سالن ناخن ستارخان 💎 معرفی 5 بهترین سالن ناخن ستارخان

سالن ناخن ستارخان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

داشتن‌‌ ناخن های شیک و زیبا ، در افزایش جذابیت ناخن های دست ، دارای تاثیر بسیار زیادی است ؛ به همین دلیل است که اغلب خانم ها از این خدمات زیبایی ، استقبال می کنند. در این روش از موادی شامل ژل ، پودر آکریلیک یا فیبرگلاس و … بر روی ناخن های طبیعی فرد استفاده می شود. این روش برای افزایش زیبایی و تغییر شکل ناخن ها کاربرد دارد و برای کسانی که دارای ناخن های شکننده و نازکی هستند نیز بسیار مناسب است. پس از کاشت ناخن ، افراد باید مراقبت های لازم را نیز انجام دهند تا آسیبی به ناخن های آن ها وارد نشود. برای آشنایی با بهترین سالن ناخن ستارخان و همینطور مراقبت های لازم بعد از کاشت ناخن ، در ادامه همراه ما باشید.

معرفی بهترین سالن ناخن ستارخان

در محدوده ستارخان مراکز بسیاری ارائه دهنده خدمات کاشت ناخن هستند. در ادامه یکی از بهترین سالن های زیبایی در منطقه ستارخان که خدمات کاشت ناخن را ارائه می دهد را معرفی کرده‌ ایم.

سالن کاشت ناخن گلسا منادی

سالن ناخن ستارخان

  • آدرس : ستارخان ، نرسیده به میدان توحید ، کوچه کوثر دوم ، بن بست مینو ، پلاک ۸ ، واحد ۱
  • تلفن تماس : ۰۹۱۰۴۴۴۳۸۹۳ – ۰۲۱۶۶۵۶۹۳۶۵

مرتبط یخوانید : مرکز سونوگرافی ستارخان

کاشت ناخن چیست ؟

سالن ناخن ستارخان

در فرآیند کاشت ناخن ، ابتدا سطح ناخن های طبیعی پاک می شوند و سپس مواد کاشت شامل ژل ، پودر آکریلیک ، فیبرگلاس و … بر روی سطح ناخن قرار می گیرد. پس از اینکه مواد کاشت بر روی ناخن ها قرار گرفت ، ناخن کار با استفاده از سوهان کشی ، شکل مناسب را به ناخن ها می دهد. در نهایت نیز بر روی ناخن ها لاک و طرح مورد نظر اجرا می گردد.

البته در نظر داشته باشید زمانی کاشت ناخن منجر به افزایش زیبایی دست ها و ناخن ها می شود که ناخن کاری که اقدام به کاشت ناخن می کند ، مواد مصنوعی را به درستی بر روی ناخن ها قرار دهد ، ضمن اینکه از مواد مناسبی نیز بر روی ناخن ها استفاده کند. در صورتی که از مواد مناسبی بر روی ناخن های طبیعی استفاده نشود، ضمن اینکه در طولانی مدت منجر به بروز عفونت و آسیب دیدن اطراف ناخن ها می گردد، زیبایی و کیفیت لازم را نیز نخواهد داشت.

مزایای کاشت ناخن در سالن ناخن ستارخان

کاشت ناخن دارای مزیت های بسیاری زیادی است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • با استفاده از کاشت ناخن ، می توان طول و اندازه ناخن ها را تا اندازه دلخواه افزایش داد.
  • با این روش ، می توان با اجرای فرم دلخواه برای ناخن ها ، یک ظاهر زیبا و جذاب را برای دست ها به وجود آورد. این موضوع اعتماد به نفس بیشتری را به افراد می دهد.
  • افزایش مقاومت ناخن ها نیز از دیگر مزیت های کاشت ناخن می باشد. به طوری که در این روش از مواد مخصوصی استفاده می شود که مقاومت ناخن ها را در برابر ضربه و خراش افزایش می دهد.
  • در صورتی که از مواد کاشت ناخن بر روی ناخن ها استفاده شود ، احتمال شکستن ناخن ها نیز به حداقل خواهد رسید. دلیل این موضوع این است که موادی که بر روی ناخن ها استفاده می گردد ، به مرور سخت و مقاوم می شود.
  • با استفاده از کاشت ناخن ، می توان نواحی خالی ناخن را پوشش داد و سطح ناخن را به بهترین شکل فرم داد.
  • روش کاشت ناخن ، برای استفاده در طولانی مدت نیز روش مناسبی می باشد.
  • در صورتی که از روش کاشت ناخن استفاده کنید ، ناخن های طبیعی ، در طول روز به مراقبت و نگهداری کمتری نیز نیاز خواهد داشت.

معایب کاشت ناخن در سالن ناخن ستارخان

با اینکه کاشت ناخن دارای مزایای بسیار زیادی است ، با این حال دارای برخی معایب نیز می باشد که در ادامه قصد داریم به آن ها بپردازیم.

  • هزینه کاشت ناخن ، تقریبا بالاست و تمامی افراد به این خدمات زیبایی ، دسترسی ندارند.
  • در صورتی که کاشت ناخن را در بهترین سالن ناخن ستارخان انجام دهید ، این روش بدون درد ، خونریزی ، تورم و التهاب خواهد بود.
  • در صورتی که فرم و مدل ناخن ها به درستی انتخاب نشوند ، در انجام فعالیت های روزانه ، مشکل ساز می شوند.
  • پس از کاشت ناخن ، ممکن است پوست به شکل ناخواسته ای تحریک شود و علائمی از جمله خارش ، قرمزی و تورم را ایجاد نماید.
  • کاشت ناخن برای کسانی که مبتلا به مشکلات قلبی و عروقی هستند و یا به مواد شیمیایی حساسیت دارند ، مناسب نیست.

مراقبت های بعد از کاشت ناخن در سالن ناخن ستارخان

سالن ناخن ستارخان

در صورتی که از روش کاشت ناخن استفاده می کنید ، برای تجربه بهترین نتیجه باید سعی کنید مراقبت های بعد از کاشت ناخن را نیز جدی بگیرید. در ادامه به برخی از مهم ترین مراقبت ها که رعایت آن ها بعد از کاشت ناخن ، ضرورت دارد ؛ اشاره کرده ایم.

استفاده از روغن کوتیکول

روغن های کوتیکول دارای قوام نسبتا کمی می باشند و به راحتی نیز توسط پوست جذب می گردند. این روغن ها به دلیل اینکه دارای روغن‌ های گیاهی ، اسید سیتریک و ویتامین‌ های مختلفی می باشند ، برای تغذیه و هیدراته کردن اطراف ناخن ها بسیار مناسب می باشند. ضمن اینکه از بروز شکنندگی ، کدر شدن‌ و ترک خوردن‌ ناخن ها نیز جلوگیری می کنند. برای افزایش ماندگاری کاشت ناخن ، بهتر است از روغن کوتیکول به صورت مرتب استفاده شود.

عدم سوهان کشی

اگر ناخن شما در بین جلسات ترمیم ناخن ، بلند می شود ، باید از کوتاه کردن آن ها اجتناب کنید. این کار ممکن است به ظاهر ساده به نظر برسد ، در حالی که اگر ناخن های کاشته شده را کوتاه کنید ، مهر و موم بالای ناخن ها از بین می رود و احتمال بروز مشکل هوا گرفتن ناخن ها بیشتر می گردد.

استفاده از دستکش

برای شستن‌ ظرف ها و کار با مواد شوینده و … بهتر است از دستکش استفاده کنید تا ماندگاری کاشت ناخن خود را افزایش دهید. در نظر داشته باشید که استحکام ناخن ها در معرض رطوبت زیاد ، کم می شود.

مدت زمان ترمیم کاشت ناخن

به زمان ترمیم ناخن های خود توجه داشته باشید. بهتر است هر سه الی چهار هفته یکبار ، برای ترمیم ناخن های خود به بهترین سالن ناخن ستارخان مراجعه کنید.

اقدامات لازم برای افزایش ماندگاری کاشت ناخن

اگر می خواهید ماندگاری کاشت ناخن خود را بیشتر کنید ، کافی است به برخی نکات ساده توجه کنید. در ادامه به مهم ترین اقداماتی که در افزایش ماندگاری کاشت ناخن تاثیر مثبتی را دارد ، اشاره کرده ایم.

  • در بازه های زمانی مشخصی و هر سه الی چهار هفته یکبار ، برای ترمیم ناخن های خود اقدام کنید.
  • از کندن و جداکردن مواد کاشت از روی ناخن های خود بپرهیزید.
  • از استون و یا پاک کننده هایی که حاوی استون و الکل هستند ، استفاده نکنید.
  • در هنگام کار با مواد شیمیایی و آب ، از دستکش استفاده کنید.
  • از ناخن های خود در قالب یک ابزار استفاده نکنید.
  • از قرار دادن ناخن های خود در معرض آب و رطوبت خودداری کنید.
  • از مصرف مواد آرایشی چرب خودداری نمایید.
  • ناخن های خود را از آتش و حرارت دور کنید.
  • سعی کنید ناخن هایتان را با استفاده از کرم های مرطوب کننده ، مرطوب نگه دارید.
  • از روغن های مخصوص برای کوتیکول استفاده نمایید.
  • به سراغ ناخن کاران باتجربه بروید تا از مواد باکیفیتی بر روی ناخن های شما استفاده کنند تا ناخن شما هوا نکشد.

سوالات متداول 

  • بهترین سالن ناخن ستارخان کجاست ؟

بهترین سالن ناخن ستارخان را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن ستارخان چقدر است ؟

هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن ستارخان بر اساس مواد مورد استفاده برای کاشت ناخن ، فرم و مدل ناخن های فرد ، نوع لاک و طراحی ناخن های فرد و … متفاوت است.

  • آیا پس از کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن ستارخان ، نیاز به مراقبت های خاصی است ؟

بله ، پس از کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن ستارخان افراد باید مراقبت های لازم را رعایت کنند تا طول عمر کاشت ناخن آن ها بیشتر شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *