سالن زیبایی فرشته 💎 معرفی 5 بهترین سالن زیبایی منطقه فرشته تهران

سالن زیبایی فرشته

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین سالن زیبایی فرشته کدام است ؟ بانوانی که به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهند ، به دنبال این هستند که بدانند بهترین سالن های زیبایی که در محدوده فرشته قرار دارند ، کدام هستند تا بتوانند اینگونه به بهترین خدمات پوست ، مو و ناخن دسترسی داشته باشند. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین سالن های زیبایی فرشته را معرفی کنیم ، همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی تجریش

معرفی بهترین سالن زیبایی فرشته

تعداد آرایشگاه در فرشته‌ تهران بسیار است و امروزه سالن های زیبایی بسیاری در این محدوده از تهران راه اندازی شده‌ اند. به همین دلیل انتخاب سالن زیبایی در فرشته‌ تهران کار چندان آسانی نیست.

اگر شما نیز مایل هستید چهره ای باطراوت ، موهایی خوش حالت ، ناخن های زیبا و .. داشته باشید ، احتمالا پیدا کردن بهترین سالن زیبایی فرشته برای شما نیز تبدیل به یک دغدغه شده‌ است. برای پاسخگویی به این نگرانی شما ، این مقاله به معرفی بهترین سالن زیبایی فرشته اختصاص دارد.

مرتبط بخوانید: املاک فرشته 

سالن زیبایی و عروس سرای فضلی

سالن زیبایی فرشته

  • آدرس : تهران ، فرشته ، بالاتر از فرشته ، خیابان خیام ، بن بست گل یخ
  • تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۰۴۲۶۹۹

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران

سالن زیبایی شهرزاد قهرمانی

سالن زیبایی فرشته

  • آدرس : تهران ، فرشته ، آقا بزرگی ، بین کوچه استانبول و فرشچی ، بالای بانک سامان و کار افرین
  • تلفن تماس : ۰۹۳۶۲۲۹۴۹۸۹

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی ونک

انواع خدمات زیبایی در بهترین سالن زیبایی فرشته

آرایشگاه در فرشته‌ تهران

در سالن زیبایی فرشته انواع خدمات مرتبط با پوست ، مو و ناخن ارائه می شود که در ادامه پیرامون برخی از آن ها توضیحاتی را آورده‌ ایم.

اصلاح و کوتاهی مو 

برای سالم نگه داشتن موها و فرار از موخوره و همینطور جلوگیری از شکستگی ساقه مو و همینطور برای تغییر حالت در چهره و ایجاد تنوع ، کوتاهی مو کاربرد دارد. در بهترین سالن زیبایی فرشته کوتاهی مو در انواع مدل ها شامل باب ، مصری ، چتری ، تیفوسی ، پیکسی و … انجام می شود. با توجه به اینکه کوتاهی مو باید متناسب با فرم صورت انجام شود ، انتخاب یک آرایشگر حرفه‌ ای برای دریافت نتیجه مناسب از اصلاح و کوتاهی مو ضرورت دارد.

انواع بافت مو  

یکی از روش های زیباتر کردن‌ موها و به عبارتی زینت موها ، بافت مو می باشد. امروزه از انواع مدل های مختلف بافت مو برای تزئین موها استفاده می شود. کیفیت بافت مو به مهارت فردی که اینکار را انجام می دهد ، وابسته است. بنابراین سعی کنید به سراغ افراد حرفه‌ ای در این زمینه بروید.

رنگ مو در بهترین سالن زیبایی فرشته

رنگ مو از رایج ترین خدمات زیبایی در سالن های زیبایی فرشته است. برای رنگ مو از تکنیک های مختلفی شامل هایلایت ، بالیاژ ، آمبره ، سامبره و … استفاده می گردد. اینکه شما برای رنگ مو به سراغ کدام روش بروید ، وابسته به خواسته های شما از رنگ مو و همینطور میزان هزینه ای که برای اینکار اختصاص داده‌‌ اید ، می باشد.

کراتین مو 

کراتین نوعی پروتئین طبیعی است که در پوست ، مو و ناخن وجود دارد و اصلی ترین عامل استحکام مو به شمار می رود. با گذشت زمان و افزایش سن و همینطور استفاده از انواع شامپوها و مواد شیمیایی ، ممکن است کراتین موها از بین برود.

در بهترین سالن زیبایی فرشته‌ ، خدمات کراتینه مو نیز ارائه می شود که در آن از مواد و محصولاتی که حاوی کراتین هستند ، برای موهای آسیب دیده‌ استفاده می شود تا احیا شوند و موها برای مدت زمان طولانی ، صاف ، نرم و درخشنده باقی بمانند.

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه به داشتن مژه هایی بلند و پر کمک می کند. در این روش مژه های مصنوعی به صورت تار به تار در لا به لای مژه های طبیعی فرد قرار می گیرند. برای قرار دادن‌ مژه مصنوعی در میان مژه های طبیعی فرد از چسب مخصوص اکستنشن مژه استفاده می گردد.

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی اندرزگو

میکروبلیدینگ 

میکروبلیدینگ برای پرپشت تر کردن و خوش حالت تر کردن ابروها کارایی دارد. در این روش از سوزن های ریزی برای تزریق رنگ به لایه های زیر پوست استفاده می گردد و خط هایی مشابه به موی طبیعی در لا به لای موهای طبیعی فرد ایجاد می کنند.

اپیلاسیون

از روش های قدیمی برای رفع موهای زائد بدن ، اپیلاسیون است که برای بخش های مختلفی از صورت و بدن قابل انجام است. با تکرار اپیلاسیون ، به مروز میزان موهای زائد در بدن کم می شود.

خدمات ناخن در سالن زیبایی فرشته

خدمات ناخن جزو پرطرفدار ترین خدمات زیبایی می باشد. این خدمات در سالن های زیبایی شامل پدیکور ، مانیکور ، کاشت ناخن شامل کاشت ژل ، کاشت پودر ، کاشت قالبی و همینطور لمینت ناخن و … ارائه می گردد. زیباجویان متناسب با خواسته خود ، می توانند از انواع خدمات ناخن در سالن زیبایی فرشته بهره ببرند.

پاکسازی پوست 

پاکسازی پوست جزو خدمات زیبایی جدید و در عین محبوب است که با هدف پیشگیری از بروز مشکلات پوستی انجام می شود. در سالن های زییایی متناسب با نوع پوست زیباجو و همینطور مشکلات پوستی که دارد ، از ماسک ها و محصولات پوستی مناسبی استفاده می گردد تا پوست به صورت عمقی پاکسازی گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در تهران

سوالات متداول

  • بهترین سالن زیبایی فرشته‌ کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین سالن زیبایی فرشته‌ ،‎‌ به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • در بهترین سالن زیبایی فرشته‌ ، چه خدماتی ارائه می شود ؟

انواع خدمات زیبایی مرتبط با پوست ، مو و ناخن در بهترین سالن زیبایی فرشته‌ ارائه می شود.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین سالن زیبایی فرشته‌ چقدر است ؟

برای اطلاع از هزینه دریافت خدمات از بهترین سالن زیبایی فرشته ، بهتر است با سالن مورد نظر تماس بگیرید و متناسب با خدمات مد نظر خود از هزینه مطلع گردید.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در تهران

بهترین شیدینگ لب در تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران + نظرات

بهترین شیدینگ لب در تهران کجاست ؟ لب ها دارای تاثیر بسیار زیادی در زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *