کلینیک زیبایی فرمانیه 💎 معرفی 5 کلینیک زیبایی برتر فرمانیه + نظرات

کلینیک زیبایی فرمانیه

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کلینیک زیبایی فرمانیه کجاست ؟ امروزه با توجه به پیشرفت علم و همینطور گسترش تکنولوژی ، میل به زیباتر شدن‌ نیز بیش از گذشته شده است. به طوری که برای اغلب افراد حفظ شادابی و جوانی پوست از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل در این زمینه ، کلینیک های زیبایی متعددی ایجاد شده اند و خدمات زیبایی متنوعی را به زیباجویان ارائه می دهند. اگر ساکن محدوده فرمانیه در استان تهران هستید و به دنبال بهترین کلینیک زیبایی در فرمانیه می باشید ، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

مرتبط بخوانید :بهترین کلینیک زیبایی در تهران – معرفی 10 کلینیک برتر پوست و زیبایی در تهران

معرفی بهترین کلینیک زیبایی فرمانیه

در کلینیک های زیبایی در محدوده فرمانیه ، خدمات بسیار متنوعی شامل برخی از جراحی های سرپایی ، سوراخ کردن گوش ، بینی و پریسینگ ، مزو بوتاکس بر طرف کردن جای زخم (اسکار تراپی) ، تزریق بوتاکس و تزریق ژل ، لیزر موهای زائد ، درمان ریزش مو با مزوتراپی ، مزوتراپی لک ، کاشت ابرو ، کاشت مو ، میکرونیدلینگ ، PRP ، سابسیژن ، انجام تکنیک های لیفت با نخ ، جوانسازی ، PRP  برای درمان ریزش مو ، مزوتراپی لاغری ، براشتن خال و زگیل و میخچه ، مزوتراپی لیفت و جوانسازی ، میرونیدلینگ برای بستن منافد باز پوست و … ارائه می شود.

در صورتی که نیاز به دریافت خدمات زیبایی در هر یک از لاین های نامبرده دارید ، می توانید به بهترین کلینیک های زیبایی فرمانیه مراجعه کنید. اگر شما نیز کلینیک معتبر و جرفه ای را در فرمانیه می شناسید ، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

کلینیک زیبایی پری سیما

کلینیک زیبایی فرمانیه

  • آدرس : تهران ، فرمانیه شرقی ، جنب بیمارستان فرمانیه ، پلاک 16
  • شماره تماس : 02122807060

کلینیک‌ زیبایی گلدن رویال

کلینیک زیبایی فرمانیه

  • آدرس : تهران ، بلوار شهید لواسانی ، نرسیده به چهار راه فرمانیه ، جنب بیمارستان فرمانیه ، ساختمان پزشکان پالاتروز ، پلاک 22 ، واحد 6
  • شماره تماس : 02126122082

کلینیک پوست مو و جراحی زیبایی رز طلایی

کلینیک زیبایی فرمانیه

  • آدرس : تهران ، فرمانیه ، نرسیده به چهار راه پاسداران ، جنب بیمارستان فرمانیه ، ساختمان پالاتروز ، پلاک 18 ، طبقه اول
  • شماره تماس : 02122283000

کلینیک‌ زیبایی مرسی

کلینیک زیبایی فرمانیه

  • آدرس : تهران ، فرمانیه ، بلوار اندرزگو ، نبش کوچه حسینی ، ساختمان تیام ، طبقه 3 ، واحد 9
  • شماره تماس : 02122672727

مرتبط بخوانید: سونوگرافی فرمانیه

مطب پوست ، مو و زیبایی دکتر احسان کسگری

کلینیک زیبایی فرمانیه

  • آدرس : تهران ، فرمانیه ، خیابان نارنجستان هفتم (جهانبخش نژاد) ، جنب برج آسمان
  • شماره تماس : 02126450143

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر فرمانیه – معرفی 10 بهترین مرکز لیزر فرمانیه + نظرات مراجعین

چگونه بهترین کلینیک زیبایی در فرمانیه را پیدا کنیم ؟

برای پیدا کردن بهترین کلینیک زیبایی در فرمانیه ، کافی است به ویژگی های آن توجه داشته باشید. مجهزترین و معتبرترین کلینیک های زیبایی دارای ویژگی های زیر هستند :

  • برخورداری مجوز از وزارت بهداشت
  • فعالیت در محیطی تمیز و بهداشتی
  • اداره زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو
  • استفاده از تجهیزات به روز و مدرن
  • برخورد مناسب با زیبا جویان
  • ارائه تمامی خدمات زیبایی
  • قیمت های منصفانه
  • و …

خدمات ارائه شده در بهترین کلینیک زیبایی در فرمانیه

کلینیک زیبایی فرمانیه

خدماتی که در بهترین کلینیک زیبایی در فرمانیه ارائه می شود ، در دو لاین پوست و مو است. در ادامه پیرامون هر یک از این خدمات توضیحاتی را آورده ایم.

خدمات پوست

خدمات زیبایی در زمینه پوست بسیار متنوع هستند. در ادامه پیرامون برخی از رایج ترین خدمات مرتبط با پوست که در کلینیک های زیبایی ارائه می گردد ، توضیح داده ایم.

  • لیزر موهای زائد 

لیزر موهای زائد از پرطرفدارترین خدمات زیبایی ارائه شده در بهترین کلینیک زیبایی در فرمانیه می باشد. رویش موهای زائد از گذشته تا به امروز یکی از دغدغه های خانم ها و آقایان است،  به همین دلیل به دنبال روشی برای رفع موهای زائد بودند.

لیزر از روش های دائمی برای رفع موهای زائد در بدن است. البته این روش نه تنها منجر به رفع موهای زائد از بدن می شود ، بلکه در پاک کردن تتو خالکوبی از روی پوست نیز موثر می باشد. با استفاده از دستگاه های لیزر پیشرفته ، امکان رفع بسیاری از مشکلات پوستی وجود دارد.

  • تزریق بوتاکس و ژل 

از موثرترین روش های جوانسازی پوست و صورت ، تزریق بوتاکس و ژل است. از دغدغه هایی که برای افراد وجود دارد ، پیشگیری از پیری و جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی صورت می باشد. تزریق بوتاکس و ژل در کاهش میزان چین و چروک هایی که بر روی پوست صورت ایجاد می شود ، بسیار تاثیرگذار است.

  • لیفت با نخ 

یکی از روش های غیرتهاجمی برای لیفت صورت و بدون نیاز به عمل جراحی ، لیفت با نخ است. این روش در بازسازی صورت و برطرف کردن علائم پیری پوست بسیار تاثیرگذار می باشد. نخ هایی که برای لیفت صورت استفاده می شوند ، پس از مدت زمانی از طریق پوست جذب می شوند و عوارضی ناشی از آن ها باقی نمی ماند. این روش از موثرترین روش ها برای رفع افتادگی پوست و همینطور رفع چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست می باشد.

خدمات مو 

خدماتی که در زمینه مو به زیباجویان ارائه می شود نیز بسیار متنوع است. در ادامه پیرامون برخی از روش ها توضیحاتی آورده‌ شده‌ است :

  • کاشت مو

از موثرترین روش ها برای افزایش زیبایی و جذابیت چهره برای کسانی که ریزش مو دارند و یا بخشی از موهای خود را از دست داده‌ اند ، کاشت مو است. این روش به راحتی برای طاسی موی سر استفاده می شود که طی آن موها از بانک موی پشت سر به قسمت های خالی انتقال داده‌ می شوند.

سوالات متداول 

  • بهترین کلینیک زیبایی فرمانیه ، کدام است ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین کلینیک های زیبایی در فرمانیه را معرفی کرده ایم.

  • در بهترین کلینیک های زیبایی در فرمانیه‌ چه خدماتی ارائه می شود ؟

تمامی خدمات پوست و مو در بهترین کلینیک های زیبایی در فرمانیه ارائه می گردد.

  • آیا زیباجویان می توانند برای لیزر موهای زائد نیز به کلینیک های زیبایی در فرمانیه‌ مراجعه کنند ؟

بله ، لیزر موهای زائد از جمله خدماتی است که در اغلب کلینیک های زیبایی در فرمانیه به زیباجویان ارائه می گردد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در صادقیه

پروتئین تراپی مو در صادقیه 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو در صادقیه

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در صادقیه کجاست ؟ شفافیت ، استحکام و خوش حالتی موها …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *