مرکز لیزر ونک 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر ونک + نظرات مراجعین

Wank Laser Center

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز لیزر ونک کجاست ؟ در ونک مراکز لیزر بسیاری وجود دارد که ساکنین این منطقه می توانند از آن ها خدمات دریافت کند. اما چالشی که برای اغلب افراد وجود دارد این است که بهترین مرکز لیزر در ونک کدام می باشد ؟ لیزر به عنوان یکی از موثرترین روش ها برای رفع موهای زائد بدن کاربرد دارد. امروزه این روش دارای طرفداران زیادی است. در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با لیستی از بهترین مراکز لیزر در ونک آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : کلینیک زیبایی ونک 

معرفی بهترین مرکز لیزر ونک

در بهترین مراکز لیزر ، جهت رفع موهای زائد از جدیدترین دستگاه های روز دنیا استفاده می گردد تا بتوان به تمامی مراجعه کنندگان با تیپ پوستی و نوع پوست مختلف ، خدمات ارائه کرد. در واقع بسیار مهم است که در مراکز لیزر ، برای هر کدام از زیباجویان ، از دستگاهی متناسب با پوست و موی آن ها استفاده گردد تا بهترین نتیجه را دریافت کنند.

بنابراین بهتر است در انتخاب بهترین مرکز لیزر ونک به این موضوع توجه داشته باشید که آیا دستگاه مورد استفاده مناسب پوست شما می باشد یا خیر. برخورداری از مجوز رسمی و فعالیت زیر نظر وزارت بهداشت ، اداره زیر نظر یک پزشک ، دارای اپراتور حرفه ای ، برخورد مناسب با مراجعه کنندگان ، رعایت بهداشت و … بسیار مهم است.

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز لیزر ونک را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه مرکز لیزر معتبری را در محدوده ونک تهران می شناسید ، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

کلینیک لیزر ونک -زیبایی رویای آبی

مرکز لیزر ونک

  • آدرس : تهران ، میدان ونک ، خیابان ملاصدرا ، خیابان شاد ، بن بست باغ سرا ، پلاک 13
  • شماره تماس : 02188883933

 لیزر ونک- زیبایی آسمان

مرکز لیزر ونک

  • آدرس : تهران ، ونک ، ابتدای خیابان ونک ، پاساژ آسمان ونک ، طبقه چهارم ، واحد 211
  • شماره تماس : 02188190290

کلینیک زیبایی نسخه

مرکز لیزر ونک

  • آدرس : تهران ، ونک ، خیابان ملاصدرا ، ابتدای شیرازی ، جنب بانک کشاورزی ، شماره 154
  • شماره تماس : 02143682

مر تبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تهران

مرکز لیزر ونک -نگار دکتر الهام کاکاوند

مرکز لیزر ونک

  • آدرس : ولیعصر ، بالاتر از میدان ونک ، خیابان نگار ، نبش کوچه تلاش ، پلاک ۱ ، ساختمان پزشکان نگار ، طبقه ۱ ، واحد 3
  • شماره تماس : 02188199121

بهترین مرکز لیزر ونک -دکتر امیر سلیمانی

مرکز لیزر ونک

  • آدرس : تهران ، بالاتر از میدان ونک ، کوچه برادران شریفی ، پلاک ۶۱
  • شماره تماس  :  ۰۲۱۸۸۶۴۲۴۱۳

مرتبط بخوانید : آزمایشگاه در ونک 

مزایای لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر ونک

لیزر موهای زائد دارای مزیت های بسیاری است. در ادامه به مهم ترین مزیت های لیزر موهای زائد بدن پرداخته ایم.

دائمی بودن لیزر در مرکز لیزر در گاندی

لیزر جزو روش های دائمی رفع موهای زائد بدن می باشد ، در نتیجه نتایج آن دائمی است. افراد می توانند با شرکت در چند جلسه لیزر در بهترین مراکز و کلینیک های لیزر در ونک ، برای همیشه موهای زائد بدن خود را رفع کنند.

صرفه جویی در هزینه با دریافت خدمات از مرکز لیزر ونک

برخی از افراد به دلیل هزینه بالای هر یک جلسه لیزر موهای زائد بدن ، از لیزر موهای زائد اجتناب می کنند. لیزر موهای زائد در طولانی مدت روشی مقرون به صرفه است. چراکه با شرکت در 6 الی 10 جلسه لیزر موهای زائد بدن ، موهای بدن برای همیشه رفع می شوند.

از بین رفتن موهای زائد زیر پوستی

زمانی که موهای زائد در زیر پوست رشد کنند ، ظاهر پوست زیبا و تمیز به نظر نمی رسد. در برخی موارد امکان اینکه موها در زیر پوست رشد کنند و منجر به ایجاد عفونت شوند نیز وجود دارد. برای رفع این مشکل می توان به راحتی از لیزر موهای زائد بدن استفاده کرد.

مرتبط بخوانید : سونوگرافی در ونک

مراقبت های بعد از انجام لیزر موهای زائد

  • پس از لیزر ، پوست کمی آسیب می بیند که به راحتی قابل مشاهده نیست. بهتر است برای جلوگیری از آسیب های بیشتر تا چند روز از لوازم آرایشی در ناحیه لیزر شده استفاده نکنید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب بپرهیزید.
  • حداقل تا سه روز پس از لیزر ، از رفتن به استخر اجتناب نمایید.
  • از اپیلاسیون و یا استفاده از موم و موچین پس از لیزر بپرهیزید. اینگونه موها از ریشه کنده می شوند و شاید نتوانید از لیزر نتایج ایده آلی را دریافت کنید.
  • بهتر است پس از لیزر موهای زائد بدن ، از ژل مخصوص پس از لیزر استفاده کنید.
  • از دوش آب گرم اجتناب کنید.
  • و …

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی ونک 

هزینه لیزر موهای زائد در مرکز لیزر ونک 

برای انجام لیزر موهای زائد باید هزینه ای را پرداخت کنید. پرداخت هزینه برای لیزر برای هر فردی متفاوت می باشد. ما در خطوط پایین دلیل اینکه هزینه لیزر برای هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است را بیان میکنیم.

دستگاه لیزر 

هر چه دستگاه لیزر جدیدتر و مجهز به تجهیزات بیشتر باشد که مراجعه کننده در هنگام لیزر درد کمتری را تحمل کند ، هزینه لیزر گرانتر خواهد بود و نسبت به کلینیک لیزر دیگر که این دستگاه را ندارد یقینا  قیمت پایینتری برای لیزر پرداخت میشود.

نوع پوست و مو

جنس مو و رنگ پوست در تاثیر لیزر بسیار اثر دارند و افرادی که پوست و موی آنها به گونه ای است که به لیزر پاسخ بهتری نشان میدهند ، یقینا هزینه کمتری را خواهند پرداخت.

تعداد جلسات لیزر 

هر چه نوع پوست شما به گونه ای باشد که دیرتر به لیزر پاسخ دهد ، تعداد جلسات بیشتری باید وقت بگدارید تا به موفقیت در حذف موهای زائد برسید ، بنابراین پول بیشتری خرج خواهید کرد و نسبت به فردی که جلسات کمتری دارد ، قیمت لیزر متفاوت میگردد. و هزینه بیشتری پرداخت میکنید.

کلینیک لیزر ونک

هر چه کلینیک لوکس تر باشد ، هزینه لیزر در چنین مکانهایی بیشتر خواهد بود ، چون احتمالا از دستگاه گرانتری هم استفاده شده است  و  خدمات در چنین مکانهایی همواره گرانتر از مرکز لیزر های معمولی است. البته انتخاب با خودتان است، مهم این است که از نتیجه لیزر راضی باشید و سلامتی شما تامین گردد.

برای اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد در مرکز لیزر ونک ، بهتر است با مرکز و یا کلینیک لیزر ونک مورد نظر خود تماس بگیرید و سپس با دریافت مشاوره و توضیح انتظارات خود ، از هزینه لیزر موهای زائد مطلع شوید.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر تجریش 

اشخاصی که نمیتوانند در مرکز لیزر ونک از لیزر استفاده کنند

مرکز لیزر ونک

  • افرادی که بیماریهای پوستی حاد و عفونی دارند تا رفع این بیماریها.
  • افرادی که زخم بر بدن دارند .
  • افرادی که مشکلات تیروئیدی و هورمونی دارند.
  • بانوانی که باردارند.
  • خانومهایی که در دوران قاعدگی به سر میبرند و میخواهند لیزر بیکینی داشته باشند تا رفع دوره پریودی.
  • افرادی که داروهای خاصی مصرف میکنند با مشورت پزشک ، و قبل از لیزر از داروهایی که مصرف میکنند ، پزشک را مطلع کنند.

باورهای غلط در مورد لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر در ونک

از آنجا که لیزر موهای زائد تقریبا یک شیوه جدی میباشد و طرفداران خود را بصورت روزافزون زیاد میکند ، تصورات غلطی هم درباره آن توسط افراد غیر متخصص و حتی کسانی که با ورود لیزر کسب و کار قدیمی آن ها آسیب دیده شایع میشود که در ادامه به چند مورد آنها اشاره میکنیم .

لیزر به غدد عرقی یا غدد لنفاوی زیر بغل آسیب وارد می‌کند

از آنجا که فولیکول های مو در عمق چند میلیمتری سطح پوست واقع شده اند ، اشعه لیزر بصورتی تنظیم شده است که توان از بین بردن آنها تا عمق چند میلیمتری را داشته باشد ، این در حالی است که غدد لنفاوی در عمق بیشتری هستند و از هر گونه آسیب لیزر در امانند.

لیزر مو های زائد باعث رشد بیشتر مو می شود

در عملکرد لیزر موهای زائدی که در آن لحظه وجود دارند از ریشه نابود میشوند و هیچ گاه بازگشتی نخواهند داشت ، اما اگر تغییرات فیزیکی و هورمونی بدن بعضی افراد باعث رویش موهای جدید شود که قبلا وجود نداشته اند چنین چیزی ارتباطی به عملکرد لیزر ندارد.

در یک جلسه طولانی ‌مدت لیزر مو های زائد می توان موها را برطرف کرد

بعضا بدنبال این هستند که در یک جلسه کار را تمام کنند و از لیزر نتیجه بگیرند. اگرچه لیزر در یک جلسه نیز تاثیر میگذارد اما از آنجا که بعضی از موها در آن لحظه در مرحله استراحت هستند و در زیر پوست قرار دارند یا رشد ندارند . لیزر میبایست در جلسات بعد که آنها به مرحله ظهور و رویش میرسند تکرار شود.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر ونک کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز لیزر ونک را معرفی کرده ایم.

  • هزینه لیزر موهای زائد بدن در بهترین مراکز لیزر ونک چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد بدن در بهترین مراکز لیزر ونک وابسته به موارد مختلفی شامل تعداد جلسات ، کلینیک انتخابی و … متغیر است.

  • برای رفع موهای زائد بدن ، به چند جلسه لیزر نیاز است ؟

برای رفع موهای زائد بدن برای همیشه به 6 الی 10 جلسه نیاز است که بر اساس تیپ پوستی و نوع پوست افراد تعیین می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *