لیفت صورت با نخ در تهران 💎 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران

لیفت صورت با نخ در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

لیفت صورت با نخ در تهران چگونه انجام می شود ؟ بسیاری از افراد با مشکلاتی شامل افتادگی پوست صورت ، لک بر روی پوست ، غبغب و … مواجه هستند. در صورتی که به این دسته از مشکلات رسیدگی نشود ، متاسفانه با گذشت زمان بیشتر نیز می شود. یکی از راهکارهای موجود برای حل این مشکل ، لیفت صورت با نخ است. این روش فوق العاده ضمن تاثیرگذاری بالایی که در لیفت صورت دارد ، یک تکنیک بسیار موثر در بهبود کیفیت پوست نیز می باشد. با استفاده از تکنیک لیفت صورت با نخ ، هیچ گونه جای زخم و اسکاری بر روی پوست باقی نمی ماند و می توان از آن در تمامی نواحی صورت و گردن استفاده کرد. در صورتی که شما نیز مایل به بهره مندی از مزیت های این روش زیبایی می باشید ، در ادامه همراه ما بمانید تا با بهترین مراکز لیفت صورت با نخ در تهران آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین کلینیک کاشت مو در تهران سال 1401 + نظرات مراجعین

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

اغلب افرادی که تصمیم می گیرند عمل لیفت صورت با نخ را انجام دهند ، برای اینکار به دنبال بهترین پزشک هستند تا در نهایت به نتایج ایده آل خود نزدیک شوند. به همین منظور تصمیم گرفتیم در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو ، تعدادی از مراکز معتبر لیفت صورت با نخ در تهران را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

مرکز زیبایی دکتر بیوتی

لیفت صورت با نخ در تهران

  • آدرس : تهران ، فرمانیه غربی ، خیابان لواسانی ، بعد از مرکز ارتباطات اسلامی ، پلاک 162
  • شماره تماس : 02126655600

دکتر میر احد موسوی

لیفت صورت با نخ در تهران

  • آدرس : تهران ، شهرک غرب ، فرحزادی تقاطع دریا ، خیابان نورانی ، پلاک 19 ، طبقه چهارم ، واحد 4
  • شماره تماس : 02188695236

لیفت صورت با نخ در تهران – دکتر مرتضی جلالی فخر

لیفت صورت با نخ در تهران

  • آدرس : سعادت آباد ، بلوار پاک نژاد ، پایین تر از سرو غربی ، خيابان ١٨ متری مطهری ، پلاک ٢٨ ، طبقه اول ، واحد اول
  • شماره تماس : 02177201075

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران سال 1401 + نظرات مراجعین

 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران -دکتر آذر محمدی

لیفت صورت با نخ در تهران

  • آدرس : مترو قطريه ، ابتدای بلوار صبا ، برج كبير ، طبقه دوم ، واحد ٢٠٦
  • شماره تماس : ٠٩٠٢٨٠٨٧٠١٢

کلینیک زیبایی گالریا

لیفت صورت با نخ در تهران

  • آدرس : خیابان جردن ، خیابان ظفر ، پلاک 251 ، واحد 8
  • شماره تماس : 02188654713

مرتبط بخوانید : پلاژن تراپی در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز پلاژن تراپی تهران

لیفت صورت با نخ چگونه روشی است ؟

لیفت صورت با نخ به عنوان یکی از بهترین نوع لیفت شناخته شده است و جالب است بدانید که به عنوان نوعی درمان ضد پیری مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع در اثر لیفت صورت با نخ ، ضمن لیفت صورت به بالا و رفع افتادگی و شل بودن صورت ، بازسازی کلاژن نیز اتفاق می افتد. در روش لیفت صورت با نخ که با عنوان لیفت تک بخیه نیز معروف است ، از نخ های جذبی لاکتیک اسید PLLA استفاده می شود که از مواد مهم در بخیه جراحی و ابزارهای ارتودنسی است.

مرتبط بخوانید : پلاسماجت در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز پلاسماجت تهران

لیفت صورت با نخ در تهران چگونه انجام می شود ؟

در اثر افزایش سن ، میزان کلاژن و الاستین موجود در پوست تحلیل می رود و کاهش پیدا می کند. با کاهش کلاژن و الاستین ، پوست شل و پژمرده می گردد و ضمن از دست دادن شادابی و طراوات اولیه ، چین و چروک هایی نیز بر روی آن ایجاد می شود.

لیفت صورت با نخ ، منجر به کشیدگی پوست به سمت بالا می شود که نتیجه آن استحکام بالای پوست است. در واقع پس از اتمام لیفت صورت با نخ ، پوست جوانتر و لطیف تر می شود.

برای آغاز لیفت صورت با نخ ، پزشک ابتدا نواحی که نیاز به لیفتینگ دارد را مشخص می کند. در مرحله بعدی در نواحی مشخص شده ، سوراخ های کوچکی را در پوست ایجاد می کند و اینگونه نخ و سوزن را وارد بافت زیرین پوست می کند. نخ مورد استفاده در این روش ، همانند قلاب به پوست گیر می کند و آن را به سمت بالا می کشد.

در این روش معمولا از یک بی حسی موضعی خفیف در محل های مشخص شده برای لیفت صورت استفاده می گردد. پس از بی حسی موضعی ، پزشک نخ لیفت را با سوزن بسیار ریز در زیر پوست جایگذاری می کند. پس از اینکه نخ لیفت در جایگاه درست خود قرار گرفت ، پزشک بافت پوست را به آرامی حرکت می دهد تا فرم مورد نظر ایجاد شود. در نهایت فرم و ظاهر نهایی ایجاد شده ، وابسته به تبحر و مهارت پزشک می باشد. زیباجویان پس از اتمام عمل لیفت صورت با نخ که بدون بریدگی و بخیه انجام می شود ، دارای پوستی جوان و شاداب خواهند بود.

مرتبط بخوانید : آر اف در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز آر اف فرکشنال تهران

سن مناسب برای لیفت صورت با نخ در تهران ، چند سال است؟

پزشکان توصیه می‌ کنند که آقایان و خانم های بالای 30 تا 50 سال از روش لیفت صورت برای جوانسازی پوست صورت و گردن خود استفاده کنند. همینطور افرادی که دارای بیش از 50 سال سن هستند نیز می توانند از این روش به عنوان جایگزینی برای جراحی های سنگین استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که کسانی که اقدام به جراحی لیفتینگ به روش های دیگر کرده اند ، اما مجدد دچار افتادگی پوست صورت شده اند ، می توانند از این روش استفاده کنند. در حالت کلی لیفت صورت با نخ در تهران ، برای کسانی که بر روی صورت آن ها خطوط و چین و چروک های بسیار ریز و ملایم وجود دارد ، مناسب می باشد.

لیفت ابرو با نخ در تهران چگونه انجام می شود‍ ؟

ابروها از مهم ترین اجزای صورت هستند که مدل و حالت آن ها در زیبایی چهره بسیار تاثیرگذار است. برای فرم دهی به ابروها از روش های مختلفی استفاده می‌ شود که از پرطرفدارترین آن ها ، لیفت نخ است. لیفت نخ از موثرترین روش ها برای از بین بردن افتادگی های ابرو می باشد و به دلیل تاثیری که در افزایش فاصله چشم و ابرو دارد ، منجر به زیباتر شدن حالت چشم ها نیز می شود.

افتادگی ابروها به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن ، سبک زندگی نامناسب ، شل شدن پوست ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و … اتفاق می افتد. ابروهای افتاده منجر به ریزتر دیده شدن چشم نا و خسته و بی حال نشان داده شدن صورت می گردد.

با لیفت ابرو ، چشم ها درشت تر به نظر می رسند و چهره زیباتر و جذاب تر می شود. ضمن اینکه چین و چروک های ریز ایجاد شده در اطراف چشم ها نیز با این روش از بین می رود. لازم به ذکر است که نخ های استفاده شده در این روش اصلا مشخص نیست و افراد پس از اتمام فرآیند لیفت ابرو با نخ ، می توانند به زندگی روزمره خود بازگردند. این روش بدون عوارض جانبی است و زیباجویان هیچ گونه درد و خونریزی را احساس نخواهند کرد.

نخ مورد استفاده برای لیفت ابرو و لیفت صورت با نخ در تهران

نخ های مورد استفاده در لیفت ابرو با نخ ، همانند نخ های بخیه ، جذبی هستند. اما برای وارد کردن آن تا به اطراف ابرو ، نیازی به ایجاد برش و بستن برش با نخ نیست. طی این روش ، پزشک از نخ های لیفت ابرو از نوع PDO استفاده می کند که پس از مدت زمان کوتاهی جذب پوست می شود.

این نخ ها کاملا با ساختار پوست سازگار هستند و جذب آن ها هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمی کند. اما لازم است اشاره کنیم که با جذب تذریجی نخ لیفت توسط پوست ، نتایج لیفت ابرو نیز از بین می رود و زیباجویان بایستی که مجدد برای لیفت ابرو اقدام کنند.

لیفت بینی با نخ 

لیفت صورت با نخ در تهران

لیفت بینی با نخ از روش های بسیار جدید است که به دلیل تاثیرگذاری بالا و برخورداری از نتایج فوری ، بسیار مورد استقبال قرار گرفنه است. در این روش می توان تیغه بینی ، نوک بینی و یا هر دو را به سمت بالا کشید. اینگونه ظاهر نهایی بینی صاف و بدون عیب شود. با استفاده از این روش می توان هر گونه برجستگی های جزئی بر روی تیغه بینی را برطرف کرد. در لیفت بینی با نخ مشابه با روش تزریق ژل ، از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود. در نهایت نیز تنها در بیست دقیقه لیفت بینی انجام می شود.

پزشک قبل از شروع لیفت بینی ، بینی را کاملا استریل می کند و به منظور کاهش درد در آن از بی حسی موضعی استفاده می کند. سپس نخ را در امتداد تیغه بینی حرکت می کند تا به شکل و زاویه مورد نظر برسد.

دوام و ماندگاری لیفت بینی وابسته به نوع نخ مورد استفاده است. برخی نخ ها تا چندین سال ماندگاری دارند. در صورتی که پس از حدود نه ماه از انجام لیفت بینی با نخ ، این عمل مجدد تکرار شود ، نتایج ماندگارتری به همراه خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران

مزایای لیفت بینی با نخ – لیفت صورت با نخ در تهران

از مزیت های لیفت بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • در این روش نیازی به بیهوشی نیست و افراد عوارض بیهوشی را تجربه نخواهند کرد.
  • روند بهبودی پس از این روش بسیار سریع است و به عبارتی دوره نقاهت ندارد.
  • نتایج لیفت بینی با نخ ، بلافاصله پس از اتمام عمل قابل مشاهده می باشد.
  • بلافاصله پس از انجام لیفت ، می توانید فعالیت های روزانه خود را همانند قبل انجام دهید.
  • نتایج این روش موقتی است. بنابراین در صورتی که از نتیجه راضی نباشید پس از مدت زمان کوتاهی از بین می رود.
  • هزینه لیفت بینی بسیار کمتر از جراحی بینی می باشد.

معایب لیفت بینی با نخ

لیفت بینی در کنار مزیت های بسیاری که دارد ، دارای برخی معایب نیز می باشد.

  • در صورتی که به دنبال تغییرات چشمگیر و دائمی در ظاهر خود هستید ، این روش چندان موثر نیست.
  • لیفت بینی با نخ با عوارض جانبی شامل کبودی ، تورم و … به همراه است.
  • با تزریق در محل نامناسب ، شاهد خونریزی در زیر پوست خواهید بود.

مرتبط بخوانید : میکرونیدلینگ در تهران – فهرست 10 تایی مراکز میکرونیدلینگ در تهران

لیفت شقیقه با نخ چگونه انجام می شود ؟

در لیفت شقیقه با نخ ، متخصص زیبایی به جای استفاده از روش های جراحی و تهاجمی ، با استفاده از نخ های مخصوصی ، پوست ناحیه شقیقه را بالا می کشد. اینکار ضمن کشیدگی افتادگی پوست در ناحیه شقیقه ، منجر به سفت تر شدن و زیباتر دیده شده چهره نیز می شود. برای لیفت شقیقه با نخ ، پزشک برش کوچکی را در ناحیه گیجگاهی می زند و نیازی به از بین بردن موهای این ناحیه نیست.

لیفت شقیقه ضمن اینکه منجر به افزایش جذابیت بیش از اندازه چهره می شود، میزان کلاژن سازی در پوست را نیز افزایش می دهد و از پیری پوست جلوگیری می کند. با توجه به تحریک کلاژن سازی پس از لیفت شقیقه با نخ ، به مرور استحکام پوست در منطقه شقیقه نیز افزایش پیدا می کند.

مزایا شقیقه با نخ – لیفت صورت با نخ در تهران

از مزیت های لیفت شقیقه با نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • رفع افتادگی ابرو و پلک ها
  • روشی غیرتهاجمی و ارزان
  • موثر در لیفت و جوانسازی صورت
  • تحریک کلاژن سازی

معایب لیفت شقیقه با نخ

از معایب لیفت شقیقه با نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ممکن است پس از لیفت شقیقه با نخ برخی عوارض شامل ورم و کبودی خفیف ، عفونت ، خونریزی ، زخم قابل مشاهده ، بی حسی در ناحیه ، حساسیت به لمس و … را تجربه کنید.
  • چنانچه نخ ها از جای خود تکان بخورند و یا پزشک از تبحر کافی در قرار دادن نخ ها برخوردار نباشد ، ممکن است منجر به عدم تقارن در دو طرف صورت شود.

لازم به ذکر است که برای لیفت صورت با نخ در تهران به بهترین پزشک و معتبرترین کلینیک مراجعه کنید. با اینکار تا حد زیادی احتمال بروز عوارض پس از لیفت شقیقه کاهش پیدا می کند.

توصیه های مراقبتی بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران

 

بعد از انجام لیفت صورت با نخ باید به توصیه بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران ، دستورالعملهایی را انجام دهید که هر یک میتواند برای بهتر شدن نتیجه لیفت بسیار مهم باشد.

توصیه های پزشکی بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران به قرار ذیل است:

  • بعد از انجام لیفت حتما از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • بر روی صورت نخوابید.
  • از دو بالشت زیر سر خود هنگام خواب استفاده نمایید.
  • از مصرف سیگار و الکل به دلیل تنگ کردن عروق خونی که سبب آسیب به گردش خون میباشد جلوگیری کنید.
  • اگر آقایان لیفت انجام داده اند ، صورت خود را به مدت مورد نظر پزشک نتراشند.
  • خانومها بعد از لیفت به دستور پزشک آرایش نکنند.
  •  به نسخه دارویی پزشک طبق دستور و سر وقت عمل گردد.
  • خودداری از خندیدن و گریه کردن تا زمان مورد نظر پزشک

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز لیفت صورت با نخ در تهران را معرفی کرده ایم.

  • ماندگاری لیفت صورت با نخ در تهران چقدر است ؟

نتایح لیفت صورت با نخ ، بین 12 الی 18 ماه ماندگاری دارد. هر چند میزان ماندگاری این روش تا حد زیادی وابسته به کیفیت عمل و مهارت پزشک نیز می باشد.

  • هزینه لیفت صورت با نخ در تهران چقدر است ؟
هزینه لیفت صورت با نخ ، وابسته به فاکتورهای مختلفی شامل میزان افتادگی صورت زیباجو ، تجربه و سابقه پزشک ، موقعیت قرار گیری مطب و … وابسته است. توصیه می کنیم برای اطلاع از هزینه لیفت صورت با نخ در تهران با مطب پزشک مورد نظر خود تماس بگیرید و در یک جلسه مشاوره با پزشک خود شرکت کنید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *