لیزر روشن کننده پوست در تهران 💎 معرفی 10 مرکز لیزر روشن کننده پوست در تهران + نظرات

لیزر روشن کننده پوست در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز لیزر روشن کننده پوست در تهران کدام است ؟ یکی از نگرانی های افراد ، تغییر رنگ پوست یا پیگمانتاسیون در بخشی از صورت و یا بدن می باشد. در بسیاری از موارد پوست ناشی از عوامل مختلفی شامل استرس ، کم تحرکی ، کار زیاد و … درخشش و شادابی خود را از دست می دهد و کدر می گردد. همینطور انتخاب های تغذیه ای بد و روتین نامناسب برای مراقبت از پوست و قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز می تواند منجر به تغییر رنگ پوست شود. خوشبختانه امروزه از روش های مختلفی از جمله لیزر روشن کننده ، می توان برای بهبود رنگ پوست استفاده کرد. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با چندین مرکز معتبر در زمینه لیزر روشن کننده پوست در تهران ، با مزیت های این روش نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : اسکن پوست در تهران

معرفی بهترین مرکز لیزر روشن کننده پوست در تهران

لیزر از روش های درمانی برای روشن شدن پوست است که روشی بسیار ایمن و بی خطر برای روشن و شفاف تر کردن پوست می باشد. اگر می خواهید از این خدمات زیبایی استفاده کنید و به دنبال بهترین مرکز لیزر روشن کننده پوست در تهران هستید ، می توانید به یکی از مراکزی که در ادامه معرفی کرده ایم ، مراجعه کنید.

توصیه می کنیم پیش از مراجعه به هر یک از این کلینیک ها و مطب های معرفی شده ، ابتدا پیرامون کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، اطمینان حاصل نمایید.

کلینیک زیبایی دکتر بیوت

قیمت لیزر روشن کننده پوست

  • آدرس : تهران ، پاسداران ، میدان قبا ، انتهای خیابان زیبا ، واحد10
  • شماره تماس : 02122220739

خانم دکتر ولایی 

بهترین مرکز لیزر روشن کننده پوست در تهران

  • آدرس : خیابان سهروردی شمالی ، بالاتر از مطهری ، خیابان زینالی غربی ، پلاک 98 ، واحد 3
  • شماره تماس : 02188516902

مطب خانم دکتر حاتمی

مرکز لیزر روشن کننده پوست در تهران

  • آدرس : خیابان ستارخان ، خیابان نیایش ، بالاتر از نمایندگی تویوتا ، پلاک 61 ، طبقه دوم
  • شماره تماس : 02166556826

لیزر روشن کننده ناحیه ای پوست مطب دکتر شکری

قیمت لیزر روشن کننده پوست

  • آدرس : پاسداران ، خیابان نیستان سوم ، خیابان راستوان ، تقاطع حجت سوری (ضلع جنوب غربی میدان احتشامیه) ، پلاک ۷۵
  • شماره تماس : ۰۲۱۲۸۱۱۱۲۲۰

کلینیک زیبایی الیزه

هزینه لیزر روشن کننده پوست

  • آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، بالاتر از میرداماد ،خیابان زیبا ، پلاک ۶۳ ، واحد ۱۰ ، طبقه ۶
  • شماره تماس  : ۰۹۳۹۰۸۶۰۲۳۳

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

کاربرد لیزر روشن کننده پوست در تهران چیست ؟

عوامل مختلفی در کدر شدن پوست صورت و ایجاد ناهمواری در پوست تاثیرگذار هستند. به طوری که سبب می شوند افراد از رنگ پوست خود احساس رضایت نداشته باشند. خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی ، امروزه از لیزر به عنوان یک روش غیرتهاجمی و یا کم تهاجمی برای روشن سازی پوست صورت استفاده می گردد. البته لازم است اشاره کنیم که این روش در صورتی که توسط پزشک متخصص و در یک مجموعه حرفه ای انجام شود ، بی خطر خواهد بود.

کاربرد لیزر روشن کننده پوست در تهران ، همانطور که از نامش مشخص است، روشن تر کردن پوست است. البته کاربرد این دستگاه روشن تر کردن پوست نسبت به تم رنگی پوست فرد نمی باشد. این دستگاه پوست فرد را هموار و شفاف می کند و پوست را در روشن ترین حالت نسبت به تم رنگی پوست خود فرد قرار می دهد.

روش های مورد استفاده در مرکز لیزر روشن کننده پوست در تهران

لیزر درمانی برای سفید کردن پوست در روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه پیرامون هر یک توضیحاتی را آورده ایم.

 لیزر Ablative

این روش برای درمان لکه های تیره پوست مورد استفاده قرار می گیرد. برای رفع لکه های تیره متخصصان از برد بسیار کوتاه نور لیزر استفاده می کنند. در طی این درمان ، لایه بالایی پوست که دربردارنده سلول های مرده و تجمع یافته بر روی پوست است و منجر به ایجاد حالت تیره و کدر بر روی پوست شده است ، از بین می رود.

استفاده از این روش حتما باید توسط پزشک تجویز شود و فرد دارای شرایط لازم برای دریافت این خدمات باشد. لازم است اشاره کنیم که این نوع لیزر روشن کننده پوست دارای عوارض جزئی نیز می باشد که معمولا پس از گذشت دو الی سه هفته رفع می گردد.

لیزر‌ غیر سایشی

در این درمان تخصصان پوست بدون ایجاد اختلال در لایه بالایی و رویی پوست ، از لامپ‌ های لیزر غیرآبلاتیو برای روشن سازی پوست استفاده می کنند. در حقیقت بیشترین تاثیرگذاری این روش بر روی سلول های پوست می باشد، در حالی که لایه بیرونی پوست بدون تغییر باقی می ماند. پس از از اتمام درمان با روش لایه برداری با لیزر غیر سایشی ، سفید شدن پوست به تدریج اتفاق می افتد.

لیزر فراکشنال

سومین روشی که برای روشن کردن پوست کارایی دارد ، لایه برداری فراکشنال است که نسبت به دو روش قبلی بازدهی بالاتری دارد. در این روش لیزر روشن کننده پوست در تهران ، ریزپرتوهای بسیار ریز بر روی نواحی مختلفی از پوست که دارای لکه های تیره هستند ، پرتاپ می شوند.

در این روش نیز لایه بالایی و رویی پوست بسیار ایمن نگه داشته می شوند. با توجه به کارکردی که دارد برای درمان بافت های پوستی آسیب دیده به دلیل ایجاد سلول های جدید بسیار کارآمد می باشد. نتیجه بازسازی پوست با لیزر فراکشنال ، پوستی بسیار جوان‌ تر و درخشان‌ تر از قبل است.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر پوست تهران 

قیمت لیزر روشن کننده پوست

بهترین مرکز لیزر روشن کننده پوست در تهران

لیزر روشن کننده پوست دارای نتایج دائمی و طولانی مدتی است ، از سویی دیگر جزو مقرون به صرفه ترین روش ها می باشد. هزینه نهایی لیزر روشن کننده پوست ، وابسته به فاکتورهای زیر متغیر می باشد.

  • ناحیه تحت درمان
  • هدف زیباجو شامل روشن کردن تمامی پوست و یا صرفا از بین بردن لکه های پوستی
  • نوع و قدرت دستگاه مورد استفاده
  • مهارت پزشک
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر روشن کننده پوست در تهران کدام است ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین مراکز لیزر روشن کننده پوست در تهران ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • کاربرد دستگاه لیزر روشن کننده پوست چیست ؟

این دستگاه به رفع تیرگی و روشن و شفاف تر شدن پوست کمک می کند.

  • هزینه لیزر روشن کننده پوست در تهران چقدر است ؟

هزینه لیزر روشن کننده پوست در تهران ، وابسته به ناحیه تحت درمان ، نوع و قدرت دستگاه ، مهارت پزشک و … متغیر می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *