املاک ایرانی در لندن – معرفی 10 معتبر ترین مشاور املاک ایرانی در لندن

املاک ایرانی در لندن

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 

بسیاری از ایرانیانی که به شهر لندن مهاحرت می کنند ، به جای اجاره کردن خانه خرید خانه را ترجیح می دهند و اکثر ایرانیان خریدار خانه های لندن اصلا قصدی برای زندگی در این شهر ندارند و صرفا می خواهند به عنوان نوعی سرمایه گذاری ملکی برای خود در لندن خریداری کنند. مشاورین املاک ایرانی در لندن با اطلاع داشتن از قیمت اجاره و خرید خانه در لندن و قوانین و مقررات مربوطه ، می توانند ایرانیان را برای خرید هر چه بهتر راهنمایی کنند. اگر به دنبال معتبرترین مشاور املاک ایرانی در لندن هستید ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی معتبر ترین مشاور املاک ایرانی در لندن

لیستی از معتبر ترین مشاور املاک ایرانی در لندن را در ادامه مشاهده می کند. این لیست در حال تکمیل شدن است و اگر شما هم مشاورین املاک دیگری را در لندن می شناسید ، در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

آژانس املاک 

  • شماره تماس :
  • آدرس :

مشاور املاک ایرانی 

  • آدرس :
  • شماره تماس :

شرکت یلوپیج ایرانیان 

  • آدرس :
  • شماره تماس : 

استخدام مشاور املاک ایرانی در لندن

شما برای انجام کارهای حقوقی خرید و فروش و اجاره املاک در لندن به یک مشاور حقوقی املاک نیاز دارید. هزینه استخدام مشاور املاک ایرانی در لندن متفاوت است و اکثرا به صورت ساعتی کار می کنند. ولی به صورت میانگین هزینه خدمات مشاوران حقوقی و وکلای املاک برای امور مربوط به فروش ملک 2000 تا 5000 پوند به همراه مالیات بر ارزش افزوده است.

مشاور حقوقی در واقع نماینده شما در کلیه مراحل خرید خانه است و با اطلاعاتی که از قیمت خانه ها و قوانین لندن دارد ، بهترین خانه ها را برای خریداری با توجه به شرایط شما پیشنهاد می دهد.

شرایط خرید ملک در لندن برای مهاجران

طبق قوانین کشور انگلیس ، برای مهاجران ایرانی هیچ محدودیتی در خرید خانه وجود ندارد و افراد خارجی و غیر مقیم نیز می توانند با دریافت انواع وام های مسکن در این شهر خانه بخرند. البته مهاجرانی که مدت اقامت کمتر از دو سال دارند و شغل آنها نیز مشخص نیست ، برای خرید خانه مشکلاتی خواهند داشت. اگر قصد خرید خانه در لندن را دارید باید با یک مشاور حقوقی یا دفتر دار صحبت کنید تا تمام کارهای اداری و حقوقی را انجام دهد.

مالیات املاک و بهره های وام مسکن برای افراد ایرانی غیر مقیم لندن و شهروندان یکسال است و ابطال تمبر با همان نرخ یکسان و مالیات بر سود سرمایه نیز با همان نرخ یکسان پرداخت می­ شود. اگر صاحب خانه ای در لندن هستید باید همچون صاحب خانه­ های شهروند و مقیم مالیات بر درآمد حاصل از رهن و اجاره ملک خود را به دولت بپردازید.

هزینه خرید خانه در لندن

هزینه خرید خانه در لندن شامل دو بخش هزینه های اولیه و هزینه های جاری است که هزینه های اولیه شامل موارد زیر می باشد :

  • بازپرداخت وام ها : خریداران ایرانی املاک در لندن که وام گرفته اند باید یک ماه پس از خرید خانه شروع به پرداخت اقساط وام کنند.
  • تعمیرات و نگهداری : اگر خانه ای در لندن خریداری کرده اید که نیاز به تعمیرات دارد ، تأمین بودجه برای هزینه های مازاد با هدف سرمایه گذاری در آن ملک منطقی محسوب می شود.
  • بیمه : مالکان خانه در لندن باید بیمه ساختمان بپردازند.
  • قبوض ماهیانه : پرداخت قبوضی همچون قبض آب ، برق ، گاز و … به عهده مالک خانه است.

تامین بودجه برای خرید ملک در لندن

در صورتی که برای خرید خانه در لندن نیازمند کمک مالی باشید می توانید از یک بانک وام سرمایه گذاری دریافت کنند. اکثر بانک های ارائه کننده وام مسکن در قبال دریافت سپرده ای به ارزش 5-40٪ ارزش ملک ، وام می دهند که البته برای افراد غیر مقیم این نرخ بالاتر است.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

6 دیدگاه‌ها

  1. ممنون، خونه خودم رو از همین مشاور املاک های ایرانی خریدم و راضی بودم

  2. سلام ممنون از معرفیتون ، ما ایرانی ها عادت داریم به شیوه خودمون خونه بخریم برای همین دنبال املاک ایرانی در لندن هستیم

  3. لطفاً لوکیشن املاک ایرانی در لندن رو درج کنیذ؟

  4. سلام ببخشید مشاورین املاک در لندن مشاوره اخذ وام مسکن از بانک ها هم دارن؟

  5. سلام خسته نباشید ، مشاورین املاک لندن کمیسیونشون چطور هست؟

  6. برای خرید خونه در لندن بمن مشاوره هم میدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *