مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران 💎 معرفی 10 بهترین سالن رنگ و لایت در تهران + نظرات

مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران کجاست ؟ موها در افزایش جذابیت چهره تاثیر بسیار زیادی دارند. موهایی که رنگ خوبی نداشته باشند یا سفید شده باشد ، می توانند چهره را پیرتر از سن واقعی فرد نشان دهند. از سویی دیگر اگر قصد رنگ کردن موهای خود را دارید ، زمانی می توانید به نتیجه برسید که رنگ انتخابی مو متناسب با رنگ پوست و چهره شما باشد و همینطور از مواد باکیفیت برای موهایتان استفاده گردد که به موهای شما آسیبی نرسد. برای این منظور حتما باید به مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران مراجعه کنید. برای اطلاع از بهترین مراکز در زمینه رنگ و مش در شهر تهران ، در ادامه با ما همراه شوید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز ریباندینگ مو

معرفی مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران

در شهر تهران با توجه به میزان جمعیت و میزان تقاضایی که برای دریافت خدمات رنگ و مش در این استان وجود دارد ، مراکز متعددی در زمینه رنگ و مش مو فعال هستند. انتخاب از میان این مراکز برای دریافت خدمات باکیفیت سخت و چالش برانگیز است. در ادامه تعدادی از مراکز تخصصی رنگ و مش در تهران را معرفی کرده ایم. توصیه می کنیم پیش از دریافت نوبت از هر یک از مراکز و سالن های زیبایی معرفی شده ، ابتدا از کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، اطمینان حاصل نمایید.

سالن سمیه بانو

بهترین سالن رنگ مو در تهران

  • آدرس : خیابان ستارخان ، بین شادمهر و بهبودی ،
  • شماره تماس : 021665604

مرکز تخصصی رنگ و مش الهه بیونی

بهترین مرکز مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران

  • آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، پایین تر از مترو شریعتی
  • شماره تماس : ۰۲۱۲۶۶۴۲۳۱

سالن زیبایی زهرا کاظمیان

قیمت رنگ و مش در تهران

  • آدرس : پاسداران ، میدان هروی ، خیابان وفامنش
  • شماره تماس :0912395382

سالن‌ زیبایی اِم بيوتی

بهترین سالن رنگ مو در تهران

  • آدرس : تهران ، محله ایوانک ، بلوار فرحزادی ،
  • شماره تماس :0912422191

سالن زیبایی دترلند

آرایشگاه خوب برای رنگ و مش

  • آدرس : تهران ٬ میرداماد ٬ پلاک 6
  • شماره تماس : ۰۲۱۲۶۶۴۲۳۱۴

مرتبط بخوانید : بهترین مزوتراپی مو در تهران

انواع خدمات بهترین مرکز رنگ و مش در تهران

اگر به بهترین مرکز تخصص رنگ و مش در تهران مراجعه کنید ، موهای شما را در هر رنگی که مدنظر داشته باشید ، در می آورند. برای رنگ مو تکنیک های مختلفی وجود دارد که در ادامه پیرامون برخی از رایج ترین آن ها توضیحاتی را آورده ایم.

رنگ مش 

رنگ مش روشی از رنگ کردن موها است که در آن موها به صورت یکی در میان به رنگ روشن در می آیند. برای رنگ مش از کلاه مش که دارای سوراخ های ریزی است استفاده می گردد. به طوری که کلاه بر روی سر قرار می گیرد و موها در دسته های ریز از سوراخ های کلاهک خارج می شوند و سپس آن ها را رنگ آمیزی می کنند. برای رنگ مش از تکنیک های مختلفی شامل لایت کلاهی یا سوزنی ، مش فویل یا سوییت مش ، مش شانه ای ، مش تکه ای و … استفاده می گردد.

رنگ آمبره در بهترین سالن رنگ مو در تهران

آمبره به معنای رنگ سایه دار و مدرج است. آمبره در مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران به دو صورت شامل معمولی و معکوس بر روی موها اجرا می شود. در روش مغمولی موها از ریشه تا نوک کم کم روشن می شوند. در‌ این روش پایین موها روشن تر است. در روش آمبره معکوس حالت برعکس است و پایین موها تیره تر است.

رنگ بالیاژ در بهترین مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران

بالیاژ تکنیکی برای هایلایت مو می باشد و معمولا بر روی موهای صاف انجام می شود. در این روش موها تقسیم بندی می شوند و موهای کوتاه از موهای بلند جدا می گردد. در نهایت رنگ بر روی موهای بلندتر قرار می گیرد. در‌ این تکنیک نتیجه نهایی بسیار طبیعی به نظر می رسد. تکنیک هایلایت شباهت بسیاری به تکنیک بالیاژ دارد اما پیچیدگی بالیاژ بیشتر است و رنگ کارهای حرفه ای از پس آن بر می آیند.

هایلایت

هایلایت از تکنیک های قدیمی برای رنگ کردن مو است و بیشتر با هدف افزایش جذابیت موهای طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش معمولا از رنگ مویی مشابه با رنگ موی فرد و روشن تر استفاده می شود. برای هایلایت از فویل استفاده می گردد و نتیجه نهایی آن به گونه ای است که بخشی از موها نسبت به رنگ طبیعی مو ، روشن تر و برجسته تر دیده می شوند.

رنگ سامبره در مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران

رنگ موی سامبره ، یک تکنیک چدیدتر نسبت به آمبره می باشد. سامبره ترکیبی از آمبره و بالیاژ است. در روش آمبره رنگ موی تیره از ریشه موها آغاز می گردد و هر چه به ساقه و انتهای مو می رسد ، موها روشن تر می شوند. به طوری که در تکنیک آمبره نتیجه نهایی موی دو رنگ است. در تکنیک سامبره ، تغییر روشنایی مو از ریشه مو تا نوک مو ملایم تر است ، به همین دلیل جذابیت بیشتری دارد.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران

نحوه انتخاب بهترین مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران

بهترین مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران

برای انتخاب بهترین مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران کافی است معیارهایی را در نظر بگیرید و سپس به سراغ سالن های زیبایی که این معیارها را دارند بروید. از مهم ترین معیارها برای انتخاب بهترین مرکز تخصصی رنگ و مش موارد زیر هستند :

  • رعایت بهداشت در سالن زیبایی
  • ارائه انواع تکنیک های رنگ مو
  • برخورداری از پرسنل مجرب و آموزش دیده
  • برخورد مناسب با مشتریان
  • ارائه خدمات باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه
  • و …

برای اینکه بتوانید بهترین سالن زیبایی را برای رنگ موهایتان انتخاب نمایید ، شخصا از مرکز تخصصی رنگ مو بازدید کنید. همینطور از تجربه دیگران استفاده کنید و از اطرافیان برای پیدا کردن بهترین مرکز در زمینه رنگ و مش مو پرس و جو کنید. توصیه می کنیم در این زمینه برای اطلاع از کیفیت کار مراکز ، حتما نمونه کارها را در شبکه های اجتماعی و وبسایت مرکز انتخابی خود نیز بررسی نمایید.

مرتبط بخوانید: بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

هزینه انجام رنگ و لایت در بهترین مرکز رنگ و مش در تهران

عنوان یک قیمت واحد برای انجام کار رنگ و مش امر بیهوده ای است ،به دلیل آنکه مولفه های مختلفی قیمت را تغییر میدهند .بهتر است برای دانستن قیمت یک مشاوره حضوری داشته باشید و با توجه به نوع لایت و موهایتان  از هزینه جویا شوید.

به دلایل ذیل قیمت رنگ و لایت متفاوت است:

موهای آسیب دیده

اگر شما فردی باشید که موهای آسیب دیده داشته باشد ، به دلیل اینکه آرایشگر باید رنگ و لایت را بر روی موی سالم و یا تقریبا سالم اجرا کند ، مجبور به انجام کارهای تخصصی مربوط به مو میشود ، و هزینه رنگ و مش را متفاوت خواهد شد و هزینه بیشتری باید خرج کنید.

نوع تکنیک درخواستی

اینکه شما چه نوع از لاین را بر روی موهای خود بخواهید قیمت را متفاوت میکند ، چرا که آرایشگر مجبور است در برخی مدلها ، موهای بیشتری را لایت کند.

استفاده از مواد درجه یک در بهترین مرکز رنگ و مش در تهران

استفاده از برندهای مرغوب و با کیفیت ، همواره تعیین کننده قیمت خواهند بود، و مرکزی که از مواد اصولی و برند روز دنیا استفاده میکند قیمتهای گرانتری را ارائه خواهد کرد.

دستمزد و اجرت متخصص و مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران

هرچه فردی که کار رنگ و مش را انجام میدهد معروف تر و شناخته تر باشد و شما به یک مرکز لوکس مراجعه کنید قیمت رنگ و لایتهایتان بیشتر خواهد شد. افرادی که نام آشنا نیستند همواره قیمتهای ارزانتری ارائه میکنند.

حجم مو

حجم و ضخامت موهای شما نیز در قیمت بسیار تعیین کننده خواهند بود. هر چه موهای ظریفتر و کوتاه تر و کم حجم تری داشته باشید رقم نهایی رنگ و لایت برای شما به صرفه تر خواهد بود.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز بوتاکس در تهران

سوالات متداول

  • بهترین مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین مراکز تخصصی رنگ و مش در تهران ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزینه دریافت خدمات از مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران چقدر است ؟

هزینه خدمات رنگ و مش در تهران وابسته به فاکتورهای مختلفی شامل حجم و قد مو ، میزان مواد مورد نیاز ، تکنیک مورد استفاده و … متغیر است.

  • بهترین مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران چه ویژگی هایی دارد ؟

ارائه خدمات در محیط بهداشتی ، ارائه انواع تکنیک های رنگ مو ، برخورد مناسب با مشتریان و … از ویژگی های بهترین مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران است.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در تهران

بهترین شیدینگ لب در تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران + نظرات

بهترین شیدینگ لب در تهران کجاست ؟ لب ها دارای تاثیر بسیار زیادی در زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *