بوتاکس پیشانی در تهران – 💎 فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس پیشانی در تهران

بوتاکس پیشانی در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

داشتن پوستی صاف و بدون هیچ چین و چروکی خواسته هر کسی است که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهد. امروزه از روش های زیادی نظیر لیفت، تزریق چربی، بوتاکس و … برای از بین بردن چین و چروک صورت و پیشانی استفاده می شود که همگی از روش های مدرن و کلینیکی هستند. بوتاکس پیشانی یکی از عمل های زیبایی محبوب و مقرون به صرفه در میان خانم هاست که بسیاری از کلینیک های زیبایی تهران این عمل را به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می دهند. اگر شما به دنبال آدرس مراکز بوتاکس پیشانی در تهران هستید ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا از بهترین و معتبر ترین این مراکز اطلاع یابید.

بوتاکس پیشانی چیست ؟

بوتاکس نوعی سم است که با تزریق شدن به پوست صورت باعث فلج شدن عضلات آن بخش می شود. این سم ریلکسی و ارام شدن عضله را در پی دارد و در نتیجه آن چین و چروک های روی پیشانی از بین می روند و وقتی عضلات صورت نتوانند تغییر حالت داده و فشرده شوند ، چین و چروک های پوستی نمایان نمی شوند.

پس از تزریق بوتاکس پیشانی چند هفته طول می کشد که محصول ترزیق شده اثر خود را نشان دهند و در طی این مدت پوست یکنواخت و نرم شده و شروع به تولید کلاژن طبیعی می کند.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو – معرفی 10 بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران

معرفی بهترین مراکز تزریق بوتاکس پیشانی در تهران

مراکز زیادی در تهران هستند که تزریق بوتاکس پیشانی را انجام می دهند که در ادامه تعدادی از این مراکز معتبر را به همراه آدرس و شماره تماس آن معرفی کرده ایم :

کلینیک دکتر آرش نجف بیگی 

بوتاکس پیشانی در تهران

  • آدرس : تهران ، جردن ، بالاتر از تقاطع حقانی ، خیابان کیش ، پلاک ۴۵ ، طبقه چهارم شرقی ، زنگ ۷
  • شماره تماس : 02188856836 -09120124677

کلینیک دکتر خاک سفیدی

بوتاکس پیشانی در تهران

  • آدرس : تهران ، خیابان پاسداران ، ابتدای اختیاریه جنوبی ، سمت چپ ، پلاک ۲ ، ساختمان هومهر ، طبقه ۳ ، واحد ۸
  • شماره تماس : 09359496609

دکترمیرمصطفی کلانی

بوتاکس پیشانی در تهران

  • آدرس : شهرک غرب ، بلوار فرحزادى ، خیابان دادمان ، خیابان گلسا ، نبش خیابان مصطفى فلاحى (١٨) ، بالاى كافه دوناتو ،۷ طبقه ی اول
  • شماره تماس : 09191128028

کلینیک گل مریم

بوتاکس پیشانی در تهران

  • آدرس : تهران ، شریعتی ، بالاتر از سر میرداماد ، کوچه بهشت یکم ، پلاک 44 ، طبقه 4 ، واحد 10
  • 02122857214

دکتر ژانت زرگری

بوتاکس پیشانی در تهران

  • آدرس : تهران ، خیابان سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، بین خیابان پنجم و سوم ، پلاک ۱۴۶، طبقه اول
  • شماره تماس :22142134

تزریق بوتاکس پیشانی چگونه انجام می شود

تزریق بوتاکس پیشانی طی چند دقیقه انجام می شود و بسیاری از کلینیک ها بدون بی حسی تزریق را انجام می دهند اما بهتر است قبل از تزریق بوتاکس ناحیه مورد نظر بی حس شود تا موجب درد و ناراحتی برای فرد نشود. بوتاکس با کمک یک سوزن ریز به عضلات و نواحی تعریف شده در صورت ، توسط پزشک متخصص انجام می شود و نواحی تزریق شده باید عاری از مواد آرایشی باشد و سپس با پد الکی استریل شود.

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی – معرفی 10 بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

ماندگاری بوتاکس پیشانی

اثرات بوتاکس پیشانی تا 6 ماه پس از تزریق خود را نشان می دهد ولی مدت زمان ماندگاری از فردی به فرد دیگر متفاوت است و بستگی به عمق و میزان چروک ها و سن فرد دارد. پس از شش ماه و با شروع فعالیت عضلات ، خطوط چین و چروک دوباره نمایان می شوند و نیاز به تمدید تزریق است. فواصل زمانی تزریق نیز توسط پزشک به شما توضیح داده خواهد شد و توصیه می شود برای تضمین ماندگاری جلسات تمدید را منظم ادامه دهید.

هزینه تزریق بوتاکس پیشانی در تهران

هزینه تزریق بوتاکس پیشانی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد و کلینیک های مختلف ، هزینه متفاوتی برای این عمل دریافت می کنند. عمق و اندازه چین و چروک های پیشانی ، دستمزد پزشکی که تزریق را انجام می دهد ، هزینه های کلینیک ، نوع و کیفیت ماده ای که برای تزریق استفاده می شود ، نیاز به تزریق مجدد و … هزینه نهایی تزریق بوتاکس پیشانی را تعیین می کنند و بهتر است قبل از انجام این عمل یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشید تا شما را کامل درباره هزینه ها راهنمایی کند.

  • بهترین مراکز بوتاکس پیشانی در تهران کجاست ؟

لیست بهترین مراکز بوتاکس پیشانی در تهران را در متن مقاله فوق ارائه کردیم.

  • هزینه بوتاکس پیشانی در تهران چقدر می باشد ؟

بهتر است جهت اطلاع از هزینه بوتاکس در تهران به مرکز مورد نظر مراجعه کنید ؛ چراکه دارای قیمت های متفاوتی است.

  • ماندگاری بوتاکس پیشانی چه مقدار است ؟

میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله عنوان شده است اما بصورت کلی تا شش ماه آثار بوتاکس پیشانی میتواند نمایان باشد.

 

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

یک دیدگاه

  1. سلام هزینه بوتاکس پیشانی در تهران چه میزان است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *