تزریق ژل لب در تجریش 💎 معرفی 5 بهترین دکتر تزریق ژل لب در تجریش

تزریق ژل لب در تجریش

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز تزریق ژل لب در تجریش کجاست ؟ فیلرهای لب به نوعی پر کننده پوستی می باشند که پس از تزریق به لب ها ، فرم و حجم خوبی را به آن ها می دهند. فیلرهای لب عمدتا از هیالورونیک اسید مصنوعی (HA)‌ تشکیل شده اند. HA یک ماده طبیعی می باشد که در بدن انسان نیز تولید می گردد. در صورتی که تصمیم به تزریق ژل لب گرفته اید ، برای آشنایی با جزئیات این خدمات زیبایی و بهترین مرکز تزریق ژل لب در تجریش در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تجریش

معرفی بهترین دکتر تزریق ژل لب در تجریش

از میان پزشکان متعددی که در تجریش فعالیت دارند ، در ادامه یکی از بهترین پزشکان را برای شما معرفی کرده‌ ایم که می توانید از او خدمات تزریق ژل لب را دریافت کنید.

مرتبط بخوانید: کافه در تجریش

دکتر محمد شهیدی دادرس

تزریق ژل لب در تجریش

  • آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان شهرداری ، جنب بیمارستان شهدای تجریش
  • شماره تماس : 02122718003

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تهران

ژل لب چیست ؟

ژل لب یکی از انواع ژل های مخصوص می باشد که از آن برای تزریق در ناحیه لب ها استفاده می گردد. اغلب ژل و یا فیلرهای لب از هیالورونیک اسید تولید می شوند. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی می باشد که در بدن انسان نیز وجود دارد. این ماده پس از تزریق ، به لب ها فرم و حجم می دهد.

تزریق ژل لب از بهترین خدمات زیبایی برای کسانی که لب های باریک و بدفرمی را دارند. به طوری که می توانند با تزریق مقدار مناسبی ژل در لب های خود ، به حجم و فرم دلخواه برسند.

آثار و تغییراتی که تزریق ژل لب هیالورونیک اسید ایجاد می کند ، بین 12 الی 18 ماه متغیر می باشد. در صورتی که مایل به تکرار نتیجه باشید ، باید مجدد برای تزریق ژل لب اقدام کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه تجریش

آیا تزریق ژل لب در تجریش عوارض دارد ؟

تزریق ژل لب در تجریش

در صورتی که تزریق ژل لب توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در تجریش و به صورت اصولی و صحیح انجام شود ، هیچ عارضه جانبی خطرناک و یا بلندمدتی را به همراه ندارد. حتی در بسیاری از موارد ، زیباجویان عوارضی ناشی از این روش را احساس نمی کنند.

با این حال برخی عوارض شامل تورم و یا کبودی لب ها پس از تزریق ژل لب ، طبیعی می باشد. علاوه بر این تزریق ژل لب ، ممکن است دارای عارضه های دیگری شامل موارد زیر نیز باشد :

  • تورم و کبودی
  • قرمزی
  • حساس شدن‌ پوست لب
  • درد
  • خارش
  • و …

تمامی این علائم پس از دو الی چهار هفته و به صورت خود به خودی از بین می روند. اینکه آیا عوارض جدی ناشی از این روش بروز پیدا کند یا خیر ، بستگی به میزان دقیق بودن محل تزریق دارد. به طوری که اگر پزشک ناشی باشد ، ممکن است به صورت ناخواسته ژل را در عروق خونی نزریق کند که همین موضوع با بروز برخی عوارض همراه است.

امروزه متاسفانه تزریق ژل لب در برخی سالن های زیبایی انجام می شود. تزریق ژل لب در سالن های زیبایی ، دارای عوارض بسیار زیادی شامل زخم دائمی بر روی پوست ، اختلال در بینایی ، … می باشد. بنابراین پیش از اینکه برای تزریق ژل لب اقدام کنید ، سعی کنید ابتدا بهترین دکتر تزریق ژل لب در تجریش را شناسایی نمایید و سپس از او خدمات دریافت کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز آزمایشگاه تجریش

انواع مدل های تزریق ژل لب

تزریق ژل لب در انواع متفاوتی صورت می گیرد که انتخاب از میان این روش ها وابسته به سلیقه و علایق هر فردی متفاوت می باشد.

در حقیقت با توجه به تفاوتی که میان محل تزریق ژل وجود دارد ، مدل های متفاوتی از تزریق ژل لب نیز وجود دارند. در ادامه پیرامون برخی از رایج ترین مدل های تزریق ژل لب ، توضیحاتی را آورده‌ ایم.

ژل لب قلبی

در مدل قلبی ، تزریق در ناحیه V شکل لب بالایی صورت می گیرد. کسانی که مایلند نتیجه زیبا و کمی فانتزی باشد ، به سراغ تزریق ژل لب مدل قلبی می روند. همانطور که از نام این مدل بر می آید ، پس از تزریق فرم لب ها با این روش مشابه با یک قلب می شود.

ژل لب چاک‌ دار

در تزریق ژل لب مدل چاکدار ، تزریق به ناحیه وسط لب پایین انجام می شود. در این حالت دو طرف لب پایین برجسته هستند و در وسط آن یک شکاف وجود دارد. اصطلاحا در این روش لب چاکدار می باشد. چاکدار کردن لب با تزریق ژل و جراحی امکان پذیر است.

ژل لب عروسکی یا باربی

در روش تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی ، لب پایین کمی حجیم تر است و لب بالایی نیز به شکل V تقویت می شود. هدف بهترین دکتر تزریق ژل لب در تجریش از تزریق ژل لب به صورت V شکل ، شبیه کردن‌ لب ها به عروسک ها و شخصیت های کارتونی می باشد.

یکی از مزیت های تزریق ژل لب عروسکی این است که در این روش ، تزریق ژل لب به صورتی انجام می شود که لثه ها نیز در هنگام خندیدن به کم ترین میزان دیده‌ می شوند. این روش سن را نیز کمتر از مقدار واقعی نشان می دهد.

ژل لب مدل طبیعی یا کلاسیک

برخی از افرادی که مایل به تزریق ژل لب هستند ، ترجیح می دهند که لب هایشان حالت طبیعی داشته باشد. از مزیت های تزریق ژل لب طبیعی و یا کلاسیک این است که در این روش چهره تغییرات زیادی ندارد اما لب ها زیباتر می شوند.

ژل لب روسی

ژل لب روسی امروزه طرفداران بسیار زیادی را دارد. در این روش یک کشیدگی و تیزی در حاشیه لب ها ایجاد می گردد. همینطور برای برجسته سازی لب ها مقدار کمی از ژل در امتداد خطوط لب نیز تزریق می شود.

ژل لب قلوه ای

در تزریق ژل لب قلوه ای ، مقدار مشخصی از ژل به تمامی بخش های لب ها تزریق می گردد. در این روش لب ها به صورت یکنواخت برجسته و حجیم می شوند.

با توجه به اینکه در این روش تزریق ژل ، لب ها خیلی حجم می گیرند و برجسته می شوند ، برای افرادی که دارای صورت گرد و پری هستند ، مناسب تر است تا پس از تزریق نیز لب یک تناسب با دیگر اجزای صورت داشته باشد.

ژل لب سه دکمه‌ ای

یکی از روش های تزریق ژل لب پرطرفدار ، تزریق ژل لب سه دکمه ای است. در این روش بهترین دکتر تزریق ژل لب در تجریش ژل زیادی را در ناحیه میانی (V شکل) لب بالا و دو قسمت کناری آن تزریق می کند. با توجه به اینکه در این روش از تزریق ژل لب ، سه ناحیه از لب بالا حجیم می شوند ، تحت عنوان روش سه دکمه ای نیز شناخته می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین آزمایشگاه ونک

مراقبت‌ های بعد از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب در تجریش

بعد از تزریق ژل لب ، به برخی مراقبت ها نیاز است که افراد باید برای دریافت یک نتیجه عالی ، آن ها را انجام دهند.

  • هر گونه فعالیت ورزشی شدید به مدت 24 الی 48 ساعت پس از تزریق ژل لب ممنوع است. فعالیت های شدید منجر به بالاتر رفتن تپش قلب و افزایش گردش خون می شوند و تورم و کبودی های روی پوست را بیشتر می کنند.
  • از قرار گرفتن‌ در دماهای بالا شامل اتاق های بخار و یا در برابر گرمای شدید خورشید به مدت 48 ساعت خودداری نمایید.
  • برای حداقل 24 ساعت از مواد آرایشی بر روی لب های خود استفاده نکنید.
  • از مصرف سیگار اجتناب کنید. مصرف سیگار منجر به افزایش آلودگی عفونی می شود. همینطور بهتر است در معرض دود سیگار نیز قرار نداشته‌ باشید.
  • برای حداقل 24 ساعت از مصرف الکل خودداری کنید.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز تزریق ژل لب در تجریش کجاست ؟

تزریق ژل لب در تجریش را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه تزریق ژل لب در تجریش چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل لب در تجریش بر اساس فاکتورهای متعددی شامل میزان ژل لب تزریق شده‌ ، برند ژل لب و … متغیر است.

  • تزریق ژل لب در تجریش در چه فرم هایی صورت می گیرد ؟

تزریق ژل لب در تجریش در فرم های مختلفی شامل ژل لب روسی، ژل لب قلوه ای و … انجام می شود.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *