مرکز لیزر نارمک 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر نارمک + نظرات مراجعین

مرکز لیزر نارمک

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 مرکز لیزر نارمک کجاست ؟ اگر ساکن شرق تهران و محله نارمک هستید ، توصیه می کنیم که در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو همراه ما بمانید تا با تعدادی از بهترین مراکز لیزر در این منطقه از تهران آشنا شویم. لیزر به عنوان یکی از بهترین روش ها برای رفع موهای زائد بدن به شمار می رود و نسبت به دیگر روش های رفع موهای زائد بدن تاثیرگذاری بالایی دارد. به همین دلیل نیز دارای طرفداران بسیار زیادی است. اما یکی از چالش هایی که برای افراد وجود دارد ، پیدا کردن یک مرکز معتبر برای لیزر موهای زائد بدن می باشد. وجود موهای زائد در بدن ، برای هیچ فردی خوشایند نیست و اغلب خانم ها و آقایان مایل هستند تا با شیوه ای کار آمد ، موهای زائد بدن خود را رفع کنند. استفاده روزانه از ژیلت ، موم و یا موبر تبدیل به یک رویه خسته کننده می شود. ضمن اینکه این روش ها موقتی هستند و منجر به رفع دائمی موهای زائد بدن نیز نمی شوند. امروزه لیزر به عنوان یکی از روش های کارآمد و موثر در رفع موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گیرد و دارای تاثیرگذاری بسیار بالایی است. در ادامه با ما همراه شوید تا با بهترین مراکزی که خدمات لیزر موهای زائد بدن را ارائه می دهند ، آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر تهرانپارس 

معرفی بهترین مرکز لیزر نارمک

در منطقه نارمک تهران ، مراکز بسیار زیادی برای رفع موهای زائد بدن وجود دارد که افراد می توانند برای رفع موهای زائد در قسمت های مختلف بدن خود شامل صورت ، پاها ، دست ، زیربغل ، بیکینی و … از این مراکز خدمات دریافت کنند. لیزر روشی بسیار موثر است که نه تنها در از بین بردن موهای زائد بدن ، بلکه برای بهبود رنگ پوست نیز تاثیرگذاری بالایی دارد. در حقیقت لیزر فقط منجر به آسیب دیدن فولیکول های مو می شود و از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری می کند.

در ادامه تعدادی از مراکز لیزر معتبر در محدوده نارمک تهران را معرفی کرده ایم. اگر شما نیز در این منطقه از تهران ، مراکز لیزر معتبری را می شناسید ، حتما در بخش نظرات معرفی کنید.

مرکز لیزر و زیبایی دیبالیزر نارمکمرکز تخصصی لیزر موهای بدن با دستگاه ADss آمریکایی 2023 دارای سه طول موج الکساندرایت + دایود+اندیاگ و یک طول موج جوانسازی پوست که موجب روشن تر شدن نواحی تیره پوست میشود.

  • دارای کولینگ قوی ، شات نامحدود، تحت نظر پزشک
  • کلیه وسایل مصرفی یکبار مصرف و رایگان میباشد.
  • دارای اپراتور خانم و اپراتور آقا
  • تخفیف های ویژه پک فول بادی خانم ها و آقایان
  • محیطی زیبا و کاملا بهداشتی

تلفن مشاوره و نوبت دهی: ۷۷۹۹۰۲۴۳ – ۷۷۲۸۴۰۷۵ 

اینستاگرام: diba_laserclinic@

 واتساپ :

آدرس: نارمک، خیابان سمنگان ،خیابان ارشی، پلاک۱۲ ،طبقه منفی یک.

لوکیشن: مسیریابی

مرکز لیزر در نارمک – کلینیک زیبایی 

بهترین مرکز لیزر در نارمک

در این مرکز لیزر و زیبایی شما زیباجویان عزیز، علاوه بر دریافت خدمات لیزر با دستگاه جدید تیتانیوم 2023 ، میتوانید سایر خدمات زیبایی تخصصی را به شرح زیر دریافت نمایید.

سایر خدمات:

  • تزریق ژل و‌بوتاکس مجوز دار
  • لیزر موهای زائد با جدیدترین دستگاه تیتانیوم 2023
  • کاشت نخ
  • هایفو تراپی
  • پلاژن تراپی ، فشیال تخصصی
  • مدلینگ صورت ، کانتورینگ صورت
  • ار اف فرکشنال

تلفن مشاوره و نوبت دهی: 

اینستاگرام: 

 واتساپ :

آدرس: میدان هفت حوض

لوکیشن: 

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر شرق تهران 

لیزر موهای زائد چیست ؟

دستگاه های لیزر موهای زائد بدن ، بر اساس پرتو اشعه طراحی شده اند. پرتو که از طریق دستگاه لیزر به پوست فرد می تابد ، دارای ویژگی های خاصی است ، به طوری که بسیار خاص و پرانرژی می باشد. زمانی که دستگاه نوری را بر روی پوست فرد ساطع می کند ، انرژی آن توسط فولیکول های مو دریافت می شود و اینگونه فولیکول ها دچار آسیب دیدگی می گردند.

وقتی فولیکول های مو آسیب می بیند ، رشد موهای زائد در قسمت های مختلف بدن متوقف می شود. در مورد این تکنولوژی باید اشاره کنیم که لیزر موهای زائد ، فقط فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهند و هیچ گونه آسیبی به بافت پوست نمی رسانند.

البته این در شرایطی صادق است که اپراتور حرفه ای باشد. در صورتی که اپراتور دانش کافی برای استفاده از دستگاه لیزر را نداشته باشد ، ممکن است آسیب دیدگی جزئی در پوست ایجاد گردد که البته پس از مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.

با استفاده از لیزر ، میزان 70 الی 90 درصد از موهای زائد بدن ، برای همیشه از بین می روند و می توان پس از آن شاهد کاهش میزان رشد موهای زائد در قسمت های مختلف بدن بود. اما باید اشاره کنیم که پس از اتمام جلسات ، موها برای همیشه از بین نمی روند و باید در فواصل زمانی مشخصی برای تمدید لیزر خود اقدام نمایید.

مرتبط بخوانید : بوتاکس در نارمک

اقدامات قبل از مراجعه به مرکز لیزر نارمک

مرکز لیزر نارمک

اگر تصمیم به لیزر موهای زائد بدن خود گرفته اید ، حتما به نکات زیر توجه داشته باشید :

  • پرهیز از برنزه کردن پوست
  • لیزر موهای زائد زیر نظر یک متخصص و استفاده از دستگاه مناسب بر اساس نوع پوست و موها
  • اجتناب از لیزر اطراف چشم
  • عدم استفاده از وکس و یا اپیلاسیون
  • شرکت در تمامی جلسات لیزر
  • اجتناب از حمام داغ قبل از جلسات لیزر
  • پرهیز از مصرف لوازم آرایش در ناحیه مورد نظر قبل از لیزر
  • عدم لایه برداری پیش از لیزر موهای زائد بدن
  • اقدام برای لیزر پس از دوران عادت ماهیانه
  • اجتناب از مصرف کافئین
  • استفاده از داروهای ضد ویروسی در صورت داشتن سابقه تبخال

مرتبط بخوانید :مرکز لیزر پاسداران 

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد

مرکز لیزر نارمک

پس از لیزر نیز لازم است به مراقبت های زیر توجه کنید :

  • تا اتمام جلسات لیزر ، برای شیو کردن موهای زائد بدن از کرم های موبر و یا ژیلت استفاده کنید. به هیچ عنوان از موچین ، بند ، اپیلاسیون و یا هر روشی دیگر که طی آن مو از ریشه کنده می شود ، استفاده نکنید. چراکه اینگونه لیزر نمی تواند تاثیری بر روی فولیکول های مو داشته باشد.
  • ممکن است پس از لیزر دانه های سیاه رنگی را بر روی پوست خود مشاهده کنید که جای نگرانی نیست. چراکه ممکن است به دلیل سوختن موها ایجاد شده باشد که به مرور از بین می روند.
  • پس از لیزر موهای زائد بدن ، از فعالیت های سنگین اجتناب کنید. چراکه منجر به تعریق و تحریک فولیکول ها می گردد.
  • به طور مرتب در جلسات لیزر شرکت کنید ، چراکه منجر به جواب دهی بهتر و عدم طولانی شدن دوره درمان می گردد.

مرتبط بخوانید :بهترین مرکز لیزر تهران

پیامدهای احتمالی لیزر در مرکز لیزر نارمک

وقتی لیزر میکنید ممکن است دچار عوارضی شوید که حتمی نیست ولی ممکن است برای عده ای پیش آید ، البته در صورت ایجاد عوارضی که در ادامه بیان میکنیم شدید ، جای نگرانی نیست، این موارد پیشامد کرده کاملا موقتی است و با مرور زمان برطرف میگردد.

شایان ذکر است که لیزر روش ایمنی است و اکثرا با مراجعه به کلینیک لیزر نارمک که معتبر باشد ، اتفاق بدی رخ نخواهد داد. و پزشکان و دانشمندان ایمن بودن لیزر را با پژوهش های مختلف ثابت کرده اند.

تورم و قرمزی 

از ابتدایی ترین حالاتی که ممکن است برای شما پیش آید حالت تورم و سرخ شدن پوست است که به علت شات های لیزر مه به طور مداوم به پوست برخورد میکند.

ایجاد لک بر پوست

ممکن است به طور موقتی لکه هایی بر روی پوست سفید رنگ ایجاد شود که به مرور مرتفع گردد.

تاولهای پوستی

در صورتیکه تکنسین دور دیده نباشد و تجربه کافی نداشته باشد ، امکان سوختگی وجود دارد و بعد از این حالت بسیار نادر تاول ایجاد میشود.

بیماریهای پوستی

اگز محیط و دستگاه استریل نباشد امکان ایجاد بیماریهای پوستی که قابل سرایت است وجود دارد.

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست در نارمک

مراحل رشد مو و تاثیر آن در جلسات لیزر در نارمک

بهترین مرکز لیزر در هفت حوض

مرحله آناژن (مرحله رشد):

در این مرحله، مو دارای حداکثر ضخامت و رنگ است. این مرحله تا زمانی ادامه دارد که مو به حالت رشد قرار دارد. در این مرحله، اثرات لیزر بر روی فولیکول مو بیشترین تخریب را ایجاد می‌کند.

مرحله کاتاژن (مرحله توقف رشد):

در این مرحله، ضخامت مو کاهش می‌یابد و از پیاز مو که وظیفه تغذیه‌دهی به آن دارد، جدا می‌شود.

مرحله تلوژن (مرحله استراحت):

در این مرحله، فعالیت‌های رشد متوقف می‌شود. مدت زمان این مرحله در نواحی مختلف بدن متفاوت است؛ به طور مثال، مرحله تلوژن در موهای سر حدود 100 روز و در مناطق دیگر بدن تا 6 ماه طول می‌کشد.

علت نیاز به جلسات مکرر لیزر:

به دلیل اینکه موها به طور همزمان در یک فاز قرار ندارند، در هر جلسه لیزر ممکن است برخی از ریشه‌های مو در فاز آناژن باشند، در حالی که برخی در فاز کاتاژن یا تلوژن باشند. به همین دلیل، با یک یا دو جلسه لیزر نمی‌توان نتایج کامل و قطعی را حاصل کرد. برای دستیابی به نتایج بهتر، نیاز به جلسات مکرر با فواصل زمانی مشخص دارید تا تمامی ریشه‌های مو تحت تأثیر اشعه قرار گیرند.

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی در نارمک

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر نارمک کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز لیزر نارمک را معرفی کرده ایم.

  • برای دریافت نتیجه به چند جلسه لیزر نیاز است ؟

برای دریافت نتیجه از جلسات لیزر موهای زائد بدن ، به 4 الی 8 جلسه لیزر نیاز می باشد.

  • آیا لیزر موهای زائد بر روی پوست های تیره نیز نتیجه مثبتی دارد ؟

بله ، در مراکز لیزر در محدوده نارمک از دستگاه های لیزر متنوعی استفاده می شود که قابل استفاده برای پوست های تیره نیز می باشند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *