بارداری و شیردهی نیز استفاده کرد.

به طوری کلی پزشکان بر این باور هستند که با توجه به اینکه تغذیه کودک در دوران جنینی و شیرخوارگی از طریق مادر است و همین موضوع ایجاب می کند تا مادران باردار و شیرده از هر گونه سبک زندگی اشتباه ، تغذیه نامناسب و هر عوامل مخربی دوری کنند. اگر مادران باردار این موارد را رعایت نکنند ، ممکن است عوامل آسیب زا از طریق شیر مادر به کودک منتقل شود.

اغلب محلول هایی که برای پروتئین تراپی موها استفاده می شوند ، حاوی مواد شیمیایی هستند. به طوری که بخش کوچکی از آن ها را مواد پروتئینی تشکیل می دهند. در صورتی که افراد در دوران بارداری و یا شیردهی قصد دریافت خدمات پروتئین تراپی مو را دارند ، باید اطمینان به دست آورند که مواد موجود در محلول پروتئین تراپی ایمن است.

بهترین گزینه برای پروتئین تراپی موهای مادران باردار ، مواد طبیعی و ارگانیک است. با توجه به اینکه مواد طبیعی ، فاقد مواد شیمیایی هستند ، برای مادران باردار و شیرده خطری را به همراه نخواهند داشت.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه در صادقیه

سوالات متداول 

  • بهترین سالن زیبایی برای دریافت خدمات پروتئین تراپی مو در صادقیه کجاست ؟

بهترین سالن زیبایی برای دریافت خدمات پروتئین تراپی مو در صادقیه را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه پروتئین تراپی مو در صادقیه چقدر است ؟

هزینه پروتئین تراپی مو در صادقیه بر اساس قد و حجم موهای زیباجویان متغیر می باشد.

  • خدمات پروتئین تراپی مو در صادقیه ، برای چه کسانی مناسب است ؟

خدمات پروتئین تراپی مو برای دسته ای از افراد که دارای موهای خشک ، وز ، دکلره شده‌ و … هستند ، روش مناسبی است.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پروتئین تراپی مو در شرق تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو شرق تهران

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟ در صورت ضعیف شدن کوتیکول …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *