کلینیک زیبایی زعفرانیه 💎 معرفی 5 کلینیک زیبایی برتر زعفرانیه + نظرات

کلینیک زیبایی زعفرانیه

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

در صورتی که به دنبال بهترین کلینیک زیبایی زعفرانیه هستید ، این مقاله از وبسایت پاسخ تو می تواند راهنمای شما عزیزان باشد. منطقه زعفرانیه جزو مناطق لوکس و پر رفت و آمد در شهر تهران می باشد و کلینیک های زیادی به تناسب جمعیت در این محدوده از تهران راه اندازی شده اند. برای اطلاع از لیست بهترین کلینیک های زیبایی در زعفرانیه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در تهران

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در زعفرانیه

در میان کلینیک های زیبایی متعددی که در محدده زعفرانیه تهران قرار دارد ، پیدا کردن بهترین کلینیک زیبایی کار چندان آسانی نیست. بسیاری از علاقه مندان به دریافت خدمات زیبایی ، مایل هستند به کلینیک های معتبری که توسط متخصصین پوست و مو اداره می شوند ، مراجعه کنند و خدمات دریافت نمایند.

در ادامه اسامی کلینیک های زیبایی باسابقه در زعفرانیه که خدمات زیبایی را در سطح بالایی به زیباجویان ارائه می دهند را آورده ایم. پیش از مراجعه به هر یک از کلینیک های نامبرده ، ابتدا خودتان تحقیقات لازم را داشته باشید تا از کیفیت خدماتی که این کلینیک های ارائه می دهند ، اطمینان حاصل کنید.

مرتبط بخوانید: عکاسی در زعفرانیه

کلینیک زیبایی چهره نگار

کلینیک زیبایی زعفرانیه

  • آدرس : تهران ، زعفرانیه ، خیابان اعجازی
  • شماره تماس : 021228090 – 091202473

مرتبط بخوانید: کافه در زعفرانیه

کلینیک زعفرانیه

کلینیک زیبایی زعفرانیه

  • آدرس : تهران ، زعفرانیه ،
  • شماره تماس : 091666775

 مرتبط بخوانید: میکروبلیدینگ در زعفرانیه

کلینیک‌ زیبایی دکتر الهه صادقی

کلینیک زیبایی زعفرانیه

  • آدرس : تهران ، زعفرانیه ، خیابان ولیعصر
  • شماره تماس : 021220166 – 021220170

کلینیک زیبایی سیب

کلینیک زیبایی زعفرانیه

  • آدرس : تهران ، زعفرانیه ، مقدس اردبیلی
  • شماره تماس : 021224188

کلینیک زیبایی دکتر زمانی

کلینیک زیبایی زعفرانیه

  • آدرس : تهران ، زعفرانیه
  • شماره تماس :091206006

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تهران 

انواع خدمات در بهترین کلینیک زیبایی زعفرانیه

در زمینه زیباسازی پوست صورت ، خدمات متنوعی در بهترین کلینیک های زیبایی زعفرانیه به زیباجویان ارائه می شود که در ادامه در مورد هر یک توضیحاتی را آورده ایم :

تزریق ژل

تزریق ژل از روش های زیبایی برای صاف کردن چین و چروک های ایجاد شده بر روی صورت می باشد. البته این روش برای پر کردن اسکارهای فرو رفته در پوست نیز با نتایج مثبتی همراه است. کسانی که علاقه مند به حجیم سازی برخی قسمت های صورت خود شامل لب ها و گونه ها نیز هستند ، می توانند از تزریق ژل استفاده کنند.

تزریق ژل از روش های غیرتهاجمی برای پر کردن قسمت های فرورفته در صورت می باشد. معمولا پزشک برای تزریق ژل ابتدا ناحیه مورد نظر را به صورت موضعی بی حس می کند و سپس به اندازه مورد نیاز از ژل را در ناحیه تحت درمان تزریق می کند. تزریق ژل در بازه زمانی کوتاه معمولا 15 دقیقه ای انجام می شود.

تزریق‌ چربی

تزریق چربی در حقیقت پیوند چربی است. به طوری که در این روش پزشک ابتدا چربی را از برخی قسمت ها شامل ران و یا باسن بر می دارد و سپس آن را به ناحیه هایی که فاقد چربی است ، شامل صورت ، دست ، سینه و یا باسن تزریق می کند.

این روش کم ریسک می باشد و از آنجایی که برای تزریق از چربی بدن خود فرد استفاده می شود ، عوارض جانبی خاصی به همراه ندارد. ضمن اینکه نسبت به تزریق ژل دارای نتایج طبیعی تر و ماندگاری بیشتری می باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق‌ چربی در تهران

تزریق بوتاکس

بیش از یک قرن است که بوتاکس توسط پزشکان شناسنایی شده است و بیش از 50 سال نیز می باشد که از آن برای کاربرد های درمانی و زیبایی در پزشکی استفاده می گردد. بوتاکس از روش های غیر تهاجمی و بدون عوارض برای جوانسازی پوست صورت و رفع چین و چروک های ایجاد شده بر روی آن در اطراف چشم ، خط لبخند ، پیشانی و … است.

این ماده که نوعی سم است ، وقتی به قسمتی از صورت زیباجو تزریق می شود ، منجر به فلج شدن موقتی عضلات آن ناحیه می گردد. با فلج شدن عضلات ، به تدریج چین و چروک ها نیز از بین می روند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در تهران 

پی آر پی

پی آر پی یک ماده طبیعی است که توسط بدن ساخته می شود. در پی آر پی پزشک ابتدا مقدار کمی از خون فرد را می گیرد و سپس آن را در لوله استریلی در داخل سانتریفیوژ قرار می دهد. اینگونه اجزای مختلف خون از یکدیگر جدا می شوند.

وقتی گلبول های قرمز ، گلبول های سفید و پلاسما از یکدیگر جدا شوند ، پلاسمای حاصل که دارای پلاکت های طبیعی می باشد ، پی آر پی نام دارد. پزشک با تزریق پی آر پی از آن برای رفع مشکلات پوستی و همینطور تقویت مو فرد استفاده می کند.

مرتبط بخوانید : پی آر پی در تهران 

سوالات متداول 

  • بهترین کلینیک زیبایی زعفرانیه کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین کلینیک های زیبایی در محدوده زعفرانیه تهران ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین کلینیک های زیبایی در زعفرانیه چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین کلینیک های زیبایی در زعفرانیه ، وابسته‌ به فاکتورهای مختلفی شامل نوع خدمات متغیر است.

  • در کلینیک های زیبایی در زعفرانیه چه خدماتی در لاین پوست ارائه می گردد ؟

در لاین پوست خدمات متنوعی شامل تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، تزریق چربی ، میکرونیدلینگ و … ارائه می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *