فروشگاه ایرانی در استانبول – معرفی معتبرترین فروشگاه های ایرانی در استانبول

فروشگاه ایرانی در استانبول

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 

وقتی به یک شهری مهاجرت کنید و یا حتی مسافرت خارجی کوتاه مدتی داشته باشید ، حتما برایتان پیش می آید که در خیابان های شهر به دنبال سوپرمارکت بگردید و بخواهید مواد غذایی تهیه کنید. مهاجرین و مسافرین ایرانی به شهر استانبول ترکیه اکثرا به دنبال بهترین و قیمت مناسب ترین فروشگاه ها هستند و بیشتر ترجیح می دهند که از فروشگاه های ایرانی که در این شهر وجود دارند ، خرید کنند. خوشبختانه به لطف تعداد زیاد ایرانیان در استانبول ، تعداد فروشگاه های ایرانی در این شهر کم نیستند که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

بعد از مطالعه این مطلب بد نیست سری هم به مقاله های رستوران ایرانی استانبول و آرایشگاه زنانه ایرانی در استانبول بزنید ، قطعا مطالعه این مطالب نیز برای شما مفید خواهد بود.

معرفی فروشگاه های ایرانی در استانبول

 بیشتر مردم استانبول به دنبال مواد غذایی سالم ، تازه و رژیمی هستند که بهترین جا برای خرید اینجور محصولات ، فروشگاه های زنجیره ای هستند. فروشگاه های استانبول به تقلید از کشورهای توسعه یافته در حال زنجیره ای شدن هسنتد و بازارهای محلی کوچک تر استانبول که به نام bakkals  هم شناخته می شوند با زیاد شدن فروشگاه های زنجیره ای کمتر استقبال می شوند و انواع و اقسام کالاهای ایرانی و خارجی را در قفسه های پر از مواد غذایی این فروشگاه ها می توانید پیدا کنید.

فروشگاه مارمارا کویلوسی

فروشگاه مارمارا کویلوسی از فروشگاه های ایرانی زیبا در شهر استانبول است که برای مشتریان ایرانی احترام خاصی قائل هستند. حتما در طول سفر خود به شهر استانبول ، یکبار از این فروشگاه خرید کنید و از سلیقه و ذوقی که برای چیدن مواد خوراکی در این فروشگاه به خرج داده شده است ، لذت ببرید.

شاید این مطالب را نیز بپسندید: پت شاپ در تهرانمرکز لیزر در استانبول – صرافی ایرانی در استانبول

فروشگاه زنجیره‌ای بیم

احتمالا بیشتر شما اسم فروشگاه زنجیره‌ای بیم را شنیده اید که معروف ترین فروشگاه در استانبول با تعداد زیادی شعبه است. تخفیفات زیاد ، داشتن بیش از 700 محصول متنوع ، کارمندان کم در فروشگاه و … از ویژگی های فروشگاه بیم است که بیش از 6000 شعبه در سراسر دنیا دارد.

در فروشگاه زنجیره ای بیم ، نوشیدنی های الکلی وجود ندارد و فروش آنلاین هم ندارند. محصولات پروتئینی مثل گوشت و مرغ در فروشگاه بیم عرضه می شوند و شیرینی جات و نان ، میوه و سبزی ، غذاهای یخ زده و … را نیز می توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

فروشگاه زنجیره ای ایرانی میگروس در استانبول

یکی دیگر از فروشگاه های ایرانی معروف در شهر استانبول ، سوپر مارکت زنجیره‌ای میگروس است. این فروشگاه در سال 2016 افتتاح شده و فقط 39 شعبه در سراسر جهان دارد. در فروشگاه میگروس هدف ارائه محصولات غذایی با کیفیت است و نسبت به فروشگاه های همواره تخفیف کمی گران تر است. امکان خرید آنلاین نیز از این فروشگاه ها وجود دارد و با حرف ام مشخص می‌ شوند.

مرتبط ببینید: املاک ایرانی در استانبولرستوران ایرانی استانبول

سوپر مارکت زنجیره‌ای کارفور (کق‌ فوق) 

به فهرست فروشگاه های زنجیره ای استانبول ترکیه ، فروشگاه کارفور را نیز می توان اضافه کرد که بازار مشترک ترکیه ای ها و فرانسوی هاست. خرید اینترنتی از فروشگاه کارفور امکان پذیر است و برندهای بدون لیبل ارزان ، برندهای معروف و همچنین برندهای قدیمی ترک در این فروشگاه‌ به راحتی یافت می شود. در فروشگاه کارفور هر محصول غذایی که بخواهید پیدا می شود و دسته بندی گسترده ای از مواد غذایی دارد.

فروشگاه زنجیره ای ایرانی شوک در استانبول

یکی دیگر از فروشگاه های دارای محصولات و مواد غذایی ایرانی در استانبول ، فروشگاه زنجیره‌ای شوک است که فروشگاهی با تخفیف بسیار زیاد بر روی کالاهاست. از فروشگاه شوک می توانید خرید آنلاین داشته باشید و کالاهای با کیفیت عالی و با قیمت مناسب از ویژگی های این فروشگاه است.

تخفیفات هفته به هفته در فروشگاه شوک دایر است و طیف گسترده ای از مواد غذایی ، میوه جات و سایر خرده ریز ها در این فروشگاه یافت می شود.

در این مطلب فروشگاه های استانبول ترکیه معرفی شدند ، اگر شما ساکن شهر استانبول هستید و تجربه مراجعه به این فروشگاه ها یا سایر فروشگاه های شهر را دارید ، حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید تا بقیه دوستان نیز بتوانند از تجربیات شما برای انتخاب بهترین فروشگاه استفاده کنند.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *