بوتاکس مو در تهران – فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس مو در تهران

بوتاکس مو در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بوتاکس مو در تهران از روش های زیبایی است که برای احیای موها استفاده می شود. دریافت خدمات بوتاکس مو به افراد کمک می کند که موهایی سالم ، زیبا و خوش حالت داشته باشند. امروزه آنچه که اهمیت دارد سلامتی موها است ؛ به همین دلیل افراد بر حالت طبیعی و سالم به نظر رسیدن موهای خود حساس هستند. یکی از روش هایی که به تمامی زنان و مردان کمک می کند تا موهایی درخشان و سالم داشته باشند ، استفاده از بوتاکس مو است. برای اطلاع از بهترین مراکز بوتاکس مو در تهران در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

بوتاکس مو در تهران

امروزه اغلب افراد می دانند که سشوار و اتو مو کشیدن های مدام تا چه اندازه می تواند به موهای آن ها آسیب برساند ؛ از سویی دیگر تمایل دارند ضمن داشتن موهایی سالم و خوش حالت ، موهایشان صاف تر نیز به نظر برسد. از روش هایی که در این زمینه به کمک زیباجویان می آید ، بوتاکس مو می باشد.

بوتاکس مو از روش های جدیدی است که به منظور احیای موها مورد استفاده قرار می گیرد. بوتاکس مو دارای ترکیباتی است که در میان فضاهای خالی و شکاف های موجود در مو قرار می گیرد و موجب ترمیم آن می شود. بازسازی ساختار مو خود منجر به صافی موها نیز می شود.  به همین دلیل است که از روش بوتاکس مو به عنوان روشی بی خطر برای احیای موهای آسیب دیده یاد می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در تهران – معرفی 10 بهترین مراکز بوتاکس تهران

بهترین مراکز بوتاکس مو در تهران

موها همانند دیگر قسمت های بدن نیازمند مراقبت هستند و در صورتی که به آن ها رسیدگی نشود ، ممکن است زیبایی و شادابی خود را از دست بدهند. بوتاکس مو تا حد زیادی به احیا و شادابی موها کمک می کند اما زمانی بهترین نتیجه را به همراه دارد که توسط متخصصان با تحربه انجام شود و از بهترین برند بوتاکس برای این کار استفاده شود. در همین جهت در ادامه لیستی از بهترین پزشکان برای بوتاکس مو را معرفی کرده ایم :

کلینیک سیب سبز

  • آدرس : تهران ، تهرانپارس ، رشید جنوبی ، نبش 149 غربی ، ساختمان رشید ، واحد 201
  • تلفن تماس : 02177292100 _ 02177885818

کلینیک زیبایی آوینا تهران

  • آدرس :  تهران ، ونک ، گاندی جنوبی ، خیابان 21 ، پلاک 23
  • تلفن تماس : 02186081237 _ 09120434397

مرکز بوتاکس مو در تهران _ کلینیک زیبایی مرسی

  • آدرس : تهران ، فرمانیه ، بلوار اندرزگو ، نبش کوچه حسینی ، ساختمان تیام ، طبقه 3 ، واحد 9
  • تلفن تماس : 22672727-021  ،  22214971-021

کلینیک زیبایی دلدار

  • آدرس : صادقیه ، انتهای گلناز شمالی ، نبش سازمان آب ، پلاک 302 ، واحد 10
  • شماره تماس : 02144269514 _ 09124503667

کلینیک بیوتی پلاس

  • شعبه مرکز (میدان ولیعصر) : 02188852469
  • شعبه غرب : 02166124809
  • شعبه شرق ( پیروزی ) : 02177168683
  • شعبه شمال ( میدان محسنی ) : 02126423285
  • شعبه سیدخندان :  02188509863

مرتبط بخوانید : بوتاکس ابرو در تهران – ریباندینگ مو در تهران

قیمت بوتاکس مو در تهران

بوتاکس مو در ترکیبات خود تمامی پروتئین هایی که برای ساختار مو لازم و ضروری است را دارد. با توجه به استقبال افراد از بوتاکس مو ، امروزه برند های مختلفی اقدام به تولید بوتاکس مو کرده اند. بوتاکس هایی که برای مو مورد استفاده قرار می گیرد ، دارای کیفیت هایی متفاوتی هستند که بدیهی است بوتاکس مو با کیفیت بالا دارای قیمت های بیشتری نیز هست.

از سویی دیگر دریافت خدمات در سالن های زیبایی مختلف و یا توسط متخصصان و میزان دستمزد آن ها نیز از دیگر فاکتورهایی است که در قیمت نهایی بوتاکس مو در تهران تاثیر گذار است. بنابراین توصیه می شود برای اینکه بتوانید از قیمت دقیق بوتاکس مو مطلع شوید ، حتما با مرکز مورد نظر تماس حاصل بفرمایید و ضمن دریافت مشاوره از قیمت ها نیز مطلع شوید.

مرتبط بخوانید : بوتاکس پیشانی در تهران – مراکز بوتاکس پیشانی در تهران

سوالات متداول

  • بهترین مراکز بوتاکس مو در تهران کجاست ؟

در این مقاله از سایت پاسخ تو ، لیستی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس مو در تهران را ارائه کرده ایم.

  • بوتاکس مو برای چه کسانی مناسب است ؟

افرادی که دارای موهای چند شاخه و موخوره هستند و یا احساس می کنند موهایشان کدر و بد حالت شده است ، می توانند از بوتاکس مو استفاده کنند.

  • قیمت بوتاکس مو در تهران چقدر است ؟

قیمت دقیقی برای بوتاکس مو در نظر گرفته نشده است و وابسته به فاکتورهای مختلفی همچون دستمزد پزشک ، برند بوتاکس ، نوع و حجم موهای مراجعه کننده و … می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *