سالن ناخن هفت حوض 💎 معرفی 5 بهترین سالن ناخن هفت حوض

سالن ناخن هفت حوض

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین سالن ناخن هفت حوض کجاست ؟ داشتن‌‌ ناخن هایی با فرم کشیده‌ ، سالم و قوی ، یکی از خواسته های اغلب خانم ها می باشد. برخی از بانوان به صورت ژنتیکی دارای ناخن هایی با صدف زیبا و خوش فرم هستند ، در حالی که برخی دیگر ناخن هایی پهن و یا کوتاه دارند. برخی دیگر با اینکه ناخن های طبیعی زیبایی دارند ، اما با مشکل شکننده بودن‌‌ ناخن ها مواجهند. به منظور بهبود زیبایی ناخن ها ، از خدماتی از جمله کاشت ناخن استفاده می شود. این خدمات زیبایی برای کسانی که فرم و شکل ناخن هایشان را دوست ندارند ، مناسب است. در ادامه همراه ما باشد تا ضمن آشنایی با بهترین سالن ناخن هفت حوض ، با مراحل کاشت ناخن در سالن های زیبایی نیز آشنا شویم.

معرفی بهترین سالن ناخن هفت حوض

در محدوده هفت حوض ، سالن های زیبایی بسیاری ارائه دهنده خدمات کاشت ناخن هستند که در ادامه یکی از بهترین آن ها را معرفی کرده‌ ایم.

سالن ناخن مهشید

سالن ناخن هفت حوض

  • آدرس : تهران ، هفت حوض ، ابتدای گلبرگ شرقی ، پلاک ۷۳۰ ، طبقه اول
  • تلفن تماس : ۰۹۱۲۶۵۶۳۸۴۶

مرتبط بخوانید : بهترین رنگ کار مو در شرق تهران 

مزایای کاشت ناخن در سالن ناخن هفت حوض

سالن ناخن هفت حوض

کاشت ناخن دارای مزایا و معایب بسیاری است ؛ در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان به مزیت ها و معایبی که این خدمات زیبایی دارد ، اشاره کرده ایم.

  • کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن هفت حوض به افزایش زیبایی و جذابیت ناخن ها کمک می کند. با این خدمات زیبایی ، می توان ناخن هایی بلند ، صاف ، یکدست و زیبا داشت. ضمن اینکه با استفاده از لاک های رنگی نیز می توان طرح و رنگ زیبایی را به ناخن ها داد.
  • با استفاده از خدمات بهترین سالن های ناخن ، می توان مشکلاتی که در ناخن های طبیعی وجود دارد را نیز رفع کرد. ضمن اینکه این خدمات زیبایی ، به بلندتر شدن‌ ناخن های شکننده و ضعیف نیز کمک می کند و از شکستن و یا لب پر شدن ناخن ها جلوگیری می کند.

معایب کاشت ناخن در سالن ناخن هفت حوض

کاشت ناخن با اینکه یک روش کاربردی برای افزایش زیبایی و جذابیت ناخن ها است ، با این حال دارای برخی معایب نیز می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

  • کاشت ناخن یک روش نسبتا گران قیمت است. هزینه کاشت ناخن بر اساس نوع کاشت ، موارد مورد استفاده برای کاشت ناخن و مهارت ناخن کار ، متغیر است.
  • فرآیند کاشت ناخن ، یکی از خدمات زیبایی زمانبر می باشد. به طوری که کاشت ناخن معمولا دو ساعت به طول می کشد.
  • در صورتی که ناخن کار انتخابی شما مهارت و تجربه کافی نداشته باشد و همینطور در مرکز انتخابی شما ، نکات بهداشتی رعایت نگردد ، احتمال بروز مشکلاتی شامل عفونت ، آسیب دیدن ناخن های طبیعی و … وجود خواهد داشت.

با انتخاب بهترین سالن ناخن هفت حوض و دریافت خدمات از افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص بالایی دارند ، از بروز مشکلات مرتبط با کاشت ناخن نیز جلوگیری می شود.

مراحل کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن هفت حوض

سالن ناخن هفت حوض

کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن هفت حوض در چندین مرحله صورت می گیرد که در ادامه به مراحل آن می پردازیم.

پاکسازی سطح ناخن

ابتدا سطح ناخن ها از هر گونه آلودگی و یا لاک پاکسازی می شود. به طوری که ناخن کار ، مواد باقی مانده ژلیش و کاشت ناخن را به صورت کامل ریموو می کند.

عقب زنی کوتیکول‌ ها

پس از تمیز شدن‌ سطح ناخن ها ، مانیکور و آماده سازی‌ ناخن ها صورت می گیرد. در این مرحله ، ابتدا کوتیکول ها عقب زده می شوند و سپس با استفاده از قیچی جدا می گردند. در برخی مراکز برای جداسازی بهتر کوتیکول های ناخن ، ابتدا از روغن کوتیکول ها استفاده می شود تا کوتیکول ها نرم شوند. سپس از ابزاری به نام عقب زن استفاده می گردد تا بافت نرم کوتیکول ها از بستر ناخن به عقب رانده شوند. در صورتی که بافت کوتیکول دارای رشد زیادی باشد ، مقدار اضافی کوتیکول ها با استفاده از ابزار مخصوصی برداشته می شود. برداشتن کوتیکول ها به قرار گیری بهتر قالب بر روی ناخن و افزایش ماندگاری مواد کاشت کمک می کند.

کوتاه کردن ناخن‌ ها و سوهان کشی 

اجرای این مرحله به نوع کاشت و مدل درخواستی فرد از ناخن بستگی دارد. در صورتی که افراد قصد کاور کردن‌ ناخن های طبیعی را داشته باشند ، صرفا ناخن ها مرتب می شوند. اما برای کاشت ناخن ، کوتاهی و دور گیری ناخن ها انجام می شود. برای مرتب کردن ناخن ها ، از سوهان استفاده می شود و فرم مناسب به ناخن ها داده می شود.

بافر

ابزار بافر ، سطح ناخن را برای پذیرش مواد کاشت و ژل آماده می کند. بافر شبیه به سمباده است و روی ناخن یک بافت ناهموار را ایجاد می کند. اینگونه چربی روی ناخن از بین می رود و ماندگاری مواد ژل بیشتر می شود.

پرایمر ناخن

پرایمر ناخن ، آلودگی و چربی را از روی سطح ناخن پاکسازی می کند و از بین می برد. در این صورت دوام کاشت ناخن به مراتب بیشتر می گردد. پرایمرها دارای فرمولاسیون اسیدی هستند و هر گونه آلودگی را از بین می برند.

ضد قارچ 

استفاده از ضد قارچ برای جلوگیری از بروز مشکلاتی شامل تغییر رنگ دادن‌@ ناخن ها ، التهاب ، حساسیت ، از بین رفتن‌ بافت ناخن ، پوسته پوسته شدن پوست در اطراف انگشتان و … مورد نیاز است.

قالب گیری ناخن

در این مرحله برای اینکه به ناخن ها قد داده شود ، از فرمر و یا تیپ ناخن استفاده می شود. متناسب با اینکه فرم صدف ناخن هر فردی به چه شکلی است ، بهترین ناخن کار از فرم مناسب برای ناخن ها نیز استفاده می کند تا در نهایت فرد ناخن های زیبا و جذابی را داشته باشد.

سوهان کشی

پس از قرار دادن‌‌ فرمر و یا تیپ ناخن ، بهترین ناخن کار از مواد کاشت استفاده می کند. انتخاب مواد کاشت بستگی به خود فرد دارد. به همین دلیل در این مرحله از ژل و یا مواد اکریلیک برای پر کردن‌ سطح قالب استفاده می گردد. در تکنیک کاشت ناخن با پودر ، بهترین ناخن کار از لیکوئید و پودر اکریلیک استفاده می کند و سپس با استفاده از براش آن را بر روی ناخن ها اجرا می کند. در صورتی که از روش کاشت ژل نیز استفاده شود ، از مواد ژل مانندی بر روی ناخن ها استفاده می گردد و سپس دست ها را در داخل دستگاه یو وی قرار می دهند تا در معرض اشعه یو وی ، خشک شود.

طراحی و دیزاین ناخن

پس از اینکه مراحل کاشت ناخن به پایان می رسد ، ناخن ها با لاک ژل پوشانده می شوند و سپس به درخواست فرد ، طراحی می شوند. هر طرحی بر روی ناخن های کاشت ، قابل اجرا است. طرح های ساده و یا فرنچ کلاسیک و اکسسوری های پرزرق و برق ، بر روی ناخن های کاشت اجرا می شوند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل لب در شرق تهران

سوالات متداول 

  • بهترین سالن ناخن هفت حوض کجاست ؟

بهترین سالن ناخن هفت حوض را در متن مقاله فوق معرفی کردیم.

  • هزینه کاشت ناخن با پودر در بهترین سالن ناخن هفت حوض چقدر است ؟

هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن هفت حوض ، بر اساس مواد مورد استفاده برای کاشت ناخن ، تجربه و دستمزد ناخن کار و … متغیر است.

  • برای کاشت ناخن در سالن ناخن هفت حوض ، از چه روش هایی استفاده می شود ؟

برای کاشت  ناخن در بهترین سالن ناخن هفت حوض  ، از روش های مختلفی شامل کاشت پودر ، کاشت ژل و … استفاده می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *