مرکز لیزر در استانبول – معرفی 10 بهترین مراکز لیزر موهای زائد در استانبول

لیزر موهای زائد در استانبول

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

مرکز لیزر در استانبول ، مرکزی است که علاقه مندان به زیبایی پوست به آن مراجعه میکنند و از خدمات آنها در جهت زیبایی پوست خود بهره میبرند.

امروزه علاقه به انجام کارهای زیبایی روز به روز افزایش مییابد، به خصوص علاقه به یک پوست تمیز و زیبا رو به افزایش است ، حتی امروزه مردان هم میخواهند از شر موهای زائد خلاص شوند، در مرکز لیزر در استانبول شما میتوانید از مزایای این مراکز استفاده فرمایید.

طبق روال همیشگی سایت پاسخ تو ما فهرستی از این مراکز لیزر در استانبول در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم و بعد از

آن توضیحاتی درباره لیزر موهای زائد به شما عزیزان میدهیم.

فهرست مرکز لیزر در استانبول

1-کلینیک بین المللی ساغر

آدرس:میدان تکسیم

شماره تماس:009055226690

2-مرکز لیزر و زیبایی پلی کلینیک estehive

آدرس :میدان تکسیم

شماره تماس :9055514850

3-مرکز لیزر ترک استاتیک

آدرس:میدان تکسیم

شماره تماس:009055507450

خصوصیات مرکز لیزر در استانبول

محیط زیبا و بهداشتی در مرکز لیزر در استانبول 

کلینیکها و مراکز لیزر در استانبول اغلب بسیار زیبا و لاکچری میباشد،و افرادی که به آن مراجعه میکنند بسیار از محیط دلچسب و تمیز آن لذت میبرند، به خصوص که محیطی تمیز و استریل برای افرادی که اعمال زیبایی انجام میدهند بسیار مهم و اساسی میباشد. و اگر به امر بهداشت اهمیت داده نشود متاسفانه بیماریهای زیادی اشاعه پیدا میکند بنابراین رعایت بهداشت اولین شرط استفاده از این مراکز میباشد.

تجهیزبا دستگاههای پیشرفته درمرکز لیزر استانبول

مرکز لیزر در استانبول به دستگاههای روز دنیا مجهز است . هر چه دستگاه به روزتر باشد از تکنولوژی جدیدتری در ساخت بهره برده و در نتیجه ،نتیجه بهتری از لیزر گرفته میشود و لازم به ذکر است ، طول موج اشعه دستگاههای جدیدتر کمتر است و از آسیب به سلولهای بدن جلوگیری میکند.بسیاری از این دستگاهها سری خنک کننده دارد و درد ناشی از لیزر را کاهش میدهد.

حضور پزشک متخصص

اعمال زیباییی همواره باید زیر نظر متخصص انجام شود و هیچگاه نباید افراد برای کاهش هزینه ها نزد افراد غیرحرفه ای و آماتور روند. مرکز لیزر در استانبول دارای پزشکان متخصص این امر هستند ، و از تکنسینهای دوره دیده بهره میگیرند.

هزینه مرکز لیزر در استانبول

هزینه انجام لیزر را نمیتوان تخمینی گفت ، تا زمانیکه پزشک متخصص شما را ویزیت نماید و رنگ پوست و جنس موهایتان را مورد بررسی قرار دهد. و تعداد جلسات که باید لیزر بگیرید مشخصص گردد.

آیا لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در استانبول دائمی است؟

درباره دائمی بودن یا غیردائمی بودن لیزر باید به چند نکته اشاره کرد و به چند نکته توجه نمود.

اول اینکه موهای شما باید در مرحله آناژن باشند یعنی مرحله رشد ، و در اکثر مواقع بدن 20 تا 40درصد مو در حال رشد دارد، و لیزر بر روی موهای در حال رشد تاثیر میکند نه موهای در حال انتقال یا استراحت . به همین علت همیشه برای حصول نتیجه جلسات لیزر تجدید میشود تا لیزر به موهای در حال رشد برخورد کند.

دوم اینکه فقط موهایی که دارای رنگدانه هستند در برابر لیزر از بین میروند و بنابراین اگر به مرکز لیزر در استانبول مراجعه کردید و مو سفید یا قرم یا بلوند و خاکستری دارید به دلیل اینکه رنگدانه ای  تیره در این موها وجود ندارد ، با لیزر نیز قابل رفع نخواهد بود .چون برای از بین رفتن موهای زائد شما باید رنگدانه تیره داشته باشید تا نور را جذب کند .این مورد در مورد موهای ریز هم صدق میکند چون رنگدانه های کمتری دارند.

سوم اینکه هر چه رنگ پوست روشنتری داشته باشید ، آسیب کمتری نیز میخورید افرادی که پوست برنزه ای دارند خطر سوزش پوستشان بیشتر است چرا که نور لیزر نمیتواند فرقی بین رنگدانه پوست و مو بدهد. بنابراین اگر قصد لیزر کردن موهای زائد خود را در مراکز لیزر در استانبول دارید اقدام به برنز کردن خود نکنید چرا که امر لیزر برایتان راحتتر پیش میرود.

عوارض لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در استانبول

التهابات پوستی 

بعد از انجام لیزر معمولا دار التهاباتی نظیرتورم و قرمزی میشود که اهمیت چندانی ندارد و از چند ساعت تا چند روز وجود دارند و برطرف میشوند و بعد از انجام لیزر در استانبول باید از یخ استفاده نمایید تا تورم و قرمزی کاهش یابد.

تغییر رنگدانه 

ممکن است بعد از لیزر موهای زائد  در ناحیه آسیب خورده ،پوست کمی تیره تر یا روشنتر گردد ، ولی جای نگرانی نمیباشد چراکه این امر موقتی میباشد.

برای شما مخاطبان عزیزی که در استانبول زندگی میکنید ، و مطلب مراکز لیزر در استانبول را میخوانید ، شاید این مطالب از سایت پاسخ تو نیز برایتان جالب باشد.

آرایشگاه زنانه ایرانی در استانبولاملاک ایرانی در استانبولصرافی ایرانی در استانبول

 

سایت پاسخ تو همواره منتظر نظرات ارزشمند شما همراهان همیشگی میباشد تا با بیان نظرات خود ما را در ارائه خدمات و اطلاعات بهتر یاری نمایید.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *